כל מה שמעניין

קרדיט:  Shutterstock.

מתגלגלים לעברנו: הדגמים החדשים של 2023

זאב נחמנזון

שנת 2023 כבר כאן, והנה כמה דגמי רכב שהיא תביא איתה לישראל.

הפקקים לא מתקצרים, הרכבת עוד לא יצאה מהתחנה והתחבורה הציבורית מאחרת בשנה, שנתיים או עשרים. רכבים פרטיים הם עדיין הפתרון המועדף ואולי גם המתבקש עבור מאות אלפי אנשים שנעים בדרכים מדי יום. המיסוי עלה, גם מחירי הרכב עלו מעט, אך השוק עדיין צמא לדגמים חדשים ומותגים מובילים. שנת 2023 שרק נכנסה כבר מבשרת על הגעתם של דגמים חדשים ומעודכנים, עם מגוון אבזורים, טכנולוגיות ושיפורים, ולמנעד רחב מאד של קהלים וצרכנים. לצד המבצעים, הפרסום והמיצגים המרשימים שהולכים לחשוף אותנו לרכבים החדשים, חשוב לזכור שחלקם הם דגמים משודרגים של אלו הקיימים והמצליחים מאד. התנועה הזו בשוק הרכב הישראלי מבורכת, והמשמעות היא שגם אלו שאינם מחפשים דגם חדש מהניילונים או אינם מעוניינים להמתין פרק זמן לא מבוטל עד מסירת הרכב, יכולים ליהנות מדגם משומש במצב מצוין ובמחיר משתלם. באמצעות כיום פשוט למצוא רכב למכירה, וניתן לקבל הרבה מידע ופרטים אפילו באופן מקוון. אז אחרי ששמנו את הדברים על השולחן, הגיע הזמן שנראה מה אנחנו יכולים לשים בשנה הקרובה על הכביש.

 

טויוטה קורולה – נתחיל כמובן מהמשפחתית המובילה והנמכרת ביותר בישראל כבר כמה שנים טובות, שתגיע אלינו בחציה השני של 2023. מבחינת המראה, הקורולה התחדדה מעט בחזית, בלוק שמיישר קו עם טרנד עיצוב הרכבים החשמליים. ההנעה ההיברידית ברכב מתפנקת עם 140 כ"ס, 20 כ"ס יותר מאשר בקורולה הקודמת, מה שמגביר את התאוצה. מסך המולטימדיה גדל גם הוא ל-10.5 אינצ' ונוספו כמה מערכות בטיחות חשובות כמו שיפור זיהוי תנועה בפניות, התרעת שכחת רכב ועוד.

 

MG4 אחרי כניסה יחסית פושרת לשוק הישראלי לפני כך וכך שנים, המותג הסיני הצליח לבסס את עצמו ולהתחזק בגזרת הרכבים החשמליים בשנתיים האחרונות. ה-MG4 מכוון יותר לכביש בניגוד לג'יפון הקודם של החברה (במקור מדובר בחברה בריטית מסורתית), והוא מגיע בכמה גרסות, עם הנעה אחורית, ועם טווח נסיעה שנע סביב 400 ק"מ בין טעינות. ככל שמדובר בחשמליות – MG היא שחקן עולה, ומסתמן שנראה עוד ועוד דגמים שלו על הכביש בשנה הקרובה.

 

Ora Funky Cat תתרגלו לראות עוד מותגים סיניים בשוק הישראלי, בטח ובטח באגף הרכבים החשמליים. החתולה השובבה שהולכת להגיע אלינו היא תת מותג של גרייט וול, הענקית הסינית, ובניגוד לתדמית ה"פורמלית" שלה, האורה דווקא באה להרים. Funky Cat הוא דגם מסוגנן שמזכיר מכוניות אירופאיות קלאסיות, עם פנסים עגולים וגדולים בא עם מנוע של 170 כ"ס, שלושה סוגי סוללות וטווח נסיעה של כ-400 קילומטר. לא פחות חשוב, הדגם גם מתהדר בציון של 5 כוכבים במבחן הריסוק של Euroncap. סינית היא כבר לא מילה גסה.

 

ג'יפ אוונג'ר – למרות השם, האוונג'ר לא בא לנקום באף אחד. הוא כאן כדי להכניס את המותג האמריקאי הותיק ואחד המזוהים ביותר לשוק הרכב החשמלי. זהו ג'יפון למעשה. קטן יותר מהרנגלר ומכוון יותר לנסיעות עירוניות, למרות מרווח הגחון של האוונג'ר העומד על 20 ס"מ, ובדומה לאחיו למותג, זה אומר שגם בשטח הוא ירגיש בנוח. הטכנולוגיה החדשנית שלו, מבוססת CMP, מבטיחה ביצועים ועוצמה גם על מנוע של 156 כ"ס, קטן יותר מהרבה מתחרים אבל לא פחות שאפתני מהם.

