כל מה שמעניין

קרדיט תמונה: freepik

רופא עד הבית- מה היתרונות?

כבר אמרו חכמים מאיתנו כי כסף יכול לקנות הכל חוץ מבריאות. להישאר בריאים זו אולי המשאלה הגדולה והחשובה ביותר שיש לנו, בתור בני אדם. עד לפני כמה שנים נדמה היה כי רק בבית חולים אפשר לקבל את הטיפול האולטימטיבי, כזה שיאפשר לחולה להחלים. אבל אנחנו כמובן חיים בעידן קצת אחר היום והיום אנחנו יודעים כי לא רק שרופא יכול לעשות לא מעט בביקור בית, אלא לעיתים, מדובר על דרך הטיפול היעילה ביותר. אם אתם רוצים לשמוע עוד על השירות ומנסים להבין האם הוא מתאים ורלוונטי עבורכם, אנחנו פה בשביל להסביר הכל, ממש עכשיו.

 

כמה מילים על סוגים שונים של חולים

לפני שאפשר יהיה לדבר בהרחבה על שירות של רופא עד הבית, אנחנו רוצים לחלק את כלל החולים לשלוש קבוצות עיקריות:

  1. מי שחולים במחלה בה אפשר לטפל באופן עצמאי: כל הורה מכיר את הרגע בו קמים בבוקר ומבינים שהילד עוד פעם לא ילך לגן כי יש לו חום. זה וודאי לא נעים אבל בדרך כלל, מלבד ביקור קצר אצל רופא המשפחה, הרי שחוץ משימוש בכדורים להורדת חום ומנוחה ממושכת, אין יותר מדי מה לעשות, פשוט, להמתין עד שהמחלה תעבור.
  2. מי שנפגעו פגיעה טראומטית: המונח 'טראומה', משמש אותנו בשפה המקצועית כדי להגידר חבלה אשר נוצרה בעקבות תאונה. זו יכולה להיות בחורה שנכוותה מהתנור וזה יכול להיות מי שצריך להגיע לחדר מיון עכשיו אחרי תאונת דרכים. גם במקרה הזה, רופא עד הבית לא יעשה יותר מדי. בדרך כלל הטיפול ייעשה בבית החולים ובמידת הצורך, תינתן למטופלים להמשיך את תהליך ההחלמה בבית ולהגיע לביקורת אחת לכמה זמן.
  3. מי שחולים במחלה ממושכת וצריכים מענה רפואי צמוד: חולי סרטן או מי שצריכים להסתובב עם קטטר, חולים במחלה כרונית כזו או אחרת ומי שמקבלים אנטיביוטיקה לוריד לפרק זמן מסוים, הם מי שעוברים את תהליך ההחלמה בבית אמנם, אבל הם צריכים בכל זאת לעבור פרוצדורה רפואית קצרה אחת לכמה ימים או יותר. עבור המקרים הללו, רופא עד הבית יכול לתת שירות מצויין.

 

מה היתרונות של ביקור רופא בבית

אם נניח לרגע בצד את היתרונות המובנים מאליהם כמו, חיסכון בזמן וכן הלאה. הרי שהיום אנחנו יודעים יותר טוב מבעבר עד כמה התחושות של המטופל בזמן הטיפול יכולות להשפיע על תהליך ההחלמה. לא במקרה אפשר לראות בבתי חולים ליצנים רפואיים. לא רק שהם מגיעים כדי להפיג את בדידותם של החולים, אלא, אנחנו רואים קשר ישיר בין שיפור מצב הרוח ובין תהליך ההחלמה. מטבע הדברים, מטופל בסביבתו הטבעית ירגיש נוח יותר ושליו יותר, מהאופן בו ירגיש בחדר הטיפולים, במרפאה או בחדר מיון.

לא רק זה, אלא, רופא המגיע עד אליכם, למעשה ניגש לטפל בכם וזו בלבד. הדבר משמעותי במיוחד אם אנחנו לוקחים בחשבון את העומס העצום אותו אנחנו רואים על שירותי הבריאות הציבוריים, הסובלים ממחסור בידיים עובדות כל הזמן. כאשר מזמינים רופא עד הבית, אתם יכולים להיות בטוחים כי הוא פנוי אליכם עם כל תשומת הלב שלו, מה שיאפשר לו לעשות את הטוב ביותר כדי לסייע להחלמתכם.

