כל מה שמעניין

ליפס היא חברה המציעה חופשת קיץ לילדים

חופשת קיץ מבית Lips הוא שפתון חדש וחדשני שיהיה זמין לרכישה בשבועות הקרובים. הרעיון למוצר הזה נוצר כאשר המייסדת, שרה, הייתה בחופשה בקיץ והיא חוותה יובש בשפתיים. היא חשבה שזה יהיה נחמד לקבל מזור שפתיים שתוכל לקחת איתה לטיולים כדי שלא תצטרך לדאוג ליובש.

שרה הבינה שיש הרבה אנשים שנאלצים להתמודד עם הבעיה הזו גם כשהם לא בחופש והחליטה ליצור שפתון לשימוש כל השנה.

Lips היא אפליקציה חדשה שנועדה לעזור להורים לגרום לילדיהם לצחצח שיניים. האפליקציה מספקת טיימר והילד יכול לשחק משחקים בזמן שהוא מצחצח.

אפליקציית Lips היא דרך מהנה לילדים ללמוד איך לצחצח שיניים בלי להתלונן. זה גם עוזר להורים כי זה נותן להם שקט נפשי שהילד ינקה את השיניים לפרק הזמן המומלץ.

חופשת הקיץ היא זמן שבו אנשים יכולים להתרחק מהשגרה הקבועה ולקחת קצת חופש. זה זמן לכיף, רגיעה והנאה.

עם זאת, זה יכול להיות גם זמן של מתח וחרדה. הסיבה לכך היא שאנשים רבים אינם בטוחים אם עליהם לצאת לחופשה או לא. הם דואגים מה יקרה לילדים בזמן שהם לא או מה יקרה אם הם לא ייצאו לחופשה בכלל.

למרבה המזל, יש כמה דברים שאתה יכול לעשות כדי להקל על הלחצים והדאגות הללו לגבי חופשות הקיץ. אתה יכול להגדיר תוכנית לילדים שלך לפני שאתה עוזב כדי שהם ידעו למה לצפות בזמן שאתה לא. אתה יכול גם לנקוט כמה צעדים לפני שאתה עוזב כדי שהבית שלך יהיה מסודר כשתחזור.

חופשת הקיץ משפתים היא תכנית שהחלה בקיץ 2013. מדובר ביוזמה לקידום הקריאה בקרב ילדים בחופשת הקיץ.

לתוכנית אתר אינטרנט ועמוד פייסבוק הכוללים פעילויות, המלצות קריאה ומשאבים נוספים לשימוש ההורים עם ילדיהם.

הקיץ סוף סוף כאן וזה הזמן לקחת פסק זמן. From Lips הוא מותג שפתיים חדש שהושק לשוק לאחרונה. יש להם קו של מוצרים טבעיים לשפתיים העשויים עם מרכיבים אורגניים.

החברה נוסדה על ידי שתי אחיות שתמיד נתקלו בבעיות בשפתיים היבשות במהלך הקיץ. הם רצו ליצור משהו כדי לשמור על לחות השפתיים בימים החמים והם פיתחו את המוצר הזה בעזרת רופא המשפחה שלהם.

האחיות היו בחופשה במשך רוב הקיץ וכעת הן חוזרות לביתן עובדות על אסטרטגיה שיווקית, שירות לקוחות ופיתוח מוצרים.

המטרה שלהם היא להפוך לאחד המותגים המובילים בתעשיית טיפוח השפתיים עד שנת 2020.

ליפס מאמינה שאין זמן טוב יותר מקיץ

הקיץ הוא הזמן המושלם להתרחק מהכל ולבלות זמן איכות עם המשפחה. אבל, כהורים, אנחנו יודעים שזה יכול להיות קשה להישאר מחוברים עם הילדים שלנו כשהם עסוקים בלהנות מחופשת הקיץ שלהם. Lips היא אפליקציה חדשה שמחברת ילדים להוריהם במהלך הקיץ, כך שתוכלו להישאר מחוברים ולשמח את כולם!

שפתיים נוצרה על ידי שתי אמהות שהיו מתוסכלות מחוסר התקשורת במהלך הקיץ של ילדיהן. הם רצו אפליקציה שתעזור להם לשמור על קשר עם הילדים שלהם ולוודא שהם מסתדרים כשהם בבית או בחופשה. שפתיים תוכננה לילדים בגילאי 4-12, אבל מצאנו שזה עובד מצוין גם למבוגרים!

