כל מה שמעניין

post1.jpg

פרסום כתבה באתרי אינטרנט: יתרונות, מחירים ואיך זה עובד בשנת 2021?

מעידן בו עסקים מעטים מאוד יכלו ליהנות מחשיפה רחבה מול קהל היעד שלהם, הגענו לעידן בו כל אחד יכול ועד כמה שזה נשמע רומנטי, במובנים רבים זה גם מאוד מבלבל ומאוד תובעני עבור העסק הקטן עם התקציב המוגבל. בעלי עסקים שמבקשים לנצל את מדיום האינטרנט בכדי להיחשף לקהל יעד כמה שיותר רחב, מגלים שלצדם שוחים באוקיינוס האדום הזה עוד עשרות ומאות מתחרים שלהם, כולם מתחרים על אותם זוגות עיניים ועל אותה תשומת לב. בתנאים האלה, מתערער מעט היתרון המובהק של האינטרנט, הלוא הוא יתרון הכמות, ושוב חוזרים לעקרונות האולד סקול מבוססי האיכות ופה בדיוק נכנסת האופציה של פרסום כתבה באתרי אינטרנט.

חישוב נתונים לכמות תנועה לאתר

למה בכלל לפרסם תוכן?

בכדי להבין את הערך המרכזי במהלך של פרסום כתבה באתרי אינטרנט, אחת השאלות החשובות ביותר שיש לענות עליה לפני כל דבר אחר היא השאלה למה בכלל לפרסם תוכן. התשובה לשאלה זו נחלקת לשתיים. פעם אחת, תוכן הוא אמצעי קידום ראשון במעלה, כלומר אמצעי שיכול להעלות את דירוג האתר שלכם בגוגל ולהבטיח שהאתר שלכם יופיע במיקומים אטרקטיביים יותר בדף תוצאות החיפוש שיוצג בפני קהל היעד שלכם כאשר הם מחפשים אתכם. פעם שניה, תוכן הוא אמצעי לשיווק, העברת מסרים, שכנוע והמרת לקוחות. מתוך כלל האפשרויות לפרסום תוכן, פרסום כתבה באתרי אינטרנט יכולה להיות האפשרות המתאימה ביותר לרבים, אם כי זה לא כזה פשוט.
ראו גם: כתיבת תוכן לאתרי אינטרנט

פרסום כתבה באינטרנט – למה שווה לי להשקיע בזה?

לפרסום כתבה או אפילו כמה כתבות באינטרנט יש מגוון רחב של יתרונות. ראשית כל, כתבה שהיא ממומנת כלומר בתשלום באחד מאתרי החדשות או אתרי התוכן המובילים, תורמת לחיזוק התדמית והמותג.

יחד עם זאת, במידה ושם העסק המותג או אפילו השם הפרטי שלכם מוזכר בתצורה שלילית בתוצאות החיפוש בגוגל, כתבה כזאת עוזרת לנקות את השם בתוצאות החיפוש ובדפים הראשונים. כתבה מקצועית מסייעת לחזק את המותג, לשפר את המוניטין ואף להציג אתכם כמומחים בתחום שבו אתם עוסקים. במידה ויש לכם אתר אינטרנט, דף עסקי בפייסבוק או פרופיל פעיל ברשתות חברתיות אחרות, ניתן להוציא מהכתבה קישור לדף האינטרנט הזה מה שמוביל לעליה חזקה בטראפיק לאתר שלכם.

גוגל אוהב תוכן כזה

המטרה שלנו היא בעצם לקדם את העסק שלנו כמה שיותר קדימה במנוע החיפוש גוגל. כשאנו משקיעים בכתבה ממומנת אנחנו נהנים מיתרון של אמינות לצד יוקרה. תוכן המפורסם באתרים חזקים ואיכותיים נתפס כאמין ומקבל עדיפות בעיני גוגל. יתרון נוסף הוא בהיבט התחרותי. אנו נמצאים בעידן שבו רמת התחרות גבוהה וברגע שאנחנו משקיעים בכתבה ממומנת, אנחנו נהנים מיתרון חזק על המתחרים שלנו ותורמים ליחסי הציבור, לפרסום ולשיווק של העסק. בעלי עסקים מעידים על כך שלאחר שפרסמו כתבה ממומנת באתר מוביל, כמות הפניות, המתעניינים והמכירות עלה פלאים.

מה היתרונות של פרסום כתבה באתרים?

