כל מה שמעניין

Xiaomi היא חברה שקיימת רק כ-8 שנים

Xiaomi שולטת בשוק ההודי עם הסמארטפונים הזולים שלה. אבל כל זה עומד להשתנות.

חלקה של שיאומי בהודו ירד מ-10% ל-1% בשנה אחת בלבד, ונראה שהצרות שלהם לא ייעלמו בזמן הקרוב. בחודשים האחרונים, Xiaomi עמדה בפני הרבה ביקורת ותגובת נגד על חלק מהשיטות שלהם בהודו.

החברה הואשמה בהעתקת העיצובים של אפל וזכתה גם לביקורת על כך שאין לה תיק פטנטים חזק מספיק כדי להגן על עצמם מתביעות משפטיות בעתיד. שיאומי גם מתמודדת עם הרבה ביקורת בגלל שהם לא מייצרים את המוצרים שלהם באופן מקומי אלא מייבאים אותם מסין, מה שפוגע בכלכלה ההודית.

ה-Xiaomi Mi 5X הושק בסין ב-5 בספטמבר 2017. זהו אחד הסמארטפונים הראשונים שהוכרזו עם מערך מצלמה כפולה.

למכשיר גוף מתכת והוא זמין בשלושה צבעים: שחור, זהב, ורוד זהב. ל-Mi 5X יש תצוגה המכסה כ-73% מחלקו הקדמי של הגוף וכולל יחס רוחב-גובה של 18:9. לטלפון שתי מצלמות מאחור, שני חריצי כרטיס SIM, יציאת USB-C לטעינה והעברת נתונים, שקע אוזניות (3.5 מ"מ), IR Blaster לשליטה על טלוויזיות ואלקטרוניקה אחרת מהטלפון, NFC לתשלומים ללא מגע, Bluetooth 4.2 תקן קישוריות LE עם תמיכה בפרופיל A2DP להזרמת אודיו באיכות גבוהה ממכשירים תואמים בשימוש עם עדכון תוכנת מערכת MIUI 9 של Xiaomi שיצא בינואר 2018

שיאומי הייתה בחדשות מסיבות רבות. ולא כולם טובים. לאחרונה, הם היו בחדשות כי נמצא שהם משתמשים בתוכנה פיראטית בסמארטפונים שלהם. זה עניין גדול כי זה אומר ש-Xiaomi לא שילמה עבור רישיונות ורק השתמשה בתוכנה פיראטית, שהיא לא חוקית.

אבל לפני זה, היו תקריות אחרות שקרו גם עם Xiaomi. לדוגמה, היה תקרית שבה Xiaomi נאלצה להוציא ריקול לבנקי הכוח שלה לאחר שיצאו דיווחים על כך שבנקי הכוח הללו התפוצצו וגרמו לפציעות.

אז אנחנו יכולים לראות שיש כמה בעיות עם Xiaomi ואנחנו צריכים להבין איך לפתור את הבעיות האלה כדי שהן לא יקרו שוב בעתיד.

Xiaomi היא אחת מיצרניות הסמארטפונים הפופולריות ביותר בסין. זוהי גם יצרנית הסמארטפונים הרביעית בגודלה בעולם.

בשנת 2016, נמצא כי Xiaomi משתמשת בתוכנה פיראטית במכשיריה. החברה השתמשה בגרסה שונה של אנדרואיד שעברה התאמה כדי להסיר את השירותים של גוגל ולהחליפם בשירותים שלה, כמו גם באפליקציות מותקנות מראש שלא אושרו על ידי גוגל.

זה הוביל להרבה בעיות עבור Xiaomi. צרכנים נזהרים כעת מקניית כל מוצרי Xiaomi בשל סיכוני האבטחה והפרטיות שהם מהווים. זה גרם למחירי המניות של שיאומי לרדת באופן דרמטי, מה שהוביל כמה משקיעים למכור את מניותיהם בחברה.

Xiaomi היא חברה שעשתה לעצמה שם בתעשיית הסמארטפונים. הוא הצליח להגיע להצלחה הודות למוצרים הזולים והמפרט האיכותי שלו.

