כל מה שמעניין

קרדיט תמונה: freepik

תקוע עם רכב ולא יודע מה לעשות?

מכונית ישנה ולא מתפקדת עשויה לשאוב מכם זמן וכסף ולסכן חיים. נכון שיתכן שעד לא מזמן היא שרתה אתכם בנאמנות, אבל אילו כעת היא צוברת אבק בחנייה או שוהה זמן ממושך במוסך וזה הזמן להיפרד ממנה בידידותית.
למעשה, אם תורידו רכב ישן מהכביש תעשו טובה גדולה לכדור הארץ כיוון שרכבים ישנים מזהמים את הסביבה.

לאן עוברים רכבים ישנים ומה יוצא לך מזה?

מה עושים עם רכב שאינו שימושי? ניתן להעמיד אותו למכירה, אולי מישהו אחר ירצה אותו או לבצע טרייד אין כנגד רכב חדש ולקבל זיכוי על שווי הרכב הוותיק.
אך ישנה אופציה נוספת ולמעשה, בעלי רכבים ישנים רבים בוחרים בשנים האחרונות למכור את הרכב למי שקונה רכבים לפירוק ממגוון סיבות.
נתחיל מהסיבות הסביבתיות. פירוק רכבים הוא תהליך במסגרתו מחלצים מתוך הרכב הישן את חלקי החילוף החיוניים ומטמיעים אותם בתהליך של מחזור ברכבים אחרים.
כלומר, מדובר בזבל של אחד שהופך לאוצר של אחר וביתרון משמעותי לסביבה, כיוון שהמחזור מפחית את הייצור של חלקי החילוף וכך מפחיתים את כמות האנרגיה הדרושה בייצור חלקים חדשים כמו גם מסייעים בשימור משאבי הטבע ובהגנה על הסביבה ובהפחתת הפסולת במזבלות. את הברזל אגב מתיכים ומעבירים לטובת צרכי התעשייה הדינאמיים.
לצד היתרונות הללו של אינטרס כללי יש גם יתרונות שקשורים לאינטרס אישי של בעלי הרכב הישן. מדובר באופציה נוחה וזמינה למכירת הרכב, שיכולה לחסוך את ההתעסקות והטרחה המטרידה סביב מציאת קונים פוטנציאליים, הצגת הרכב, יציאה לנסיעת מבחן או ניהול מו"מ על מחיר שהוא ממילא נמוך.
כאשר פונים למכירת רכב לצרכי פירוק אפשר להיפרד מהרכב במהירות יחסית ולקבל תגמול כספי כשאומנם אין מחירון ידוע מראש והשווי של הרכב הוא נגזרת של מגוון פרמטרים כמו שנת ייצור, מצב הרכב, סוג הדגם וכדומה, אבל אפשר להיות רגועים שתקבלו כסף על המכירה.
התשלום אף הוא מוצע לרוב בדרך הנוחה והמועדפת עליכם ביותר כמו תשלום במזומן, בכרטיס אשראי, בצ'ק או בהעברה בנקאית.
לצד כל זה, לא תצטרכו בהכרח להיגרר עם הרכב עד למגרש הפירוק על אחת כמה וכמה אם הרכב במצב שלא מאפשר נסיעה ועשוי אף לסכן חיים. ברוב המקרים, מי שקונים רכבים לפירוק מציעים גם שירותי גרירה מסביב לשעון מכל חלקי הארץ כך שתוכלו שהרכב שלכם ייגרר למגרש ולקבל תגמול כספי ולהמשיך הלאה לרכב הבא ללא טרדות או דאגות.

 

כיצד לבחור קונה רכבים לפירוק?

