כל מה שמעניין

קרדיט תמונה:  Shutterstock

מבוטחים אונליין: כל היתרונות לביטוח רכב אונליין

זה מהיר יותר, חכם יותר וזול יותר. יש כמה דרכים לרכישת ביטוח לרכב, אבל די ברור מהי הדרך שבה אתם פשוט חייבים לבחור

אם תסתכלו סביבכם בפעם הבאה שתשבו באיזה חדר המתנה, בנסיעה בתחבורה הציבורית או אפילו סתם בבית קפה, סביר להניח שרוב האנשים שתראו יהיו תקועים עם הפרצוף בתוך הטלפון. אוקיי, נכון, אולי יהיה שם גם מישהו עם עיתון או מישהי עם ספר, אבל זה כנראה רק בגלל שנגמרה להם הסוללה או משהו. אפשר להסיק מזה שאולי המין האנושי התמכר קצת יותר מדי למסכי ה-LCD המרצדים האלה, אבל גם אפשר להעריך את אינסוף האפשרויות הגלומות במכשיר הקטן. אתם יודעים, לעבוד מרחוק, לשמור על קשר עם חברים או משפחה, או לרכוש מוצרים ושירותים באופן מקוון, מהיר, חכם וזול במיוחד. במילים אחרות, יכול להיות שהאדם לצידכם באוטובוס סתם מקשקש עם חבר בוואטסאפ, אבל גם יכול להיות שהוא למשל רוכש ביטוח מקיף לרכב באונליין. לא, כי זה עד כדי כך קל לביצוע בימינו, וזה עוד לפני שמנינו את היתרונות המרכזיים של פעולה כזאת. שזה בדיוק מה שנעשה עכשיו:

 

יעילות גבוהה

עד לפני כמה שנים רכישת ביטוח רכב (חובה, צד ג' או מקיף) היתה פעולה שטומנת בחובה לא מעט ניג'וסים וטרטורים. שיחות טלפון ארוכות מדי עם נציגי שירות, דקלום הפרטים הרלוונטיים של הרכב המדובר והנהגים המיועדים, קבלת הצעת מחיר, ההתחמקות הבלתי נמנעת. שלא לדבר על כך שנאלצנו לחזור על כל הריטואל הזה בכל פעם שפנינו לקבל הצעת מחיר מחברת ביטוח אחרת. אבל העידן הדיגיטלי הביא איתו בשורה אמיתית גם לשוק הביטוח בכלל, ולשוק ביטוח הרכב בפרט. כעת קל יותר מתמיד לעדכן פרטים רלוונטיים, להוסיף פרמטרים ספציפיים שיכולים לסדר הנחה במחיר הפוליסה, לקבל הצעת מחיר תוך כמה שניות, ואז עוד להשתמש בה כדי לבצע סקר שוק אינטרנטי מהיר. הכל בהקלקת עכבר או אצבע על מסך הסמארטפון.

 

חיסכון כלכלי

עם כל הכבוד לתודעת שירות גבוהה, כלים טכנולוגיים מרשימים וניסיון של עשרות שנים – מה שבאמת מעניין את רוב הרוכשים של פוליסת הביטוח לרכב, זה המחיר הסופי. החדשות הטובות בהקשר הזה הן שלרכישת ביטוח אונליין יש השפעה אדירה על הסיכוי שלכם לקבל פוליסה זולה יותר. למה? מהטעם הפשוט שבבואן של חברות הביטוח לספק הצעת מחיר לביטוח רכב, הן מחשבות את הרווח הנקי שיישאר להן לאחר ניכוי הוצאות שוטפות. למשל, הקמה, איוש ותפעול של מוקד טלפוני, עלותו של מערך סוכנים ועוד ועוד. ובכן, כאשר אנחנו משתמשים בשירותי האונליין של החברות האלה, אנחנו מאפשרים להן לקצץ בהוצאות, מה שתמיד יתגלגל ללקוח בצורת הצעת מחיר אטרקטיבית יותר. מעבר לכך, הפלטפורמה הדיגיטלית גם מאפשרת לנו שימוש בכל מחשבוני הביטוח, שיודעים לספק שורה תחתונה מהירה וברורה ולעזור לנו לקבל את ההחלטה הנכונה.

