כל מה שמעניין

קרדיט תמונה: freepik

האם להשקיע בצילום וידאו לברית?

שאלת מיליון דולר או יותר נכון כ2000 ש"ח

שנות הניסיון שלי בצילום וידאו מוכיחות לי עובדה אחתכאשר אתם מזמינים וידאו לאירוע ברית השיקול הכלכלי שלכם נובע מהרגע הזה, רגע של הזמנה, רגע של הוצאה.. אבל הרגע הזה חולף ומאוד מהר

מחשבים כל הוצאה לאירוע ברית

אתם מתכננים את היום הזה בקפידה וגם במהירות כי יש לכם בסך הכל 8 ימים מרגע הולדת הבן. אתם משקיעים מאמצים רבים בתכנון, משקיעים משאבים רבים בנראות, בחוויה שלכם ושל אורחים, בנוחיות, באוכל שיהיה טעים ומגוון, בטח תזמינו צלם אירועים שיעשה סטילס באירוע, גם בהפעלה שתשתיק את הילדים הקטנים שהיו אמורים להתרוצץ בתוך אולם אירועים אבל השקעתם, והם יושבים בשקט ולא מפריעים לאף אחד. השקעתם בבר מתוקים שתשים חתימה קולינארית לכם ולאורחים ולאותם הילדים אבל, בחלוף של שלוש שעות של האירוע כולם הולכים הביתה, בעוד שלוש שעות נוספות כולם רעבים שוב, הילדים שוב מתרוצצים, ובערב כולם אוכלים מתוקים שיש אצל כל אחד בבית

אז מה נשאר מאותה החוויה? כל ההשקעה הזו היא הייתה למען האורחים

צילום וידאו לברית זה מה שנשאר וזה מה שתמיד ישאר. הוידאו מהאירוע לא יהיה לו פג תוקף כמו לאוכל שאוכלים, הוידיאו של הברית זה המזכרת  שתשתבח עם הזמן ואף פעם לא תהיה לא רלוונטית, להפך, עם הזמן התיעוד שנשאר אצלכם יקבל ערך נוסף וכבר לא ימדד בסכום מסויים כפי שזה נמדד בעת ההזמנה של הצילום

תחשבו טוב לפני שמוותרים על וידאו לברית

תחשבו על היום כאשר אתם מזמינים אוכל טרי וטעים, תחשבו על היום כאשר אתם מזמינים בר מתוקים שיהיה מעוצב טרי ונקי, תחשבו על היום כאשר אתם מזמינים הפעלה לילדים שהיא תהיה התכנית משמחת אולי אפילו מאתגרת

כאשר אתם מזמינים צילום וידיאו לברית מילה אל תחשבו על היום, תחשבו על מחר, תחשבו על עוד 10 שנים או אפילו 20, מה הערך האישי שיהיה לכם לאותו וידאו בעוד 20 שנה, האם הוא יהיה זהה לערך החבילה ששילמתם עליה היום

 

שתפו פוסט זה

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

בלוג

זריקות להרזיה

זריקות להרזיה הינן במרבית המקרים במרשם והן משמשות עבור ירידה במשקל, כאשר הן ניתנות לרוב בתדירות של בין פעם בשבוע לבין פעם בחודש בהתאם לנדרש ולתוכנית שנקבעה מול הגורמים הרלוונטיים.

מוצר
בלוג

מהו מיתוג מוצר ומדוע הוא כל כך חשוב לעסק שלך?

מיתוג מוצר הוא התהליך של יצירת זהות ותדמית ייחודיות למוצר בתודעת הצרכן. זה לא רק לוגו או שם קליט, זה כרוך באסטרטגיה מקיפה להבטיח שהמוצר יבלוט בשוק צפוף. מהות המיתוג של המוצר טמונה בהעברת ערכי המוצר, היתרונות שלו והחוויה שהוא מבטיח לספק. שלב ראשוני זה בשיווק הוא קריטי מכיוון שהוא קובע את הטון לאופן שבו לקוחות פוטנציאליים תופסים את המוצר ומתקשרים איתו. באמצעות מיתוג יעיל, מוצר יכול להפוך ליותר מסתם פריט על המדף – הוא הופך לסיפור שאנשים רוצים להיות חלק ממנו.

ילדים במים
בלוג

7 אטרקציות לאירועים שחובה לראות למסיבות יום הולדת

תג מים היא אטרקציה פופולרית למסיבות יום הולדת ואירועים אחרים. שחקנים לובשים אפודים שיכולים לזהות מתי הם נפגעו ממים מתותחי המים של יריביהם. המשחק האינטראקטיבי הזה מושלם לאורחים בכל הגילאים ובטוח שייצור זיכרונות מתמשכים.

CAR ELCTIRC
בלוג

המצבר הפופולארי בישראל- שנפ

המצבר הוא חלק חשוב ביותר בכל רכב. הוא מספק את האנרגיה הרלוונטית לצורך הנעת הרכב ואין אפשרות להזיז את הרכב בלעדיו. מעבר לכך, המצבר הוא שמספק את האנרגיה הנדרשת לכל המערכות החשמליות שברכב, כך שאם המצבר לא תקין, לא תהיה אפשרות להפעיל את המערכות החשמליות ברכב כגון: מערכת המיזוג, החלונות החשמליים, מערכת התאורה של הרכב  ועוד. אם המצבר שלכם לא תקין ודורש החלפה, לא תהיה לכם אפשרות להפעיל את המערכות החשמליות שברכב או להניע את הרכב ולכן, במקרה הזה חשוב ביותר להחליף את המצבר המקולקל במצבר איכותי.