כל מה שמעניין

קרדיט תמונה: freepik

למה לצאת טיול לספארי באפריקה?

אפריקה היא יבשת שעולה על כל דמיון ובשנים האחרונות יותר מטיילים ישראלים מגלים את נפלאותיה של אפריקה ויוצאים למסע ספארי הרפתקני וקסום עתיר חוויות לכל החיים.
טיול ספארי באפריקה מתמקד במרחבי הטבע של אפריקה, בשמורות הטבע הייחודיות בהן ניתן לחזות בבעלי החיים שעד כה ככל הנראה ראיתם רק מבעד לסורגים בגן חיות או בתיווך של מסך הטלוויזיה.
בספארי האפריקאי בעלי החיים מסתובבים חופשי לנגד עיניכם באזורים פראיים פתוחים למבקרים. המילה ספארי שמקורה מהמילה הסוואהילית "ספאריה" אשר פירושה מסע והיא בהחלט מטיבה לבטא את המהות של הטיול, שכולל תצפיות באזורים לא מפותחים, פארקים לאומיים המשתרעים על פני אלפי קילומטרים בהם בעלי החיים מסתובבים בחופשיות מוגנים במדינתם ואתם אלה שמגיעים להתארח בטריטוריה שלהם.
ישנם סוגים שונים של טיולי ספארי ביעדים המבוקשים והנפלאים של אפריקה בהם תוכלו לראות את בעלי החיים הנחשקים ביותר. סוגי הספארי מסווגים לטיול הליכה בין נופים עוצמתיים או ספארי בנסיעה באמצעות רכב עם גג פתוח למחצה.
לא תצטרכו לדמיין ג'ירפות שעוברות לצד הרכב או פילים שעומדים ממש לנגד עיניכם – כי כל זה זו מציאות יומיומית במהלך טיולים ביבשת.

 

מה תראו במהלך ספארי באפריקה?

המטיילים ההרפתקניים שיוצאים לטיול ספארי מחפשים בעיקר לראות את חמשת הגדולים של אפריקה: פיל, קרנף, תאו, אריה, נמר ואת חמשת הקטנים, שהם: חדף פיל, אורג התאו, הקרנפית, הארינמל וצב נמרי. כל אלה יתגלו לכם על רקע הסוואנה המרהיבה בשעות שונות במהלך היום, בין אגמים צלולים, למרגלות ההרים העוצמתיים. תוכלו ללמוד תוך כדי תצפיות אודות אורחות החיים, מנהגי החיזור, הקרבות בין בעלי החיים והמשחקים בזמן אמת.

למי מתאים טיול בקונספט זה?

טיולי ספארי באפריקה מספקים שלל הזדמנויות לחקר ולמידה ולכן יכולים להתאים לכל בני המשפחה כאשר הילדים יוכלו לראות את בעלי החיים ולהכיר את מנהגיהם והמבוגרים גם לצלם וליהנות מהחוויה הפנטסטית בחיק הטבע. טיולי ספארי חוסכים זמן של חיפוש אחר בעלי חיים והמדריכים המיומנים הנלווים למסע יוכלו להעביר את כל המידע המרתק במהלך הסיור עצמו.

 

היכן מטיילים בעקבות חיות הבר?

ישנם יעדים מומלצים במיוחד כמו למשל, טנזניה הייחודית שכוללת את השמורה המפורסמת סרגנטי, הבית של ההגירה הגדולה ואתר מורשת עולמי עם אלפי אריות ונמרים, 550 ברדלסים וכ-500 מיני ציפורים בשטח של קרוב ל-15,000 קמ"ר בו תוכלו ליהנות מיערות ונהרות, כולל אפשרות לצפות ביופי של השמורה עם כדור פורח מלמעלה ומשלל אפשרויות לינה ואירוח הכי קרוב שאפשר לבעלי החיים.
קניה היא יעד מבוקש נוסף עם שמורת  Tsavo העצומה בה היפופוטמים, תנינים, אריות ומי מעיינות צלולים. במידה ובחרתם לתור את אוגנדה, לא תרצו לוותר על הפארק הלאומי קיבאלה שרובו יער טרופי ובו שלל שימפנזים וקופים, פילים, נמרים, חתולי בר, באפלו. החודשים הטובים ביותר לטיול מסוג זה תלויים הרבה פעמים בנדידה ובתנאי מזג האוויר. טנזניה למשל פופולארית מאוד בחודשים ינואר, פברואר, יולי, אוגוסט, ספטמבר ואוקטובר אז יש לקחת בחשבון שגם המחירים עולים ומצד שני, התנאים מאפשרים לכם לצאת לחופשה ארוכה וליהנות מהרפתקה מרגשת.

