כל מה שמעניין

קורס זה מיועד לכל מי שמחפש לבנות קריירה בתחום הקופירייטינג

קורסים מקוונים הם דרך מצוינת ללמוד מיומנויות וידע חדשים. אבל הם יכולים להיות גם יקרים. למרבה המזל, ישנם הרבה קורסים מקוונים בחינם שהם טובים בדיוק כמו עמיתיהם בתשלום.

ריכזנו עבורכם רשימה של הקורסים המקוונים החינמיים הטובים ביותר עבורכם לשנת 2018. הרשימה כוללת קורסים בנושאים כמו עיצוב, פיתוח אתרים, תכנות ועוד.

אל לנו לחשוב על כותבי הבינה המלאכותית האלה כתחליף לקופירייטרים אנושיים. הם פשוט מספקים סיוע לכותבי התוכן על ידי היפטרות מחסימת הכותבים ויצירת רעיונות תוכן בקנה מידה.

עוזרי כתיבה בינה מלאכותית הופכים פופולריים יותר ויותר במקום העבודה. חברות מסוימות משתמשות בהן כאשר הן צריכות לייצר תוכן לנושא או נישה ספציפיים. בעוד שסוכנויות דיגיטליות משתמשות בהן כדי לייצר כל מיני תוכן עבור הלקוחות שלהן.

זהו קורס שמלמד אותך איך ליצור קורס משלך ולהרוויח מזה כסף. הקורס עוסק בנושאים כמו: איך לחקור נושא, איך למצוא קהל, איך לעשות מתווה, איך ליצור מתאר, איזה ציוד צריך ועוד.

הקורס בחינם לחלוטין ונמשך כ-30 דקות. היוצר של הסרטון מסביר שזה בגלל שהוא רוצה שאנשים יעשו מעשה על מה שהם לומדים. הוא גם אומר שהדרך הטובה ביותר עבור אנשים שרוצים מידע נוסף על הנושא היא להירשם לרשימת הדוא"ל שלו, שם הוא שולח מיילים שבועיים עם טיפים שונים כיצד להרוויח כסף באינטרנט.

קורס על הוא קורס שהוא הטוב בתחומו. יש לו את התוכן הטוב ביותר, את המדריכים המנוסים ביותר ואת הסיקור המקיף ביותר של נושא.

יש אנשים שרוצים ליצור קורסי על משלהם בחינם ולהפיץ אותם באינטרנט כדי שאנשים אחרים יוכלו להשתמש בהם. הם רוצים להחזיר לקהילה על ידי שיתוף הידע שלהם עם אחרים.

הבעיה ברעיון הזה היא שלוקח הרבה זמן ומאמץ ליצור קורס טוב. עליכם לדעת להפיק סרטונים באיכות גבוהה, לכתוב תוכן מרתק ולמצוא קהל שיתעניין בחומר שלכם.

יצירת קורס אחד טוב יכולה לקחת חודשים או שנים של עבודה. ואז יש גם את הנושא של הפצתו בפועל באינטרנט כדי שאנשים אחרים יוכלו למצוא אותו. זה אומר שאתה צריך אסטרטגיית SEO, כישורי שיווק במדיה חברתית, ואתה צריך לוודא שיש לאתר שלך מספיק תנועה כדי שאנשים אחרים ימצאו את העבודה שלך בדפי תוצאות החיפוש של גוגל או יוטיוב.

אז תוך כדי

הקורסים ב-Coursera ממש טובים והם בחינם.

יש צורך להזכיר זאת

קורסרה מציעה מגוון רחב של קורסים, שלרוב הם באיכות הגבוהה ביותר.

ראוי גם להזכיר את זה

Coursera אינה גובה עמלות כלשהן עבור השתתפות בשיעורים שלה, אלא מסתמכת על תרומות מהמשתמשים שלה.

זהו קורס לאנשים שלא מפחדים לקחת סיכונים ולנסות דברים חדשים. זהו קורס שילמד אותך כיצד לבנות קורסים מקוונים משלך וייתן לך את הכלים הדרושים לך כדי להצליח.

אנו נסקור הכל, החל מיצירת הקורס המקוון הראשון שלך, שיווקו, קידומו, דירוגו בגוגל וכיצד להרוויח ממנו כסף.

זהו קורס לאנשים שלא מוכנים להוציא כסף על קורסים. אין לזה שום מחיר.

קורס זה מיועד לאנשים שלא מוכנים להוציא כסף על קורסים. אין לזה שום מחיר.

זה לא נדיר שאנשים לוקחים קורסים מקוונים בחינם. הפופולריים יותר הם בדרך כלל בנושאי תכנות, עיצוב או שיווק. עם זאת, ישנם גם קורסים המלמדים אנשים איך לעשות דברים כמו בניית אתר אינטרנט או בניית בית. קורסים אלה מגיעים עם חבילה כוללת של חומרים והוראות שלב אחר שלב.

הדוגמה הפופולרית ביותר לכך היא אקדמיית החאן המציעה הדרכות וידאו ותרגילי תרגול במתמטיקה, מדעים, היסטוריה ועוד. ישנם גם אתרים כמו Code Academy המציעים הדרכות תכנות בחינם.