 

אילו טיפולים ניתן לקבל בבית

הרשימה החלקית כוללת: מתן עירוי נוזלים, החלפת זונדה, החלפה של קטטר, איזון כאב במידת הצורך, בדיקה של מרשמים ותרופות וכן הלאה. כמובן, בכל פעם עלינו להתייחס למצבו של המטופל וצרכיו.

כל הרופאים שלנו הם אנשי מקצוע מעולים, מי שעברו את כל ההכשרה הדרושה ומי שהניסיון שלהם מסייע להם להקל על קהל המטופלים שלנו, ממש בכל פעם מחדש.

לפרטים ולמידע נוסף, נשמח לענות לכם בטלפון ודרך אתר האינטרנט שלנו. עכשיו כל שנותר לנו הוא לאחל לכם רפואה שלמה.

שתפו פוסט זה

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

ילדים במים
בלוג

7 אטרקציות לאירועים שחובה לראות למסיבות יום הולדת

תג מים היא אטרקציה פופולרית למסיבות יום הולדת ואירועים אחרים. שחקנים לובשים אפודים שיכולים לזהות מתי הם נפגעו ממים מתותחי המים של יריביהם. המשחק האינטראקטיבי הזה מושלם לאורחים בכל הגילאים ובטוח שייצור זיכרונות מתמשכים.

CAR ELCTIRC
בלוג

המצבר הפופולארי בישראל- שנפ

המצבר הוא חלק חשוב ביותר בכל רכב. הוא מספק את האנרגיה הרלוונטית לצורך הנעת הרכב ואין אפשרות להזיז את הרכב בלעדיו. מעבר לכך, המצבר הוא שמספק את האנרגיה הנדרשת לכל המערכות החשמליות שברכב, כך שאם המצבר לא תקין, לא תהיה אפשרות להפעיל את המערכות החשמליות ברכב כגון: מערכת המיזוג, החלונות החשמליים, מערכת התאורה של הרכב  ועוד. אם המצבר שלכם לא תקין ודורש החלפה, לא תהיה לכם אפשרות להפעיל את המערכות החשמליות שברכב או להניע את הרכב ולכן, במקרה הזה חשוב ביותר להחליף את המצבר המקולקל במצבר איכותי.

שמן קוקוס
בלוג

תמציות טבעיות

אין ספק, הפיתוחים הטכנולוגיים בתחום הרפואה הביאו עמם לא מעט ברכות ואפשרו פיתוח תרופות ששינו את החיים שלנו לחלוטין. כשזה מגיע לשמירה על אור בריא ובעל מראה צעיר ומרשים, אמנם, גם לטבע יש לא מעט מה להציע לנו. מחקרים מראים שיש שפע של תמציות טבעיות שמופקות מצמחים, עשבי תיבול, פירות ומקורות בוטניים אחרים, שמציעות יתרונות אדירים לעור. הן עשירות בוויטמינים, נוגדי חמצון ותרכובות חיוניות שיכולות להאט את תהליך ההזדקנות ולהעניק הזנה חיונית. כאן, אספנו כמה תמציות טבעיות שכדאי ליישם בשגרת הטיפוח.

גן אירועים
בלוג

מה הם הקריטריונים הבולטים לבחירת גן אירועים ?

גני אירועים מהווים מקום מושלם עבור אירועים מסוגים שונים. אין כמו אירוע באוויר הטבעי והפתוח, צמחייה מרהיבה מסביב, מרחב, שמיים זרועי כוכבים הפרושים מעל בשעות החשוכות ועוד. אם אתם רוצים לערוך את האירוע שלכם בגן אירועים, חשוב שתדעו כי כיום ניתן למצוא גני אירועים בכל רחבי הארץ ולכן, כדאי מאוד לחפש גני אירועים מומלצים ולבדוק כל אחד מהם, לפני שתבחרו את גן האירועים המתאים ביותר עבור האירוע שלכם.