 

ניהול און ליין מרחוק

פעם, כל שינוי שרציתם לבצע בפוליסת הביטוח לרכב, או סתם אם רציתם להתעדכן שוב בפרטים הקטנים, הייתם צריכים להשיג שוב את חברת הביטוח או הסוכן, לבקש לקבל הצצה בכל הטפסים, ועל הדרך לשרוף יותר מדי זמן וסבלנות. רכישת ביטוח לרכב אונליין מאפשרת לכם לעקוב אחרי הפוליסה בצורה מקוונת גם אחרי שכבר רכשתם אותה. נוח, מהיר ויעיל.

 

התאמה אישית

הרוב המכריע של פוליסות הביטוח לרכב, בנויות בצורה מאוד דומה. בבואנו לקבל הצעת מחיר באונליין, נתבקש לעדכן פרמטרים אבסולוטיים הרלוונטיים לרכב עצמו (סוג, שנת מודל, נפח מנוע וכד'), ופרמטרים הרלוונטיים למי שינהג ברכב (גיל, וותק נהיגה, היסטוריית תאונות או תביעות מול חברת הביטוח וכד'). העניין הוא שברכישת ביטוח לרכב אונליין יש אפשרות להוסיף עוד פרמטרים ספציפיים כמו כמות קילומטראז' שנתי, מס' הילדים הנוסעים ברכב בשגרה, אופי העבודה של המבוטח ועוד המון מאפיינים שאולי אפילו לא ידעתם שיכולים לסדר לכם הוזלה של הפוליסה. זה אומר שתוך כמה דקות כבר תוכלו כבר לקבל הצעת מחיר סופית, בלי להתמקח, בלי מו"מ מיותר, ובלי לבזבז זמן.

לסיכום, קל להתגעגע לימים בהם תשומת הלב שלנו לא היתה נתונה כל כך הרבה למסכים הדיגיטליים, אבל קל עוד יותר לקבל בימינו הצעת מחיר מהירה, משתלמת ומותאמת לביטוח הרכב שלנו. סעו בזהירות.

יוני אביב

 

 

 

 

 

שתפו פוסט זה

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

בלוג

זריקות להרזיה

זריקות להרזיה הינן במרבית המקרים במרשם והן משמשות עבור ירידה במשקל, כאשר הן ניתנות לרוב בתדירות של בין פעם בשבוע לבין פעם בחודש בהתאם לנדרש ולתוכנית שנקבעה מול הגורמים הרלוונטיים.

מוצר
בלוג

מהו מיתוג מוצר ומדוע הוא כל כך חשוב לעסק שלך?

מיתוג מוצר הוא התהליך של יצירת זהות ותדמית ייחודיות למוצר בתודעת הצרכן. זה לא רק לוגו או שם קליט, זה כרוך באסטרטגיה מקיפה להבטיח שהמוצר יבלוט בשוק צפוף. מהות המיתוג של המוצר טמונה בהעברת ערכי המוצר, היתרונות שלו והחוויה שהוא מבטיח לספק. שלב ראשוני זה בשיווק הוא קריטי מכיוון שהוא קובע את הטון לאופן שבו לקוחות פוטנציאליים תופסים את המוצר ומתקשרים איתו. באמצעות מיתוג יעיל, מוצר יכול להפוך ליותר מסתם פריט על המדף – הוא הופך לסיפור שאנשים רוצים להיות חלק ממנו.

ילדים במים
בלוג

7 אטרקציות לאירועים שחובה לראות למסיבות יום הולדת

תג מים היא אטרקציה פופולרית למסיבות יום הולדת ואירועים אחרים. שחקנים לובשים אפודים שיכולים לזהות מתי הם נפגעו ממים מתותחי המים של יריביהם. המשחק האינטראקטיבי הזה מושלם לאורחים בכל הגילאים ובטוח שייצור זיכרונות מתמשכים.

CAR ELCTIRC
בלוג

המצבר הפופולארי בישראל- שנפ

המצבר הוא חלק חשוב ביותר בכל רכב. הוא מספק את האנרגיה הרלוונטית לצורך הנעת הרכב ואין אפשרות להזיז את הרכב בלעדיו. מעבר לכך, המצבר הוא שמספק את האנרגיה הנדרשת לכל המערכות החשמליות שברכב, כך שאם המצבר לא תקין, לא תהיה אפשרות להפעיל את המערכות החשמליות ברכב כגון: מערכת המיזוג, החלונות החשמליים, מערכת התאורה של הרכב  ועוד. אם המצבר שלכם לא תקין ודורש החלפה, לא תהיה לכם אפשרות להפעיל את המערכות החשמליות שברכב או להניע את הרכב ולכן, במקרה הזה חשוב ביותר להחליף את המצבר המקולקל במצבר איכותי.