בבואכם לבחור קונה רכבים לפירוק, כדאי לבחור באמינות. מגרש עם מוניטין ארצי ידוע, שתוכלו לדעת שיטפל ברכב שלכם במסירות כלומר לצרכי מחזור והעברת החלקים והרכיבים ממנו הלאה לטובת רכבים אחרים או לטובת המשכיות בתעשייה.
בנוסף, אתם מעוניינים לקבל תמורה כספית הוגנת בעד המכירה שלכם באמצעי התשלום המועדף עליכם וכן במידת הצורך, גם להשתמש בשירותי גרירה על מנת שהרכב שלכם יגיע למגרש ללא טרחה מצדכם.
בררו המלצות אודות קונה רכבים לפירוק ובצעו סקר שוק מקיף על מנת לבחור נכון. אל תשכחו את כל הפרטים הביורוקרטיים שנדרשים מכם כאשר אתם מוכרים רכב לפירוק – עליכם למעשה באופן פורמאלי להוריד אותו מהכביש בפרוצדורה מהירה במשרד הרישוי.
אחרי שבצעתם אותה תוכלו להעביר את הרכב לידיים של המגרש לפירוק המעסיק מכונאים מקצועיים ומיומנים שכבר ידעו לפרק מהרכב את החלקים השמישים לטובת רכבים אחרים ועם הכסף החליטו מה לעשות ובכל מקרה, חסכתם זיהומים סביבתיים, זמן וכסף על אחזקת רכב שאינו בטוח יותר לנסיעה.

שתפו פוסט זה

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

בלוג

זריקות להרזיה

זריקות להרזיה הינן במרבית המקרים במרשם והן משמשות עבור ירידה במשקל, כאשר הן ניתנות לרוב בתדירות של בין פעם בשבוע לבין פעם בחודש בהתאם לנדרש ולתוכנית שנקבעה מול הגורמים הרלוונטיים.

מוצר
בלוג

מהו מיתוג מוצר ומדוע הוא כל כך חשוב לעסק שלך?

מיתוג מוצר הוא התהליך של יצירת זהות ותדמית ייחודיות למוצר בתודעת הצרכן. זה לא רק לוגו או שם קליט, זה כרוך באסטרטגיה מקיפה להבטיח שהמוצר יבלוט בשוק צפוף. מהות המיתוג של המוצר טמונה בהעברת ערכי המוצר, היתרונות שלו והחוויה שהוא מבטיח לספק. שלב ראשוני זה בשיווק הוא קריטי מכיוון שהוא קובע את הטון לאופן שבו לקוחות פוטנציאליים תופסים את המוצר ומתקשרים איתו. באמצעות מיתוג יעיל, מוצר יכול להפוך ליותר מסתם פריט על המדף – הוא הופך לסיפור שאנשים רוצים להיות חלק ממנו.

ילדים במים
בלוג

7 אטרקציות לאירועים שחובה לראות למסיבות יום הולדת

תג מים היא אטרקציה פופולרית למסיבות יום הולדת ואירועים אחרים. שחקנים לובשים אפודים שיכולים לזהות מתי הם נפגעו ממים מתותחי המים של יריביהם. המשחק האינטראקטיבי הזה מושלם לאורחים בכל הגילאים ובטוח שייצור זיכרונות מתמשכים.

CAR ELCTIRC
בלוג

המצבר הפופולארי בישראל- שנפ

המצבר הוא חלק חשוב ביותר בכל רכב. הוא מספק את האנרגיה הרלוונטית לצורך הנעת הרכב ואין אפשרות להזיז את הרכב בלעדיו. מעבר לכך, המצבר הוא שמספק את האנרגיה הנדרשת לכל המערכות החשמליות שברכב, כך שאם המצבר לא תקין, לא תהיה אפשרות להפעיל את המערכות החשמליות ברכב כגון: מערכת המיזוג, החלונות החשמליים, מערכת התאורה של הרכב  ועוד. אם המצבר שלכם לא תקין ודורש החלפה, לא תהיה לכם אפשרות להפעיל את המערכות החשמליות שברכב או להניע את הרכב ולכן, במקרה הזה חשוב ביותר להחליף את המצבר המקולקל במצבר איכותי.