כל מה שמעניין

internet-search-engine-1519471_640.jpg

קישורים לקידום אתר בגוגל ✔️ 15% הנחה למזמינים באתר!

איך משיגים קישורים לקידום האתר במנוע החיפוש של גוגל

קישורים הם אחד מהקריטריונים הכי חשובים בתהליך של קידום אתר בגוגל. קישורים הם חלק ממנגנון שבעזרתם מנוע החיפוש גוגל מקדם את האתרים שקיימים ברשת האינטרנט. קישורים לקידום אתר בגוגל הם למעשה אחד הפרמטרים העיקריים בתהליך הקידום. כאשר שאלו לפני מספר שנים את אחד מבעלי התפקידים הכי בכירים בגוגל, מהו הגורם שהכי משפיע על תהליך הקידום הוא אמר קישורים. לכן, כשבוחרים לקדם אתר באופן אורגני, הקישורים הם אחד הדברים שכדאי וצריך לשים עליהם את הפוקוס. כבר בסוף שנות ה-90 גוגל טענו שברגע שיש קישור מאתר מסוים שמוביל לאתר אחד, הדבר הזה נתפס כסוג של המלצה. מדובר בשיטה שהוכיחה את עצמה אבל הבעיה עם קישורים היא בכך שעם הזמן זה הפך להיות משהו מאוד מניפולטיבי ומקדמי אתרים הבינו איך זה עובד. לכן, חצי מהקישורים שקיימים היום ברשת הם קישורים של מקדמי ובוני אתרים, לכן היום גוגל הפכה להיות הרבה יותר מתוחכמת והקישורים כבר לא מקבלים את המשקל שלהם באופן אוטומטי כמו שהיה בעבר. פעם כל קישור היה תורם לקידום של האתר אבל היום זה כבר לא ככה ולכן הקישורים שמובילים לאתר שלנו חייבים להיות איכותיים, מאתרים חזקים, סמכותיים ורלוונטיים. גוגל למדה לייצר מנגנונים חכמים שיודעים להתמודד עם מסת הקישורים הזו ולכן היום לפני שאתם מפרסמים קישור כזה או אחר, חשוב לוודא שבאמת מדובר בקישור שיתן לכם משהו.

קישורים לקידום אתר בגוגל איך עושים את זה?

פרמטרים חשובים שיש לקחת בחשבון, לבניית פרופיל קישורים איכותי

כאמור, ברגע שאתר מסוים מוציא קישור לאתר אחד, גוגל רואה את הקישור הזה בתור המלצה.  כדי שהקישור באמת יזכה את האתר בנקודות זכות, האתר שממנו הקישור יוצא חייב להיות אתר איכותי, רלוונטי לתחום של האתר השני ובעצם הקישור שלנו צריך לעמוד בקריטריונים מסוימים. את הקישורים אפשר לבנות באמצעות קשרים שיוצרים דרך האינטרנט כמו למשל קבוצות בפייסבוק, דרך הדרכות שיש אונליין כלומר בשיטת DIY או להיעזר במקדם או חברת קידום שיסייעו לנו בתהליך. הנה דוגמא קטנה לאיך כל הנושא הזה של קישורים עובד.

ויטלי אמן בעץ המייצר בעבודת יד רהיטים ומוצרים שונים לעיצוב הבית. הכל עשוי מעץ גושני טבעי איכותי, כאמור בעבודת יד. ויטלי עובד באזור הצפון ורוצה לפרסם את העבודות שלו כדי להגיע לעוד אנשים. יש לו אתר אינטרנטי בו הוא מציג את העיצובים שלו. הוא מבין שהוא חייב להשיג תנועה אורגני לאתר שלו ולכן הוא נעזר במקדם אתרים שמבצע עבורו מחקר מילות מפתח. במחקר המקדם מגלה שיש לקדם את הביטויים הבאים:

  • נגר בחיפה
  • אמן בעץ בקריות
  • מוצרים מעץ לעיצוב הבית
  • שולחן אוכל מעץ מלא

ויטלי רכש דרך המקדם שלו 100 מאמרים מהם יוצאו 200 קישורים מכל מיני אתרים גם לדפים הפנימיים של האתר וגם לעמוד הבית. התכנים פורסמו באתרים העוסקים בעיצוב הבית, עיצוב בעץ, נגרות ועוד… תוך 6 חודשים, ארבעת הביטויים הללו הופיע בעמוד הראשון של גוגל.

