כל מה שמעניין

תמונות באישור CANVA

להעצים את הרגע עם מתנות מושלמות ליולדת

יש בהחלט מתנות שיודעות להעביר את הערך הזה, מתנות בלתי נשכחות שכל אחד מצדו השני של המתרס ישמח לקבל וכך גם מתנות ליולדת.

ברגעים הכי מרגשים בחיים אין כמו להעניק מתנה מדהימה שיש בה הכול מהכול ומשרתת את היולדת ואת היילוד החמוד שהצטרף למשפחה.

תוהים איזו מתנה הכי מתאימה למי שרק הרגע ילדה? הנה כמה רעיונות שיהפכו את הרכישה שלכם למה שהיא באמת, מרגשת ומתאימה.

איך קונים מארזי מתנה ליולדת?

בחיים הכול זה רק עניין של היצע וביקוש וכך גם מתנות ליולדת, איזו מתנה יכולה להתאים מכל הבחינות? האם מעבר להיותה יפה היא גם פרקטית? אלו הן שאלות שחייבות להישאל בפרט שמדברים על יולדת שאילו ימיה השמחים ביותר אבל גם המאתגרים ביותר.

אז מה בוחרים? הדוגמא הראשונה תכלול בתוכה את כל מה שיהפוך את חייה של היולדת ליותר פשוטים וזה בא לידי ביטוי בחומר ניקוי מדהים לבקבוקים, מוצצים ואפילו משאבות חלב. מבלי להתאמץ יותר מדי, כאשר החבילה תכלול בתוכה מבשם מדהים החדר תמיד יהיה נעים וישמור על תחושה של סטריליות תמידית.

כמו כן תכלול החבילה גם שמן מדהים על טהרת השקדים כך שברגעי משבר ובכי הוא יהיה הפתרון המושלם ביותר להרגיע את התינוק ולשמור על שלוות האם לאורך כל הימים והלילות. הסבון והשמפו הטבעי שהם חלק בלתי נפרד מהאריזה המהודרת גם הוא יהווה הפינוק המושלם לטקס האמבטיה אותו אוהבים רוב התינוקות.

רעיונות נוספים לרכישת מתנות ליולדת

אחד מהדברים המדהימים ביותר זו בובת מיפי מבית אליסיום, הבובה מפנקת מאוד ורכה והיא חלק מהאריזה המושלמת שכל יולדת תשמח לקבל. לצד זאת בכל אריזה ואריזה של אליסיום תמצאו גם נוזל לניקוי בקבוקים, מוצצים ומשאבות החלב. גם כאן האריזה תכלול בתוכה מבשם נטול אלכוהול לחדר ילדים ואפילו תרסיס לחיטוי הצעצועים.

בתוך אריזה אחת תמצאו גם קרם גוף מדהים ומפנק לתינוק, שמן שקדים, סבון מושלם, משחת החתלה ללא בישום או טלק ואפילו ג'לי היגיינה לניקוי הידיים. כמו כן תכלול בתוכה האריזה גם שמיכת במבוק מפנקת ורכה, סינר בד להאכלה ואפילו קופסת אליסיום מהודרת שבתוכה שובר הנחה שמקנה לכם אפשרויות רכישה חוזרות בסניפי הרשת.

מחירי החבילות המפנקות נע בין 150 ₪ ועד סביבות ה400 ₪ כך שאתם בהחלט יכולים להתאים את הרצונות ואת המתנה לתקציב בו תרצו לעמוד.

רוצים לקנות מתנה מדהימה ומפנקת ליולדת החדשה? אליסיום, הבית המושלם שמספק מתנות מיוחדות לנשים מדהימות שהן חברות, אחיות או אפילו נשים שרק הרגע ילדו.

בקרו באתר הבית שלנו ואפשרו לעצמכם את המתנה המוערכת, המרגשת והמשולמת ביותר לכל יולדת שהיא בלב.

 

שתפו פוסט זה

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

מוצר
בלוג

מהו מיתוג מוצר ומדוע הוא כל כך חשוב לעסק שלך?

מיתוג מוצר הוא התהליך של יצירת זהות ותדמית ייחודיות למוצר בתודעת הצרכן. זה לא רק לוגו או שם קליט, זה כרוך באסטרטגיה מקיפה להבטיח שהמוצר יבלוט בשוק צפוף. מהות המיתוג של המוצר טמונה בהעברת ערכי המוצר, היתרונות שלו והחוויה שהוא מבטיח לספק. שלב ראשוני זה בשיווק הוא קריטי מכיוון שהוא קובע את הטון לאופן שבו לקוחות פוטנציאליים תופסים את המוצר ומתקשרים איתו. באמצעות מיתוג יעיל, מוצר יכול להפוך ליותר מסתם פריט על המדף – הוא הופך לסיפור שאנשים רוצים להיות חלק ממנו.

ילדים במים
בלוג

7 אטרקציות לאירועים שחובה לראות למסיבות יום הולדת

תג מים היא אטרקציה פופולרית למסיבות יום הולדת ואירועים אחרים. שחקנים לובשים אפודים שיכולים לזהות מתי הם נפגעו ממים מתותחי המים של יריביהם. המשחק האינטראקטיבי הזה מושלם לאורחים בכל הגילאים ובטוח שייצור זיכרונות מתמשכים.

CAR ELCTIRC
בלוג

המצבר הפופולארי בישראל- שנפ

המצבר הוא חלק חשוב ביותר בכל רכב. הוא מספק את האנרגיה הרלוונטית לצורך הנעת הרכב ואין אפשרות להזיז את הרכב בלעדיו. מעבר לכך, המצבר הוא שמספק את האנרגיה הנדרשת לכל המערכות החשמליות שברכב, כך שאם המצבר לא תקין, לא תהיה אפשרות להפעיל את המערכות החשמליות ברכב כגון: מערכת המיזוג, החלונות החשמליים, מערכת התאורה של הרכב  ועוד. אם המצבר שלכם לא תקין ודורש החלפה, לא תהיה לכם אפשרות להפעיל את המערכות החשמליות שברכב או להניע את הרכב ולכן, במקרה הזה חשוב ביותר להחליף את המצבר המקולקל במצבר איכותי.

שמן קוקוס
בלוג

תמציות טבעיות

אין ספק, הפיתוחים הטכנולוגיים בתחום הרפואה הביאו עמם לא מעט ברכות ואפשרו פיתוח תרופות ששינו את החיים שלנו לחלוטין. כשזה מגיע לשמירה על אור בריא ובעל מראה צעיר ומרשים, אמנם, גם לטבע יש לא מעט מה להציע לנו. מחקרים מראים שיש שפע של תמציות טבעיות שמופקות מצמחים, עשבי תיבול, פירות ומקורות בוטניים אחרים, שמציעות יתרונות אדירים לעור. הן עשירות בוויטמינים, נוגדי חמצון ותרכובות חיוניות שיכולות להאט את תהליך ההזדקנות ולהעניק הזנה חיונית. כאן, אספנו כמה תמציות טבעיות שכדאי ליישם בשגרת הטיפוח.