עם זאת, סיפור ההצלחה של Xiaomi לא תמיד היה חלק. לחברה היו את חלקה ההוגן בקשיים לאורך הדרך, כולל החזרת מוצרים, פיטורים והאשמות על גניבת קניין רוחני.

מכשיר הדגל של החברה- Mi 4i הוחזר בהודו עקב לוחות תצוגה פגומים וחוסר אבטחת איכות מצידם.

זה הוביל לכך ש-Xiaomi איבדה את אמון הלקוחות שלהם מכיוון שהם לא הצליחו לספק למכשירים עיצוב ובקרת איכות ללא רבב.

אל לנו לחשוב על כותבי הבינה המלאכותית האלה כתחליף לקופירייטרים אנושיים. הם פשוט מספקים סיוע לכותבי התוכן על ידי היפטרות מחסימת הכותבים ויצירת רעיונות תוכן בקנה מידה.

Xiaomi נמצאת במדרון מטה בשנים האחרונות. צמיחת ההכנסות של החברה ב-2018 הייתה גבוהה רק ב-12% מההכנסות שלה מ-2017, וזה ניגוד עצום לצמיחה של 122% ב-2017. גם המרווח התפעולי של Xiaomi ירד ל-2.4% מ-8%.

החברה מתמודדת עם הרבה אתגרים במהלך השנים האחרונות וחלקם נובעים מטעויות משלהם.

אחת התקלות הללו היא שהם לא הצליחו לעמוד בקצב של אפל וסמסונג בכל הנוגע לחדשנות, שכן הם הוציאו רק שני מוצרים חדשים מאז 2014: Mi Mix 2 ו-Mi Mix 3.

סיבה נוספת ש-Xiaomi מתקשה היא בגלל שהם לא הצליחו לספק די בידול מיצרנים אחרים כמו Huawei, Oppo, Vivo או OnePlus. זו הסיבה שהמכירות שלהם יורדות בצורה דרסטית מדי רבעון בהשוואה לאחרים בתעשייה שמתמקדים יותר בחדשנות מאשר שיאומי הייתה בשנים האחרונות.

Xiaomi היא חברת טכנולוגיה שידועה בסמארטפונים, מחשבים ניידים ושאר המכשירים החכמים שלה. בסין, היא יצרנית הסמארטפונים מספר אחת.

בספטמבר 2018, שיאומי הודיעה כי היא נתבעת על ידי קוואלקום בארצות הברית. נטען כי Xiaomi הפרה שישה מהפטנטים של קוואלקום הקשורים לניהול צריכת חשמל וטכנולוגיית העברת נתונים.

התביעה הוגשה על ידי קוואלקום לבית המשפט המחוזי בארה"ב עבור המחוז הדרומי של קליפורניה ב-10 בספטמבר 2018.

קוואלקום ביקשה לאסור יבוא של כל מוצרי Xiaomi לאמריקה ולהפסיק את המכירות של כל המוצרים הללו באמריקה עד שיוכח שהם אינם מפרים אף אחד מהפטנטים שלה.

Xiaomi הוא אחד המותגים הפופולריים ביותר בסין וזה גם אחד הסטארט-אפים היקרים ביותר בעולם. זה קיים רק שמונה שנים והוא כבר שווה 45 מיליארד דולר. ל- Xiaomi יש הרבה מה להציע עם הסמארטפונים הזולים, הטאבלטים, הטלוויזיות החכמות ועוד.

אבל נראה ש-Xiaomi מתקשה לעמוד בקצב הביקוש השנה. החברה נאלצה לדחות את שחרור הטלפון האחרון שלה, Mi MIX 2S, מכיוון שהם לא הצליחו לעמוד במכסות הייצור. כעת הם הודיעו שהם עומדים לשחרר טלפון חדש ב-27 במרץ בשם Redmi S2 שיהיה הסמארטפון הראשון שלהם עם הגדרת מצלמה כפולה.

Xiaomi הוא אחד ממותגי הטלפונים הפופולריים ביותר בסין. החברה ידועה במכשירים האיכותיים והמחירים התחרותיים שלה. עם זאת, החברה ספגה ביקורת רבה לאחרונה מכיוון שהטלפונים שלהם אינם עמידים כפי שהם טוענים להיות.

