כל מה שמעניין

קרדיט תמונה: freepik

מירוצי מכוניות- לא רק תחביב

העולם שסביבנו משתנה במהירות. דברים שפעם היו נראים בלתי אפשריים להשגה, היום ניתן לעשות בלחיצת כפתור. היום אפשר לדבר עם אנשים מהקצה של השני של העולם במהירות הקול, ואפשר לצרוך איזה תוכן שרוצים מתי שרוצים. בנוסף, מחקרים מראים כי שישים אחוזים מהמקצועות שקיימים היום לא יהיו קיימים בעוד עשרים שנה. לכן, כשהכל דינמי ומשתנה, למה שלא תבחרו תחביבים חדשים?

 

פעם היה נהוג להטיס עפיפונים, לאסוף בולים, לשחק בגולות. משפחות היו מחפשות את אפי בדף האחרון של עיתון השבת. היום אלו תחביבים מזן הולך ונעלם. ויש צדק בדבר. אפשר להתרפק על הרומנטיקה של תרבות הפנאי של פעם, אבל אפשר גם להיסחף עם הזרם של העולם החדש ולהתחיל לרחרח מסביב. מכל עבר, אנשים מנצלים את זמנם בצורות שלא היו מוכרות לנו עד לפני כמה שנים : הבינג' – צפייה בסדרות ברצף בנוחות על הספה. טיולי ג'יפים, טרקטורונים וסיורי סגוואי מודרכים בתל אביב. ובכן – גם מירוצי מכוניות אקסטרים נהיו תחביב חדש ומיוחד בקרב גברים ונשים.

 

עד לפני כמה שנים הדרך היחידה לחוות מירוצי מכוניות הייתה בטלוויזיה. היה עלינו לצפות במירוצים שמתרחשים באסיה, באמריקה או באירופה. היום, לא רק שמתקיימים מירוצים באופן תדיר בישראל, אפשר בקלות להפוך את הספורט הזה לתחביב. כן! אפשר ממש לנהוג במכונית במסלול ולהרגיש כמו נהג מירוצים.

 

אם אתם חושבים שמדובר על מכונית רגילה אל נא תטעו. מדובר במכוניות מירוץ יוקרתיות שיובאו לכאן במאמצים במיוחד עבורכם. אלו מכוניות איכותיות שיכולות להתחרות במירוצים אמיתיים המתרחשים בעולם. הן מצוידות במנועים חדישים, עיצוב אווירודינמי מהוקצע, וניחוח של חוץ לארץ. לדוגמא : ניתן להגיע מאפס קילומטר לשעה למאה קילומטר לשעה בשלוש וחצי שניות! במכוניות רגילה פעולה כזו יכולה לקחת עשר עד חמש עשרה שניות. ובתוך כל זה המכוניות מספקות את מערכות ההגנה המתקדמות ביותר בשוק.

 

אז איך נהפכים להיות כמו נהג מירוץ מכוניות אקסטרים?

כמו כל דבר בחיים, גם נהיגת מירוץ דורשת התמדה. זו אינה נהיגה רגילה, והיא אינה בהכרח דומה לנהיגה אותה אתם מכירים. נהיגת מירוצים היא עולם חדש לגמרי. זהו מירוץ, כלומר – תחרות, והמטרה היא לסיים כמה שיותר מהר. המכונית כולה מעוצבת ממש עד לפרט האחרון כדי שתוכל לנהוג בצורה הכי מהירה שאפשר. אבל בסוף, מה שמשנה הוא החומר האנושי : אימונים, כישרון וכח רצון הם הגורמים העיקריים להצלחה ולהשתפרות. ברור שהפעם הראשונה תהיה מפחידה, אבל אחרי הניסיון הראשון מגלים שהשד לא נורא כל כך.
כמו שבפעם הראשונה שזרקתם לסל הזריקה הייתה מגושמת, גם נהיגה מוטורית תהיה מגושמת בהתחלה. אך זה ילך וישתפר עם הזמן.

למה אנשים נמשכים לנהיגת מרוצים?

 כמו כל דבר בחיים, נהיגת מרוצים לא מתאימה לכולם. לרוב, האנשים שנמשכים לנהיגת מירוצים הם חובבי אקסטרים. זהו תחביב שיגרום לכם להשתחרר כמו שמעולם לא השתחררתם לפני.
דמיינו:  אתם יושבים בתוך המכונית הכי מהירה שנסעתם בה בחיים. מסביבך הנוף מתחלף במהירות שבחיים לא חשבתם שיכול לחלוף, ואוזניכם מתמלאות ברעש מנוע מחריש אוזניים. אבל אתם מרוכזים כולכם במה שנמצא לפניכם. עליכם לסובב את ההגה בדיוק ברגע הנכון, לנגן על דוושת הגז והברקס כאילו הן גיטרות עליהן צריך לפרוט, ובראשכם רק הפעולה הבאה. כל צרות החיים והשגרה השוחקת נותרים הרחק מאחור, ונותרים רק אתם האינסטינקטים החייתיים ביותר שלכם בתוך מכונית מודרנית ועוצמתית שחשבתם שנמצאת רק בסרטים. האדרנלין זורם לך בורידים בעוצמה שלא הכרתם, ואתם מרגיש תחושת שחרור שלא הכרתם.

