כל מה שמעניין

laura-siegal-_6d1KujNzug-unsplash.jpg

שבילים ומסלולים מומלצים בצפון

 

צימר ב{HEBROW}צפון הארץ הוא המקום בו אתם רוצים לבלות בשעות אלו ממש. האמינו לנו. רחוק מהמרכז, ממוקדי התעסוקה והעבודה, אתם יכולים למצוא מקטע יפה כל כך, ירוק, עטוף מעיינות ונקודות לינה אטרקטיביות במידה רבה.

גילוי נאות. כאשר אנו מדברים על שבילים ומסלולים בצפון אנחנו לא יכולים באמת לתחום לתוך מאמר אחד את כל האופציות העומדות לרשותכם. מדובר על עשרות מסלולים יפים במיוחד בהם אתם יכולים לראות נופים אחרים מאלו שאתם מכירים בשאר חלקי האר.

בנוסף, זכרו כי כאשר אנחנו אומרים 'צפון' אנחנו מדברים על מקטע גדול יחסית. זה הכולל כמה חלקים שונים. הגליל, הגולן, אצבע הגליל וכמובן- הגליל המערבי. כך שבכל מקרה, ההמלצה שלנו היא לא לסמוך רק על המילים הטובות אותן נכתוב כאן, אלא לעשות בדיקה מעמיקה שתעזור לכם להבין איך השטח בנוי והיכן אתם יכולים לקבל כמה שיותר מעולם נהדר אליו אנו לא מגיעים לעיתים קרובות מספיק.


הזוויתן

אי אפשר לדבר בכלל על טיולים בצפון בלי להזכיר את הנחל הגדול המביא מים מרמת הגולן אל הכינרת. המסלול יוצא מקצרין הישר אל 'בריכת המשושים', בריכת מים טבעית ענקית, שנוצרה באופן טבעי בזכות סלעי הבזלת המצויים במקום. אתם יכולים לבחור לעשות את המסלול בצורה מעגלית או הלוך חזור במידת הצורך. על הכניסה לשמורה עליכם לשלם.


נחל בצת

אם אתם חסידים של הגליל המערבי הרי בנחל בצת הוא מסלול נהדר עבורכם. מדובר על מסלול למיטבי לכת אמנם אבל המסלול הנפלא הזה המתחיל בחוף בצת ועובר במערת קשת הוא מסלול הכולל בתוכו נופים בלתי נשכחים. מומלץ במיוחד בעונת הפריחה הנהדרת באביב.


עליה להר תבור

לא רק מנזר תמצאו בפסגת התבור כי אם פריחה נהדרת ונוף עוצר נשימה. מדובר על עליה לא קלה אמנם אבל כזו שניתן לעלות אליה עם רכב עבור אלו שלא כל כך אוהבים לטייל, תוך שמיטבי הלכת עושים את עבודתם. אתם יכולים להאריך את המסלול ולהוסיף קפיצה קטנה לנחל תבור שבחודשים פבואר, מרץ, אפריל, מתמלא בפריחה מרהיבה.


נחל דן

הנחל המעטר את אצבע הגליל הוא מסלול נהדר עבור משפחות עם ילדים קטנים או אלו שרוצים ליהנות ממעיינות בלי להתאמץ יותר מדי. בסביבה, בקיבוצים שאר יישוב, דן ודפנה, תמצאו מוסדות קולינריים וותיקים שיכולים לספק לכם קינוח נהדר ליום מלא הרפתקאות. גם כאן הכניסה לשמורה כרוחה בתשלום.

כאמור, היריעה רחבה ומסלולים בצפון ניתן למצוא בשפע. לא אמרנו עוד על העליה להר מירון, על הליכה נהדרת לצידו של הירדן ההררי ועל השקיעה הבלתי נשכחת אותה ניתן לראות מהארבל. הצפון הוא תא שטח ייחודי במדינת ישראל וזה הזמן שלכם פשוט לפתוח מפה, לשים כובע, קרם הגנה ופשוט ללכת לטייל באהבה.

 

שתפו פוסט זה

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

מוצר
בלוג

מהו מיתוג מוצר ומדוע הוא כל כך חשוב לעסק שלך?

מיתוג מוצר הוא התהליך של יצירת זהות ותדמית ייחודיות למוצר בתודעת הצרכן. זה לא רק לוגו או שם קליט, זה כרוך באסטרטגיה מקיפה להבטיח שהמוצר יבלוט בשוק צפוף. מהות המיתוג של המוצר טמונה בהעברת ערכי המוצר, היתרונות שלו והחוויה שהוא מבטיח לספק. שלב ראשוני זה בשיווק הוא קריטי מכיוון שהוא קובע את הטון לאופן שבו לקוחות פוטנציאליים תופסים את המוצר ומתקשרים איתו. באמצעות מיתוג יעיל, מוצר יכול להפוך ליותר מסתם פריט על המדף – הוא הופך לסיפור שאנשים רוצים להיות חלק ממנו.

ילדים במים
בלוג

7 אטרקציות לאירועים שחובה לראות למסיבות יום הולדת

תג מים היא אטרקציה פופולרית למסיבות יום הולדת ואירועים אחרים. שחקנים לובשים אפודים שיכולים לזהות מתי הם נפגעו ממים מתותחי המים של יריביהם. המשחק האינטראקטיבי הזה מושלם לאורחים בכל הגילאים ובטוח שייצור זיכרונות מתמשכים.

CAR ELCTIRC
בלוג

המצבר הפופולארי בישראל- שנפ

המצבר הוא חלק חשוב ביותר בכל רכב. הוא מספק את האנרגיה הרלוונטית לצורך הנעת הרכב ואין אפשרות להזיז את הרכב בלעדיו. מעבר לכך, המצבר הוא שמספק את האנרגיה הנדרשת לכל המערכות החשמליות שברכב, כך שאם המצבר לא תקין, לא תהיה אפשרות להפעיל את המערכות החשמליות ברכב כגון: מערכת המיזוג, החלונות החשמליים, מערכת התאורה של הרכב  ועוד. אם המצבר שלכם לא תקין ודורש החלפה, לא תהיה לכם אפשרות להפעיל את המערכות החשמליות שברכב או להניע את הרכב ולכן, במקרה הזה חשוב ביותר להחליף את המצבר המקולקל במצבר איכותי.

שמן קוקוס
בלוג

תמציות טבעיות

אין ספק, הפיתוחים הטכנולוגיים בתחום הרפואה הביאו עמם לא מעט ברכות ואפשרו פיתוח תרופות ששינו את החיים שלנו לחלוטין. כשזה מגיע לשמירה על אור בריא ובעל מראה צעיר ומרשים, אמנם, גם לטבע יש לא מעט מה להציע לנו. מחקרים מראים שיש שפע של תמציות טבעיות שמופקות מצמחים, עשבי תיבול, פירות ומקורות בוטניים אחרים, שמציעות יתרונות אדירים לעור. הן עשירות בוויטמינים, נוגדי חמצון ותרכובות חיוניות שיכולות להאט את תהליך ההזדקנות ולהעניק הזנה חיונית. כאן, אספנו כמה תמציות טבעיות שכדאי ליישם בשגרת הטיפוח.