זה בעצם המהות של קישורים לקידום אתר בגוגל. למעשה, אפשר לעשות את התהליך הזה, זאת במידה ויש לנו אתר אינטרנט איכותי שעומד בקריטריונים של גוגל על כל תחום כמו למשל בניה ושיפוצים, עיצוב וסטיילינג, תזונה וספורט, חוגים והעשרה לילדים, חנות בגדים, חנות צעצועים, קליניקה לחיות מחמד, טיפולי אסתטיקה לנשים וגברים, חנות פרחים, השקעה בבורסה, יעוץ משכנתא, ביטוחים ועוד.

מה חשוב לבדוק לפני שמבצעים קישורים לקידום אתר בגוגל?

כמו כל תחום, גם התחום של קישורים לקידום אתר בגוגל יכול להיות טריקי ולכן חשוב לשים לב לכמה דברים חשובים.

  1. קישורים לקידום אתר בגוגל רק דרך אתרים איכותיים ומקצועיים– אין זה אומר שאתם צריכים לפרסם את המאמרים שלכם שמהם הקישורים יוצאים לאתר רק דרך אתרים מוכרים כמו מאקו, וואללה, כלכליסט ו- YNET, אבל בהחלט חשוב שהקישורים יצאו מתוך אתרים שהם לא אתרי ספאם ושהתוכן שלהם יהיה איכותי. קישור שיוצא מתוך מאמר, מדריך, כתבה או פוסט איכותי הוא קישור חזק ולכן כשאתם מתעניינים בשירות קישורים לקידום אתר בגוגל עליכם לוודא כי מדובר בקישורים המבוססים על כתיבה והפצה של מאמרים ולא על קישורים שיצאו מתוך תגובות בפורומים או אתרי ספאם שגוגל ממש לא מעריך ולא מצ‘פר ככה אתרים.
  2. בדקו מאיפה הקישורים יוצאים. – וודאו שמדובר באתרים שלא כל אחד יכול לפרסם בהם תוכן. מומלץ לבחור במקדם אתרים או חברה מקצועית שהאתרים שלה מבוססים על תשתית ענפה, עשירה ומגוונת. ככל שיגיעו לאתר שלכם יותר קישורים איכותיים מאתרים עם דומיין חזק, ככה הסיכוי שהאתר יקודם באותם ביטויים עולה.
  3. אורך הטקסט – וודאו שהטקסטים מהם הקישורים יוצאים אל האתר שלכם הם מספיק ארוכים. המטרה היא לספק לגולש ערך מוסף ולכן גוגל מעריך תכנים ארוכים, מהם הגולש יכול ללמוד משהו.
  4. תחום רלוונטי – מדובר בקריטריון שקצת פחות חשוב בהשוואה לקריטריונים האחרים, ועדיין מומלץ לפרסם את התכנים מהם הקישורים יוצאים באתרים רלוונטיים. כלומר, תחום מאותה משפחה של האתר שלכם. אם נמשיך עם הדוגמא של ויטלי האמן נבין שממש לא מומלץ לפרסם את המאמרים שלו באצר העוסק ברכבים או ביטוחים.
  5. אחסונים שונים – עדיף לפזר את התכנים שלכם על כמה אחסונים ולא לבחור רק באתרים שמאוחסנים על אותו שרת.
  6. כמות קישורים מעמוד – חשוב לבדוק שלא יוצאים יותר משני קישורים לאתר שלכם מעמוד תוכן אחד.
  7. היקף ואסטרטגיית תוכן– מאוד מומלץ לתכנן את הנושאים שאתם רוצים לפרסם דרכם את התכנים מראש, לבנות סוג של אסטרטגיית תוכן לאורך זמן ולבחור בבעל מקצוע או חברה שיכולים לספק לכם מענה לאסטרטגיה הזו. כלומר, שיש להם מספיק אתרים ומספיק מקום לפרסם את הקישורים הללו.
  8. גיוון – גיוון הוא אחד הדברים הכי חשובים בתהליך של קישורים לקידום אתר בגוגל. מומלץ מאוד לגוון בין שירות בניית קישורים או קניית קישורים דרך חברה, כלומר לבחור כמה חברות ולא ללכת רק על חברה אחת, במיוחד אם מדובר בכמות גדולה של קישורים לאורך זמן.

