כל מה שמעניין

שפתיים היא חברה המציעה שירות בו ניתן לקבל "חופשת קיץ" מהשפתיים

חופשת קיץ משפתיים הוא סיפור על ילד שיוצא לחופשת קיץ עם משפחתו. הסיפור עוסק בהרפתקאות שלו וכיצד הוא לומד להעריך את משפחתו.

הספר כתוב בצורה שילדים בכל הגילאים יכולים לקרוא אותו. זה גם מלמד ילדים להיות אסירי תודה על מה שיש להם ושהם לא צריכים לקחת את המשפחה שלהם כמובן מאליו.

חופשת קיץ מהשפתיים הוא ספר ילדים על ילדה קטנה שהולכת לקייטנה ולומדת לשחות.

הספר כתוב בגוף ראשון ומספר את סיפורה של הגיבורה, ילדה קטנה שיוצאת למחנה קיץ. הגיבור אוהב לשחות אבל מפחד ממים. יש לה אחות גדולה שהיא מעריצה, שיודעת לשחות היטב. יום אחד, אחותו של הגיבור לוקחת אותה לבריכה שם הם מתרגלים את כישורי השחייה שלהם בעזרת קצת עזרה מהמדריך שלהם. לאט אבל בטוח, הגיבורה מתגברת על הפחד שלה ממים ולומדת איך לשחות בעצמה.

הקיץ הוא זמן של ציפייה גדולה. עבור רבים, זה מסמן את סיום הלימודים והזדמנות ליהנות מקצת רגיעה נחוצה. אבל עבור אחרים, חופשת הקיץ יכולה להיות תקופה מדאיגה.

הורים רבים דואגים שילדיהם יהיו משועממים ובלתי פרודוקטיביים במהלך הימים הארוכים ללא בית ספר, בעוד שאחרים חוששים שילדיהם יבלו כל היום במשחקי וידאו או בצפייה בטלוויזיה.

אבל עם העצות הפשוטות האלה לכיף בקיץ, אתה יכול לעזור לילדים שלך להפיק את המרב מחופשת הקיץ שלהם ולחוות חוויה מהנה!

חופשת הקיץ היא זמן להירגע וליהנות מחמימות השמש. זה גם זמן שבו אנחנו יכולים להתרחק משגרת היומיום שלנו, לברוח מהעבודה ולבלות קצת זמן איכות עם המשפחה.

אנחנו בליפס היינו כל כך עסוקים בקיץ הזה שלא היה לנו הרבה זמן לקחת הפסקה. אז חשבנו שיהיה נחמד אם נוכל כולנו לצאת יחד לחופשת קיץ ליום אחד בלבד!

הקיץ הוא זמן למנוחה והנאה. זה גם הזמן של שפתיים לקחת הפסקה מהשקט היומיומי של בית הספר. השנה אנחנו יוצאים לחופשה!

ניסע לחוף הים, נחקור ערים חדשות, ונקלוט כמה אירועי ספורט גדולים. על מנת להתכונן לחופשת הקיץ המושלמת שלנו, עלינו לתכנן את רשימת האריזה שלנו. אנחנו יודעים שיש הרבה דברים שנצטרך בזמן הטיול שלנו אז בואו נתחיל!

בקיץ 2018, חברת Lips המספקת שפתונים ומוצרי יופי נוספים, הציגה מוצר חדש לקו שלה. זה היה שפתון שהיה משנה צבעים כשהשפתיים של המשתמש היו רטובות. המוצר לא התקבל בעין יפה על ידי הלקוחות שלהם כי היה קשה למריחה והוא לא החזיק מעמד זמן רב על השפתיים שלהם.

זוהי דוגמה לאופן שבו כותב בינה מלאכותית יכול לשמש חברות כדי לייצר עבורן רעיונות תוכן. במקרה זה, החברה הייתה מסוגלת לראות כיצד אנשים מגיבים למוצר לפני השקתו בחנויות.

אפליקציית Lips היא אתר רשת חברתית המאפשרת למשתמשים לשתף את המחשבות, התמונות והסרטונים שלהם עם אנשים אחרים בקהילה שלהם.

האפליקציה זמינה מאז 2013 וזמינה כעת במכשירי iOS ואנדרואיד. משתמשים יכולים ליצור פרופילים, לפרסם הודעות, לשתף תמונות וסרטונים, להגיב על פוסטים אחרים ולשלוח הודעות פרטיות זה לזה. האפליקציה כוללת גם מפה חיה המציגה את מיקומם של כל המשתמשים המשתמשים כעת באתר.

חופשת הקיץ מבית Lips הוא משחק חדש שיוצא בקיץ 2019. הוא יהיה זמין ב-iOS וב-Android. למשחק יהיה קו עלילה, שעוסק בבחורה שצריכה לצאת לחופשה עם משפחתה, אבל היא לא רוצה ללכת כי היא משועממת.

הקיץ היה זמן מצוין עבורי לקחת פסק זמן משגרת היום יום. היה לי הרבה זמן לחשוב מה אני רוצה לעשות עם החיים שלי ולאיזה כיוון אני רוצה ללכת.

ניצלתי גם את ההזדמנות הזו כדי להתנדב ולחקור. זה כל כך מרענן כשאתה יכול לקחת קצת חופש מעבודת היום שלך ופשוט להתמקד בעשייה שאתה נהנה ממנו.

אני כל כך שמח שלקחתי את חופשת הקיץ הזו כי זה נתן לי כל כך הרבה בהירות לגבי מה אני רוצה מהחיים.