ובכן, לצד כמות ואיכות התוכן, בוחן גוגל גם את מספר ואיכות הקישורים הנכנסים לאתר שלכם, כלומר הקישורים שמפנים מאתרים אחרים אל האתר שלכם. כאשר אתם מפרסמים כתבה באתר אחר כלשהו, אתם יכולים לשלב בכתבה קישור שמפנה אל האתר שלכם ובכך, לכאורה, לשפר את הדירוג שלכם בגוגל. יחד עם זאת, את זה כל אחד יכול לעשות ולכן גוגל מקפידה לבחון גם את איכות האתר שבו פורסם התוכן ואת הפרמטרים השונים שמעידים על איכות התוכן, קרי מספר האנשים הקוראים אותו, הזמן שהם שוהים בעמוד כדי לקרוא את הכתבה ואת מספר הלחיצות על הקישור שמפנה לאתר שלכם. אם הצלחתם בכל אלה, תוכלו לשפר מאוד את הדירוג שלכם בגוגל, גם באמצעות כתבה אחת יחידה ובודדת שתפרסמו באתר מוביל וזאת סיבה מספיק טובה להשקיע בתוכן הזה.
יתרון נוסף הוא כאמור היתרון הראשוני המבוקש, קרי חשיפה. פרסום כתבה באתרי אינטרנט מאפשר לכם ליצור חשיפה לעסק שלכם, הכל בהתאם כמובן לזהות האתר שבו אתם מפרסמים את הכתבה. מן הסתם, אם תפרסמו את הכתבה באתר קטן וזניח, לא תזכו לחשיפה רבה, אם בכלל, אלא שהיום יש לכם את האפשרות לפרסם כתבה בכל אתר אינטרנט, לרבות באתרי התוכן והחדשות הגדולים בישראל ובעולם כולו, מה ששוב מחזיר אותנו לניהול הנכון של פרסום הכתבה.

פרסום כתבה באתרי אינטרנט – איך עושים את זה נכון?

אז פרסום כתבה מורכז למעשה משני חלקים: פרסום וכתבה. אבל נתחיל אולי דווקא בחלק השני, בכתבה. בכדי לייצר אימפקט משמעותי באמצעות מהלך של פרסום כתבה באתרי אינטרנט, חשוב מאין כמותו שהכתבה הזאת תהיה כתובה בצורה מעולה, מדויקת, חכמה ומעשירה. בכתבה הזאת אתם רוצים לבצע פנייה חכמה אל הקורא, לשכנע אותו, להניע אותו לפעולה, להסביר לו ולגרום לו להרגיש שהדבר הנכון ביותר לעשות מייד עם סיום הקריאה, הוא לפנות אל הגורם המקצועי שעומד מאחוריה, או במילים אחרות, אתם. לשם כך נדרשת כותרת מנצחת שתגרום לקוראים להיכנס לכתבה וגם תבסס אצלם את המסר המרכזי שאתם רוצים להעביר להם. עוד נדרש תוכן מאוד איכותי, כתוב בשפה ראויה שמתאימה לקהל היעד ובשילוב אלמנטים אינפורמטיביים ושיווקיים שיכולים להשיג עבורכם את המטרות שאתם מבקשים להשיג באמצעות אותה כתבה.
אחרי שיש לכם כתבה מנצחת ביד, אתם רוצים להבטיח שאתם מצליחים להביא אותה בפני קהל כמה שיותר גדול ודרך הערוצים הנכונים והמתאימים ביותר עבורכם. ערוצים אלה יכולים לכלול אתרי תוכן גדולים ומובילים שבהם לבטח נמצא קהל היעד שלכם, אבל הם גם חייבים לכלול ערוצים מתמחים שנחשבים כערוצי מידע חשובים בתעשייה שלכם ובענף בו אתם פועלים. ישנם סוגים נוספים של אתרים בהם תרצו לפרסם תכנים כחלק מקידום האתר שלכם, אבל את הכתבה הספציפית הזאת, הכתבה שאמורה לייצר עבורכם אימפקט של ממש בעסק – אותה אתם רוצים לפרסם אך ורק בערוצים מקצועיים, מתאימים וראויים.
ראו גם: קישורים מנצחים לקידום אתרים

