כל מה שמעניין

קרדיט תמונה: freepik

עורך דין לרשלנות רפואית

רופאים שאינם זהירים בבריאותכם עלולים לסכן את חייכם. במקרה של רשלנות רפואית חשוב מאוד להגיש תביעה בעזרת עורך דין לרשלנות רפואית.

פציעות, מחלות ומוות הן התוצאות הטרגיות של רשלנות רפואית. רשלנות רפואית ניתנת למניעה. כל אדם שנפגע ממעשיו הרשלניים של ספק שירותי בריאות היה יכול להימנע מהסבל שנגרם לו.

אבל כאשר רשלנות רפואית פוגעת בכם או גורמת לכם לחלות, זה לא חייב להיות סוף הסיפור. אתם לא צריכים להישאר עם הכאב והנטל הכלכלי של הפציעה שלכם. אתם יכולים להשיב מלחמה על ידי הגשת תביעת רשלנות רפואית, שאם תצליחו בה תוכלו לקבל פיצוי כספי משמעותי שצפוי לעזור לכם לשמור על איכות חייכם ולממן את הטיפולים להם תידרשו במסגרת מצבכם הרפואי.

 

הגדרת רשלנות רפואית

רשלנות רפואית מתרחשת כאשר רופא או איש מקצוע אחר מפר את "סטנדרט הטיפול". תקן זה כולל את הכללים והנהלים המקובלים לטיפול בחולים במצבים דומים.

ייתכן שלא תדעו אם הרופא או המוסד הרפואי שטיפל בכם הפר את סטנדרט הטיפול. כדי לקבל פיצויים, תצטרכו להוכיח שספק שירותי הבריאות התרשל.

לצורך הוכחת התביעה תצטרכו להיעזר בשירותים של עורך דין לרשלנות רפואית. עורך הדין יבחן את המקרה הספציפי שלכם עם מומחה בתחום הרפואי הרלוונטי אשר חוות דעתו תהווה את הבסיס לתביעה העתידית שתוגש.

 

מקרי רשלנות רפואית נפוצים

רשלנות רפואית היא מונח רחב המקיף כמעט כל סוג של התנהגות רשלנית של ספק שירותי בריאות שפוגע בכם.

עם זאת, סוגים מסוימים של מקרי רשלנות רפואית נפוצים יותר מאחרים. להלן כמה סוגים נפוצים של התנהגויות רפואיות רשלניות שעלולות להוביל לתביעות רשלנות רפואית:

 

  • אבחון שגוי – כאשר רופאים לא מצליחים לנצל את שנות ההכשרה שלהם כדי לזהות את הבעיה הבריאותית הנכונה ובמקום זאת מאבחנים אתכם עם משהו שאין לכם, מצבכם האמיתי עלול להחמיר. זו פציעה שלעתים קרובות אתם יכולים לקבל פיצוי עליה.

 

  • החמצת האבחנה הנכונה – החמצת בעיה בריאותית כאשר אתם מתלוננים על תסמינים המצדיקים פעולה עלולים להוות רשלנות רפואית.

 

  • שגיאות הרדמה – מתן תרופות הרדמה שגויות, או מינון שגוי עלולים להוביל לכאב קיצוני במקרה הטוב ולמוות במקרה הרע.

 

  • מרשמים לא מתאימים לתרופות – אם הרופא או הרוקח שלך לא הצליחו לזהות שהתרופה שנרשמה אינה בטוחה עבורכם, תוכלו להטיל עליהם אחריות. סוג זה של תביעות רשלנות רפואית כולל לעתים קרובות אינטראקציות תרופתיות, מינונים לא מתאימים, אלרגיות לתרופות ובעיות אחרות.

 

  • שגיאות בניתוח – בחלק מהטעויות הניתוחיות הקשות ביותר, מנתחים כרתו את הגפה הלא נכונה או השלימו ניתוח משנה חיים במטופל הלא נכון. בכל אלה ובטעויות כירורגיות קלות יותר שפוגעות בכם, מגיע לכם פיצוי כספי.

 

  • רשלנות בלידה – במהלך הלידה, הילוד והיולדת עלולים לסבול מפציעות אם רופאים וספקי שירותי בריאות אחרים עושים טעויות.

 

  • זיהומים חמורים – ככל שזיהומים עמידים לטיפול הופכים לבעיה נפוצה יותר, זיהומים הניתנים למניעה הופכים לאיום חמור יותר על בריאות החולים. אם ניתן היה למנוע את ההדבקה שלכם, ייתכן שתהיה לכם אפשרות להגיש תביעת רשלנות רפואית בת קיימא.

 

מי אחראי לרשלנות רפואית שנגרמה לכם?

זה יכול להיות קשה לקבוע מי צריך לתת דין וחשבון על הפציעות או המחלה שלכם במקרה של רשלנות רפואית. הסיבה לכך היא שלעתים יש מספר ספקי שירותי בריאות האחראים לטיפול שניתן לכם. החדשות הטובות הן שמספר גורמים יכולים להיתבע בו זמנית.

הגורמים שבדרך כלל נתבעים הם:

  • רופאים.
  • מנתחים.
  • אחיות.
  • בית החולים.
  • בתי חולים פרטיים.
  • קופת החולים.
  • מטפלות סיעודיות מוסמכות
  • רופאים פרטיים.
  • רופאי ילדים.

התיישנות של תביעות רשלנות רפואית

הקפדה על הגשת תביעתכם לפני שתיגמר תקופת ההתיישנות היא קריטית. אי הגשת תביעתך תוך 7 שנים פירושה שבתי המשפט יכולים למנוע מכם להמשיך בתביעתכם ולקבל פיצוי גם אם נגרמה רשלנות רפואית.

