כל מה שמעניין

קרדיט:  Shutterstock.

תוכן ממומן ע"י ישראכרט: המסך עולה: חמישה טיפים לטיול הופעות ואירועים בחו"ל

טיסה לחו"ל היא תמיד מאורע מרגש, אך כאשר הטיול מתוכנן היטב, וכולל הופעות ואירועים מיוחדים או אף סובב סביבם – אין ספק שמדובר בשדרוג משמעותי ביותר של החוויה. כך תתכננו את טיול ההופעות המושלם

בין אם אתם מעוניינים לטוס לראות הצגה בברודווי או בלונדון, לנכוח במשחקי ספורט או לזמזם את השירים של האמן האהוב עליכם בלייב – טיולי הופעות או אירועים הם ללא ספק בין הדברים המהנים ביותר שתעשו בחייכם, והם בין החוויות היחידות שכנראה לא תוכלו לחוות בארצנו הקטנטונת. איך תארגנו טיול כזה באופן הטוב והחכם ביותר? לפניכם חמישה טיפים חשובים שיאפשרו לכם להפיק את המקסימום מהחוויה כולה.

 

תכננו היטב את התקציב שלכם

הטיפ הראשון ואולי החשוב ביותר לטיולי הופעות או אירועים, הוא לתכנן את התקציב היטב טרם הטיול. בתהליך הזה, ייתכן שתגלו שיש לכם דווקא תקציב גדול יותר משחשבתם, או לחילופין, שעליכם לוותר על כמה מהאירועים, ההופעות או הדברים האחרים שרציתם לעשות בטיול. לפעמים, התקציב יאפשר טיסה ולינה רק ליום אחד או יומיים סביב ההופעה, ולפעמים (כמובן בהתאם ליעד ולתקציב), תוכלו להאריך את הביקור כדי לספוג עוד מן האטרקציות בעיר, שאינן קשורות להופעה. אם כבר תכננתם את הטיול היטב ואינכם מעוניינים לוותר על אף חוויה, אך התקציב שלכם אינו מאפשר זאת – תמיד תוכלו לשקול להיעזר בהלוואה מיידית*, שתאפשר לכם להוציא את הטיול לפועל בדיוק כפי שחלמתם ורציתם, אך עשו זאת רק לאחר שבדקתם את כל הפרמטרים הנילווים ווידאתם שבחרתם את ההלוואה המתאימה ביותר לצרכים והיכולות שלכם.

היעזרו באתרי מכירות כרטיסים

אם זו הפעם הראשונה שלכם בחו"ל, או הפעם הראשונה שאתם מתכננים טיול הופעות ואין לכם מושג מאיפה להתחיל – החדשות הטובות הן שקיימים לא מעט אתרי מכירות כרטיסים להופעות ואירועים בחו"ל שמהם תוכלו לשאוב השראה. פרט לעובדה שהאתרים הללו מאגדים לא מעט הופעות ואירועים שווים במיוחד, הם לרוב גם מתאפיינים במחירים זולים יחסית. בין האתרים הפופולריים ביותר כיום ניתן למצוא את אתר LiveTickets שמיועד בעיקר לחובבי הספורט, אתר Ticketmaster שמציע מגוון של אירועי מוזיקה ותרבות, אתר Music festival wizard לחובבי הפסטיבלים ואתר Ticketim שמיועד לחובבי ההופעות החיות. באתרים הללו תוכלו להתרשם מרמות המחירים השונות והאזורים השונים (כמו אזורי VIP, אם קיימים), לבחור את המושב הרצוי ועוד.

 

קחו בחשבון גם את היעד, לא רק את האירוע

גם אם אתם טסים רק על מנת לראות הופעה או לנכוח באירוע כלשהו, כדאי מאוד שתתנו את הדעת על היעד שאתם טסים אליו ותבררו כמה שיותר פרטים עליו מראש. חיפוש פשוט וקצר בגוגל עשוי בהחלט לגרום לכם לגלות לא מעט דברים שלא ידעתם על אותו יעד, למצוא אטרקציות נוספות ולהפוך את החופשה לעשירה, חווייתית ומהנה יותר. פרט לכך, כדאי כמובן גם לברר פרטים בסיסיים על היעד, כמו למשל המטבע, מזג האוויר ועוד, ולהיערך בהתאם. מומלץ גם להבין את המרחק בין המקום בו מתרחש האירוע או ההופעה לבין המקום בו אתם לנים, ולהכין מראש את דרכי התחבורה השונות ומשך הזמן שלוקחת כל דרך הגעה, כדי להבטיח שלא תאחרו.

 

הזמינו את הכרטיסים כמה שיותר זמן מראש

העצה הטובה ביותר עבור אלה מביניכם שטסים לחו"ל על מנת לראות אמן ידוע או לנכוח באירוע פופולרי במיוחד, היא לא להתמהמה עם רכישת הכרטיסים. הסיבה לכך היא שבהופעות או באירועים כאלה, הכרטיסים נוטים "להיחטף" במהרה – בדגש על המקומות המוצלחים יותר באולם. מסיבה זו, אם אתם טסים עם אנשים נוספים וחשוב לכם לשבת לידם, או שאתם מעוניינים לבחור את המיקום האידיאלי עבורכם מבין מגוון המקומות באולם – חשוב מאוד להזדרז ולרכוש את הכרטיסים למופע כמה שיותר זמן מראש.