אייקונים של בניית קישורים

הקצאת תקציב למהלך הפרסום

במסגרת השיקולים של פרסום כתבה באתרי אינטרנט, יהיה עליכם להגדיר את התקציב שאתם מקצים לטובת העניין, אבל הדבר האחרון שאתם רוצים לעשות הוא להגדיר קודם כל את התקציב, ואז בהתאם לתקציב שהגדרתם, להחליט גם על ההיבטים המקצועיים האחרים של תהליך הפרסום. תהליך פרסום הוא תהליך שיכול להביא לכם תוצאות אך ורק אם הוא נעשה בצורה נכונה. אם הדברים לא נעשים בצורה נכונה, מדובר בבזבוז מובטח של כסף. תחילה, אתם רוצים לבנות גאנט של פרסומים, כל כמה זמן תעלה הכתבה באתר ולמשך כמה זמן, מהי כמות הקוראים האידיאלית ביום מבחינתכם, מיהו קהל היעד החשוב לכם ביותר ובהתאם לכם גם מהו האתר שבו אתם רוצים לפרסם יותר מאשר באתרים אחרים, בהתאם לקהל היעד המבקר בו.
אלו הן כמובן רק דוגמאות לשאלות שעליכם לשאול את עצמכם לפני שאתם מפרסמים את הכתבה, אבל את התהליך הזה אתם חייבים לעבור ורק לאחר מכן, כשאתם יודעים מה חשוב שייעשה, תוכלו להמיר את הדברים למונחי כסף ולבחון את התקציב הנדרש. אם התקציב שעומד לרשותכם הוא נמוך יותר, תוכלו לשחק עם המינונים ועם פרמטרים נוספים שיכולים לחסוך כסף גם בבנית קישורים מבלי לפגוע במטרות הקמפיין, אבל בכל מקרה, אתם לא רוצים לעשות את זה הפוך.

פרסום כתבה באינטרנט – איך עושים את זה?

הכתבה שאנו מפרסמים חייבת להיכתב בצורה איכותית ובסגנון כתיבה עיתונאי המותאם באופן מושלם לקהלי היעד אליהם הכתבה פונה. רק כך נוכל להניע את הגולשים לפעולה ולהפוך את הפנייה לרלוונטית. חברת BESTLINK הקימה בעזרת מפתחי התוכנה, בוני האתרים ומקדמי האתרים מאות של אתרים מובילים לאורך 10 השנים האחרונות. האתרים מאחוסנים בשרתים מגוונים והדומיינים ותיקים וחזקים מה שמאפשר לדחוף את הכתבה ואת העסק במקביל בתהליך הקידום. אז אם גם אתם רוצים לפרסם כתבה באינטרנט, הנה השלבים:

  1. בחירת אתר – עליכם לבחור אתר מבין מגוון של אתרים אותם הצוות שלנו מציע לכם. אתם בוחרים איזה אתר שאתם רוצים וניתן גם לפרסם בכמה אתרים במקביל. ניתן לבחור באתרים כלליים או באתר ממוקד לפי התחום שבו העסק שלכם עוסק.
  2. מזינים פרטים אישיים ומוסיפים פרטי תשלום -כדי שנוכל להתחיל לעבוד על הכתבות ועל הפרסום שלהן, אתם צריכים להזין את הפרטים האישיים שלכם – שם, כתובת, טלפון, מייל וכדומה. השלב הבא הוא אמצעי התשלום. ניתן לשלם באשראי, פייפאל או העברה בנקאית.
  3. כתיבה- בשלב זה אנו עובדים על כתיבת התוכן ומעבירים לכם את הכתבה. הכתבה יכולה להיכתב על ידי אחד מצוות הכותבים שלנו או על ידכם. כמובן שאם הכתבה נכתבת על ידינו, נשאל אתכם לגבי סגנון הכתיבה, נושא הכתבה ודגשים נוספים שתרצו להציג בפנינו. הכתיבה כוללת סבב תיקונים. תוכלו לשלוח לנו תמונה אותה נשלב בכתבה עם קרדיט לצלם.
  4. קישור- בשלב האחרון נשלח לכם קישור לכתבה כדי שתוכלו לשתף אותה בפלטפורמות הדיגיטל השונות.

קידום אורגני במובייל

איך עושים את זה עכשיו?

ובכן, כדי להשלים מהלך של פרסום כתבה באתרי אינטרנט, אתם זקוקים לכותב או כותבת תוכן מעולים ואתם זקוקים לגורם מקצועי שמתמחה בתחום של פרסום ושיווק באינטרנט ובתחום של קידום אתרים. את כל אלה תוכלו למצוא בדרך כלל בחברות קידום ושיווק באינטרנט, חברות שמבצעות קמפיינים כאלה ביום יום, מכירות את כל האפשרויות העומדות בפניכם וגם יודעות לבנות עבורכם את הקמפיין על פי כל הפרמטרים המקצועיים הנדרשים, כפי שתיארנו את חלקם כאן לעיל.
מה שחשוב יותר להבין הוא, שהמהלך של פרסום כתבה באתרי אינטרנט הוא לא עוד מהלך שגרתי לקידום האתר או פרסום שלו ברשתות החברתיות. המדובר בקמפיין שאמור לייצר אימפקט ושאת האימפקט שלו אתם רוצים לזהות בשורה התחתונה של העסק. כך אתם צריכים להתייחס למהלך ועם התייחסות כזאת, תוכלו גם להבטיח שהפרויקט ינוהל בצורה נכונה, בליווי והובלה של גורם מקצועי המתמחה בתחום השיווק באינטרנט ושיכול להבטיח לכם את הסטנדרטים הנדרשים על מנת להתרומם מעל הרעש התחרותי שממלא את השוק ולבלוט אל מול קהל היעד שלכם. אתם כמובן לא צריכים בהכרח את הטובים ביותר בשוק, אבל אתם גם לא רוצים להתפשר על האופציות הזולות והזמינות ביותר שתמצאו בו.
ראו גם: שרותי בניית קישורים שיקדמו את העסק שלכם

