כל מה שמעניין

קרדיט תמונה: shutterstock

תביעת בעקבות רשלנות רפואית, מאיפה מתחילים

כשאנחנו הולכים אל רופא מסוים, הן בשביל לקבל ממנו אבחון והן בשביל שיטפל בבעיה איתה אנחנו מתמודדים, אזי שהציפייה שלנו היא, שהוא והצוות שעובד איתו ידעו לספק לנו טיפול מקצועי הולם, כפי שנדרש וכפי שמצופה, על מנת שנוכל להתמודד עם הבעיה בצורה אופטימאלית.

ברור לנו, בתור מטופלים, שלא תמיד אפשר לפתור את הבעיה, אך אנחנו מצפים ובטוחים שהרופא והצוות שאיתו, ידעו לבצע את כל מה שנדרש בשביל לנסות ולפתור אותה על הצד הטוב ביותר, בדיוק באופן בו אנחנו מצפים מהם, ובאופן בו כל רופא אחר, היה פועל במצב דומה.

אך לצערנו, לא תמיד זה קורה, לעיתים זה מגיע לכדי למצב של רשלנות רפואית חמורה מצד הרופא או הצוות שסביבו, מה שמוביל בסופו של דבר לשאלה, האם עלינו לתבוע וכיצד אנחנו צריכים לעשות את זה.

 

מה זו תביעת רשלנות רפואית?

לפני שנבין איך אנחנו מתנהלים במקרה של תביעת רשלנות, חשוב להבין מה זה אומר רשלנות רפואית חמורה, באילו מקרים זה יכול לקרות וכיצד עלינו להתנהל בשביל להגיע בסופו של דבר לתוצאה לה אנחנו מייחלים.

רשלנות רפואית זה מצב בו הרופאים ו/או הצוות במקום פעלו באופן לא סביר, שאיננו עולה על הסטנדרט המקובל בטיפול, מה שהוביל לכך שבסופו של דבר נגרם נזק, הפיך או לא, קבוע או זמני, פיזי או נפשי. הדרך לבחון האם הרופאים והצוות פעלו באופן לא סביר, הוא באמצעות בדיקה של מקרים אחרים דומים, וכן על ידי דעת מומחים בתחום.

צריך לציין, זה לא מספיק רק להוכיח מקרה של רשלנות אלא גם מקרה של נזקים. כלומר, יש להוכיח שהרופא פעל באופן רשלני וכתוצאה מכך נגרם נזק. אחרת, בהחלט ייתכן שהנזק נגרם מסיבות אחרות לגמרי ואין לו קשר כלל לטיפול עצמו.

 

כיצד מתחילים תביעת רשלנות רפואית?

בעיקרון, בשביל להתחיל תהליך של תביעת רשלנות רפואית, יש לפנות מיד כשמגיעים למסקנה שהטיפול בוצע באופן רשלני אל עורך דין שמתמחה בתחום. הוא ידע לאסוף את כל החומרים הרלוונטיים, בין אם זה מדובר בחומרים של הטיפול ובין אם מדובר בחומרים אחרים שיכול לעזור, כולל דעת מומחים.

אחרי שעורך דין יאסוף את כל החומרים, הוא יבחן האם יש קייס למקרה, ואם כן הוא יחליט כיצד לנהוג בשביל שיוכל לייצג את הלקוח שלו בצורה הטובה ביותר. סביר להניח שהוא ירצה להזמין, הן את הלקוח (במידה וזה אפשרי), רופא מטפל, צוות רפואי שעבד איתו ומומחים בתחום, שיתנו עדות בעניין.

חשוב לציין, במקרים רבים המרכזים הרפואיים הנתבעים בגין רשלנות מעדיפים להגיע לפשרה מול התובעים ולא לקחת את העניין לבית משפט, ולו בגלל הנזק התדמיתי שזה יכול לגרום למקום ולרופא עצמו. כך העניין נגמר מחוץ לבית משפט והרחק מעיניי התקשורת.

שתפו פוסט זה

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

בלוג

זריקות להרזיה

זריקות להרזיה הינן במרבית המקרים במרשם והן משמשות עבור ירידה במשקל, כאשר הן ניתנות לרוב בתדירות של בין פעם בשבוע לבין פעם בחודש בהתאם לנדרש ולתוכנית שנקבעה מול הגורמים הרלוונטיים.

מוצר
בלוג

מהו מיתוג מוצר ומדוע הוא כל כך חשוב לעסק שלך?

מיתוג מוצר הוא התהליך של יצירת זהות ותדמית ייחודיות למוצר בתודעת הצרכן. זה לא רק לוגו או שם קליט, זה כרוך באסטרטגיה מקיפה להבטיח שהמוצר יבלוט בשוק צפוף. מהות המיתוג של המוצר טמונה בהעברת ערכי המוצר, היתרונות שלו והחוויה שהוא מבטיח לספק. שלב ראשוני זה בשיווק הוא קריטי מכיוון שהוא קובע את הטון לאופן שבו לקוחות פוטנציאליים תופסים את המוצר ומתקשרים איתו. באמצעות מיתוג יעיל, מוצר יכול להפוך ליותר מסתם פריט על המדף – הוא הופך לסיפור שאנשים רוצים להיות חלק ממנו.

ילדים במים
בלוג

7 אטרקציות לאירועים שחובה לראות למסיבות יום הולדת

תג מים היא אטרקציה פופולרית למסיבות יום הולדת ואירועים אחרים. שחקנים לובשים אפודים שיכולים לזהות מתי הם נפגעו ממים מתותחי המים של יריביהם. המשחק האינטראקטיבי הזה מושלם לאורחים בכל הגילאים ובטוח שייצור זיכרונות מתמשכים.

CAR ELCTIRC
בלוג

המצבר הפופולארי בישראל- שנפ

המצבר הוא חלק חשוב ביותר בכל רכב. הוא מספק את האנרגיה הרלוונטית לצורך הנעת הרכב ואין אפשרות להזיז את הרכב בלעדיו. מעבר לכך, המצבר הוא שמספק את האנרגיה הנדרשת לכל המערכות החשמליות שברכב, כך שאם המצבר לא תקין, לא תהיה אפשרות להפעיל את המערכות החשמליות ברכב כגון: מערכת המיזוג, החלונות החשמליים, מערכת התאורה של הרכב  ועוד. אם המצבר שלכם לא תקין ודורש החלפה, לא תהיה לכם אפשרות להפעיל את המערכות החשמליות שברכב או להניע את הרכב ולכן, במקרה הזה חשוב ביותר להחליף את המצבר המקולקל במצבר איכותי.