הקיץ הוא זמן להירגע וליהנות מהחיים. אבל מה אם אתה יכול לעשות את זה תוך כדי הכנסה?

Lips היא אפליקציה המאפשרת לך להרוויח כסף על ידי צפייה בסרטונים בטלפון שלך. אתה יכול להרוויח עד $1 לסרטון, מה שאומר שאתה יכול להרוויח עד $2,000 הקיץ!

בקיץ 2017, Lips, אפליקציית לימוד בשפה הקוריאנית, נסגרה למשך חודשיים. ההשבתה הייתה מרצון וחלק ממדיניות חופשות כלל החברה.

ההשבתה של ליפס למשך חודשיים הייתה וולונטרית וחלק ממדיניות חופשות כלל החברה. הכיבוי הזה היה ניסוי כדי לראות איך זה ישפיע על בסיס המשתמשים של האפליקציה וההכנסות שלה. כשליפס נפתחה מחדש בספטמבר 2017, היו לה 300% יותר הורדות מאשר כשנסגרה ביוני 2017.

זה מראה שמשתמשים מוכנים לוותר על תכונות מסוימות בתמורה ליותר חופשות מהעבודה או מהלימודים, כמו גם ליותר זמן עם המשפחה או החברים.

חופשת קיץ מבית Lips הוא מוצר חדש שיעזור לך לקבל קיץ מהנה יותר. זהו מזור לשפתיים המסייע במניעת סדקים וסדקים של השפתיים.

החברה נרגשת להציג את המוצר החדש הזה לציבור והם מצפים להנגיש אותו בכל החנויות בקרוב.

חופשת קיץ מבית Lips הוא שפתון קיץ שעשוי מכל החומרים הטבעיים. יש לו טעם מנטה קל שמותיר את השפתיים שלך רעננות ולחות.

ניתן להשתמש במוצר זה לשימוש יומיומי או כשפתון לדרך. זה גם מגיע במגוון טעמים וריחות שונים כך שתוכל למצוא משהו שמתאים לטעם שלך.

היה לי חלום אמש. רצתי ברחובות ניו יורק, בזרועות מושטות, בניסיון לתפוס את הרוח. האוויר הרגיש כמו מיליון מחטים זעירות על העור שלי, ואני צחקתי ובכיתי בו זמנית.

כך הייתי מתאר את חופשת הקיץ משפתים.

זה יותר מסתם שפתון שאתה מורחת לפני שאתה יוצא ליום שלך. זה לדאוג לעצמך ולאהוב את עצמך כמו שאתה אוהב אחרים.

לכולנו מגיע לדאוג לעצמנו הקיץ הזה, כדי שנוכל להיות שם עבור מי שהכי צריך אותנו כשיחזור למציאות בספטמבר.

Vacation from Lips הוא מותג המציע שפתונים עם טוויסט. הם נטולי אכזריות וטבעונים, ויש להם כמה צבעים מדהימים.

הם מציעים שפתונים לכל אירוע. לדוגמה, השפתון של Mauve מושלם ללבוש יומיומי, בעוד שהשפתון האדום שלהם מושלם לבילוי לילי.

הדבר הטוב ביותר במותג הזה הוא שהם מציעים משלוח חינם לכל העולם!

שתפו פוסט זה

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

מפעל
בלוג

יצירת שיתוף פעולה בינלאומי: איך להוזיל עלויות עסק באמצעות ייצור מוצרים בסין

ייצור מוצרים בסין ובמזרח היא דרך מצוינת עבור עסקים מבוססי מוצרים להוזיל עלויות, להפחית סיכונים ולייצר מוצרים בסדרות קטנות וגדולות כאחד. על ידי ייצור בסין, עסקים יכולים לנצל את עלויות העבודה הנמוכות יותר, גישה לכוח עבודה מיומן ורשת שרשרת אספקה מבוססת.

בלוג

זריקות להרזיה

זריקות להרזיה הינן במרבית המקרים במרשם והן משמשות עבור ירידה במשקל, כאשר הן ניתנות לרוב בתדירות של בין פעם בשבוע לבין פעם בחודש בהתאם לנדרש ולתוכנית שנקבעה מול הגורמים הרלוונטיים.

מוצר
בלוג

מהו מיתוג מוצר ומדוע הוא כל כך חשוב לעסק שלך?

מיתוג מוצר הוא התהליך של יצירת זהות ותדמית ייחודיות למוצר בתודעת הצרכן. זה לא רק לוגו או שם קליט, זה כרוך באסטרטגיה מקיפה להבטיח שהמוצר יבלוט בשוק צפוף. מהות המיתוג של המוצר טמונה בהעברת ערכי המוצר, היתרונות שלו והחוויה שהוא מבטיח לספק. שלב ראשוני זה בשיווק הוא קריטי מכיוון שהוא קובע את הטון לאופן שבו לקוחות פוטנציאליים תופסים את המוצר ומתקשרים איתו. באמצעות מיתוג יעיל, מוצר יכול להפוך ליותר מסתם פריט על המדף – הוא הופך לסיפור שאנשים רוצים להיות חלק ממנו.

ילדים במים
בלוג

7 אטרקציות לאירועים שחובה לראות למסיבות יום הולדת

תג מים היא אטרקציה פופולרית למסיבות יום הולדת ואירועים אחרים. שחקנים לובשים אפודים שיכולים לזהות מתי הם נפגעו ממים מתותחי המים של יריביהם. המשחק האינטראקטיבי הזה מושלם לאורחים בכל הגילאים ובטוח שייצור זיכרונות מתמשכים.