 

פולקסווגון ID Buzz אי אפשר היה להתעלם מהדגם הזה, שחזור עדכני ומקסים של הטרנספורטר המיתולוגי של החברה, אבל הפעם בגרסה חשמלית. מדובר בדגם סופר מרווח, כמעט 2 מטר רוחב וכמעט 2 מטר גובה, הנעה אחורית ו-204 כ"ס מפלצתיים שיקחו את ה- ID Buzzלמרחק של מעל 500 ק"מ. הרכב מיועד בעיקר לשימוש מסחרי אך נראה שגם משפחה תהנה מאד מחוויית הנסיעה בו.

פיג'ו 408 – לא הכל חשמלי בשוק הרכב וטוב שכך. המותג הצרפתי מחזיר אלינו את ה-408 אחרי כמה שנים טובות, והפעם הוא מגיע מרווח יותר, עם קריצה לרכבי הפנאי שטח שתפסו חלקה מכובדת מכבישי ישראל. העיצוב מאד מזוהה עם פיג'ו: הגה קטן, לוח מחוונים גדול של 10 אינצ' ומסך מולטימדיה באותו גודל. ל-408 שיגיע לארץ מנוע בנזין של 1.6 סמ"ק ומנוע חשמלי היברידי. חווית הנסיעה בו מזכירה יותר מכוניות ספורט מאשר משפחתיות, והאבזור הבטיחותי של פיג'ו נוכח גם כאן.

 

 

שתפו פוסט זה

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

בלוג

זריקות להרזיה

זריקות להרזיה הינן במרבית המקרים במרשם והן משמשות עבור ירידה במשקל, כאשר הן ניתנות לרוב בתדירות של בין פעם בשבוע לבין פעם בחודש בהתאם לנדרש ולתוכנית שנקבעה מול הגורמים הרלוונטיים.

מוצר
בלוג

מהו מיתוג מוצר ומדוע הוא כל כך חשוב לעסק שלך?

מיתוג מוצר הוא התהליך של יצירת זהות ותדמית ייחודיות למוצר בתודעת הצרכן. זה לא רק לוגו או שם קליט, זה כרוך באסטרטגיה מקיפה להבטיח שהמוצר יבלוט בשוק צפוף. מהות המיתוג של המוצר טמונה בהעברת ערכי המוצר, היתרונות שלו והחוויה שהוא מבטיח לספק. שלב ראשוני זה בשיווק הוא קריטי מכיוון שהוא קובע את הטון לאופן שבו לקוחות פוטנציאליים תופסים את המוצר ומתקשרים איתו. באמצעות מיתוג יעיל, מוצר יכול להפוך ליותר מסתם פריט על המדף – הוא הופך לסיפור שאנשים רוצים להיות חלק ממנו.

ילדים במים
בלוג

7 אטרקציות לאירועים שחובה לראות למסיבות יום הולדת

תג מים היא אטרקציה פופולרית למסיבות יום הולדת ואירועים אחרים. שחקנים לובשים אפודים שיכולים לזהות מתי הם נפגעו ממים מתותחי המים של יריביהם. המשחק האינטראקטיבי הזה מושלם לאורחים בכל הגילאים ובטוח שייצור זיכרונות מתמשכים.

CAR ELCTIRC
בלוג

המצבר הפופולארי בישראל- שנפ

המצבר הוא חלק חשוב ביותר בכל רכב. הוא מספק את האנרגיה הרלוונטית לצורך הנעת הרכב ואין אפשרות להזיז את הרכב בלעדיו. מעבר לכך, המצבר הוא שמספק את האנרגיה הנדרשת לכל המערכות החשמליות שברכב, כך שאם המצבר לא תקין, לא תהיה אפשרות להפעיל את המערכות החשמליות ברכב כגון: מערכת המיזוג, החלונות החשמליים, מערכת התאורה של הרכב  ועוד. אם המצבר שלכם לא תקין ודורש החלפה, לא תהיה לכם אפשרות להפעיל את המערכות החשמליות שברכב או להניע את הרכב ולכן, במקרה הזה חשוב ביותר להחליף את המצבר המקולקל במצבר איכותי.