ה-Xiaomi Mi 6 שוחרר בשנת 2017, והוא היה אמור להיות מכשיר דגל עם חיי סוללה ארוכים. אך לאחר שישה חודשים בלבד, חלק מהמשתמשים דיווחו כי חיי הסוללה ירדו ב-50%. בעיה זו מטרידה את מכשירי Xiaomi כבר שנים, ונראה שאין פתרון בקרוב.

Xiaomi היא לא החברה הראשונה שיש לה תקלות. לכל חברה יש מערכת בעיות משלה. Xiaomi נמצאת בשוק זמן קצר, והיא עדיין בצמיחה. כתוצאה מכך, אנו יכולים לצפות לטעויות נוספות מהם בעתיד.

ההקדמה צריכה להיות על כך ש-Xiaomi היא לא החברה היחידה שיש לה תקלות ושהיא תמשיך לעשות טעויות ככל שיגדלו.

Xiaomi היא חברה שראתה צמיחה אקספוננציאלית בשנים האחרונות. זה הצליח למשוך את תשומת הלב של אנשים רבים, במיוחד בסין. עם זאת, החברה הצומחת במהירות זו אינה חפה מאשמה.

בשנת 2015, דווח כי Xiaomi מכרה אצווה של טלפונים פגומים. הטלפונים היו נכבים באופן אקראי ואפילו מופעלים מחדש כשהם הופעלו שוב. זה נגרם בגלל שהסוללה של הטלפון קטנה מדי עבור המעבד וגודל ה-RAM של הטלפון. על מנת לתקן את הבעיה הזו, שיאומי נאלצה להחזיר את כל המכשירים שיוצרו באותה תקופה ולאחר מכן להחליף אותם במכשירים חדשים עם סוללות גדולות יותר.

שתפו פוסט זה

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

בלוג

איך לשדרג את האווירה בחדר בעזרת אלמנטים פשוטים כמו מראות?

בין הריהוט הביתי הרב המשרת מטרות שונות, מראות מעוצבות הן בחירה פופולרית. מראה היא אביזר הכרחי לכל חדר בבית ומחוצה לו. בגלל היעילות שלהם, זה ממש לא מפתיע. אם חדר קטן או חשוך, מראה יכולה לגרום לו להיראות גדול ובהיר יותר.

מפעל
בלוג

יצירת שיתוף פעולה בינלאומי: איך להוזיל עלויות עסק באמצעות ייצור מוצרים בסין

ייצור מוצרים בסין ובמזרח היא דרך מצוינת עבור עסקים מבוססי מוצרים להוזיל עלויות, להפחית סיכונים ולייצר מוצרים בסדרות קטנות וגדולות כאחד. על ידי ייצור בסין, עסקים יכולים לנצל את עלויות העבודה הנמוכות יותר, גישה לכוח עבודה מיומן ורשת שרשרת אספקה מבוססת.

בלוג

זריקות להרזיה

זריקות להרזיה הינן במרבית המקרים במרשם והן משמשות עבור ירידה במשקל, כאשר הן ניתנות לרוב בתדירות של בין פעם בשבוע לבין פעם בחודש בהתאם לנדרש ולתוכנית שנקבעה מול הגורמים הרלוונטיים.

מוצר
בלוג

מהו מיתוג מוצר ומדוע הוא כל כך חשוב לעסק שלך?

מיתוג מוצר הוא התהליך של יצירת זהות ותדמית ייחודיות למוצר בתודעת הצרכן. זה לא רק לוגו או שם קליט, זה כרוך באסטרטגיה מקיפה להבטיח שהמוצר יבלוט בשוק צפוף. מהות המיתוג של המוצר טמונה בהעברת ערכי המוצר, היתרונות שלו והחוויה שהוא מבטיח לספק. שלב ראשוני זה בשיווק הוא קריטי מכיוון שהוא קובע את הטון לאופן שבו לקוחות פוטנציאליים תופסים את המוצר ומתקשרים איתו. באמצעות מיתוג יעיל, מוצר יכול להפוך ליותר מסתם פריט על המדף – הוא הופך לסיפור שאנשים רוצים להיות חלק ממנו.