כל מה שמעניין

freepik

עומדים להתחיל פרויקט פינוי בינוי בירושלים? כך תעברו אותו בשלום

התחדשות עירונית הפכה להיות מעוד סתם סלוגן למציאות בשטח, וניתן לראות את זה כמעט בכל עיר בישראל. אחת מהערים שבהן תוכלו לראות את ההתחדשות העירונית בשיאה היא כמובן בירושלים, שיש בה לא מעט מבנים ישנים. אם אתם עומדים להתחיל בקרוב פרויקט פינוי בינוי בירושלים, חשוב מאוד שאתם תעברו אותו בשלום – ויש לנו כמה טיפים אליכם. רוצים לשמוע עוד? היכנסו לאתר – לאתר לחצו כאן.

לפני שמתחילים – תעשו ישיבה עם כל הדיירים

לפני שאתם בכלל מתחילים להריץ פרויקט פינוי בינוי בירושלים, אתם חייבים לעשות ישיבה של כל הדיירים. בישיבה אתם צריכים לקבל את ההסכמה של כל הדיירים, ולבחור נציגות שתלווה אתכם לכל אורך התהליך – נציגות של דיירים שאתם סומכים עליהם. בנוסף במעמד הזה אתם תצטרכו לבחור עורך דין מומחה בענייני פינוי בינוי, עורך דין שיוכל לעזור לכם  בכל מה שקשור למישור המשפטי.

תבחרו ביזם מנוסה ומיומן – הבסיס להצלחת הפרויקט

freepik

פרויקט פינוי בינוי בירושלים יכול לעבור בשלום רב בתנאי שאתם תבחרו ביזם מנוסה ומיומן. אתם לא יכולים לתת את המושכות לכל אחד, כי הצלחת הפרויקט תלויה ביזם באופן ישיר. הוא זה שאמור להוציא את הפרויקט לפועל, וכל טעות קטנה תהיה על אחריותו הבלעדית. לכן חשוב מאוד שתבחרו ביחד עם נציגות הדיירים את היזם המבצע, יזם שיש מאחוריו קבלות מוכחות להצלחה בפרויקטים אחרים.

תקראו את ההסכם ותעבירו אותו לכל הדיירים

ההסכם הוא הלב הפועם של כל הפרויקט, ולכן אתם צריכים לוודא שאתם לא מפספסים אף נקודה. תוכלו ביחד עם כל שאר הדיירים לעבור על ההסכם, ולסמן כל מיני נקודות שעשויות להיות בעייתיות. תסתכלו כי כל הדגשים שחשובים לכם מופיע בתוך ההסכם – בין אם מדובר על משך זמן הפרויקט ועל התמורה שלכם ממנו. פרויקט פינוי בינוי בירושלים יעבור בשלום רק עם הסכם שמשרת אתכם – ולא משרת אך ורק את היזם.

תדאגו לקבל ביטחונות מכל הדיירים – טרם ביצוע הפרויקט

פינוי בינוי בירושלים זה לא פרויקט שמתבצע בחינם, וכל אחד מהדיירים צריך לשים סכום מסוים על מנת שהפרויקט יצא לפועל. לכן בכדי שלא תמצאו את עצמכם בבעיה כספית בסוף הפרויקט, עליכם לוודא כי כל אחד מהדיירים שם ביטחונות – ביטחונות שיוכיחו כי בסוף הפרויקט כל דייר ישלים את הכסף שחסר לטובת ביצוע הפרויקט.

תבקשו לשמוע מי אנשי המקצוע שיעבדו בפרויקט

היזם הוא האיש שאחראי לגייס את אנשי המקצוע השונים, אך אתם צריכים לדעת בדיוק מי אמור לשים יד בפרויקט – כך שתוכלו לראות שאין שום בעיה עתידית. פרויקט פינוי בינוי בירושלים יעבור בשלום רק כאשר יעבדו עליו אנשי מקצוע מהשורה הראשונה, אתם לא צריכים להתפשר על פחות מהטוב ביותר – כי הטוב ביותר יבטיח לכם שקט נפשי כאשר הפרויקט כולו יגמר.

שתפו פוסט זה

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

ילדים במים
בלוג

7 אטרקציות לאירועים שחובה לראות למסיבות יום הולדת

תג מים היא אטרקציה פופולרית למסיבות יום הולדת ואירועים אחרים. שחקנים לובשים אפודים שיכולים לזהות מתי הם נפגעו ממים מתותחי המים של יריביהם. המשחק האינטראקטיבי הזה מושלם לאורחים בכל הגילאים ובטוח שייצור זיכרונות מתמשכים.

CAR ELCTIRC
בלוג

המצבר הפופולארי בישראל- שנפ

המצבר הוא חלק חשוב ביותר בכל רכב. הוא מספק את האנרגיה הרלוונטית לצורך הנעת הרכב ואין אפשרות להזיז את הרכב בלעדיו. מעבר לכך, המצבר הוא שמספק את האנרגיה הנדרשת לכל המערכות החשמליות שברכב, כך שאם המצבר לא תקין, לא תהיה אפשרות להפעיל את המערכות החשמליות ברכב כגון: מערכת המיזוג, החלונות החשמליים, מערכת התאורה של הרכב  ועוד. אם המצבר שלכם לא תקין ודורש החלפה, לא תהיה לכם אפשרות להפעיל את המערכות החשמליות שברכב או להניע את הרכב ולכן, במקרה הזה חשוב ביותר להחליף את המצבר המקולקל במצבר איכותי.

שמן קוקוס
בלוג

תמציות טבעיות

אין ספק, הפיתוחים הטכנולוגיים בתחום הרפואה הביאו עמם לא מעט ברכות ואפשרו פיתוח תרופות ששינו את החיים שלנו לחלוטין. כשזה מגיע לשמירה על אור בריא ובעל מראה צעיר ומרשים, אמנם, גם לטבע יש לא מעט מה להציע לנו. מחקרים מראים שיש שפע של תמציות טבעיות שמופקות מצמחים, עשבי תיבול, פירות ומקורות בוטניים אחרים, שמציעות יתרונות אדירים לעור. הן עשירות בוויטמינים, נוגדי חמצון ותרכובות חיוניות שיכולות להאט את תהליך ההזדקנות ולהעניק הזנה חיונית. כאן, אספנו כמה תמציות טבעיות שכדאי ליישם בשגרת הטיפוח.

גן אירועים
בלוג

מה הם הקריטריונים הבולטים לבחירת גן אירועים ?

גני אירועים מהווים מקום מושלם עבור אירועים מסוגים שונים. אין כמו אירוע באוויר הטבעי והפתוח, צמחייה מרהיבה מסביב, מרחב, שמיים זרועי כוכבים הפרושים מעל בשעות החשוכות ועוד. אם אתם רוצים לערוך את האירוע שלכם בגן אירועים, חשוב שתדעו כי כיום ניתן למצוא גני אירועים בכל רחבי הארץ ולכן, כדאי מאוד לחפש גני אירועים מומלצים ולבדוק כל אחד מהם, לפני שתבחרו את גן האירועים המתאים ביותר עבור האירוע שלכם.