כל מה שמעניין

man-electrical-technician-working-switchboard-with-fuses-installation-connection-electrical-equipment_169016-3872

מתחברים מחדש: הכל על שירות חיבור חשמל לדירה חדשה

מעוניינים להתקין מונה חשמל נפרד ולא יודעים למי לפנות? הגעתם למקום הנכון, אנחנו נעשה לכם קצת סדר בנושא.

מה תפקידו של מונה החשמל, באילו מקרים תצטרכו להתקין אותו וגם, כמה זה יעלה לכם? כל התשובות לפניכם.

מה תפקידו של מונה החשמל?

נפתח בשורה התחתונה – לכל בית צריך להיות מונה שמודד את צריכת החשמל. המונה הוא מונה של חברת החשמל, מה גם שהוא מותקן על ידי חשמלאי של חברת החשמל.

אולם, יש מקרים בהם תצטרכו מונה חשמל נוסף, על מנת למדוד את צריכת החשמל במעגלים אחרים בבית.

ברוב המקרים תצטרכו מונה חשמל נוסף אם יש לכם למשל יחידת דיור ואתם מעוניינים לחשב את התשלום שהדיירים שלכם צריכים להפריש לכם.

במקרים אחרים, סביר להניח שתצטרכו מונה חשמל נפרד לעמדת טעינה של רכב חשמלאי בבניין משותף.

איך חשמלאי מקצועי יתקין מונה חשמל?

לפני הכל חשוב לציין שהתקנת מונה חשמל נפרד חייבת להתבצע על ידי חשמלאי מקצועי ומוסמך בלבד והעובדה שיש לכם ידיים טובות, אין זה אומר שאתם יכולים לבצע את ההתקנה בעצמכם.

מדובר בעבודה לא מורכבת שאורכת מקסימום שעה, ובמהלכה החשמלאי יתקין את מונה החשמל ללוח ויחבר אליו את מעגלי החשמל השונים שאחריהם תרצו לעקוב, למשל יחידת הדיור שלכם.

על התקנת מונה חשמל חדש מקובל לתת אחריות של שנה, זאת במידה והחשמלאי הוא זה שסיפק לכם את המונה.

במידה ותחליטו לרכוש את מונה החשמל בעצמכם, תקבלו מהחשמלאי אחריות אך ורק על העבודה עצמה, כך שאתם צריכים לוודא מראש מה האחריות כוללת ולמי אתם פונים כשיש תקלה.

כמה עולה להתקין מונה חשמל?

עלות חיבור למונה חשמל היא נגזרת של סוג המונה, חד פאזי או תלת פאזי. במידה ואתם מתקינים מונה חד פאזי, העלות הממוצעת כיום בשוק היא 500 ₪, הכוללת את העבודה, את מונה החשמל ואת המע"מ.

במידה ותרצו להתקין מונה תלת פאזי, העלות הממוצעת תהיה 700 ₪ וגם במקרה הזה היא כוללת את העבודה, את מונה החשמל והמע"מ.

מלבד הסוג של המונה, העלות עשויה להשתנות גם בהתאם לחברה שממנה המונה נרכש. כיום השוק מציע מגוון חברות, איכותיות יותר ואיכותיות פחות והמחיר שלהן הוא בהתאם.

בנוסף, במידה ועל לוח החשמל שלכם אין מקום למונה החדש, החשמלאי יצטרך להתקין לוח משנה, כך שעלות העבודה

לכן, לפני שאתם מזמינים חשמלאי תל אביב או כל מקום אחר בארץ, אנו ממליצים לכם לבקש הצעת מחיר מסודרת וכתובה שתכלול את כל שלבי העבודה, את המחיר וכמובן את האלמנטים שמייקרים אותו.

לאחר שתשוו בין הצעות המחיר שקיבלתם, תוכלו לבחור בהצעת המחיר שנראית לכם הכי מקצועית ולהזמין את החשמלאי שאתם מרגישים הכי רגועים איתו.

שתפו פוסט זה

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

בלוג

זריקות להרזיה

זריקות להרזיה הינן במרבית המקרים במרשם והן משמשות עבור ירידה במשקל, כאשר הן ניתנות לרוב בתדירות של בין פעם בשבוע לבין פעם בחודש בהתאם לנדרש ולתוכנית שנקבעה מול הגורמים הרלוונטיים.

מוצר
בלוג

מהו מיתוג מוצר ומדוע הוא כל כך חשוב לעסק שלך?

מיתוג מוצר הוא התהליך של יצירת זהות ותדמית ייחודיות למוצר בתודעת הצרכן. זה לא רק לוגו או שם קליט, זה כרוך באסטרטגיה מקיפה להבטיח שהמוצר יבלוט בשוק צפוף. מהות המיתוג של המוצר טמונה בהעברת ערכי המוצר, היתרונות שלו והחוויה שהוא מבטיח לספק. שלב ראשוני זה בשיווק הוא קריטי מכיוון שהוא קובע את הטון לאופן שבו לקוחות פוטנציאליים תופסים את המוצר ומתקשרים איתו. באמצעות מיתוג יעיל, מוצר יכול להפוך ליותר מסתם פריט על המדף – הוא הופך לסיפור שאנשים רוצים להיות חלק ממנו.

ילדים במים
בלוג

7 אטרקציות לאירועים שחובה לראות למסיבות יום הולדת

תג מים היא אטרקציה פופולרית למסיבות יום הולדת ואירועים אחרים. שחקנים לובשים אפודים שיכולים לזהות מתי הם נפגעו ממים מתותחי המים של יריביהם. המשחק האינטראקטיבי הזה מושלם לאורחים בכל הגילאים ובטוח שייצור זיכרונות מתמשכים.

CAR ELCTIRC
בלוג

המצבר הפופולארי בישראל- שנפ

המצבר הוא חלק חשוב ביותר בכל רכב. הוא מספק את האנרגיה הרלוונטית לצורך הנעת הרכב ואין אפשרות להזיז את הרכב בלעדיו. מעבר לכך, המצבר הוא שמספק את האנרגיה הנדרשת לכל המערכות החשמליות שברכב, כך שאם המצבר לא תקין, לא תהיה אפשרות להפעיל את המערכות החשמליות ברכב כגון: מערכת המיזוג, החלונות החשמליים, מערכת התאורה של הרכב  ועוד. אם המצבר שלכם לא תקין ודורש החלפה, לא תהיה לכם אפשרות להפעיל את המערכות החשמליות שברכב או להניע את הרכב ולכן, במקרה הזה חשוב ביותר להחליף את המצבר המקולקל במצבר איכותי.