כל מה שמעניין

צילום:freepik

הסכמה על גירושין – כך תוכלו לעשות זאת בצורה מוצלחת

לא מעט זוגות שנמצאים על סף גירושין מבינים כי הם חייבים להגיע להסכמות. הסכמה על גירושין תהפוך את ההליך כולו להרבה יותר קל ופשוט, מנגד מריבות רק יהפכו את ההליך להיות ארוך ומייגע. אך לא מעט זוגות אינם מבינים איך הם יוכלו להפוך את השיחות לכאלה שניתן יהיה להגיע איתם להסכמות.

אז לפני שאתם מוותרים ומתחילים את המלחמות האחד עם השני, אנו בחברת מוסכם ננסה לסייע לכם להבין איך תוכלו להפוך את החלום של גירושים בהסכמה למציאות שהיא לגמרי אפשרית. בסוף המפתחות נמצאות בידיים שלכם, רק תבחרו נכון את הדלת שאותה אתם תרצו לפתוח.

תהיו שקופים לכל אורך הדרך

אל תקבעו עובדות עבור הצד השני, אם אתם החלטתם שאתם רוצים להתגרש – לעולם אל תעשו את זה מאחורי הגב. לא מעט בני זוג עושים את כל התהליך מאחורי הגב, ומכאן יהיה כבר מאוד קשה להחזיר את הגלגל לאחור. אתם צריכים להיות מאוד שקופים עם הבעל או עם האישה שלכם, ותשתפו אותם במה שאתם מרגישים – זה רק יהפוך את האפשרות של הסכמה על גירושין לראלית.

תבינו גם את הצד השני

כל אחד מבני הזוג תמיד יסתכל על הצלחת שלו, ותמיד הדשא של השכן יהיה ירוק יותר – אך תזכרו שלא מדובר על תחרות. אתם צריכים להבין את הבעל או את האישה שלכם, ולנסות להיכנס למספר שניות לנעליים שלו או לנעליים שלה. ברגע שאתם תבינו את הצד השני, מגשר גירושין יהיה רק הצינור שיסייע להעביר את המידע בצורה הנכונה – הבנה בין בני הזוג היא הבסיס לגירושים מוצלחים.

אל תשכחו את כל הטוב שהיה ביחד

זה נכון שאם הגעתם למצב שבו אתם רוצים להתגרש, ככל הנראה היו לא מעט בעיות בדרך שעליהן לא ממש הצלחתם להתגבר. אך לעולם אל תשכחו את כל הטוב שהיה לכם ביחד, את כל הדברים הטובים שעשיתם לאורך השנים. אם מדובר על זוגיות של מספר שנים, אתם בוודאי תוכלו למנות יותר מרגע אחד מיוחד – וזה ממחיש את הסיבה שעליכם לבצע את הגירושין בהסכמה. כך תוכלו לזכור את הרגעים היפים לאורך כל החיים שלכם, זה יהיה שווה את זה.

תבחרו מגשר גירושין שמוסכם על כולם

עליכם להבין כי התפקיד של המגשר הוא תפקיד קריטי, הוא אמור לנסות להבין גם את הבעל וגם את האישה. לכן אף אחד מהצדדים לא יכול לקבוע עבור הצד שני איזה מגשר גירושין יגויס לטובת המשימה. מדובר על ההחלטה המשותפת האחרונה שלכם ביחד, אך אתם מוכרחים לבחור את המגשר ביחד – כך תוכלו להגיע למצב שבו אף אחד מבני הזוג לא יהיה סקפטי. הצלחה היא לא מילה גסה, כל עוד בוחרים את האיש הנכון שיבצע את ההליך.

שתפו פוסט זה

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

בלוג

זריקות להרזיה

זריקות להרזיה הינן במרבית המקרים במרשם והן משמשות עבור ירידה במשקל, כאשר הן ניתנות לרוב בתדירות של בין פעם בשבוע לבין פעם בחודש בהתאם לנדרש ולתוכנית שנקבעה מול הגורמים הרלוונטיים.

מוצר
בלוג

מהו מיתוג מוצר ומדוע הוא כל כך חשוב לעסק שלך?

מיתוג מוצר הוא התהליך של יצירת זהות ותדמית ייחודיות למוצר בתודעת הצרכן. זה לא רק לוגו או שם קליט, זה כרוך באסטרטגיה מקיפה להבטיח שהמוצר יבלוט בשוק צפוף. מהות המיתוג של המוצר טמונה בהעברת ערכי המוצר, היתרונות שלו והחוויה שהוא מבטיח לספק. שלב ראשוני זה בשיווק הוא קריטי מכיוון שהוא קובע את הטון לאופן שבו לקוחות פוטנציאליים תופסים את המוצר ומתקשרים איתו. באמצעות מיתוג יעיל, מוצר יכול להפוך ליותר מסתם פריט על המדף – הוא הופך לסיפור שאנשים רוצים להיות חלק ממנו.

ילדים במים
בלוג

7 אטרקציות לאירועים שחובה לראות למסיבות יום הולדת

תג מים היא אטרקציה פופולרית למסיבות יום הולדת ואירועים אחרים. שחקנים לובשים אפודים שיכולים לזהות מתי הם נפגעו ממים מתותחי המים של יריביהם. המשחק האינטראקטיבי הזה מושלם לאורחים בכל הגילאים ובטוח שייצור זיכרונות מתמשכים.

CAR ELCTIRC
בלוג

המצבר הפופולארי בישראל- שנפ

המצבר הוא חלק חשוב ביותר בכל רכב. הוא מספק את האנרגיה הרלוונטית לצורך הנעת הרכב ואין אפשרות להזיז את הרכב בלעדיו. מעבר לכך, המצבר הוא שמספק את האנרגיה הנדרשת לכל המערכות החשמליות שברכב, כך שאם המצבר לא תקין, לא תהיה אפשרות להפעיל את המערכות החשמליות ברכב כגון: מערכת המיזוג, החלונות החשמליים, מערכת התאורה של הרכב  ועוד. אם המצבר שלכם לא תקין ודורש החלפה, לא תהיה לכם אפשרות להפעיל את המערכות החשמליות שברכב או להניע את הרכב ולכן, במקרה הזה חשוב ביותר להחליף את המצבר המקולקל במצבר איכותי.