כל מה שמעניין

news-5238316_640.jpg

פרסום מאמרים באתרי תוכן ✔️שיווק שעובד באמת!

פרסום מאמרים איכותיים באתרי תוכן לקידום העסק

אם יש לכם אתר אינטרנט קיים, בוודאי המטרה שלכם היא שקהלי היעד הרלוונטיים לאתר שלכם יכנסו אליו וישארו בו כמה שיותר זמן. מעבר לזה, שווה לכם גם שהאתר שלכם יהיה עם כמה שיותר תנועה, כמה שיותר פעיל וכדי לעשות את זה בצורה הכי טובה עליכם לפרסם ולשווק את המוצר או השירות שאתם מציעים. לכן, עליכם להביא לידיעה בפני קהלי היעד שלכם לגבי היתרונות וסגולות המוצר ואיפה הגולשים יכולים להשיג אותו בדרך המהירה ביותר.
אחת הדרכים לשווק ולפרסם את האתר שלכם היא באמצעות כתבות.
לפרסום מאמרים באתרי תוכן יש כמה יתרונות מרכזיים:

  1. פונה לקהלי יעד רלוונטיים – שאנו מפרסמים כתבה באתרי תוכן אנחנו פונים למי שהשירות או המוצר שלנו פונה אליו. ככה אנחנו למעשה ממגנטים גולשים פוטנציאלים שמביעים עניין בתחום שבו הכתבה עוסקת ומשם למעבר לאתר עצמו, הדרך קצרה.
  2. קידום אורגני – כתבות ומאמרים באתרי תוכן תורמות רבות לתהליך הקידום האורגני וברגע שאנחנו משקיעים גם בפרסום כתבות כאלה וגם בהטמעת קישורים שיוצאים מהכתבות הללו לאתר שלנו, הרווחנו פעמיים.
  3. חשיפה – ככל שיש יותר תכנים איכותיים ביותר אתרים, ככה האתר שלנו הופך רלוונטי יותר, ממוקד יותר ומקבל יותר תנועה.
  4. מענה לבעיה – כתבות שיווקיות המפורסמות באתרי תוכן רלוונטיים נכתבות בצורה אובייקטיבית, אמינה ומספקות לרוב מענה לבעיה או סיטואציה בעייתית אחרת שגורמת לגולש לפנות לאתר שקשור לאותו מוצר.

פרסום מאמרים באתרי תוכן מתאים לכל עסק בכל גודל

לאילו עסקים מתאים פרסום מאמרים באתרי תוכן

כאמור, אחת הדרכים היותר יעילות לשווק את האתר שלכם ואת השירותים שהוא מציע ולא משנה אם אתם עלים של חנות לבגדי אופנה, משרד עורכי דין, מאמני כושר פרטיים, קבלני בניין או מפעל לייצור כסאות היא באמצעות פרסום מאמרים באתרי תוכן.  כמובן שיש עוד לא מעט דרכים לעשות זאת כמו למשל פרסום ברשתות חברתיות, קידום ושיווק ממומן על ידי הקמת קמפיינים, פרסום באמצעות ניוזלטרים במיילים ועוד. עדיין לתוכן יש מקום של כבוד בעולם השיווק הדיגיטלי ואין מה להגיד, זה פשוט עובד.

היום יש פלטפורמות תוכן רבות והמטרה שלכם היא קודם כל לבדוק באיזו פלטפורמה הכי שווה והכי משתלם לכם לפרסם את העסק או את האתר שלכם. עוד שאלה ששווה לענות עליה בהקשר של פרסום מאמרים באתרי תוכן היא האם אנחנו רוצים לפרסם מאמרים וכתבות בכמה אתרים או לפזר את ”הביצים בכמה סלים“ ולשווק את האתר שלנו בכמה אתרי תוכן. נתמקד בזה בהמשך!

פרסום מאמרים באתרי תוכן אילו אתרים, איך וכמה?

פרסום מאמרים באתר י תוכן מובילים - כמה מאמרים לפרסם

הפצת מאמרים באתרי מאמרים היא טכניקה מדהימה שבאמצעותה אנו יכולים להשיג קישורים חד כיווניים לאתר שלנו. כידוע, לקישורים איכותיים וחד כיווניים השפעה אדירה על תהליך הקידום של האתר שלנו וזו אחת הדרכים היותר יעילות לקדם ביטויי מפתח על בסיס מחקר מילות מפתח שעשינו מראש.

