כל מה שמעניין

ליפס היא חברה המספקת את חווית חופשת הקיץ הטובה ביותר לאנשים

חופשת הקיץ היא זמן להירגע, להירגע ולהתחדש. זה גם הזמן לעשות את כל הדברים שאף פעם אין לך זמן אליהם במהלך שנת הלימודים. אתה עלול למצוא את עצמך יושב על החוף, או מטייל ביער. אבל אם אתה כמוני, חופשת הקיץ שלך תכלול הרבה קריאה.

גם בזה אני לא לבד: נראה שרוב האנשים להוטים לעשות קצת קריאת קיץ. אני יודע שאני תמיד מחפש משהו חדש לקרוא כשאני לא בבית הספר. ולמרות שאני אוהב את ההמלצות של החברים שלי, לפעמים אין להם ספרים שמתאימים לי – או שהם ממליצים על ספרים שהם באמת פופולריים אבל שכבר קראתי ואהבתי.

אבל יש דרך אחרת לקבל המלצות על ספרים מותאמות אישית

חופשת הקיץ מבית Lips הוא שפתון חדש שייצא בקיץ 2020. החברה כבר החלה לעבוד על המוצר ויש לה כמה אבות טיפוס מוכנים.

המוצר ייוצר עם מרכיבים טבעיים, כך שהוא לא אמור לגרום לגירוי עור או אלרגיות. החברה גם בוחנת להפוך אותו לידידותי לטבעוני, כך שלקוחות יוכלו ליהנות מהיתרונות של שפתון זה ללא תופעות לוואי.

חופשת קיץ מבית שפתיים היא חברה המתמחה במתן תרמילים לילדי בית הספר. הם מספקים מבחר של תיקים לקבוצות גיל וצרכים שונים.

החברה מתחייבת לשמור על מחירים נמוכים ככל האפשר, כך שכל ילד יוכל להרשות לעצמו. הם עושים זאת על ידי מציאת העסקאות הטובות ביותר על חומרים ועבודה, מה שמאפשר להם להציע את המוצרים שלהם בעלות נמוכה יותר מאשר חברות אחרות. הם מתגאים בכך שהם עוזרים לתלמידים לשאת את כל חפציהם לבית הספר ובחזרה, תוך שהם נראים מסוגננים עם התיקים שלהם!

הקיץ הוא תקופה שבה אנשים בדרך כלל לוקחים חופשות ומבלים עם משפחה וחברים. Lips, חברת שפתון פופולרית, המציאה את המתנה המושלמת לעונת הקיץ הזו.

החברה יצרה שפתון שיוכל לתת לך תחושה של חופשה כל יום. זה נקרא "חופשת קיץ של שפתיים" והוא מכיל מרכיבים שעוזרים לך להירגע ולהפיג מתחים כמו לבנדר, מנטה, קמומיל ואקליפטוס.

גם האריזה של המוצר מאוד אטרקטיבית שכן היא נראית כמו מזוודה מיושנת. אתה יכול גם להשיג את המוצר בטעמים שונים כמו לימונדה תותים או פינה קולדה כדי להתאים לבלוטות הטעם שלך.

חופשת קיץ מבית Lips הוא שפתון חדש שיעניק לך את התחושה של מתנשקים. המוצר הוא שפתון שעוצב כדי להרגיש כאילו מישהו מנשק אותך.

אנחנו יכולים לתאר לעצמנו איך זה יהיה טוב לאנשים פנויים ומחפשים אהבה, או לאנשים שנמצאים במערכות יחסים אבל רוצים להרגיש אהובים ומטופלים יותר.

בבוא הקיץ, זה הזמן לסטודנטים לקחת הפסקה מהלימודים וליהנות מהטבע. זה גם הזמן עבורם לקבל חופשת קיץ מהשפתיים.

Lips היא אפליקציה מבוססת בינה מלאכותית שיכולה לעזור לסטודנטים בלימודיהם על ידי הפקת שאלות תרגול ומתן משוב על האופן שבו הם עונים על שאלות אלו. האפליקציה מתעדת את כל התשובות שלך ויכולה לומר לך אם אתה משתפר עם הזמן או לא. זה גם מספק כמה עצות לימוד בסיסיות שיכולות לעזור לך להתכונן למבחנים.