לכלל האמור יש חריגים ולעתים ניתן להגיש את התביעה גם לאחר שחלפו 7 שנים ולכן בכל מקרה מומלץ להתקשר לעורך הדין ולהתייעץ איתו לגבי המקרה הספציפי שלכם.

 

פיצויים לנפגעי רשלנות רפואית

הפיצוי שאתם עומדים לקבל עבור תביעת הרשלנות שלכם אמור לכסות כל קושי שנתקלתם בו ושאתם צפויים להיתקל בו בעתיד. הפיצוי צריך לכלול החזק בגין נזקים כלכליים, המשקפים את ההפסדים הכספיים שלכם. צריך כמובן לתת את הדעת גם לנזקים שאינם כלכליים, המשקפים את הנזק לבריאות הנפשית ולאורח החיים שלכם.

למרות שהנזקים משתנים מקורבן אחד למשנהו, להלן כמה מהנזקים הנפוצים יותר אותם דורשים במסגרת תביעת רשלנות רפואית :

  • הוצאות רפואיות הנובעות מהפציעה שנגרמה לכם.
  • הכנסה שאתם מפסידים.
  • עזרת צד ג' לה אתה נזקקים.
  • שכר עתידי שתפסידו כי הפציעה גורמת לכם לא לעבוד.
  • עלות הטיפול, בין אם פיזית, רגשית או שניהם
  • כאב וסבל

כאשר אתם נפגשים עם עורך דין לרשלנות רפואית, תעבירו אליו את כל הראיות הזמינות, כולל התיעוד הרפואי שלכם. עורך הדין ישאל אתכם שאלות לגבי האופן שבו הפציעות השפיעו על חייכם. אל תשאירו שום דבר בחוץ – אחרי הכול, אתם רוצים לוודא שכל ההפסדים נכללים בתביעה שלכם.

 

 פנו לעורך דין לרשלנות רפואית

רשלנות רפואית פוגעת במספר רב של אנשים מדי שנה. לכל אחד מאותם קורבנות מגיע פיצוי על הסבל שהם נאלצו לסבול. אם אתם מאמין שנפלתם קורבן לרשלנות רפואית  אל תהססו לקבל עזרה מעורך דין שעוסק בתחום.

 

שתפו פוסט זה

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

מוצר
בלוג

מהו מיתוג מוצר ומדוע הוא כל כך חשוב לעסק שלך?

מיתוג מוצר הוא התהליך של יצירת זהות ותדמית ייחודיות למוצר בתודעת הצרכן. זה לא רק לוגו או שם קליט, זה כרוך באסטרטגיה מקיפה להבטיח שהמוצר יבלוט בשוק צפוף. מהות המיתוג של המוצר טמונה בהעברת ערכי המוצר, היתרונות שלו והחוויה שהוא מבטיח לספק. שלב ראשוני זה בשיווק הוא קריטי מכיוון שהוא קובע את הטון לאופן שבו לקוחות פוטנציאליים תופסים את המוצר ומתקשרים איתו. באמצעות מיתוג יעיל, מוצר יכול להפוך ליותר מסתם פריט על המדף – הוא הופך לסיפור שאנשים רוצים להיות חלק ממנו.

ילדים במים
בלוג

7 אטרקציות לאירועים שחובה לראות למסיבות יום הולדת

תג מים היא אטרקציה פופולרית למסיבות יום הולדת ואירועים אחרים. שחקנים לובשים אפודים שיכולים לזהות מתי הם נפגעו ממים מתותחי המים של יריביהם. המשחק האינטראקטיבי הזה מושלם לאורחים בכל הגילאים ובטוח שייצור זיכרונות מתמשכים.

CAR ELCTIRC
בלוג

המצבר הפופולארי בישראל- שנפ

המצבר הוא חלק חשוב ביותר בכל רכב. הוא מספק את האנרגיה הרלוונטית לצורך הנעת הרכב ואין אפשרות להזיז את הרכב בלעדיו. מעבר לכך, המצבר הוא שמספק את האנרגיה הנדרשת לכל המערכות החשמליות שברכב, כך שאם המצבר לא תקין, לא תהיה אפשרות להפעיל את המערכות החשמליות ברכב כגון: מערכת המיזוג, החלונות החשמליים, מערכת התאורה של הרכב  ועוד. אם המצבר שלכם לא תקין ודורש החלפה, לא תהיה לכם אפשרות להפעיל את המערכות החשמליות שברכב או להניע את הרכב ולכן, במקרה הזה חשוב ביותר להחליף את המצבר המקולקל במצבר איכותי.

שמן קוקוס
בלוג

תמציות טבעיות

אין ספק, הפיתוחים הטכנולוגיים בתחום הרפואה הביאו עמם לא מעט ברכות ואפשרו פיתוח תרופות ששינו את החיים שלנו לחלוטין. כשזה מגיע לשמירה על אור בריא ובעל מראה צעיר ומרשים, אמנם, גם לטבע יש לא מעט מה להציע לנו. מחקרים מראים שיש שפע של תמציות טבעיות שמופקות מצמחים, עשבי תיבול, פירות ומקורות בוטניים אחרים, שמציעות יתרונות אדירים לעור. הן עשירות בוויטמינים, נוגדי חמצון ותרכובות חיוניות שיכולות להאט את תהליך ההזדקנות ולהעניק הזנה חיונית. כאן, אספנו כמה תמציות טבעיות שכדאי ליישם בשגרת הטיפוח.