אם יצא לכם לבקר בשנתיים שלוש האחרונות באתר מוביל באינטרנט, לבטח הבחנתם במספר כתבות המוצגות כתוכן שיווקי, ואשר מפורסמות על ידי בתי עסק שונים, החל מעסקים קטנים ומקומיים וכלה במותגים ארציים גדולים. האם גם אתם צריכים לפרסם כתבות משלכם? איך עושים את זה? כמה עולה פרסום כתבות באתרים מובילים? על מה חשוב להקפיד בפרסום כתבות מסוג זה? באילו אתרים כדאי לכם יותר לפרסום ובאילו אתרים מדובר בבזבוז של כסף או של תדמית? על שאלות אלו ועוד, עונים לכם בשורות הבאות המומחים של BESTLINKS המציעה חבילות של קידום ופרסום אתרים, ובכלל זה גם כתיבה ופרסום של כתבות תוכן בכל סוגי האתרים, לרבות האתרים המובילים בישראל.

שירותי תוכן

האם גם אתם צריכים לפרסום כתבות משלכם ולאיזו מטרה?

ובכן, אם אתם רוצים ליהנות מחשיפה רחבה מול קהל היעד שלכם ואם ישנם מסרים מורכבים יותר שאתם רוצים להעביר לקהל היעד שלכם מעבר ל"בואו לקנות אצלנו", פרסום כתבות באתרים מובילים היא פרקטיקה שגם אתם רוצים לאמץ לעצמכם. כתבות אלה נועדו להשיג שתי מטרות מרכזיות. פעם אחת, מיועדת הכתבה לחשוף אתכם ולפרסם אתכם מול קהל היעד שלכם ופעם שנייה היא מיועדת לאפשר לכם פלטפורמה בה אתם יכולים להעביר לקהל היעד שלכם מסרים מורכבים יותר, להסביר על עצמכם ועל המוצרים/ שירותים שלכם, לשכנע בצורה מעמיקה יותר, להרחיב בנושא מסוים ובסך הכל לחנך את השוק. בנוסף לשתי מטרות אלה, כתבות תוכן מאפשרות לכם גם לפרוץ את מחסום הפרסום שקיים היום אצל כל משתמש אינטרנט, קרי אותו מחסום שמאפשר לגולשים באינטרנט להיכנס לדף אינטרנט עמוס פרסומות ופשוט לא לראות אותן. במקום לפרסם עוד מודעת פרסומת בגודל שני אינצ' שאף אחד לא רואה, תוכלו לפרסום כתבה שנראית ממש כמו תוכן אינטגרלי של האתר עצמו, מה שהופך אותה לתוכן לגיטימי שהגולשים בהחלט עשויים להתעניין בו ולהיחשף אליו. אז המסקנה היא שאתם אכן צריכים לפרסום כתבות תוכן והשאלה היא היכן לפרסם אותן ועל מה עליכם להקפיד.
ראו גם: כתיבת תוכן לאתרי אינטרנט

אתרים מובילים – עניין של גאוגרפיה וקהל יעד

מן הסתם, פרסום כתבות באתרים מובילים הוא סוג של פרסום שכל אחד היה רוצה ליהנות ממנו, אבל במונח אתרים מובילים חשוב להבין מהם האתרים המובילים מבחינתכם ולא מבחינת כלל השוק. כך למשל, אם אתם מותג ארצי המציע את מוצריו ושירותיו בפרישה ארצית, אתרים מובילים מבחינתכם הם אתרי חדשות ארציים ואתרי תוכן הפונים לכלל האוכלוסייה בישראל ללא קשר לגאוגרפיה. לעומת זאת, אם אתם עסק קטן המשרת את תושביה של עיר מסוימת ולכל היותר של סביבתה, אתרים מובילים מבחינתכם הם אתרים של מקומונים באזור הפעילות שלכם ואתרי תוכן הפונים לתושבים של אותה עיר. מבחינתכם, אין שום צורך לפרסם את הכתבות שלכם לכל עם ישראל שגם כך לא צפוי להגיע אליכם מכל קצוות הארץ. פרסום כזה יכול לייצר לכם אמנם חשיפה גבוהה, אבל הוא עולה המון כסף ובשורה התחתונה הוא לא כדאי ולא תוכלו לבצע אותו לאורך זמן כפי שנדרש. כעת, נותר עוד לדעת כמה זה עולה.
ראו גם: מדריך קישורים לאתר

קופירייטינג

כמה עולה פרסום כתבות תוכן?

