כל מה שמעניין

תמונות באישור CANVA

על הרבל בול ותרומתו להפסקת הסטרס האנושי

זה יכול לקרות לכל אחד, פתאום באמצע החיים תשאלו מישהו לשלומו והוא יפלוט מילה והיפוכה "בסדר, אני לחוץ". הסטרס, המחלה של המאה עשרים ואחת היא אותה מחלה גם של המאה הקודמת רק שאז לא גילו שהיא מקור ללא מעט תסביכים ובעיות שכיום אפשר למנוע באמצעות כמה טיפולים חזקים וביניהם גם טיפול הרבל בול.

המחקרים מדברים בעד עצמם, במהלך השנים התעוררו גילויים הקשורים למחלות ומצבים גופניים שמקורם בלחץ. כן הלחץ משתק, הוא הורג אבל החדשות הטובות הן כי באמצעות טיפולים מסוימים מאוד אפשר למגר אותו משגרת חייהם של הכלל.

סטרס היה ויישאר בגדר בעיה קיומית, בעיה הקרויה גם "עידן לחץ" שאפשר  לשנות ולו במעט באמצעות כמה שיטות של טיפול ואחת מהן היא הרבל בול שיטה תאילנדית שהגיע לישראל ישירות אל ספא הרצליה טומקו ספא ויכולה בהחלט לשנות את חייכם מהקצה אל הקצה.

הרבל בול – שחרור מהיר ומיידי של הגוף

טומקו ספא הרצליה מספקים לכם את הטיפול המושלם שמטפל בין היתר גם במיגור הסטרס. שיטת הרבל בול מבוססת על מגע ידיים ושני כדורי כותנה רכים שבתוכם חמישה עשר סוגי צמחי מרפא ועשבי מרפא החל מג'ינג'ר ועד לכורכום ועוד.

שיטת הטיפול הניתנת בספא מדברת על כדורים הייעודיים המחוממים בכלי אידוי ייחודי שהופך את צמחי המרפא לחליטה שיתרונותיה נספגים דרך העור. באמצעות מגע ידיים וכדורים אלו נוצר עיסוי מדהים, מרגיע וזה למעשה מפיג את הסטרס, מסייע במיגור נקבוביות העור ובכך גם מנקה את הרעלים החבויים בגוף ומשבשים לא פעם את שגרת חייהם של המטופלים.

איך הרבל בול יכול לתרום לכם? יתרונות הטיפול

הכדורים הלוהטים שבאמצעותם מבוצעים הטיפולים הם פינוק אמיתי, ומסייעים כפי שכבר הבנתם בלא מעט מצבים. כדורי הרבל בול מאפשרים למטופל או למטופלת לשמר עור חלק יותר ונעים למגע, כמו כן הם ידועים בהפגת כאבי השרירים החוזרים ונשנים וריחם המדהים מורגש לאורך כל הטיפול.

כדורי הרבל בול והטיפול שבהם מאפשר גם הורדת החרדות ובסופו של דבר מסייעים גם לשיפור מערכת החיסון שתפקודה נפגע בדרך כזו או אחרת.

בסיכומו של דבר, הטיפול המדהים מנקה, מטהר את הנפש, הגוף ונראות הפנים ומשפר על הדרך גם את מערכות הלימפה שהן חלק בלתי נפרד ממערכת החיסון שהיא חלק מהגוף והבעיה שבהם האדם חווה ורוצה להשאיר מאחור.

לצד לחיצות מיומנות על נקודות אקופרסורה מושפעים לא מעט אזורים בגוף ובדומה ליתרונות הדיקור הסיני מטפלים בכל נקודה ונקודה בגוף האדם. במהלך הטיפול יימרח על גוף המטופל שמן חמצון מבוסס זרעי ענבים והוא מזין את העור ומסייע על הדרך במיגור קמטים וכתמי פיגמנטציה.

רוצים להתפנק בטיפול מושלם שיכול לחדש את התאים ולהשאיר אתכם בריאים ושמחים? טומקו ספא הרצליה – הדרך להישאר בריאים זה כאן!

שתפו פוסט זה

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

מוצר
בלוג

מהו מיתוג מוצר ומדוע הוא כל כך חשוב לעסק שלך?

מיתוג מוצר הוא התהליך של יצירת זהות ותדמית ייחודיות למוצר בתודעת הצרכן. זה לא רק לוגו או שם קליט, זה כרוך באסטרטגיה מקיפה להבטיח שהמוצר יבלוט בשוק צפוף. מהות המיתוג של המוצר טמונה בהעברת ערכי המוצר, היתרונות שלו והחוויה שהוא מבטיח לספק. שלב ראשוני זה בשיווק הוא קריטי מכיוון שהוא קובע את הטון לאופן שבו לקוחות פוטנציאליים תופסים את המוצר ומתקשרים איתו. באמצעות מיתוג יעיל, מוצר יכול להפוך ליותר מסתם פריט על המדף – הוא הופך לסיפור שאנשים רוצים להיות חלק ממנו.

ילדים במים
בלוג

7 אטרקציות לאירועים שחובה לראות למסיבות יום הולדת

תג מים היא אטרקציה פופולרית למסיבות יום הולדת ואירועים אחרים. שחקנים לובשים אפודים שיכולים לזהות מתי הם נפגעו ממים מתותחי המים של יריביהם. המשחק האינטראקטיבי הזה מושלם לאורחים בכל הגילאים ובטוח שייצור זיכרונות מתמשכים.

CAR ELCTIRC
בלוג

המצבר הפופולארי בישראל- שנפ

המצבר הוא חלק חשוב ביותר בכל רכב. הוא מספק את האנרגיה הרלוונטית לצורך הנעת הרכב ואין אפשרות להזיז את הרכב בלעדיו. מעבר לכך, המצבר הוא שמספק את האנרגיה הנדרשת לכל המערכות החשמליות שברכב, כך שאם המצבר לא תקין, לא תהיה אפשרות להפעיל את המערכות החשמליות ברכב כגון: מערכת המיזוג, החלונות החשמליים, מערכת התאורה של הרכב  ועוד. אם המצבר שלכם לא תקין ודורש החלפה, לא תהיה לכם אפשרות להפעיל את המערכות החשמליות שברכב או להניע את הרכב ולכן, במקרה הזה חשוב ביותר להחליף את המצבר המקולקל במצבר איכותי.

שמן קוקוס
בלוג

תמציות טבעיות

אין ספק, הפיתוחים הטכנולוגיים בתחום הרפואה הביאו עמם לא מעט ברכות ואפשרו פיתוח תרופות ששינו את החיים שלנו לחלוטין. כשזה מגיע לשמירה על אור בריא ובעל מראה צעיר ומרשים, אמנם, גם לטבע יש לא מעט מה להציע לנו. מחקרים מראים שיש שפע של תמציות טבעיות שמופקות מצמחים, עשבי תיבול, פירות ומקורות בוטניים אחרים, שמציעות יתרונות אדירים לעור. הן עשירות בוויטמינים, נוגדי חמצון ותרכובות חיוניות שיכולות להאט את תהליך ההזדקנות ולהעניק הזנה חיונית. כאן, אספנו כמה תמציות טבעיות שכדאי ליישם בשגרת הטיפוח.