כל מה שמעניין

קרדיט תמונה: freepik

סוגי מזון לכלבים

להלן כמה מסוגי מזון לכלבים. הסוג הראשון הוא מזון יבש. אלו הם הסוג הנוח ביותר של מזון לכלבים שכן ניתן לאחסן אותם בצנצנת או בשקית ויחזיקו מעמד לאורך זמן. למותגים מסוימים יש גם גרסאות מיובשות בהקפאה שיכולות להחזיק מעמד עד שנתיים.

הסוג השני הוא מזון משומר לכלבים בעל חיי מדף ארוכים מכיוון שהוא נשמר בחומרים משמרים. סוגי מזון לכלבים מגיעים בקופסאות שימורים הניתנות לפתיחה וסגירה בקלות והפחיות נועדו לשמור על לחות, אוויר ואור כדי שהמזון יישאר טרי זמן רב יותר.

הסוג השלישי הוא מזון רטוב המורכב מבשר, ירקות, פירות או דגנים המעורבבים יחד עם מים או מרק ומבושלים בסיר או בסיר. גם הטיפוסים האלה

ישנם סוגים רבים ושונים של מזון לכלבים שתוכלו לבחור מהם, יחד עם זאת אוכל מעולה לכלב הוא כזה שמכיל בתוכו לא רק את הטעמים שהכלב אוהב אלא גם ויטמינים ומינרלים חיוניים להתחזקות הכלב ושמירה על בריאותו.

 

סוגי מזון לכלבים:

– מזון יבש לכלבים: מזון מסוג זה מגיע בצורה יבשה, כלומר אינו משומר. סוג זה של מזון הוא בדרך כלל יקר יותר משימורים מכיוון שיש לעבד אותו לפני מכירתו. זה גם צריך להיות מאוחסן במקום קריר ויבש ויש להרחיק אותו מלחות וחום.

– שימורים של מזון לכלבים: שימורים מיוצרים עם מרכיבים שמחממים, מערבבים יחד ואז נאטמים לתוך קופסאות שימורים. הם יכולים להחזיק מעמד לאורך זמן ללא קירור ויש להם פחות פסולת אריזה מאשר מזון יבש כי הם לא זקוקים לכמות חומרי אריזה כמו מזון יבש בגלל

ישנם סוגים רבים של מזון לכלבים המשתנים במרכיביהם, בערכם התזונתי ובטעמם.

 

הסוגים הפופולריים ביותר של מזון לכלבים כוללים:

– אוכל יבש;

– מזון משומר;

– מזון רטוב;

 

דיאטה גולמית לכלבים

תזונה גולמית לכלבים היא תזונה המורכבת מבשר ועצמות, עצמות, ירקות, פירות ותוספי מזון. הוא נועד לעזור לכלבים לחיות חיים בריאים ללא סיכון לאלרגיות או בעיות בריאות אחרות.

דיאטת מזון גולמי לכלבים ידועה גם בשם BARF (עצמות ומזון גולמי). סוג דיאטה זה קיים מאז שנות ה-80 של המאה ה-20 כאשר נוסדה על ידי ד"ר איאן בילינגהרסט. הרעיון מאחורי דיאטה זו הוא שהאכלת כלב במזון נא יעזור לו לחיות חיים ארוכים ובריאים יותר.

דיאטות גולמיות לא נועדו להאכיל את כל סוגי הכלבים; ישנם גזעים מסוימים שאסור להאכיל בהם סוג זה של דיאטה כי הם יכולים לפתח בעיות בריאותיות חמורות מכך. לדוגמה, כמה גזעים ספציפיים נוטים לפתח מחלת כליות מהחלבון הגבוה

דיאטה גולמית לכלבים היא אלטרנטיבה בריאה למזון מעובד. הוא מספק תזונה מאוזנת ומפחית את הסיכון למחלות כמו סוכרת, השמנת יתר ודלקת פרקים.

התזונה הגולמית לכלבים כוללת מרכיבים טבעיים הניתנים לעיכול בקלות על ידי הגוף הכלבי. הדיאטה גם מאוד נוחה כי אפשר להכין אותה בבית או במסעדה או במכולת.

דיאטות גולמיות יכולות לשמש כחלופה למזון מעובד על מנת לספק תזונה בריאה לכלב שלך. זה גם נוח כי אפשר להכין אותו בבית או במטבחים מסחריים.

 

שתפו פוסט זה

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

ילדים במים
בלוג

7 אטרקציות לאירועים שחובה לראות למסיבות יום הולדת

תג מים היא אטרקציה פופולרית למסיבות יום הולדת ואירועים אחרים. שחקנים לובשים אפודים שיכולים לזהות מתי הם נפגעו ממים מתותחי המים של יריביהם. המשחק האינטראקטיבי הזה מושלם לאורחים בכל הגילאים ובטוח שייצור זיכרונות מתמשכים.

CAR ELCTIRC
בלוג

המצבר הפופולארי בישראל- שנפ

המצבר הוא חלק חשוב ביותר בכל רכב. הוא מספק את האנרגיה הרלוונטית לצורך הנעת הרכב ואין אפשרות להזיז את הרכב בלעדיו. מעבר לכך, המצבר הוא שמספק את האנרגיה הנדרשת לכל המערכות החשמליות שברכב, כך שאם המצבר לא תקין, לא תהיה אפשרות להפעיל את המערכות החשמליות ברכב כגון: מערכת המיזוג, החלונות החשמליים, מערכת התאורה של הרכב  ועוד. אם המצבר שלכם לא תקין ודורש החלפה, לא תהיה לכם אפשרות להפעיל את המערכות החשמליות שברכב או להניע את הרכב ולכן, במקרה הזה חשוב ביותר להחליף את המצבר המקולקל במצבר איכותי.

שמן קוקוס
בלוג

תמציות טבעיות

אין ספק, הפיתוחים הטכנולוגיים בתחום הרפואה הביאו עמם לא מעט ברכות ואפשרו פיתוח תרופות ששינו את החיים שלנו לחלוטין. כשזה מגיע לשמירה על אור בריא ובעל מראה צעיר ומרשים, אמנם, גם לטבע יש לא מעט מה להציע לנו. מחקרים מראים שיש שפע של תמציות טבעיות שמופקות מצמחים, עשבי תיבול, פירות ומקורות בוטניים אחרים, שמציעות יתרונות אדירים לעור. הן עשירות בוויטמינים, נוגדי חמצון ותרכובות חיוניות שיכולות להאט את תהליך ההזדקנות ולהעניק הזנה חיונית. כאן, אספנו כמה תמציות טבעיות שכדאי ליישם בשגרת הטיפוח.

גן אירועים
בלוג

מה הם הקריטריונים הבולטים לבחירת גן אירועים ?

גני אירועים מהווים מקום מושלם עבור אירועים מסוגים שונים. אין כמו אירוע באוויר הטבעי והפתוח, צמחייה מרהיבה מסביב, מרחב, שמיים זרועי כוכבים הפרושים מעל בשעות החשוכות ועוד. אם אתם רוצים לערוך את האירוע שלכם בגן אירועים, חשוב שתדעו כי כיום ניתן למצוא גני אירועים בכל רחבי הארץ ולכן, כדאי מאוד לחפש גני אירועים מומלצים ולבדוק כל אחד מהם, לפני שתבחרו את גן האירועים המתאים ביותר עבור האירוע שלכם.