העלות של פרסום כתבות תוכן באתרים מובילים יכולה להשתנות מאתר לאתר בהתאם לנתוני החשיפה של האתר. ככלל, נתוני חשיפה נמדדים במונחי eyeballs, כלומר במספר האנשים המבקרים באתר מדי יום/ שבוע/ חודש. ככל שהחשיפה גבוהה יותר, יגבה מכם האתר סכום גבוה יותר עבור החשיפה שהוא מעניק לכתבה שלכם. זאת הסיבה מדוע עסק מקומי לא אמור לשלם על חשיפה לכל עם ישראל. כמו כן, ישנה אפשרות לפרסום כתבות באתרי תוכן שאולי אינם נחשבים למובילים בדעת הקהל הכללית, אבל בהחלט יכולים להיות אטרקטיביים מבחינתכם לאור הפנייה הממוקדת שלהם לקהל היעד שלכם (למשל מגזינים או אתרי תוכן מקצועיים העוסקים בתחום הפעילות שלכם בלבד).

פרסום כתבות באתרים מובילים ובכלל, יכול להיות מוצע לכם תחת הכותרת הזאת ממש, או תחת הכותרת של רכישת לינקים. רכישת לינקים היא פרוצדורה בה אתם מפרסמים תוכן המיועד לפרסום באתר תוכן כלשהו, וממנו יוצא קישור אל האתר שלכם. קישור זה נחשב עבורכם כקישור נכנס על ידי מנועי החיפוש, מה שיכול לסייע לכם מאוד בקידום האתר שלכם במנועי החיפוש. זאת אומרת שבפרסום הכתבה השגתם שתי מטרות: גם חשיפה בפני קהל היעד וגם הוספת קישור נכנס וקידום האתר שלכם במנועי החיפוש.

מקסום בניית קישורים

המחירים יכולים לנוע בין 80 שקל לכתבה באתרים קטנים ומתמחים כדוגמת http://www.thingstoknow.co.il/ או https://www.mytzadik.com/, דרך 100 עד 200 שקלים במקומונים קטנים כמו https://www.myavne.co.il/, 500-700 שקלים למקומונים ואתרי תוכן בינוניים כמו https://www.bizportal.co.il/ או https://experts.walla.co.il/ ועד 1600 שקלים באתר כמו סרוגים www.srugim.co.il ויותר מכך באתרי חדשות מובילים. מחירים אלה כוללים למעשה את הצבת הכתבה שלכם באתר, אליה תוכלו להפנות משלל מקורות וממנה גם תוכלו ליהנות מקישור נכנס. מחירים אלה אינם כוללים את עלות כתיבת התוכן וזו יכולה לנוע בין 13 אג' ועד שקל ואף יותר למילה, בהתאם לרמה המקצועית של התוכן אותו אתם רוצים לפרסם.

למצות את הפרסום עד תום

אחד הדברים החשובים בכל פעולת פרסום כתבות באתרים מובילים הוא למצות את הפוטנציאל הפרסומי של ערוץ פרסום זה. מבחינת אתר התוכן, הוא צפוי להציב קישור לכתבה שלכם בדף הבית שלו למשך תקופה קצרה, אך לאחר מכן הכתבה פשוט הופכת לדף באתר בו פרסמתם ואתם תהיו אלה שצריכים להפנות את הלקוחות הפוטנציאליים שלכם אל הכתבה הזאת. בכדי למצות את הפוטנציאל הפרסומי של הכתבה שפרסמתם חשוב מאוד להעלות כתבות על בסיס קבוע ובתדירות קבועה, אבל ריאלית ואותנטית (לא "להפציץ" ולא לפרסם באינטרוולים גדולים מדי). חשוב גם להפנות אל הכתבה מכל מקום בו אתם יכולים לפרסם אותה (מאתר האינטרנט שלכם בכלל, מדף באתר שלכם שעוסק בנושא שבו עוסקת הכתבה, מבלוגים, פורומים, רשתות חברתיות ובסך הכל מכל מקום בו אתם יכולים לשלוח את קהל היעד שלכם לקריאת הכתבה). כמו כן, חשוב מאוד להקפיד על שילוב קישור בכתבה, שיפנה אל האתר שלכם ויהווה עבורכם קישור נכנס כפי שתיארנו לעיל. בהיבט זה, חשוב מאוד שהקישורים הנכנסים ייבנו בצורה טבעית ואותנטית ולא יעלו חשד בעיני מנועי החיפוש (אם גוגל למשל תחשוד בכם שאתם מייצרים קישורים נכנסים כאלה בצורה מלאכותית, היא עלולה להעניש אתכם ולדחוק אתכם אל דפי תוצאות החיפוש האחוריים שלה).