למעשה, אותם קישורים בעצם משפרים בטווח הארוך את הדירוגים במנועי החיפוש השונים, עם דגש חזק מאוד על גוגל. חשוב להבין כי בעבר הלא רחוק השיטה הזו של פרסום מאמרים הייתה מאוד יעילה והיא גם עבדה אבל היום, מכיון והאלגוריתם של גוגל הפך להיות מאוד משוכלל, אנחנו לא רוצים לבחור כל אתר מאמרים ואנחנו לא רוצים לשתול סתם קישורים בלי לחשוב על זה לפני זה. כדי שהקישורים אכן יהיו אפקטיביים אנחנו חייבים לבחור אתרי מאמרים איכותיים, רלוונטיים ואמינים, מה שיתרום כמובן לתהליך הקידום של האתר שלנו. אנחנו גם רוצים לבחור אתרים שקשורים לאתר שלנו באופן כזה או אחר. למשל, אם האתר שלי הוא חנות המוכרת רהיטים ומוצרי עיצוב לבית, קישור מדהים יהיה ממגזין פופולארי שעוסק באדריכלות ועיצוב פנים. דוגמא נוספת… יש לי אתר שמשווה בין בעלי מקצוע כמו קבלני שיפוצים, אינסטלטורים, מנעולנים, חשמלאים, מסגרים ועוד… בתוך האתר יש בלוג בו עולים תכנים מדי שבוע. אם אני אדאג שתפורסם כתבה באתר העוסק ב“איך לעשות עבודות של הבית בשיטת עשה זאת בעצמך“, הרי הקשר הישיר בין שני התחומים ברור.

דגשים חשובים שכדאי להכיר בפרסום מאמרים באתרי תוכן:

מאמרים לקידום אורגני לפרסום באתרי תוכן

הטיפ הראשון שאנו ממליצים לכם לאמץ הוא להשתמש כאמור במגוון של אתרים להפצה ולא להסתמך אך ורק על אתר אחד. כמות הדומיינים שמהם אתם מוציאים קישורים לאתר שלכם חשובה מאוד ולא רק כמות הקישורים. כלומר, מומלץ שלא ללכת על אתר אחד ורק דרכו לפרסם מאמרים שיובילו קישורים לאתר שלכם. הטיפ השני הוא לשים לב לכמות הקישורים בכל כתבה. מאוד לא מומלץ להוציא יותר מ-3 קישורים ממאמר אחד. ככל שיש יותר קישורים מעמוד אחד לעמוד אחר ככה הכוח שכל קישור מעביר הוא קטן יותר. לכן, אם בוחרים לשים קישור אחד ודרכו להעביר לאתר שלנו, הרי זה עדיף. בנוסף, מומלץ שלא לקשר לאותו URL בביטויים שונים. כשאתם מקשרים ל- URL בביטוי ספציפי ואחרי זה מקשרים לאותו URL ביטוי אחר, גוגל מפחית את השפעה על הקישור השני. כדאי גם שלא לקשר ל- URL שונים על אותו ביטוי. מומלץ לבצע אופטימיזציה לתוכן בדף ואז לקישור תהיה עוצמה הרבה יותר חזקה כאשר התוכן ממנו הקישור יוצא מותאם באופן ספציפי לקישור.

