כל מה שמעניין

machine-495376__480 (1)

מכונת שקילה תעשייתית וחשיבותה בקווי ייצור של מפעלים

מנהלי מפעל? כך מכונת שקילה תעשייתית תמנע מכם להסתבך משפטית

כל מי שעוסק בייצור יודע עד כמה "דיוק" הינה מילת המפתח על מנת לספק מוצר שבאמת עומד בכל ההבטחות ללקוח, כמו גם לספק שעובדים מולו. אלא שבעלי מפעלים רבים מסתכנים מדי יום בתביעות משפטיות שנובעות מחוסר תשומת לב לאחד מהסימנים הברורים ביותר לתקלה בפס הייצור, שקילה לא מספיק מדוייקת של חומרי הגלם. על מנת להימנע מכך, חשוב לרכוש מכונת שקילה תעשייתית שתהווה חלק בלתי נפרד מקו הייצור. בעלי מפעל? מייד תבינו באילו מישורים מכונה שכזאת תמנע מכם להסתבך משפטית.

 

להימנע מתביעות הקשורות להבטחה ללקוח

כמנהלי מפעלי ייצור אתם בוודאי מודעים לעובדה שאתם מקבלים את חומרי הגלם כשהם ארוזים מראש על ידי הספקים באריזות שקולות היטב, כך שכל שיש זה להכניס אותם לתהליך הייצור ולקבל מוצר מוגמר. יחד עם זאת, עליכם לסמוך רק על עצמכם ולקחת בחשבון כי תמיד יכולות להתבצע טעויות במשקל חומרי הגלם שבאריזות המוכנות. כאשר אתם בוחרים לשלב משקלים תעשייתיים בקו הייצור, תעלו על הטעות הזאת במהירות ותימנעו מתביעה מלקוח או ספק שיטענו שקיבלו פחות ממה שצויין על גבי האריזה. מכונת שקילה קומבינטורית למשל, מסוגלת להתמודד גם עם 14 יחידות שקילה בעת ובעונה אחת, מה שיאפשר לכם לשמור על דיוק גם כאשר מדובר בתהליך ייצור מורכב שכולל מספר רב של חומרי גלם.

 

להימנע מתביעות הקשורות לחדירת חומרים זרים למוצר

למעשה, משקל תעשייתי איכותי ומתקדם יכול לעזור לכם להימנע מתביעות שלא קשורות בהכרח לכמות חומרי הגלם. למשל, לזהות חדירה של חומרים שלא היו אמורים להיכנס לתוך המוצר, דוגמת מתכות, ברגים, שבבים ועוד. כאשר עובדים עם מכונות ייצור אוטומטיות, תמיד ישנו סיכוי לחדירה של חומרים שכאלה, ומכונת שקילה איכותית תוכל לעלות על כך בזמן השקילה (המוצר יהיה כבד יותר) ולהפריד את המוצרים הבעייתיים. תארו לכם מצב שבו מתכת חדרה לתוך מוצר מזון, גרמה להרעלה, חנק או פציעה כלשהי ללקוח. הדבר עשוי להוביל לתביעה משפטית בסכומי ענק.

 

טיפים לבחירת מכונת שקילה תעשייתית

בבואכם לרכוש מכונת שקילה תעשייתית תגלו כי קיים מגוון רחב של מכונות שניתן לבחור ממנו. מכונות קומבינטוריות הן רק דוגמא אחת, כאשר ניתן למצוא גם משקלי מסוע ומכונות שכוללות בתוכן מלבד משקל גם מזהה מתכות, אפשרות לבצע אריזה והדבקת מדבקות. חשוב כי תבחרו את מכונת המשקל בהתאם למאפיינים הספציפיים של המפעל שלכם, כך שתתאים לסוג המוצרים והספק הייצור הנדרש (לא כל מכונת שקילה מודדת באותו הקצב). קריטריונים נוספים שיש לשים אליהם לב הם לוח בקרה קל ונוח לתפעול וכמובן עמידות לאורך שנים לתנאי ייצור קשים דוגמת חום, רטיבות ולחות (לשם כך רצוי לברר על מכונה שעשויה מפלדת אל-חלד).

 

המאמר נכתב בשיתוף נובופק

 

שתפו פוסט זה

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

ילדים במים
בלוג

7 אטרקציות לאירועים שחובה לראות למסיבות יום הולדת

תג מים היא אטרקציה פופולרית למסיבות יום הולדת ואירועים אחרים. שחקנים לובשים אפודים שיכולים לזהות מתי הם נפגעו ממים מתותחי המים של יריביהם. המשחק האינטראקטיבי הזה מושלם לאורחים בכל הגילאים ובטוח שייצור זיכרונות מתמשכים.

CAR ELCTIRC
בלוג

המצבר הפופולארי בישראל- שנפ

המצבר הוא חלק חשוב ביותר בכל רכב. הוא מספק את האנרגיה הרלוונטית לצורך הנעת הרכב ואין אפשרות להזיז את הרכב בלעדיו. מעבר לכך, המצבר הוא שמספק את האנרגיה הנדרשת לכל המערכות החשמליות שברכב, כך שאם המצבר לא תקין, לא תהיה אפשרות להפעיל את המערכות החשמליות ברכב כגון: מערכת המיזוג, החלונות החשמליים, מערכת התאורה של הרכב  ועוד. אם המצבר שלכם לא תקין ודורש החלפה, לא תהיה לכם אפשרות להפעיל את המערכות החשמליות שברכב או להניע את הרכב ולכן, במקרה הזה חשוב ביותר להחליף את המצבר המקולקל במצבר איכותי.

שמן קוקוס
בלוג

תמציות טבעיות

אין ספק, הפיתוחים הטכנולוגיים בתחום הרפואה הביאו עמם לא מעט ברכות ואפשרו פיתוח תרופות ששינו את החיים שלנו לחלוטין. כשזה מגיע לשמירה על אור בריא ובעל מראה צעיר ומרשים, אמנם, גם לטבע יש לא מעט מה להציע לנו. מחקרים מראים שיש שפע של תמציות טבעיות שמופקות מצמחים, עשבי תיבול, פירות ומקורות בוטניים אחרים, שמציעות יתרונות אדירים לעור. הן עשירות בוויטמינים, נוגדי חמצון ותרכובות חיוניות שיכולות להאט את תהליך ההזדקנות ולהעניק הזנה חיונית. כאן, אספנו כמה תמציות טבעיות שכדאי ליישם בשגרת הטיפוח.

גן אירועים
בלוג

מה הם הקריטריונים הבולטים לבחירת גן אירועים ?

גני אירועים מהווים מקום מושלם עבור אירועים מסוגים שונים. אין כמו אירוע באוויר הטבעי והפתוח, צמחייה מרהיבה מסביב, מרחב, שמיים זרועי כוכבים הפרושים מעל בשעות החשוכות ועוד. אם אתם רוצים לערוך את האירוע שלכם בגן אירועים, חשוב שתדעו כי כיום ניתן למצוא גני אירועים בכל רחבי הארץ ולכן, כדאי מאוד לחפש גני אירועים מומלצים ולבדוק כל אחד מהם, לפני שתבחרו את גן האירועים המתאים ביותר עבור האירוע שלכם.