האפליקציה תהיה זמינה ב-App Store ביולי 2018, אז הישארו מעודכנים!

חופשת קיץ מבית Lips הוא משחק שמאפשר לשחק כדמות שנמצאת בחופשת קיץ.

השחקן צריך לעשות בחירות כדי לסיים את המשחק והבחירות שהוא עושה משפיעות על תוצאת הסיפור. השחקן יכול גם לקבל עזרה מחברים על ידי בקשת עצות מה לעשות הלאה.

חופשת קיץ משפתים

עונת הקיץ היא תקופה שבה ילדים והוריהם מחפשים דרכים מהנות ומרגשות לבלות את זמנם. אחת הפעילויות הפופולריות ביותר היא ללכת לים. למעשה, זו אחת הפעילויות הפופולריות ביותר בעולם! לחוף יש הרבה מה להציע, אבל יכול להיות קשה למצוא מקום שמציע גם בטיחות וגם בידור. לכן Lips רוצה שתקחו את המשפחה שלכם להרפתקה הקיץ!

ליפס מספקת לפארקי שעשועים טרמפים מאז 1982. הם פועלים כבר למעלה מ-35 שנה ותמיד מחפשים דרכים חדשות לשפר את חווית הלקוח שלהם. הם רוצים שאתה, כמו גם החברים והמשפחה שלך, תהנה באחד הפארקים שלהם הקיץ!

הקיץ סוף סוף כאן וזה הזמן לקחת פסק זמן מהשפתיים. בין אם אתה נוסע לחו"ל או נשאר בבית, אתה עדיין יכול להתפנק עם כל מוצרי השפתיים האהובים עליך.

נסו את אחד מטעמי הקיץ החדשים שלנו, כמו S'mores או Strawberry Lemonade, והישארו לחות עם קו מי הקוקוס החדש שלנו. בעזרת החנות המקוונת שלנו, אתה יכול לשים את ידך על מוצרים אלה מבלי שתצטרך לצאת מהבית.

ליפס תמיד מחפשת דרכים חדשות להפוך את הקיץ למהנה עוד יותר, אז הישארו מעודכנים לעדכונים על מבצעי הקיץ האחרונים שלנו!

הקיץ הוא זמן לכיף ולהירגעות. עבור חלק זה אומר לצאת לחופשה כדי להתרחק מההמולה של חיי היומיום.

לשפתיים יש סט צבעים לחופשת קיץ שיאפשרו לכם לברוח מהלחץ של חיי היומיום וליהנות מהשמש, החול והגלישה.

הצבעים בהשראת יעדים טרופיים כמו הוואי ופלורידה. הם בהירים, תוססים ומושלמים לקיץ!

חופשת קיץ מ-Lips הוא משחק שעוזר לילדים ללמוד לקרוא. זוהי דרך מהנה ואינטראקטיבית ללמוד את האלפבית, המילים והמשפטים.

חופשת קיץ מ-Lips הוא משחק שעוזר לילדים ללמוד לקרוא. זוהי דרך מהנה ואינטראקטיבית ללמוד את האלפבית, המילים והמשפטים. המשחק מתחיל עם שתיים מהדמויות האהובות עליך: סמי וסמי. הם בחופשת הקיץ שלהם על החוף! אתה יכול לבחור עם איזה מהם אתה רוצה לשחק. אתה יכול גם לבחור בין קריאה באנגלית או ספרדית!

מטרת המשחק היא לעזור לסמי או לסמי לחזור הביתה על ידי מציאת כל האותיות בשמם לאורך הדרך.

לאורך הדרך יש שלטים עם מילים שמתחילות בכל אחת מהן

חופשת קיץ מבית Lips היא אפליקציית משחק חדשה המאפשרת לשחקנים לקחת הפסקה מחיי היומיום שלהם.

כולנו יודעים כמה קשה לקחת הפסקה משגרת היומיום שלנו. נדמה שהימים פשוט עפים ולפני שאנו יודעים זאת, סוף השבוע נגמר והוא חוזר לעבודה. זו הסיבה שיצרנו את Summer Vacation From Lips, אפליקציית משחק אינטראקטיבית שלוקחת אותך להרפתקה שבה תוכל לחקור עולמות חדשים, להכיר חברים חדשים וליצור הרפתקאות משלך!

