כל מה שמעניין

עורכי דין דיני תעבורה

נתפסתם במהירות מופרזת? כך תתנהלו

 

לא צריך בהכרח להיות פושע בכדי להסתבך עם החוק. למעשה, במקרים מסוימים אנשים מסתבכים עם החוק גם ללא עבר פלילי כזה או אחר. אחד המקרים הנפוצים בדינים של תעבורה הוא, המקרה של נהיגה במהירות מופרזת. כיצד יש להתנהל אם זה קורה? הנה כל המידע?

גם זה קורה, אנשים לפעמים נוהגים במהירות מופרזת ונתפסים על ידי משטרת התנועה. וכשזה קורה, בדרך כלל העונש על כך עשוי להיות מחמיר. כמובן, לרוב החמרת העונש תהווה נגזרת ישירה של המהירות. במילים פשוטות יותר, ככל שהמהירות תהיה גבוהה, ככה בעצם העונש עשוי להיות חמור יותר. ובמקרים אלו, חשוב לקבל סיוע של עורכי דין דיני תעבורה מנוסים. אם צריך ייצוג גם בבית המשפט, יהיה צורך לאתר עו"ד תעבורה שמתמחה גם בתחום של ליטיגציה (ייצוג בבתי המשפט).


מה שצריך לדעת על נהיגה במהירות מופרזת

אם נתפסתם נוהגים במהירות מופרזת, חשוב לדעת כיצד להתנהל. קודם, חשוב לזכור כי על פי החוק, רק קצין יכול לשלול לכם את רישיון הנהיגה. ועוד חשוב לזכור, קצין משטרה יכול לשלול מנהלתית את רישיון הנהיגה, זה אומר בעצם ל-30 ימים. עוד חשוב לדעת, אם קיבלתם שלילת רישיון מנהלתית ל-30 ימים, זה ממש לא אומר שאתם פטורים מהמשך תהליכים משטרתיים.

אם פלוני נתפס נוהג בתוך העיר במהירות מופרזת, פלוני צריך לדעת מה הם הסיכונים הנלווים לכך. מעבר לכך שישנה סכנה לציבור בנהיגה מופרזת, ישנם גם קנסות הקבועים בחוק. אם תנהגו במהירות של 20 קמ"ש מעל המותר בדרך עירונית (50 קמ"ש זו המהירות המותרת), לרוב תקבלו קנס של 250 ₪.


מה הקנס על מהירות מופרזת בתוך העיר?

במידה שתנהגו במהירות של 21 – 30 קמ"ש מעל המותר בדרך עירונית, לקנס כבר יתלוו נקודות. למעשה, אתם תקבלו 8 נקודות חובה וקנס צפוי של  750 ₪. החלטתם לנהוג אפילו מהר מכך? כאשר המהירות המותרת היא 50 קמ"ש בדרך עירונית, ונהגתם במהירות של 31 – 40 קמ"ש מעל המותר, הקנס הצפוי יהיה 1,500 ₪. בנוסף לקנס של 1,500 ₪, תקבלו גם 10 נקודות חובה.

אם נתפסתם נוהגים במהירות של 41 קמ"ש ומעלה מעל המותר בדרך עירונית, אתם תזומנו לדין. בנקודה זו, יהיה חשוב לקבל את הסיוע של עורך דין תעבורה מנוסה. למעשה, יהיה חשוב לקבל את הסיוע של עו"ד תעבורה גם במקרים פחות חמורים.


האם עורך דין יכול להמתיק כל עונש תעבורתי?

בסופו של דבר, עורכי דין מומחים בדיני תעבורה יכולים לנסות להמתיק עונשים הקבועים בחוק. ככל שעורך הדין יהיה מנוסה יותר, כך תוכלו להסתמך עליו באופן כללי. יחד עם זאת, גם חשוב לזכור שעורך הדין אינו קוסם. אם עברתם עבירה חמורה, לא יהיה פשוט להיאבק על המתקת העונש עליה.

שתפו פוסט זה

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

ילדים במים
בלוג

7 אטרקציות לאירועים שחובה לראות למסיבות יום הולדת

תג מים היא אטרקציה פופולרית למסיבות יום הולדת ואירועים אחרים. שחקנים לובשים אפודים שיכולים לזהות מתי הם נפגעו ממים מתותחי המים של יריביהם. המשחק האינטראקטיבי הזה מושלם לאורחים בכל הגילאים ובטוח שייצור זיכרונות מתמשכים.

CAR ELCTIRC
בלוג

המצבר הפופולארי בישראל- שנפ

המצבר הוא חלק חשוב ביותר בכל רכב. הוא מספק את האנרגיה הרלוונטית לצורך הנעת הרכב ואין אפשרות להזיז את הרכב בלעדיו. מעבר לכך, המצבר הוא שמספק את האנרגיה הנדרשת לכל המערכות החשמליות שברכב, כך שאם המצבר לא תקין, לא תהיה אפשרות להפעיל את המערכות החשמליות ברכב כגון: מערכת המיזוג, החלונות החשמליים, מערכת התאורה של הרכב  ועוד. אם המצבר שלכם לא תקין ודורש החלפה, לא תהיה לכם אפשרות להפעיל את המערכות החשמליות שברכב או להניע את הרכב ולכן, במקרה הזה חשוב ביותר להחליף את המצבר המקולקל במצבר איכותי.

שמן קוקוס
בלוג

תמציות טבעיות

אין ספק, הפיתוחים הטכנולוגיים בתחום הרפואה הביאו עמם לא מעט ברכות ואפשרו פיתוח תרופות ששינו את החיים שלנו לחלוטין. כשזה מגיע לשמירה על אור בריא ובעל מראה צעיר ומרשים, אמנם, גם לטבע יש לא מעט מה להציע לנו. מחקרים מראים שיש שפע של תמציות טבעיות שמופקות מצמחים, עשבי תיבול, פירות ומקורות בוטניים אחרים, שמציעות יתרונות אדירים לעור. הן עשירות בוויטמינים, נוגדי חמצון ותרכובות חיוניות שיכולות להאט את תהליך ההזדקנות ולהעניק הזנה חיונית. כאן, אספנו כמה תמציות טבעיות שכדאי ליישם בשגרת הטיפוח.

גן אירועים
בלוג

מה הם הקריטריונים הבולטים לבחירת גן אירועים ?

גני אירועים מהווים מקום מושלם עבור אירועים מסוגים שונים. אין כמו אירוע באוויר הטבעי והפתוח, צמחייה מרהיבה מסביב, מרחב, שמיים זרועי כוכבים הפרושים מעל בשעות החשוכות ועוד. אם אתם רוצים לערוך את האירוע שלכם בגן אירועים, חשוב שתדעו כי כיום ניתן למצוא גני אירועים בכל רחבי הארץ ולכן, כדאי מאוד לחפש גני אירועים מומלצים ולבדוק כל אחד מהם, לפני שתבחרו את גן האירועים המתאים ביותר עבור האירוע שלכם.