מסך מחשב

בתוך שלל ערוצי הפרסום וקידום האתרים, בשנתיים שלוש האחרונות בולט במיוחד הערוץ של פרסום כתבה באינטרנט. מה זה בעצם הערוץ הזה? למי הוא מתאים? היכן מפרסמים את הכתבה? מי כותב עבורכם את הכתבה? מה המטרה של כתבה כזאת? כמה זה עולה לפרסם כתבה באינטרנט והאם מדובר במחיר אחיד לכל סוגי האתרים? על שאלות אלו ועוד, עונים לכם בשורות הבאות המקצוענים של BESTLINKS, המתמחה בתחום הפרסום באינטרנט בכלל ובעולם התוכן השיווקי בפרט.

כתיבת תוכן

מהו ערוץ הפרסום של כתבות באינטרנט ולמי זה מתאים?

פרסום באינטרנט יכול להתבצע במגוון רחב של דרכים, החל ממודעות פרסומת באתרי אינטרנט שונים וברשתות חברתיות, דרך קידום אתרים אורגני וכלה בקידום ממומן בגוגל. המאפיין המרכזי של כל אלה הוא שמדובר בפרסומות וככאלה, מודעות פרסומת אלה סובלות א' מהתעלמות גורפת של משתמשי האינטרנט שלאורך השנים יצרו לעצמם חסמים המאפשרים להם לגלוש באינטרנט תוך התעלמות מוחלטת מאוקיינוס הפרסומות שמקיף אותם וב' ממרחב קטן מאוד להעברת מסרים ממוקדם וחד גוניים בלבד.

פרסום כתבה באינטרנט הוא ערוץ חדש של שיווק ופרסום באינטרנט, המאפשר לכל גורם עסקי לפרסם כתבה לכל דבר ועניין באתרי תוכן כמו אתרי חדשות, בלוגים, מגזינים וכדומה, כאילו הייתה הכתבה חלק בלתי נפרד מכתבות התוכן העצמאיות של האתר. את הכתבות האלה לבטח פגשתם באתרי חדשות ארציים גדולים, אלא ששם אתם פוגשים בעיקר כתבות של מותגים ארציים גדולים הפונים לכלל האוכלוסייה בישראל בפרישה ארצית. העניין הוא שערוץ פרסום זה מתאים באותה מדיה גם לעסקים בינוניים ואפילו לעסקים קטנים מקומיים ואפילו שכונתיים. ההבדל הוא האתר שבו מפרסמים את הכתבה. אם אתם פונים לכלל האוכלוסייה בישראל, אתם רוצים לפרסם את הכתבה שלכם באתר חדשות ארצי מוביל שפונה לכלל האוכלוסייה בישראל. אם אתם, לעומת זאת, עסק מקומי הפונה לתושביה של עיר ספציפית ולסביבתה, אתם יכולים לפרסם את הכתבה שלכם באתר מקומי, אתר של מקומון, בלוג מקומי וכדומה. על כן, על אף שבאתרי החדשות הגדולים אתם לא מוצאים כתבות של עסקים קטנים ובינוניים, אלא של מותגים גדולים בלבד, בפועל מדובר בערוץ פרסום אפקטיבי גם לעסקים קטנים, ובפרט שהכתבה מפורסמת באתר התוכן המתאים.
ראו גם: שירותי כתיבת תוכן לאתרי אינטרנט

https://www.youtube.com/watch?v=DstLilfmTc0

כמה זה עולה?

פרסום כתבה באינטרנט הוא מהלך שיכול להתבצע בכל תקציב, אבל המטרה שלנו היא לא לפרסם כתבות באינטרנט אלא להשיג את המטרה שלשמה אנחנו מפרסמים אותן – למשוך לקוחות חדשים ולהגדיל את היקף הפעילות העסקית שלנו. לשם כך, כבר נדרש תקציב מינימלי כלשהו, אם כי גם פה מדובר בתקציב סביר מאוד שכל עסק יכול להעמיד, גם עסק קטן ומקומי. כך למשל, פרסום במקומון יכול לעלות לכם החל ב-160 שקלים בלבד ועד 500-600 שקלים במקומונים גדולים יותר. פרסום באתר תוכן קטן יחסית יכול לעלות לכם לא יותר מ-80 שקלים. אם תרצו פרישה רחבה יותר, תוכלו לפרסם באתרים ארציים כמו אתר סרוגים בעלות של 1,600 שקלים או באתרי החדשות המובילים בעלויות גבוהות יותר. כפי שניתן לראות, יש סדר בדברים – אם אתם עסק קטן, אין לכם שום סיבה לפרסם באתר חדשות ארצי באלפי שקלים לכתבה, ולכן התקציב של 160 עד 500 שקלים יכול להתאים לכם גם ברמה של פרסום כתבה באינטרנט בכל חודש. אם אתם עסק גדול, יהיה עליכם להשקיע באתרים ארציים מובילים בעלות של אלפי שקלים לכתבה, אבל אתם הרי עסק גדול ולכן גם עבורכם לא אמורה להיות בעיה להעמיד את התקציב הנדרש.

