כל מה שמעניין

קרדיט תמונה: freepik

מדריך לקידום של עסק קטן באינסטגרם

מעוניינים לפרסם את העסק הקטן שלכם באינסטגרם? מדובר על המקום שבו החלום יכול להפוך למציאות תוך כמה רגעים. עסקים קטנים שחלמו בגדול הצליחו לעלות על דרך המלך בזכות קידום נכון באינסטגרם. בו בזמן ישנם עסקים קטנים אחרים שנכשלו בביצוע קידום עסקים באינסטגרם, ולכן החלום הפך לחלום בלהות. אנו כאן בשביל לסייע לכם להבין איך תוכלו לקדם כמו שצריך את העסק הקטן שלכם באינסטגרם. זה שיש לכם עסק קטן, זה לא אומר שלא תהיה האפשרות להפוך אותו לעסק גדול בעתיד. תזכרו כי כל העסקים הגדולים התחילו בתור עסקים קטנים, אך הם עשו את המהלכים הנכונים. אתם כאן על מנת להבין כיצד עושים את הפעולות הנכונות בשביל שלא תישארו מאחור.

 

תבנו לעצמכם רשימת מטרות

כדי שהקידום יהיה אפקטיבי יהיה עליכם לעבוד בצורה מסודרת, אל תתפזרו יתר על המידה. כל עסק קטן חייב להכיר את היכולות שלו, גם אם מדובר על יכולות מועטות במיוחד. בסוף רק אם תהיו מספיק נקודתיים תוכלו להביא את עצמכם למקום שבו תרצו להיות. בהתחלה יהיה עליכם לבנות רשימת מטרות מסודרת, כזאת שתוכלו לדבוק על פיה. הרשימה צריכה להכיל בתוכה מטרות ישימות, כאלה שתוכלו להשיג בטווח הזמן הקרוב. ברגע שאתם משיגים חלק מהמטרות תוכלו להחליף אותן במטרות אחרות שנמצאות הבאות בסדר. זוהי הדרך הכי טובה מבחינתכם לדעת כי אתם משיגים את כל המטרות אחת אחרי השנייה.

 

תכינו תקציב לטובת הקידום

קידום באינסטגרם יכול להשתלם כל עוד עובדים עם תקציב מוגדר מראש. הבעיה היא שיש כאלה שחושבים כי הם יכולים לשלוט בהוצאות מבלי שהם מגדירים תקרת זכוכית ברורה. יהיה עליכם להבין כמה אתם מסוגלים להוציא בהתאם להוצאות הצפויות באותו החודש. יכולים להיות חודשים שבהם התקציב יהיה גבוה. מצד שני יכולים להיות חודשים אחרים שבהם התקציב יהיה נמוך. קחו לעצמכם את הזמן להבין כיצד אתם ממקסמים את התקציב לטובת הפרסום באינסטגרם. התקציב צריך לכלול בתוכו את ההוצאות על הקידום יחד עם רכישת שרת וירטואלי בענן וכל מה שנוסף לכך.

 

הגדירו את זמני הפוסטים

כולם מכירים את העובדה כי ישנה חשיבות לזמן שבו עולים פוסטים. ישנן שעות שבהן במהלך היום כמות האנשים באינסטגרם כמו ברשתות חברתיות אחרות תהיה גבוהה. לעומת זאת יכולות להיות שעות מתות רבות במהלך היום, כאלה שאין טעם לפרסם בהן את העסק שלכם. החוכמה היא לדעת לפרסם פוסטים במרחק זמן סביר, ובתדירות קבועה בשעות שבהן כולם נמצאים באינסטגרם. אם תתזמנו נכון את הפוסטים תוכלו לראות את עצמכם מרוויחים מכך המון. תוכלו להגיע למצב שבו הפוסט או המודעה שפרסמתם יספק את הסחורה. בחלק מהמקרים התמורה יכולה להיות מעל ומעבר לתמורה שאותה העזתם לדמיין אותה לעצמכם. 

שתפו פוסט זה

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

בלוג

זריקות להרזיה

זריקות להרזיה הינן במרבית המקרים במרשם והן משמשות עבור ירידה במשקל, כאשר הן ניתנות לרוב בתדירות של בין פעם בשבוע לבין פעם בחודש בהתאם לנדרש ולתוכנית שנקבעה מול הגורמים הרלוונטיים.

מוצר
בלוג

מהו מיתוג מוצר ומדוע הוא כל כך חשוב לעסק שלך?

מיתוג מוצר הוא התהליך של יצירת זהות ותדמית ייחודיות למוצר בתודעת הצרכן. זה לא רק לוגו או שם קליט, זה כרוך באסטרטגיה מקיפה להבטיח שהמוצר יבלוט בשוק צפוף. מהות המיתוג של המוצר טמונה בהעברת ערכי המוצר, היתרונות שלו והחוויה שהוא מבטיח לספק. שלב ראשוני זה בשיווק הוא קריטי מכיוון שהוא קובע את הטון לאופן שבו לקוחות פוטנציאליים תופסים את המוצר ומתקשרים איתו. באמצעות מיתוג יעיל, מוצר יכול להפוך ליותר מסתם פריט על המדף – הוא הופך לסיפור שאנשים רוצים להיות חלק ממנו.

ילדים במים
בלוג

7 אטרקציות לאירועים שחובה לראות למסיבות יום הולדת

תג מים היא אטרקציה פופולרית למסיבות יום הולדת ואירועים אחרים. שחקנים לובשים אפודים שיכולים לזהות מתי הם נפגעו ממים מתותחי המים של יריביהם. המשחק האינטראקטיבי הזה מושלם לאורחים בכל הגילאים ובטוח שייצור זיכרונות מתמשכים.

CAR ELCTIRC
בלוג

המצבר הפופולארי בישראל- שנפ

המצבר הוא חלק חשוב ביותר בכל רכב. הוא מספק את האנרגיה הרלוונטית לצורך הנעת הרכב ואין אפשרות להזיז את הרכב בלעדיו. מעבר לכך, המצבר הוא שמספק את האנרגיה הנדרשת לכל המערכות החשמליות שברכב, כך שאם המצבר לא תקין, לא תהיה אפשרות להפעיל את המערכות החשמליות ברכב כגון: מערכת המיזוג, החלונות החשמליים, מערכת התאורה של הרכב  ועוד. אם המצבר שלכם לא תקין ודורש החלפה, לא תהיה לכם אפשרות להפעיל את המערכות החשמליות שברכב או להניע את הרכב ולכן, במקרה הזה חשוב ביותר להחליף את המצבר המקולקל במצבר איכותי.