כל מה שמעניין

צילום צנרת ביוב בבניין

 

מה חשוב לדעת?

הרעיון הבסיסי מאחורי צילום צנרת ביוב הוא שלפעמים ישנן תקלות שונות שאי אפשר לפענח ככה סתם, ולכן במקום לפרק את כל צנרת הביוב אפשר להחדיר מצלמה קטנה וייעודית שמאפשרת לפענח את מקורן של תקלות מסוימות. התקלות לרוב קשורות לבלאי, סתימות ונזילות ועוד נושאים מהסגנון הזה והעולמות הללו. חשוב גם לדעת שהחדרת מצלמה לצורך צילום צנרת ביוב בבניין יעילה גם במקרים של הגשת תביעה או לחליפין למטרות פיצויים.

 

צילום צנרת בניין עבור לקוחות פרטיים

 

לא מדובר רק בשירות עבור לקוחות גדולים, בניינים תעשייתים או חברות בעלות שיעור קומה. גם לקוחות פרטיים, כל אדם באשר הוא, עם נזילות מים וביוב סתום, חייב להכיר את היתרונות של ציוד צילום ייעודי. נגמרו מזמן הימים בהם בעלי בתים או בעלי דירות נאלצו לשבור קירות ולהרים מרצפות כדי לזהות מקור נזילה פשוט. כיום יש ציוד טכנולוגי מתקדם שעומד בסטנדרטים הגבוהים ביותר שיש בשוק העולמי. והוא גם מגיע עם ערך מוסף. בעזרת ציוד מן הזה ניתן להחדיר מצלמה מיוחדת לתוך עומק קווי הביוב ולפענח את מקור התקלה בלי לפגוע בשגרת הלקוח. חוץ מזה, המצלמות מתעדות את מצב הצנרת באופן אמין.

 

 

הגשת תביעה ודרישת פיצויים על בסיס צילום צנרת ביוב

דוח ממצאים שמתקבל בעקבות החדרת מצלמה לתוך צנרת וקווי ביוב מאפשר הגשת תביעה ודרישת פיצויים מול קבלן או חברת ביטוח. היתרון של דוח כזה בא לידי ביטוי באמינות של הממצאים ובתיעוד הברור. במילים אחרות, המצלמה מאפשרת לתעד את מצב הצנרת ברזולוציה גבוהה כאשר מבצעים צילום צנרת ביוב. לאחר מכן, כל מבט קצר בצילומים מעניק לבעלי המקצוע הרלוונטיים את האפשרות לפענח את מקור הבעיה ולדעת האם אכן יש עילה להגשת תביעה.

מתי מגישים תביעה בגין בעיות צנרת?

 

אנשים פרטיים שונים משתמשים באפשרויות השונות של צילום צנרת ביוב בנסיבות שונות כדי לדרוש פיצויים בגין בעיות בצנרת. ראשית, מומלץ לעשות את הבדיקה טרם קבלת מפתחות בדירות חדשות מקבלן. לא כולם יודעים, אבל דירות חדשות חשופות לבעיות צנרת לא פחות כמו מדירות ישנות, בעיקר במקרים בהם הקבלנים מזניחים את ההשקעה בקווי הביוב, מקרה שחוזר יותר מדי פעמים לצערנו. שנית, אדם פרטי יכול במקרים מסוימים לתבוע את חברת הביטוח שלו למימון הטיפול בצנרת הקיימת. במקרה כזה מן הסתם נדרש ממנו להביא הוכחות ברורות ובהירות ופה נכנס בכל הכח הנושא של צילום צנרת ביוב. צילום צנרת ביוב נחשב אחד הכלים האמינים ביותר אם לא האמין מכולם בבית משפט.

דוח ממצאים לאחר הצילום

הדבר החשוב ביותר הוא להחזיק בדוח ממצאים לאחר החדרת המצלמה לצנרת. דוח הממצאים יכול להגיע ברמות שונות של פירוט, תוך התאמה לקהלי יעד שונים: קבלני בניין, אינסטלטורים, נציגים של חברות הביטוח, ועד ביתי בבנייני מגורים משותפים וכן הלאה.

שתפו פוסט זה

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

בלוג

זריקות להרזיה

זריקות להרזיה הינן במרבית המקרים במרשם והן משמשות עבור ירידה במשקל, כאשר הן ניתנות לרוב בתדירות של בין פעם בשבוע לבין פעם בחודש בהתאם לנדרש ולתוכנית שנקבעה מול הגורמים הרלוונטיים.

מוצר
בלוג

מהו מיתוג מוצר ומדוע הוא כל כך חשוב לעסק שלך?

מיתוג מוצר הוא התהליך של יצירת זהות ותדמית ייחודיות למוצר בתודעת הצרכן. זה לא רק לוגו או שם קליט, זה כרוך באסטרטגיה מקיפה להבטיח שהמוצר יבלוט בשוק צפוף. מהות המיתוג של המוצר טמונה בהעברת ערכי המוצר, היתרונות שלו והחוויה שהוא מבטיח לספק. שלב ראשוני זה בשיווק הוא קריטי מכיוון שהוא קובע את הטון לאופן שבו לקוחות פוטנציאליים תופסים את המוצר ומתקשרים איתו. באמצעות מיתוג יעיל, מוצר יכול להפוך ליותר מסתם פריט על המדף – הוא הופך לסיפור שאנשים רוצים להיות חלק ממנו.

ילדים במים
בלוג

7 אטרקציות לאירועים שחובה לראות למסיבות יום הולדת

תג מים היא אטרקציה פופולרית למסיבות יום הולדת ואירועים אחרים. שחקנים לובשים אפודים שיכולים לזהות מתי הם נפגעו ממים מתותחי המים של יריביהם. המשחק האינטראקטיבי הזה מושלם לאורחים בכל הגילאים ובטוח שייצור זיכרונות מתמשכים.

CAR ELCTIRC
בלוג

המצבר הפופולארי בישראל- שנפ

המצבר הוא חלק חשוב ביותר בכל רכב. הוא מספק את האנרגיה הרלוונטית לצורך הנעת הרכב ואין אפשרות להזיז את הרכב בלעדיו. מעבר לכך, המצבר הוא שמספק את האנרגיה הנדרשת לכל המערכות החשמליות שברכב, כך שאם המצבר לא תקין, לא תהיה אפשרות להפעיל את המערכות החשמליות ברכב כגון: מערכת המיזוג, החלונות החשמליים, מערכת התאורה של הרכב  ועוד. אם המצבר שלכם לא תקין ודורש החלפה, לא תהיה לכם אפשרות להפעיל את המערכות החשמליות שברכב או להניע את הרכב ולכן, במקרה הזה חשוב ביותר להחליף את המצבר המקולקל במצבר איכותי.