ככלל, פרסום כתבות הוא לא מהלך של זבנג וגמרנו, אלא תהליך שיווקי פרסומי שצריך להתבצע לאורך זמן. ככזה, לא מספיק לכתוב כתבה אחת ולפרסם אותה, אלא צריך לייצר נוכחות קבועה לאורך זמן ובכפוף לזה עליכם לחשב את התקציב שלכם לאורך זמן. בהיבט זה, תוכלו לקנות כמות גדולה של כתבות וליהנות מהנחת כמות משמעותית, אם כי אתם לא רוצים לפרסם את כל הכתבות שרכשתם בו זמנית. חשוב מאוד לפרוש את הדברים לאורך זמן, גם בכדי להשיג את מטרות הפרסום וגם בכדי לא לעורר חשד אצל מנועי החיפוש, שאתם עושים פה "תרגיל" להטעות אותם ולגרום להם לחשוב שאתם משהו שאתם לא.

מנורה

לבסוף, עליכם לקחת בחשבון גם את העלות של כתיבת הכתבה עצמה. כתיבת תוכן הוא מקצוע לכל דבר ועניין והעלויות של כתיבת כתבה יכולה לנוע בין 13 אג' למילה ועד שקל למילה ויותר מכך, תלוי ברמה המקצועית של הכתיבה, בעומק הטקסט וביכולות של הכותב. בהיבט זה תוכלו לגוון עם כתבות גנריות באופן שוטף וכתבה מקצועית אחת לתקופה.
ראו גם: קניית כתבות לאתרים

אבל למה בכלל לפרסם כתבה ועל מה חשוב להקפיד?

ובכן, המטרה המרכזית של פרסום כתבה באינטרנט היא פרסום חכם. כתבה כזאת יוצרת עבורכם חשיפה גבוהה מול קהל היעד שלכם, א' מעצם הנוכחות שלכם באתרים בהם גולשים חברי קהל היעד שלכם וב' מעצם העובדה שמדובר בכתבת תוכן שאינה נראית כמו מודעת פרסומת אלא ככתבה אינטגרלית של האתר, מה שמסיר את המחסומים שמציבים משתמשים רבים מול עולם הפרסום. כתבה כזאת גם מאפשרת לכם להביא אל קהל היעד שלכם מסרים מורכבים יותר המיועדים לחינוך השוק, לשכנוע ולמתן הסברים עליכם עצמכם, על המוצרים שלכם או על השירותים שלכם ועל כל הסיבות הטובות לעשות איתכם עסקים, מסרים שאותם לא תוכלו להעביר במודעת פרסומת קטנה וממוקדת.

אבל פרסום כתבה באינטרנט יכולה לשרת אתכם לעוד מטרה חשובה מאוד – קידום אורגני של האתר שלכם. מהכתבה שתפרסמו אתם יכולים להוציא קישור שיפנה מאתר התוכן שבו אתם מפרסמים את הכתבה אל האתר שלכם עצמכם. קישור נכנס זה אינו נעלם מעיני מנועי החיפוש שמתייחסים אליו כאל מעין המלצה של אותו אתר תוכן על האתר שלכם. ככל שתיהנו מיותר קישורים נכנסים וככל שהקישורים האלה יגיעו מאתרים יותר "נחשבים", לא רק ברמה הארצית אלא גם ברמה המקומית, כך תוכלו ליהנות מדירוג גבוה יותר במנועי החיפוש ובסופו של דבר ממיקומים טובים יותר בדפי תוצאות החיפוש. העניין הוא שהדברים צריכים להתבצע בצורה מאוד מקצועית וזהירה, על מנת שמנועי החיפוש לא יחשדו בכם, שאתם עושים מהלך מלאכותי שמיועד להטעות אותם ולגרום להם לחשוב שאתם לא באמת מי שאתם. הכתבות צריכות להיות איכותיות, הן אמורות להתפרסם בתדירות טבעית ואותנטית ולהשתמש במגוון אנקורים (הטקסט הכחול עליו לוחצים בקישור).