הרעיון לקחת קורס סופר לחינם אולי נשמע טוב מכדי להיות אמיתי, אבל הוא לא. אפשר לקחת קורס בחינם, או בעלות נמוכה מאוד. לדוגמה, אפשר לקחת קורסים מקוונים מ-Coursera או EdX. או שאפשר להירשם לקורסים מאסיביים פתוחים מקוונים (MOOCs) המוצעים על ידי אוניברסיטאות ברחבי העולם.

יש גם כמה הזדמנויות לסטודנטים לקבל קרדיט מכללה דרך התיכון או האוניברסיטה שלהם על ידי לימוד קורסים המוצעים בפלטפורמות כמו edX. זה נקרא תוכנית College Credit Plus והיא זמינה באוהיו, טנסי ופלורידה.

קורס סופר על כלום הוא קורס שלא עולה לו כלום. קורסים אלה הם בדרך כלל בחינם וזמינים באינטרנט.

חלק מהיתרונות של קורסים אלו הם שהם מאפשרים לתלמידים ללמוד בקצב שלהם ובנוחות של ביתם. הם גם מאפשרים לאנשים לחקור היבטים שונים של נושא מבלי לשלם עבורו.

החיסרון של הקורסים הללו הוא שהם עשויים לא להיות מרתקים או אינטראקטיביים כמו קורסים איכותיים אחרים. תלמידים עשויים גם להתקשות בהבנת מושגים מסוימים ללא הסבר נוסף מהמדריך.

זהו קורס לאנשים שרוצים ללמוד על יסודות השיווק והעסקים. זה מיועד לאנשים שרוצים להקים עסק משלהם ולא יודעים מאיפה להתחיל.

הקורס בחינם, אך יש לו ערך גבוה.

זה נפוץ שאנשים חושבים שהם לא יכולים להרשות לעצמם קורס. אבל, זה לא נכון. ישנם קורסים מקוונים רבים שהם בחינם לחלוטין וניתן לקחתם על ידי כל אחד עם חיבור לאינטרנט ומחשב או סמארטפון.

ישנם קורסים רבים המספקים את שירותיהם בחינם וחלקם כוללים: Coursera, edX, Udacity, Khan Academy, Harvard Extension School, MIT Open Courseware.

שתפו פוסט זה

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

מוצר
בלוג

מהו מיתוג מוצר ומדוע הוא כל כך חשוב לעסק שלך?

מיתוג מוצר הוא התהליך של יצירת זהות ותדמית ייחודיות למוצר בתודעת הצרכן. זה לא רק לוגו או שם קליט, זה כרוך באסטרטגיה מקיפה להבטיח שהמוצר יבלוט בשוק צפוף. מהות המיתוג של המוצר טמונה בהעברת ערכי המוצר, היתרונות שלו והחוויה שהוא מבטיח לספק. שלב ראשוני זה בשיווק הוא קריטי מכיוון שהוא קובע את הטון לאופן שבו לקוחות פוטנציאליים תופסים את המוצר ומתקשרים איתו. באמצעות מיתוג יעיל, מוצר יכול להפוך ליותר מסתם פריט על המדף – הוא הופך לסיפור שאנשים רוצים להיות חלק ממנו.

ילדים במים
בלוג

7 אטרקציות לאירועים שחובה לראות למסיבות יום הולדת

תג מים היא אטרקציה פופולרית למסיבות יום הולדת ואירועים אחרים. שחקנים לובשים אפודים שיכולים לזהות מתי הם נפגעו ממים מתותחי המים של יריביהם. המשחק האינטראקטיבי הזה מושלם לאורחים בכל הגילאים ובטוח שייצור זיכרונות מתמשכים.

CAR ELCTIRC
בלוג

המצבר הפופולארי בישראל- שנפ

המצבר הוא חלק חשוב ביותר בכל רכב. הוא מספק את האנרגיה הרלוונטית לצורך הנעת הרכב ואין אפשרות להזיז את הרכב בלעדיו. מעבר לכך, המצבר הוא שמספק את האנרגיה הנדרשת לכל המערכות החשמליות שברכב, כך שאם המצבר לא תקין, לא תהיה אפשרות להפעיל את המערכות החשמליות ברכב כגון: מערכת המיזוג, החלונות החשמליים, מערכת התאורה של הרכב  ועוד. אם המצבר שלכם לא תקין ודורש החלפה, לא תהיה לכם אפשרות להפעיל את המערכות החשמליות שברכב או להניע את הרכב ולכן, במקרה הזה חשוב ביותר להחליף את המצבר המקולקל במצבר איכותי.

שמן קוקוס
בלוג

תמציות טבעיות

אין ספק, הפיתוחים הטכנולוגיים בתחום הרפואה הביאו עמם לא מעט ברכות ואפשרו פיתוח תרופות ששינו את החיים שלנו לחלוטין. כשזה מגיע לשמירה על אור בריא ובעל מראה צעיר ומרשים, אמנם, גם לטבע יש לא מעט מה להציע לנו. מחקרים מראים שיש שפע של תמציות טבעיות שמופקות מצמחים, עשבי תיבול, פירות ומקורות בוטניים אחרים, שמציעות יתרונות אדירים לעור. הן עשירות בוויטמינים, נוגדי חמצון ותרכובות חיוניות שיכולות להאט את תהליך ההזדקנות ולהעניק הזנה חיונית. כאן, אספנו כמה תמציות טבעיות שכדאי ליישם בשגרת הטיפוח.