זוהי חוויה שלא כולם היו רוצים, אבל מי שכן – לא שווה לו להסס. אנחנו חיים את החיים האלו רק פעם אחת, וצריכים לעשות מה שטוב בשבילנו.

 

 

מה האופציות העומדות בפניי?

 ניתן להירשם למקצה חד פעמי ולבחון את ההתאמה. לרציניים יותר שבינינו, אלו שרוצים להפוך את מירוצי המכוניות לתחביב של ממש, ניתן להירשם לקורס נהיגה רב פעמי שיועבר על ידי מורים ישראלים שהשתתפו במירוצים מקצועיים בחו"ל.
מי שמשקיע ומתאמן מספיק יכול גם להשתתף במרוצים של ליגת פיג'ו פרודרייב בה חברים כמאה וחמישים נהגים מוסמכים בישראל.

 

בנוסף, ניתן גם לארגן יום כיף לחברות או יום גיבוש בחברה של מרוצי מכוניות ולחשוף אנשים נוספים בתחום המיוחד הזה.

 

אל תהססו, נסו את מרוצי המכונות. זוהי חוויה חד פעמית ובלתי נשכחת!

שתפו פוסט זה

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

ילדים במים
בלוג

7 אטרקציות לאירועים שחובה לראות למסיבות יום הולדת

תג מים היא אטרקציה פופולרית למסיבות יום הולדת ואירועים אחרים. שחקנים לובשים אפודים שיכולים לזהות מתי הם נפגעו ממים מתותחי המים של יריביהם. המשחק האינטראקטיבי הזה מושלם לאורחים בכל הגילאים ובטוח שייצור זיכרונות מתמשכים.

CAR ELCTIRC
בלוג

המצבר הפופולארי בישראל- שנפ

המצבר הוא חלק חשוב ביותר בכל רכב. הוא מספק את האנרגיה הרלוונטית לצורך הנעת הרכב ואין אפשרות להזיז את הרכב בלעדיו. מעבר לכך, המצבר הוא שמספק את האנרגיה הנדרשת לכל המערכות החשמליות שברכב, כך שאם המצבר לא תקין, לא תהיה אפשרות להפעיל את המערכות החשמליות ברכב כגון: מערכת המיזוג, החלונות החשמליים, מערכת התאורה של הרכב  ועוד. אם המצבר שלכם לא תקין ודורש החלפה, לא תהיה לכם אפשרות להפעיל את המערכות החשמליות שברכב או להניע את הרכב ולכן, במקרה הזה חשוב ביותר להחליף את המצבר המקולקל במצבר איכותי.

שמן קוקוס
בלוג

תמציות טבעיות

אין ספק, הפיתוחים הטכנולוגיים בתחום הרפואה הביאו עמם לא מעט ברכות ואפשרו פיתוח תרופות ששינו את החיים שלנו לחלוטין. כשזה מגיע לשמירה על אור בריא ובעל מראה צעיר ומרשים, אמנם, גם לטבע יש לא מעט מה להציע לנו. מחקרים מראים שיש שפע של תמציות טבעיות שמופקות מצמחים, עשבי תיבול, פירות ומקורות בוטניים אחרים, שמציעות יתרונות אדירים לעור. הן עשירות בוויטמינים, נוגדי חמצון ותרכובות חיוניות שיכולות להאט את תהליך ההזדקנות ולהעניק הזנה חיונית. כאן, אספנו כמה תמציות טבעיות שכדאי ליישם בשגרת הטיפוח.

גן אירועים
בלוג

מה הם הקריטריונים הבולטים לבחירת גן אירועים ?

גני אירועים מהווים מקום מושלם עבור אירועים מסוגים שונים. אין כמו אירוע באוויר הטבעי והפתוח, צמחייה מרהיבה מסביב, מרחב, שמיים זרועי כוכבים הפרושים מעל בשעות החשוכות ועוד. אם אתם רוצים לערוך את האירוע שלכם בגן אירועים, חשוב שתדעו כי כיום ניתן למצוא גני אירועים בכל רחבי הארץ ולכן, כדאי מאוד לחפש גני אירועים מומלצים ולבדוק כל אחד מהם, לפני שתבחרו את גן האירועים המתאים ביותר עבור האירוע שלכם.