כל מה שמעניין

כמה עולה חוקר פרטי

גם מי שלא מכיר מקרוב את תחום החקירות מבין שגם החקירה הקטנה ביותר דורשת רמה מסוימת של משאבים וזמן כדי להגיע אל שורש האמת הכה מיוחל. ישנן חקירות פופולריות ופשוטות כמו חקירת בגידות, וישנן חקירות מסובכות בהרבה כמו חקירות כלכליות או חקירות ריגול תעשייתי. מכיוון שישנם כל כך הרבה סוגים של אנשים שהיו רוצים לחקור דברים כאלה ואחרים, ישנם גם הרבה מאד סוגים חקירות שעולות סכומים שונים של כסף, ומחיר כל חקירה משתנה בהתאם למה שמצופה מהחוקר להשיג, ומה שקורה בסוף בשטח.

איך מחשבים כמה זה עולה?

אחת הטעויות הנפוצות ביותר היא לחשוב שחקירות פרטיות הן עניין השמור לעשירים בלבד או למנהלים של חברות מסוימות, או בכירים. ניקח לדוגמה את אחת החקירות הנפוצות ביותר בשוק – בגידות.
איך שלא נסובב את זה, אצל אחד מבני הזוג מתעוררת לפעמים תחושה לא נוחה – כאילו הצד השני במערכת היחסים מתנהג בצורה שאינה הגיונית או רגילה. זה אך טבעי והגיוני שחשדות יעלו, ולא תמיד יש את המקום, היכולת או הפנאי הרגשי כדי להתעמת עם הצד השני. דווקא חקירה שכזו לעתים קרובות יכולה להתברר כמהירה, פשוטה וקלה. בתחומים מסוג זה, הרי שבני ובנות הזוג שאינם נאמנים בהחלט מאמינים שהם יודעים כיצד לטשטש את העקבות, אך וודאי שהם אינם עושים זאת במיומנות גבוהה, לא כזו שיכולה לחמוק מעיניו של חוקר פרטי.
חקירה פרטית חוקר פרטי יכולה בתוך כמה ימים קצרים לגלות האם יש אמת בחשדות, והמחיר שלה לא גבוה באופן יוצא דופן.

ניתוב צוות חוקרים

ישנם משרדי חוקרים העובדים ביחד כדי לפתור תעלומות גדולות יותר או פחות. חשוב לציין שישנם משרדים המתמחים בתחומים ספציפים. בדרך כלל התחומים האלה קשורים יותר לעולמות הכלכלה והריגול התעשייתי. אל תחששו לפנות למשרד חוקרים כדי לפתור משהו שנשמע לכם גדול, סמכו על החוקרים שהם יודעים לעשות את העבודה שלהם על הצד הטוב ביותר. נכון, מכיוון שהרבה פעמים חקירות כאלו מסובכות יותר ודורשות מיומנות של יותר מחוקר אחד הן עולות יותר כסף, אבל יכול מאד להיות שבטווח הארוך החקירות הללו יתבררו כמשתלמות במיוחד.

מחיר חוקר פרטי

חקירות אישיות יכולות לנוע בטווח של 1900 עד 3400 ₪.

בדיקת פליגרף- 1100-2100 ₪.

פגישת יעוץ של חוקר פרטי  תעמוד על 300-550 ₪ לשעה.

 

מחיר מעקבים ואיתורים

 

מחיר מעקב לשיחות טלפון 500-1500 ₪.

מחיר הצבת מכשיר לאיכון רכב  יעלה בין 3100-3900 ₪.

התקנת מצלמה גלויה או סמויה תעלה 1100-4400 ₪.

מעקבים לצורך חשיפת בגידה יכולים לנוע בין 400-650 ₪ לשעה.

מחיר איתור כתובת בסיסית תעלה בין 250-520 ₪.

איתור כתובת המצריכה איתור מודיעיני תעלה בין 1100-1450 ₪.

מחיר איתור ומעקב אחר רכב יעלה- 1100-1950 ₪.

איתור אחר מטרידן יעלה – 950-1450 ש”ח

 

חקירות כלכליות:

חקירה כלכלית בסיסית תנוע בין 2100-4300 ₪.

חקירה כלכלית מורכבת תעלה בין 3900-6800 ₪.

 

 

שתפו פוסט זה

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

בלוג

זריקות להרזיה

זריקות להרזיה הינן במרבית המקרים במרשם והן משמשות עבור ירידה במשקל, כאשר הן ניתנות לרוב בתדירות של בין פעם בשבוע לבין פעם בחודש בהתאם לנדרש ולתוכנית שנקבעה מול הגורמים הרלוונטיים.

מוצר
בלוג

מהו מיתוג מוצר ומדוע הוא כל כך חשוב לעסק שלך?

מיתוג מוצר הוא התהליך של יצירת זהות ותדמית ייחודיות למוצר בתודעת הצרכן. זה לא רק לוגו או שם קליט, זה כרוך באסטרטגיה מקיפה להבטיח שהמוצר יבלוט בשוק צפוף. מהות המיתוג של המוצר טמונה בהעברת ערכי המוצר, היתרונות שלו והחוויה שהוא מבטיח לספק. שלב ראשוני זה בשיווק הוא קריטי מכיוון שהוא קובע את הטון לאופן שבו לקוחות פוטנציאליים תופסים את המוצר ומתקשרים איתו. באמצעות מיתוג יעיל, מוצר יכול להפוך ליותר מסתם פריט על המדף – הוא הופך לסיפור שאנשים רוצים להיות חלק ממנו.

ילדים במים
בלוג

7 אטרקציות לאירועים שחובה לראות למסיבות יום הולדת

תג מים היא אטרקציה פופולרית למסיבות יום הולדת ואירועים אחרים. שחקנים לובשים אפודים שיכולים לזהות מתי הם נפגעו ממים מתותחי המים של יריביהם. המשחק האינטראקטיבי הזה מושלם לאורחים בכל הגילאים ובטוח שייצור זיכרונות מתמשכים.

CAR ELCTIRC
בלוג

המצבר הפופולארי בישראל- שנפ

המצבר הוא חלק חשוב ביותר בכל רכב. הוא מספק את האנרגיה הרלוונטית לצורך הנעת הרכב ואין אפשרות להזיז את הרכב בלעדיו. מעבר לכך, המצבר הוא שמספק את האנרגיה הנדרשת לכל המערכות החשמליות שברכב, כך שאם המצבר לא תקין, לא תהיה אפשרות להפעיל את המערכות החשמליות ברכב כגון: מערכת המיזוג, החלונות החשמליים, מערכת התאורה של הרכב  ועוד. אם המצבר שלכם לא תקין ודורש החלפה, לא תהיה לכם אפשרות להפעיל את המערכות החשמליות שברכב או להניע את הרכב ולכן, במקרה הזה חשוב ביותר להחליף את המצבר המקולקל במצבר איכותי.