כל מה שמעניין

קרדיט תמונה:   shutterstock

עורך דין במקרה של תאונת דרכים, למה זה כל כך חשוב?

כשאנחנו מעורבים בתאונת דרכים, בין אם אנחנו הצד הפוגע ובין אם אנחנו הצד הנפגע, עלינו לחשב את צעדנו היטב על מנת שלא ייגרם לנו נזק גדול ממה שנגרם עד כה או לחילופין, בשביל שנקבל את כל מה שמגיע לנו, על פי החוק, הזכויות שלנו בתור מי שנפגע בתאונה וכן על פי פוליסת הביטוח שעומדת לרשותנו.

תאונת דרכים היא דבר מאוד לא נעים, גם אם לא מדובר בתאונה בה היו נפגעים בגוף ובנפש. הרגע בו רכב אחד פוגע ברכב אחר, הוא רגע טראומתי ומאוד לא קל. הוא יכול לשנות בבת אחת את שגרת החיים, הוא דורש מאיתנו התייחסות לדברים שקודם לכן לא ייחסנו להם חשיבות, וייתכן וידרוש מאיתנו להסתגל למצב חדש לגמרי. אחת כמה וכמה, כל זה נכון, אם אנחנו מעורבים בתאונה בה כן היו נפגעים בגוף ובנפש, בין אם אנחנו בצד הפוגע או הנפגע.

במידה ואנחנו הצד הפוגע, אזי שאחד הדברים הראשונים שעלינו לעשות הוא לשכור עורך דין שמתמחה בתחום של תאונות דרכים. הוא יעזור לנו הן בשלב של החקירה המשטרתית בנושא והן כאשר העניין יגיע לבית המשפט.

 

כיצד עורך דין יכול לעזור לנו?

לפני שנסביר איך עורך דין יכול לעזור לנו במקרה של תאונת דרכים, חשוב להדגיש, אם אנחנו מעורבים בתאונה, אזי שאחד הדברים הראשונים שעלינו לעשות זה לפנות אל עורך דין, עוד לפני שאנחנו מספקים מידע כזה או אחר על מה שהתרחש. מאחר וכל דבר שנגיד, עלול לשמש את התביעה נגדנו, מוטב להתייעץ עם עורך דין תחילה ורק אז לספר מה שקרה.

עורך דין שמתמחה בדיני תעבורה בכלל ובפרט בכל מה שקשור לתאונות דרכים יכול לעזור לנו במספר דרכים:

ראשית, הוא ידע לייעץ לנו כיצד לפעול, מה לומר, מה לעשות, וכן הוא ידע להסביר לנו מה ההשלכות של המעשה והתהליך. למשל, אם מדובר בתאונה קטלנית, הוא ידע לומר לנו האם נכון לנו להודות בכך ולהסכים לעסקת טיעון או שמא מוטב לנו להיאבק בבית משפט על חפותנו.

שנית, הוא ידע לאסוף ראיות, עדים והוכחות שאנחנו לא מעורבים בתאונה או לא אשמים בה. בהחלט יכול להיות, אף על פי שאנחנו הצד הפוגע, שזו לא היתה אחריות שלנו או שהאשמה איננה מוטלת עלינו. לשם כך אנחנו צריכים לשכור עורך דין מנוסה ורציני, שיש לו את הידע והכלים להוכיח זאת.

שלישית, עורך דין ילווה אותנו לאורך כל התהליך, החל מהחקירה במשטרה ועד המשפט, כולל בשלב הערעור אם יש לכך צורך. הוא ילווה אותנו, ינחה וייעץ לנו. אנחנו לא יכולים לעבור שום שלב לבד, וחשוב לנו ולסביבה שלנו, שיהיה לצידנו איש מקצוע רציני ומעמיק.

 

 

 

שתפו פוסט זה

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

מוצר
בלוג

מהו מיתוג מוצר ומדוע הוא כל כך חשוב לעסק שלך?

מיתוג מוצר הוא התהליך של יצירת זהות ותדמית ייחודיות למוצר בתודעת הצרכן. זה לא רק לוגו או שם קליט, זה כרוך באסטרטגיה מקיפה להבטיח שהמוצר יבלוט בשוק צפוף. מהות המיתוג של המוצר טמונה בהעברת ערכי המוצר, היתרונות שלו והחוויה שהוא מבטיח לספק. שלב ראשוני זה בשיווק הוא קריטי מכיוון שהוא קובע את הטון לאופן שבו לקוחות פוטנציאליים תופסים את המוצר ומתקשרים איתו. באמצעות מיתוג יעיל, מוצר יכול להפוך ליותר מסתם פריט על המדף – הוא הופך לסיפור שאנשים רוצים להיות חלק ממנו.

ילדים במים
בלוג

7 אטרקציות לאירועים שחובה לראות למסיבות יום הולדת

תג מים היא אטרקציה פופולרית למסיבות יום הולדת ואירועים אחרים. שחקנים לובשים אפודים שיכולים לזהות מתי הם נפגעו ממים מתותחי המים של יריביהם. המשחק האינטראקטיבי הזה מושלם לאורחים בכל הגילאים ובטוח שייצור זיכרונות מתמשכים.

CAR ELCTIRC
בלוג

המצבר הפופולארי בישראל- שנפ

המצבר הוא חלק חשוב ביותר בכל רכב. הוא מספק את האנרגיה הרלוונטית לצורך הנעת הרכב ואין אפשרות להזיז את הרכב בלעדיו. מעבר לכך, המצבר הוא שמספק את האנרגיה הנדרשת לכל המערכות החשמליות שברכב, כך שאם המצבר לא תקין, לא תהיה אפשרות להפעיל את המערכות החשמליות ברכב כגון: מערכת המיזוג, החלונות החשמליים, מערכת התאורה של הרכב  ועוד. אם המצבר שלכם לא תקין ודורש החלפה, לא תהיה לכם אפשרות להפעיל את המערכות החשמליות שברכב או להניע את הרכב ולכן, במקרה הזה חשוב ביותר להחליף את המצבר המקולקל במצבר איכותי.

שמן קוקוס
בלוג

תמציות טבעיות

אין ספק, הפיתוחים הטכנולוגיים בתחום הרפואה הביאו עמם לא מעט ברכות ואפשרו פיתוח תרופות ששינו את החיים שלנו לחלוטין. כשזה מגיע לשמירה על אור בריא ובעל מראה צעיר ומרשים, אמנם, גם לטבע יש לא מעט מה להציע לנו. מחקרים מראים שיש שפע של תמציות טבעיות שמופקות מצמחים, עשבי תיבול, פירות ומקורות בוטניים אחרים, שמציעות יתרונות אדירים לעור. הן עשירות בוויטמינים, נוגדי חמצון ותרכובות חיוניות שיכולות להאט את תהליך ההזדקנות ולהעניק הזנה חיונית. כאן, אספנו כמה תמציות טבעיות שכדאי ליישם בשגרת הטיפוח.