כמה עולה לבנות קישורים לקידום אתר בגוגל?

מה מחיר קישורים או לינקים איכותיים לקידום אתר בגוגל

זה מאוד תלוי בכמות הקישורים שאתם רוכשים או בכמות המאמרים. יש חברות המוכרות את הקישורים לפי חבילות של עשרה מאמרים, יש כאלה לפי עשרים, חמישים וכן הלאה. בכל אופן, חשוב לבדוק מה השירות כולל, מי כותב את המאמרים, כמה קישורים יוצאים מכל מאמר ומאיפה כל קישור יוצא. לרוב, ככל שתרכשו מחברה אחת יותר מאמרים, המחיר פר מאמר או פר קישור ירד. המחירים נעים בין 40-150 ש“ח למאמר כאשר המחיר תלוי בסוג התוכן, באורך שלו, באיכות הכתיבה ועוד.

תוך כמה זמן מפורסמים הקישורים

בממוצע בין 7-14 ימי עבודה, תלוי בחברה שבחרתם ובנהלים שלה.

תוך כמה זמן אפשר לראות תוצאות בקידום?

ובכן, זה מאוד תלוי בכמות המאמרים והקישורים שיוצאים מאתרים, זה תלוי גם מאיזה אתרים הקישורים יוצאים וגם ברמת התחרות של התחום של האתר. בתחומים תחרותיים לוקח בין 6-15 חודשים לראות תוצאות ובתחומים פחות תחרותיים לוקח בין 3-8 חודשים לראות תוצאות.  אם תלכו על פרסום כתבה ממומנת ב- YNET , מאקו או וואלה, סביר להניח שתראו תוצאות טובות לאחר זמן קצר

שתפו פוסט זה

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

בלוג

זריקות להרזיה

זריקות להרזיה הינן במרבית המקרים במרשם והן משמשות עבור ירידה במשקל, כאשר הן ניתנות לרוב בתדירות של בין פעם בשבוע לבין פעם בחודש בהתאם לנדרש ולתוכנית שנקבעה מול הגורמים הרלוונטיים.

מוצר
בלוג

מהו מיתוג מוצר ומדוע הוא כל כך חשוב לעסק שלך?

מיתוג מוצר הוא התהליך של יצירת זהות ותדמית ייחודיות למוצר בתודעת הצרכן. זה לא רק לוגו או שם קליט, זה כרוך באסטרטגיה מקיפה להבטיח שהמוצר יבלוט בשוק צפוף. מהות המיתוג של המוצר טמונה בהעברת ערכי המוצר, היתרונות שלו והחוויה שהוא מבטיח לספק. שלב ראשוני זה בשיווק הוא קריטי מכיוון שהוא קובע את הטון לאופן שבו לקוחות פוטנציאליים תופסים את המוצר ומתקשרים איתו. באמצעות מיתוג יעיל, מוצר יכול להפוך ליותר מסתם פריט על המדף – הוא הופך לסיפור שאנשים רוצים להיות חלק ממנו.

ילדים במים
בלוג

7 אטרקציות לאירועים שחובה לראות למסיבות יום הולדת

תג מים היא אטרקציה פופולרית למסיבות יום הולדת ואירועים אחרים. שחקנים לובשים אפודים שיכולים לזהות מתי הם נפגעו ממים מתותחי המים של יריביהם. המשחק האינטראקטיבי הזה מושלם לאורחים בכל הגילאים ובטוח שייצור זיכרונות מתמשכים.

CAR ELCTIRC
בלוג

המצבר הפופולארי בישראל- שנפ

המצבר הוא חלק חשוב ביותר בכל רכב. הוא מספק את האנרגיה הרלוונטית לצורך הנעת הרכב ואין אפשרות להזיז את הרכב בלעדיו. מעבר לכך, המצבר הוא שמספק את האנרגיה הנדרשת לכל המערכות החשמליות שברכב, כך שאם המצבר לא תקין, לא תהיה אפשרות להפעיל את המערכות החשמליות ברכב כגון: מערכת המיזוג, החלונות החשמליים, מערכת התאורה של הרכב  ועוד. אם המצבר שלכם לא תקין ודורש החלפה, לא תהיה לכם אפשרות להפעיל את המערכות החשמליות שברכב או להניע את הרכב ולכן, במקרה הזה חשוב ביותר להחליף את המצבר המקולקל במצבר איכותי.