 

שקלו להיעזר בחברת נסיעות

כיום קיימות לא מעט חברות נסיעות שמציעות חבילות אשר מתבססות על תאריכים של אירועים פופולריים ברחבי העולם. החבילות שמציעות חברות הנסיעות הללו כוללות לא רק את כרטיסי הטיסה ובית המלון, אלא גם את הכרטיסים לאירוע או להופעה – לרוב במסגרת דילים אטרקטיביים יחסית. לעיתים, החבילות שמציעות חברות הנסיעות הללו יהיו זולות יותר מרכישה עצמאית, ולכן, לפני שאתם רצים לארגן את הטיול ולרכוש כרטיסים, רצוי לבדוק בחברות הנסיעות השונות אם הן מציעות דיל משתלם לאירוע או להופעה שאתם מעוניינים לטוס אליהם ולבצע השוואת מחירים.

 

מגשימים את החלום

נסיעה לאירוע, משחק או הופעה זו חוויה אחרת לחלוטין מחופשת בטן גב או סיור שופינג. זו הזדמנות מעולה להגשים חלום, לצפות בלהקה האהובה עליכם, לראות סרט דיסני קם לתחייה בברודווי, או לראות את הקבוצה שאותה אתם אוהדים שנים משחקת בלייב ולא דרך המסך. כמו בכל דבר בחיים, גם כאן הערכות מראש תהפוך את כל החוויה למוצלחת יותר ובלתי נשכחת. נסיעה טובה!

*בכפוף לאישור החברה ותנאיה. המלווה ישראכרט מימון בע"מ. אי עמידה בפירעון ההלוואה או האשראי עלול לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל.

**הפרסום איננו מהווה הצעה ו/או התחייבות למתן הלוואה/אשראי.

***מידע כללי בלבד. אין לראות באמור משום המלצה ו/או ייעוץ מכל סוג שהוא.

 

שתפו פוסט זה

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

ילדים במים
בלוג

7 אטרקציות לאירועים שחובה לראות למסיבות יום הולדת

תג מים היא אטרקציה פופולרית למסיבות יום הולדת ואירועים אחרים. שחקנים לובשים אפודים שיכולים לזהות מתי הם נפגעו ממים מתותחי המים של יריביהם. המשחק האינטראקטיבי הזה מושלם לאורחים בכל הגילאים ובטוח שייצור זיכרונות מתמשכים.

CAR ELCTIRC
בלוג

המצבר הפופולארי בישראל- שנפ

המצבר הוא חלק חשוב ביותר בכל רכב. הוא מספק את האנרגיה הרלוונטית לצורך הנעת הרכב ואין אפשרות להזיז את הרכב בלעדיו. מעבר לכך, המצבר הוא שמספק את האנרגיה הנדרשת לכל המערכות החשמליות שברכב, כך שאם המצבר לא תקין, לא תהיה אפשרות להפעיל את המערכות החשמליות ברכב כגון: מערכת המיזוג, החלונות החשמליים, מערכת התאורה של הרכב  ועוד. אם המצבר שלכם לא תקין ודורש החלפה, לא תהיה לכם אפשרות להפעיל את המערכות החשמליות שברכב או להניע את הרכב ולכן, במקרה הזה חשוב ביותר להחליף את המצבר המקולקל במצבר איכותי.

שמן קוקוס
בלוג

תמציות טבעיות

אין ספק, הפיתוחים הטכנולוגיים בתחום הרפואה הביאו עמם לא מעט ברכות ואפשרו פיתוח תרופות ששינו את החיים שלנו לחלוטין. כשזה מגיע לשמירה על אור בריא ובעל מראה צעיר ומרשים, אמנם, גם לטבע יש לא מעט מה להציע לנו. מחקרים מראים שיש שפע של תמציות טבעיות שמופקות מצמחים, עשבי תיבול, פירות ומקורות בוטניים אחרים, שמציעות יתרונות אדירים לעור. הן עשירות בוויטמינים, נוגדי חמצון ותרכובות חיוניות שיכולות להאט את תהליך ההזדקנות ולהעניק הזנה חיונית. כאן, אספנו כמה תמציות טבעיות שכדאי ליישם בשגרת הטיפוח.

גן אירועים
בלוג

מה הם הקריטריונים הבולטים לבחירת גן אירועים ?

גני אירועים מהווים מקום מושלם עבור אירועים מסוגים שונים. אין כמו אירוע באוויר הטבעי והפתוח, צמחייה מרהיבה מסביב, מרחב, שמיים זרועי כוכבים הפרושים מעל בשעות החשוכות ועוד. אם אתם רוצים לערוך את האירוע שלכם בגן אירועים, חשוב שתדעו כי כיום ניתן למצוא גני אירועים בכל רחבי הארץ ולכן, כדאי מאוד לחפש גני אירועים מומלצים ולבדוק כל אחד מהם, לפני שתבחרו את גן האירועים המתאים ביותר עבור האירוע שלכם.