כל מה שמעניין

ניקוי ספות  – עוזרים לספה שלכם לחיות חיים ארוכים יותר  

המון אנשים רוכשים ספות ומערכות ישיבה בתקציב כספי בלתי מבוטל, מתרווחים עליהם ופתאום כתם אחד משנה את הכול. בעוד הספות לוקחות חלק מרכזי בחייכם הכתם הזה יכול בהחלט להעיב את השמחה ובפרט אם בוחרים לקחת את פעולת הניקוי לידיים.

אז אם אין לכם ניסיון בהליך של ניקוי ספות ואתם לא רוצים להפוך כתם קטן למשהו גדול יותר אולי כדאי כבר בשלבים המוקדמים של הכתם לצור קשר עם שירות ניקוי ספות אבל לא רק. גם אם עבר מספיק זמן ואתם רוצים לשמור על תוחלת החיים של הספה כל מה שאתם צריכים זה CLEAN Sofa – עוזרים לכם למגר את הכתמים ולשמור על ספה נקייה ויפה.

ניקוי ספות מבד – שיטה אחת שעושה את ההבדל

תמונות באישור CANVA

זו לא רק ספה, זה יכול להיות כל בד אחר שעלול להתלכלך אבל כשמדברים על ניקוי ספות זה מצריך מעשה במחשבה תחילה. בשלב הראשוני חשוב להבין שלא כמו המוצרים האחרים ספות בד מצריכות ניקוי לעיתים קרובות יותר ולמה? היות והם נוטות לספוג נוזלים, אבק, חיידקים וכל השאר בקלות יתרה.

הטיפ הראשון של מלאכת ניקוי ספות בד הוא לקרוא את היצרן, להבין את החומרים ולמגר את מה שעלול לעשות לכם נזק. בשלב הבא יש להכיר את חומרי הגלם מהם עשויה הספה ובפרט "להבין את הבד".

חשוב מאוד להבין את השלב הזה היות ואם לא מבינים ממה עשויה הספה עלולים להשתמש בחומרי ניקיון שאינם נכונים וגם בפעולות העלולות להחריף את הכתם ולהחריב את הספה החדשה שלכם.

ניקוי ספות – עשה ואל תעשה

אם אתם מתכננים לבצע ניקוי ספות מעור שכבר נשחק הזהירות המרבית נדרשת כאן יותר מהרגיל. למעשה, הניקיון הטוב ביותר יהיה באמצעות מטלית ולא באמצעות שפשוף גס שיהרוס יותר את העור.

גם ספות עור וגם ספות בד תדרושנה מכם משנה של זהירות ולכן בטרם תוציאו את הניקיון לפועל התיזו מעט חומר על מקום פחות גלוי ובחנו איך מגיב העור או הבד לחומר הניקוי ואם הצבע לא דהה.

ספות מבד סינתטי תהיינה קלות יותר לניקוי ביחס לספות מבד או כותנה וזאת משום שהלכלוך לא ייטמע בסיב הבד ולא יצטבר בעומקים של הבד אלא במקומות שטחיים- מקומות שיאפשרו ניקיון מידי ומיגור הכתם לאלתר.

בסיכומו של דבר חשוב לבצע ניקיון לספה אחת לתקופה שתקבעו מראש, בגדול אם אתם שומרים על תחזוקה עשו זאת אחת לשבוע ביום הניקיון ואל תפסחו על שאיבת האבק שהיא חלק בלתי נפרד מהתחזוקה כולה.

מחפשים שירות שיסייע וישנה את המצב? אם הספות שלכם חשובות והם חלק מהווי ואיכות החיים שלכם כל מה שאתם צריכים זה CLEAN SOFE .

 

שתפו פוסט זה

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

ילדים במים
בלוג

7 אטרקציות לאירועים שחובה לראות למסיבות יום הולדת

תג מים היא אטרקציה פופולרית למסיבות יום הולדת ואירועים אחרים. שחקנים לובשים אפודים שיכולים לזהות מתי הם נפגעו ממים מתותחי המים של יריביהם. המשחק האינטראקטיבי הזה מושלם לאורחים בכל הגילאים ובטוח שייצור זיכרונות מתמשכים.

CAR ELCTIRC
בלוג

המצבר הפופולארי בישראל- שנפ

המצבר הוא חלק חשוב ביותר בכל רכב. הוא מספק את האנרגיה הרלוונטית לצורך הנעת הרכב ואין אפשרות להזיז את הרכב בלעדיו. מעבר לכך, המצבר הוא שמספק את האנרגיה הנדרשת לכל המערכות החשמליות שברכב, כך שאם המצבר לא תקין, לא תהיה אפשרות להפעיל את המערכות החשמליות ברכב כגון: מערכת המיזוג, החלונות החשמליים, מערכת התאורה של הרכב  ועוד. אם המצבר שלכם לא תקין ודורש החלפה, לא תהיה לכם אפשרות להפעיל את המערכות החשמליות שברכב או להניע את הרכב ולכן, במקרה הזה חשוב ביותר להחליף את המצבר המקולקל במצבר איכותי.

שמן קוקוס
בלוג

תמציות טבעיות

אין ספק, הפיתוחים הטכנולוגיים בתחום הרפואה הביאו עמם לא מעט ברכות ואפשרו פיתוח תרופות ששינו את החיים שלנו לחלוטין. כשזה מגיע לשמירה על אור בריא ובעל מראה צעיר ומרשים, אמנם, גם לטבע יש לא מעט מה להציע לנו. מחקרים מראים שיש שפע של תמציות טבעיות שמופקות מצמחים, עשבי תיבול, פירות ומקורות בוטניים אחרים, שמציעות יתרונות אדירים לעור. הן עשירות בוויטמינים, נוגדי חמצון ותרכובות חיוניות שיכולות להאט את תהליך ההזדקנות ולהעניק הזנה חיונית. כאן, אספנו כמה תמציות טבעיות שכדאי ליישם בשגרת הטיפוח.

גן אירועים
בלוג

מה הם הקריטריונים הבולטים לבחירת גן אירועים ?

גני אירועים מהווים מקום מושלם עבור אירועים מסוגים שונים. אין כמו אירוע באוויר הטבעי והפתוח, צמחייה מרהיבה מסביב, מרחב, שמיים זרועי כוכבים הפרושים מעל בשעות החשוכות ועוד. אם אתם רוצים לערוך את האירוע שלכם בגן אירועים, חשוב שתדעו כי כיום ניתן למצוא גני אירועים בכל רחבי הארץ ולכן, כדאי מאוד לחפש גני אירועים מומלצים ולבדוק כל אחד מהם, לפני שתבחרו את גן האירועים המתאים ביותר עבור האירוע שלכם.