ניתוח נתונים קידום אתרים

בכדי להבטיח שפעילות הפרסום והקידום שלכם אכן תשיג עבורכם את התוצאות, אתם רוצים לבצע אותה אך ורק בליווי של גורם מקצועי המתמחה בתחום בכלל ובתחום הספציפי של פרסום כתבה באינטרנט בפרט. חברת BESTLINKS מציעה לכם חבילת שירות מקצה לקצה של שירות קניית קישורים וכתיבת תוכן, כולל כל מרכיבי השירות, לרבות כתיבת התוכן, רכישת שטח פרסום לכתבה במאות אתרים וכמובן פרסום הכתבה בפועל. כמו כן, החברה מספקת לכם שירותי קידום משלימים שיבטיחו מיצוי מרבי של פוטנציאל הפרסום של הכתבה לאורך זמן. פרסום כתבות באינטרנט היא פרקטיקה שאתם חייבים לעסק שלכם אבל אתם גם חייבים לעשות את זה נכון, בליווי חברה מקצועית כדוגמת חברת BESTLINKS.

בכל מקרה של פרסום כתבות באתרים מובילים ובכל מקרה של עבודה עם קישורים נכנסים ועם עבודת קידום אתרים בכלל, חשוב מאוד לבצע את הדברים בצורה מקצועית בליווי חברה המתמחה בתחום זה באופן ספציפי. חברת BESTLINKS מציעה לכם למעשה פלטפורמה שלמה דרכה תוכלו גם לקבל כתבת תוכן מוכנה, גם לפרסם אותה בשלל אתרים וליהנות גם מהנחה על כמות (רכישה כמות גדולה של קישורים נכנסים) וגם למצות את פוטנציאל הפרסום של הכתבה בשלל כלים בהם משתמשת החברה. אתם יכולים לעשות את זה גם לבד, כל עוד אתם ערים לסיכונים הכרוכים בכך, אבל אם אתם באמת מונחי מטרה, עשו זאת אך ורק דרך גורם מקצועי כדוגמת חברת BESTLINKS.

שתפו פוסט זה

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

בלוג

זריקות להרזיה

זריקות להרזיה הינן במרבית המקרים במרשם והן משמשות עבור ירידה במשקל, כאשר הן ניתנות לרוב בתדירות של בין פעם בשבוע לבין פעם בחודש בהתאם לנדרש ולתוכנית שנקבעה מול הגורמים הרלוונטיים.

מוצר
בלוג

מהו מיתוג מוצר ומדוע הוא כל כך חשוב לעסק שלך?

מיתוג מוצר הוא התהליך של יצירת זהות ותדמית ייחודיות למוצר בתודעת הצרכן. זה לא רק לוגו או שם קליט, זה כרוך באסטרטגיה מקיפה להבטיח שהמוצר יבלוט בשוק צפוף. מהות המיתוג של המוצר טמונה בהעברת ערכי המוצר, היתרונות שלו והחוויה שהוא מבטיח לספק. שלב ראשוני זה בשיווק הוא קריטי מכיוון שהוא קובע את הטון לאופן שבו לקוחות פוטנציאליים תופסים את המוצר ומתקשרים איתו. באמצעות מיתוג יעיל, מוצר יכול להפוך ליותר מסתם פריט על המדף – הוא הופך לסיפור שאנשים רוצים להיות חלק ממנו.

ילדים במים
בלוג

7 אטרקציות לאירועים שחובה לראות למסיבות יום הולדת

תג מים היא אטרקציה פופולרית למסיבות יום הולדת ואירועים אחרים. שחקנים לובשים אפודים שיכולים לזהות מתי הם נפגעו ממים מתותחי המים של יריביהם. המשחק האינטראקטיבי הזה מושלם לאורחים בכל הגילאים ובטוח שייצור זיכרונות מתמשכים.

CAR ELCTIRC
בלוג

המצבר הפופולארי בישראל- שנפ

המצבר הוא חלק חשוב ביותר בכל רכב. הוא מספק את האנרגיה הרלוונטית לצורך הנעת הרכב ואין אפשרות להזיז את הרכב בלעדיו. מעבר לכך, המצבר הוא שמספק את האנרגיה הנדרשת לכל המערכות החשמליות שברכב, כך שאם המצבר לא תקין, לא תהיה אפשרות להפעיל את המערכות החשמליות ברכב כגון: מערכת המיזוג, החלונות החשמליים, מערכת התאורה של הרכב  ועוד. אם המצבר שלכם לא תקין ודורש החלפה, לא תהיה לכם אפשרות להפעיל את המערכות החשמליות שברכב או להניע את הרכב ולכן, במקרה הזה חשוב ביותר להחליף את המצבר המקולקל במצבר איכותי.