האפליקציה ניתנת להורדה בחינם

הקיץ הוא זמן לקחת הפסקה ולהנות מהשמש. זה גם הזמן לנוח קצת. חשוב לדאוג לעצמכם ולבריאות הגופנית שלכם בחודשי הקיץ, אך חשוב גם לדאוג לבריאות הנפשית שלכם.

חלק זה יבדוק כיצד שפתיים יכולות לעזור לך לקבל חופשת קיץ שמחה.

חופשת הקיץ מבית Lips הוא שפתון עטור פרסים בעל SPF גבוה. הוא עשוי עם מרכיבים אורגניים וטבעיים, והוא נבדק על ידי רופאי עור.

השפתון מגיע בחמישה ריחות שונים:

– אשכוליות וניל

– קוקוס ליים

– בזיליקום תות

– מנטה ורוזמרין

– לבנדר קמומיל

שפתיים הוא שפתון המושלם לקיץ. יש לו SPF, כך שאתה לא צריך לדאוג לכוויות שמש או סרטן העור. יש לו גם טעם קליל ומרענן של לימון ווניל.

חשוב לשמור על לחות השפתיים בקיץ מכיוון שהן נוטות יותר ליובש בגלל החום והחשיפה לשמש. שפתיים מושלמות עבור זה כי זה לא משאיר שאריות שומניות כמו שפתונים רבים אחרים עושים. אתה יכול למרוח אותו בנדיבות מבלי לדאוג להיראות כאילו אכלת הרגע צרור צ'יפס מכוסה במיונז!

שפתיים הוא משחק שמאפשר לך ליצור מוזיקה על ידי סנכרון שפתיים לפי הקצב של השירים האהובים עליך. הוא נוצר על ידי גוגל בשיתוף עם התקליטן והמפיק הצרפתי, מרטין סולבייג.

Lips היא אפליקציה המאפשרת לך ליצור מוזיקה על ידי סנכרון שפתיים לפי הקצב של השירים האהובים עליך. הוא נוצר על ידי גוגל בשיתוף עם התקליטן והמפיק הצרפתי, מרטין סולבייג. האפליקציה חינמית למכשירי iOS ואנדרואיד, אך דורשת מנוי חודשי של $10 עבור גישה מלאה לכל התוכן.

הקיץ היא העונה המיוחלת ביותר בשנה. זה הזמן לצנן, להירגע וליהנות. עם כל כך הרבה קורה בחיינו, זה הופך להיות קשה לקחת הפסקה במשך שבועות. אבל אם אתה מישהו שלא יכול להרשות לעצמו לקחת הפסקה ליותר מכמה ימים, אז חופשת הקיץ של ליפס היא מושלמת בשבילך.

Lips היא אפליקציה לנייד שעוזרת לך לטפל בשפתיים שלך במהלך חופשת הקיץ על ידי מתן כל אבות המזון החיוניים להן. הדבר הטוב ביותר באפליקציה הזו הוא שניתן להשתמש בה בכל מקום כי אין לה הגבלות על מיקום או משך זמן.

חופשת הקיץ מבית Lips הוא משחק חדש לילדים בגילאי 3-7 שנים. הוא הושק בקיץ 2018 וכבר הורד יותר מ-10,000 פעמים.

המשחק הזה עוסק בקבוצת חיות שיוצאות לחופשת קיץ ביער שלהן. השחקן יכול לעזור להם לארוז את החפצים שלהם, לבחור את התלבושות שלהם ולהקים את אתר הקמפינג. ישנם ארבעה נושאי קמפינג שונים לבחירה: יער, חוף, הר שלג ותחנת חלל. השחקן יכול גם להחליט כמה זמן הוא רוצה לבלות באתר הקמפינג לפני שיעזוב להרפתקה הבאה שלו.

המילים של השיר עוסקות באישה שנמאס לה מחייה ורוצה לברוח למקום טוב יותר. השיר עוסק במישהו שנמאס לו מהחיים שלו ורוצה לברוח למקום טוב יותר.

השיר עוסק במישהו שנמאס לו מהחיים שלו ורוצה לברוח למקום טוב יותר.

זה זמן קיץ וזה הזמן של שפתיים לקחת הפסקה. בחלק זה, נחקור את הדרכים השונות בהן משתמש שפתיים כדי להירגע במהלך חופשתו מהעבודה.

1) שפתיים נהנה לבלות עם משפחתו. הוא משחק עם אחייניו ואחייניותיו, הולך לפארק ומבלה זמן איכות עם הוריו. זוהי דרך מצוינת עבורו לקבל קצת זמן חיבור משפחתי נחוץ ולהתחבר אליהם מחדש ברמה האישית.