 

איך לארגן טיול בלתי נשכח?

ספארי באפריקה מצריך להיתכנות והיערכות של מישהו שמכיר את תוואי השטח ואת השמורות, הכללים, הנהלים וידע גם לארגן עבורכם טיול בהתאמה אישית מבחינת מועדים, תקציב, סגנון הטיול במיוחד אם אמורים להשתתף בו ילדים או קשישים.
כדאי לבחור חברה שתארגן עבורכם טיול מודרך כולל טיסות, העברות, לינה כך שהחוויה האפריקאית שלכם תהיה נהדרת ותרצו לשחזר אותה שוב ושוב.

שתפו פוסט זה

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

ילדים במים
בלוג

7 אטרקציות לאירועים שחובה לראות למסיבות יום הולדת

תג מים היא אטרקציה פופולרית למסיבות יום הולדת ואירועים אחרים. שחקנים לובשים אפודים שיכולים לזהות מתי הם נפגעו ממים מתותחי המים של יריביהם. המשחק האינטראקטיבי הזה מושלם לאורחים בכל הגילאים ובטוח שייצור זיכרונות מתמשכים.

CAR ELCTIRC
בלוג

המצבר הפופולארי בישראל- שנפ

המצבר הוא חלק חשוב ביותר בכל רכב. הוא מספק את האנרגיה הרלוונטית לצורך הנעת הרכב ואין אפשרות להזיז את הרכב בלעדיו. מעבר לכך, המצבר הוא שמספק את האנרגיה הנדרשת לכל המערכות החשמליות שברכב, כך שאם המצבר לא תקין, לא תהיה אפשרות להפעיל את המערכות החשמליות ברכב כגון: מערכת המיזוג, החלונות החשמליים, מערכת התאורה של הרכב  ועוד. אם המצבר שלכם לא תקין ודורש החלפה, לא תהיה לכם אפשרות להפעיל את המערכות החשמליות שברכב או להניע את הרכב ולכן, במקרה הזה חשוב ביותר להחליף את המצבר המקולקל במצבר איכותי.

שמן קוקוס
בלוג

תמציות טבעיות

אין ספק, הפיתוחים הטכנולוגיים בתחום הרפואה הביאו עמם לא מעט ברכות ואפשרו פיתוח תרופות ששינו את החיים שלנו לחלוטין. כשזה מגיע לשמירה על אור בריא ובעל מראה צעיר ומרשים, אמנם, גם לטבע יש לא מעט מה להציע לנו. מחקרים מראים שיש שפע של תמציות טבעיות שמופקות מצמחים, עשבי תיבול, פירות ומקורות בוטניים אחרים, שמציעות יתרונות אדירים לעור. הן עשירות בוויטמינים, נוגדי חמצון ותרכובות חיוניות שיכולות להאט את תהליך ההזדקנות ולהעניק הזנה חיונית. כאן, אספנו כמה תמציות טבעיות שכדאי ליישם בשגרת הטיפוח.

גן אירועים
בלוג

מה הם הקריטריונים הבולטים לבחירת גן אירועים ?

גני אירועים מהווים מקום מושלם עבור אירועים מסוגים שונים. אין כמו אירוע באוויר הטבעי והפתוח, צמחייה מרהיבה מסביב, מרחב, שמיים זרועי כוכבים הפרושים מעל בשעות החשוכות ועוד. אם אתם רוצים לערוך את האירוע שלכם בגן אירועים, חשוב שתדעו כי כיום ניתן למצוא גני אירועים בכל רחבי הארץ ולכן, כדאי מאוד לחפש גני אירועים מומלצים ולבדוק כל אחד מהם, לפני שתבחרו את גן האירועים המתאים ביותר עבור האירוע שלכם.