כל הסיבות לבצע פרסום מאמרים באתרי תוכן

איך לפרסם מאמרים איכותיים באתרי תוכן ברשת

יש כמה סיבות קריטיות שבעקבותיהן מומלץ להמשיך ולפרסם מאמרים באתרי תוכן כל הזמן במסגרת התקציב ואסטרטגיית התוכן שבניתם. הסיבה הראשונה היא כמובן גוגל. לחברת גוגל יש סטנדרטים מאוד מחמירים שכל הזמן רק עולים ועולים, משתנים ויוצרים סוג של ססמא קסמים שאף אחד לא יכול להגיע אליה. למרות זאת, עדיין יש קריטריון אחד שאף פעם לא משתנה והוא תוכן איכותי בעל ערך מוסף. לא סתם אומרים מומחים בעולם הדיגיטלי כי התוכן הוא המלך. מנוע החיפוש גוגל נותן עדיפות לאתרים איכותיים שיש בהם תוכן מסקרן, מעניין וכזה המעניק לגולשים שלו ערך מוסף.  סיבה נוספת שבגינה חשוב ומומלץ לפרסם תכנים וכתבות באתרים היא משום שרק ככה אנחנו יכולים להגיע לקהלי היעד שלנו בצורה הטובה ביותר. כמובן שחשוב לפרסם תוכן גם בפלטפורמות נוספות כמו פייסבוק, יוטיוב ואינסטגרם ואין כמו השילוב בין השניים כדי ליצור חשיפה טובה. דבר נוסף שהתוכן תורם לו הוא תחזוקה של האתר משום שככה אנחנו יוצרים לתנועה איכותית ותורמים רבות למיתוג העסק שלנו לא רק דרך האתר שלנו, אלא דרך אתרים מובילים מוכרים אחרים.

לסיכום, אם עדיין לא בניתן לאתר שלכם אסטרטגיית תוכן מבוססת לטווח הארוך, זה הזמן לעשות את זה ולהתחיל לפרסם כתבות באתרי תוכן מובילים.

שתפו פוסט זה

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

מוצר
בלוג

מהו מיתוג מוצר ומדוע הוא כל כך חשוב לעסק שלך?

מיתוג מוצר הוא התהליך של יצירת זהות ותדמית ייחודיות למוצר בתודעת הצרכן. זה לא רק לוגו או שם קליט, זה כרוך באסטרטגיה מקיפה להבטיח שהמוצר יבלוט בשוק צפוף. מהות המיתוג של המוצר טמונה בהעברת ערכי המוצר, היתרונות שלו והחוויה שהוא מבטיח לספק. שלב ראשוני זה בשיווק הוא קריטי מכיוון שהוא קובע את הטון לאופן שבו לקוחות פוטנציאליים תופסים את המוצר ומתקשרים איתו. באמצעות מיתוג יעיל, מוצר יכול להפוך ליותר מסתם פריט על המדף – הוא הופך לסיפור שאנשים רוצים להיות חלק ממנו.

ילדים במים
בלוג

7 אטרקציות לאירועים שחובה לראות למסיבות יום הולדת

תג מים היא אטרקציה פופולרית למסיבות יום הולדת ואירועים אחרים. שחקנים לובשים אפודים שיכולים לזהות מתי הם נפגעו ממים מתותחי המים של יריביהם. המשחק האינטראקטיבי הזה מושלם לאורחים בכל הגילאים ובטוח שייצור זיכרונות מתמשכים.

CAR ELCTIRC
בלוג

המצבר הפופולארי בישראל- שנפ

המצבר הוא חלק חשוב ביותר בכל רכב. הוא מספק את האנרגיה הרלוונטית לצורך הנעת הרכב ואין אפשרות להזיז את הרכב בלעדיו. מעבר לכך, המצבר הוא שמספק את האנרגיה הנדרשת לכל המערכות החשמליות שברכב, כך שאם המצבר לא תקין, לא תהיה אפשרות להפעיל את המערכות החשמליות ברכב כגון: מערכת המיזוג, החלונות החשמליים, מערכת התאורה של הרכב  ועוד. אם המצבר שלכם לא תקין ודורש החלפה, לא תהיה לכם אפשרות להפעיל את המערכות החשמליות שברכב או להניע את הרכב ולכן, במקרה הזה חשוב ביותר להחליף את המצבר המקולקל במצבר איכותי.

שמן קוקוס
בלוג

תמציות טבעיות

אין ספק, הפיתוחים הטכנולוגיים בתחום הרפואה הביאו עמם לא מעט ברכות ואפשרו פיתוח תרופות ששינו את החיים שלנו לחלוטין. כשזה מגיע לשמירה על אור בריא ובעל מראה צעיר ומרשים, אמנם, גם לטבע יש לא מעט מה להציע לנו. מחקרים מראים שיש שפע של תמציות טבעיות שמופקות מצמחים, עשבי תיבול, פירות ומקורות בוטניים אחרים, שמציעות יתרונות אדירים לעור. הן עשירות בוויטמינים, נוגדי חמצון ותרכובות חיוניות שיכולות להאט את תהליך ההזדקנות ולהעניק הזנה חיונית. כאן, אספנו כמה תמציות טבעיות שכדאי ליישם בשגרת הטיפוח.