2) שפתיים אוהב לצאת לחופשות עם אשתו או לבד. הוא אוהב לחקור תרבויות חדשות, לראות מקומות חדשים, לטעום אוכל חדש, ללמוד על תרבויות ואנשים שונים. זוהי אחת הדרכים הטובות ביותר עבורו ללמוד יותר על עצמו ככל שהוא גדל כפרט בחברה כיום.

זה עתה סיימתי לקרוא את הספר, שפתיים מאת ג'יי ג'יי אברמס ודאג דורסט. הספר עוסק באישה צעירה שמקבלת הזמנה מגבר שאינה מכירה להגיע לביתו ביום חופשת הקיץ שלה מהקולג'. היא מגיעה לביתו ומוצאת אותו איננו, אבל היא נשארת ימים וקוראת רומן ישן שהשאיר לה כדי לקרוא. היא מבינה שהרומן הוא סיפור על שני אנשים שמאוהבים זה בזה אבל לא יכולים להיות ביחד בגלל נסיבותיהם.

שפתיים הוא לא ספר חופשת הקיץ הטיפוסי שלך, אבל זה ספר שהייתי ממליץ עליו אם אתה רוצה משהו שונה מהחוף הרגיל שלך לקרוא בעונת הקיץ.

שתפו פוסט זה

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

ילדים במים
בלוג

7 אטרקציות לאירועים שחובה לראות למסיבות יום הולדת

תג מים היא אטרקציה פופולרית למסיבות יום הולדת ואירועים אחרים. שחקנים לובשים אפודים שיכולים לזהות מתי הם נפגעו ממים מתותחי המים של יריביהם. המשחק האינטראקטיבי הזה מושלם לאורחים בכל הגילאים ובטוח שייצור זיכרונות מתמשכים.

CAR ELCTIRC
בלוג

המצבר הפופולארי בישראל- שנפ

המצבר הוא חלק חשוב ביותר בכל רכב. הוא מספק את האנרגיה הרלוונטית לצורך הנעת הרכב ואין אפשרות להזיז את הרכב בלעדיו. מעבר לכך, המצבר הוא שמספק את האנרגיה הנדרשת לכל המערכות החשמליות שברכב, כך שאם המצבר לא תקין, לא תהיה אפשרות להפעיל את המערכות החשמליות ברכב כגון: מערכת המיזוג, החלונות החשמליים, מערכת התאורה של הרכב  ועוד. אם המצבר שלכם לא תקין ודורש החלפה, לא תהיה לכם אפשרות להפעיל את המערכות החשמליות שברכב או להניע את הרכב ולכן, במקרה הזה חשוב ביותר להחליף את המצבר המקולקל במצבר איכותי.

שמן קוקוס
בלוג

תמציות טבעיות

אין ספק, הפיתוחים הטכנולוגיים בתחום הרפואה הביאו עמם לא מעט ברכות ואפשרו פיתוח תרופות ששינו את החיים שלנו לחלוטין. כשזה מגיע לשמירה על אור בריא ובעל מראה צעיר ומרשים, אמנם, גם לטבע יש לא מעט מה להציע לנו. מחקרים מראים שיש שפע של תמציות טבעיות שמופקות מצמחים, עשבי תיבול, פירות ומקורות בוטניים אחרים, שמציעות יתרונות אדירים לעור. הן עשירות בוויטמינים, נוגדי חמצון ותרכובות חיוניות שיכולות להאט את תהליך ההזדקנות ולהעניק הזנה חיונית. כאן, אספנו כמה תמציות טבעיות שכדאי ליישם בשגרת הטיפוח.

גן אירועים
בלוג

מה הם הקריטריונים הבולטים לבחירת גן אירועים ?

גני אירועים מהווים מקום מושלם עבור אירועים מסוגים שונים. אין כמו אירוע באוויר הטבעי והפתוח, צמחייה מרהיבה מסביב, מרחב, שמיים זרועי כוכבים הפרושים מעל בשעות החשוכות ועוד. אם אתם רוצים לערוך את האירוע שלכם בגן אירועים, חשוב שתדעו כי כיום ניתן למצוא גני אירועים בכל רחבי הארץ ולכן, כדאי מאוד לחפש גני אירועים מומלצים ולבדוק כל אחד מהם, לפני שתבחרו את גן האירועים המתאים ביותר עבור האירוע שלכם.