בחופשת קיץ משפתיים, שחקנים יכולים לבחור בין שני מצבים שונים: מצב הרפתקאות או מצב רגיעה. במצב הרפתקאות, על השחקנים מוטלת המשימה לחקור את עולם השפתיים כל עוד הם רוצים כדי למצוא אוצרות נסתרים ולפתוח הישגים שונים. הם יכולים

Lips יצרה דרך חדשה ליהנות מהקיץ בכך שהיא נותנת לך את ההזדמנות להתרחק מהחום ולהירגע בסלון שלך עם משקה קר ונעים.

עכשיו תוכלו להזמין יום של רגיעה עם שפתיים ואנו נשלח אליכם מישהו שידאג לכל מה שאתם צריכים, החל מבישול וניקיון ועד לטיפול בילדים או בחיות המחמד.

חלק זה עוסק באפליקציית Lips וכיצד היא יכולה לעזור לך לעבור את חופשת הקיץ.

הקיץ הוא זמן של רגיעה, אבל גם זמן שבו אנחנו לא עושים הרבה כמו שהיינו רוצים. אפליקציית Lips כאן כדי לעזור לכם לעבור את חופשת הקיץ ללא כל לחץ.

חופשת הקיץ מבית Lips הוא מוצר טיפוח שפתיים שעוזר לך להיפטר משפתיים סדוקות. זה לא רק לקיץ, זה יכול לשמש כל השנה.

לחופשת הקיץ של שפתיים יש מגוון טעמים וריחות לבחירה. הטעמים הם Berry Bubblegum, לימונדה וקיווי תות. הריחות הם פריחת הדובדבן ולימון קוקוס.

שתפו פוסט זה

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

בלוג

זריקות להרזיה

זריקות להרזיה הינן במרבית המקרים במרשם והן משמשות עבור ירידה במשקל, כאשר הן ניתנות לרוב בתדירות של בין פעם בשבוע לבין פעם בחודש בהתאם לנדרש ולתוכנית שנקבעה מול הגורמים הרלוונטיים.

מוצר
בלוג

מהו מיתוג מוצר ומדוע הוא כל כך חשוב לעסק שלך?

מיתוג מוצר הוא התהליך של יצירת זהות ותדמית ייחודיות למוצר בתודעת הצרכן. זה לא רק לוגו או שם קליט, זה כרוך באסטרטגיה מקיפה להבטיח שהמוצר יבלוט בשוק צפוף. מהות המיתוג של המוצר טמונה בהעברת ערכי המוצר, היתרונות שלו והחוויה שהוא מבטיח לספק. שלב ראשוני זה בשיווק הוא קריטי מכיוון שהוא קובע את הטון לאופן שבו לקוחות פוטנציאליים תופסים את המוצר ומתקשרים איתו. באמצעות מיתוג יעיל, מוצר יכול להפוך ליותר מסתם פריט על המדף – הוא הופך לסיפור שאנשים רוצים להיות חלק ממנו.

ילדים במים
בלוג

7 אטרקציות לאירועים שחובה לראות למסיבות יום הולדת

תג מים היא אטרקציה פופולרית למסיבות יום הולדת ואירועים אחרים. שחקנים לובשים אפודים שיכולים לזהות מתי הם נפגעו ממים מתותחי המים של יריביהם. המשחק האינטראקטיבי הזה מושלם לאורחים בכל הגילאים ובטוח שייצור זיכרונות מתמשכים.

CAR ELCTIRC
בלוג

המצבר הפופולארי בישראל- שנפ

המצבר הוא חלק חשוב ביותר בכל רכב. הוא מספק את האנרגיה הרלוונטית לצורך הנעת הרכב ואין אפשרות להזיז את הרכב בלעדיו. מעבר לכך, המצבר הוא שמספק את האנרגיה הנדרשת לכל המערכות החשמליות שברכב, כך שאם המצבר לא תקין, לא תהיה אפשרות להפעיל את המערכות החשמליות ברכב כגון: מערכת המיזוג, החלונות החשמליים, מערכת התאורה של הרכב  ועוד. אם המצבר שלכם לא תקין ודורש החלפה, לא תהיה לכם אפשרות להפעיל את המערכות החשמליות שברכב או להניע את הרכב ולכן, במקרה הזה חשוב ביותר להחליף את המצבר המקולקל במצבר איכותי.