כל מה שמעניין

קרדיט תמונה: freepik

כל הסיבות לסגור ביטוח נסיעות לדובאי

מתלבטים האם כדאי לכם לסגור ביטוח נסיעות לדובאי? אנו בהחלט יכולים להבין את הדילמה שלכם. אף אחד לא ירצה להגיע למצב שבו הוא נדרש לשלם עוד מאות שקלים מהארץ מבלי לקבל תמורה. במקרה הזה אתם תרצו להגיע למצב שבו לא ידרשו מכם להפעיל את הביטוח. אם אתם מפעילים את הביטוח שסגרתם מהארץ ככל הנראה שיש מקרה חירום. מחפשים ביטוח נסיעות לדובאי? רצוי שתעשו ביטוח נסיעות של חברת פספורט קארד. הכנו לכם כמה סיבות מראש שישכנעו אתכם לעשות ביטוח נסיעות לפני שטסו לדובאי. חלק גדול מהסיבות האלה יהיו נכונות לכל יעד שאליו תבחרו לטוס, גם אם זה לא לדובאי עצמה.

 

הוצאות רפואיות גבוהות במיוחד

בארץ העלויות של הטיפולים הרפואיים נמוכות מכיוון שיש לכם ביטוח. הביטוח הרפואי שלכם הוא זה שגורם לכך שלא תצטרכו לשלם מחיר מופרז על כל בדיקה ועל כל טיפול. אם תשימו לב כל טיפול או בדיקה שלא כלולה בסל מגיעים לסכומים שקשה מאוד לעמוד בהם. זה בדיוק מה שיקרה אם תחליטו לטוס לחו"ל לא ביטוח נסיעות בתוקף. ביטוח הנסיעות דואג לכך שלא תצטרכו לשלם מחירים מופרזים על כל בדיקה או טיפול שיהיה עליכם לעבור. גם אם אתם אנשים בריאים, זה לא אומר שלא תצטרכו לקבל טיפול רפואי. זה מה שהופך את הביטוח של חברת passport card לכדאי מאוד לכל מי שמתכנן לטוס לחו"ל.

 

מדינה שאתם לא מכירים אותה

זה נכון שכדאי מאוד לסגור ביטוח נסיעות לפני טיסה לכל יעד בעולם. עם זאת במקרה של דובאי הכדאיות הופכות להיות גדולה פי כמה בהשוואה ליעדים אחרים. הרי מדובר על יעד חדש כזה שרובנו בכלל לא מכירים אותו לפני שאנו טסים אליו. אין דבר יותר מפחיד מאשר לקבל טיפול רפואי לא איכותי במדינה שאינכם מכירים אותה. עם ביטוח נסיעות לדובאי תוכלו להוריד את מפלס הלחץ ולהתרכז בדברים אחרים. גם אם תצטרכו לשלם על טיפול רפואי תוכלו לקבל טיפול רפואי שמתאים לכם כמו שצריך. הרי אין סיבה שתתפשרו על הטיפול הרפואי שאותו אתם עומדים לקבל.

 

תהנו מהחופשה הקרובה בדובאי

דובאי הפכה להיות ליעד מועדף מאוד על התייר הישראלי שמקבל בה לא מעט. המדינה הזאת מציעה אין ספור של חוויות שיהפכו את החופשה הקרובה שלכם לחופשה שלא תוכלו לשכוח. ביטוח passport card לחופשה בדובאי יאפשר לכם להנות ממנה את המקסימום האפשרי. תוכלו לעשות כל מיני פעילויות שונות שייקחו אתכם אל קצה גבול היכולת. הרי דובאי מציעה אטרקציות רבות שתוכלו למצוא אותן רק אצלה. טוב לדעת שיש לכם ביטוח נסיעות למקרה שבו משהו לא יתקדם כמו שצריך. כל זאת מבלי שאתם מתפשרים על אטרקציה כזאת או אחרת במהלך החופשה.

קשרים סוכנות לביטוח

נכתב ע"י קשרים סוכנות לביטוח משווק מורשה פספורט קארד

 

שתפו פוסט זה

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

בלוג

זריקות להרזיה

זריקות להרזיה הינן במרבית המקרים במרשם והן משמשות עבור ירידה במשקל, כאשר הן ניתנות לרוב בתדירות של בין פעם בשבוע לבין פעם בחודש בהתאם לנדרש ולתוכנית שנקבעה מול הגורמים הרלוונטיים.

מוצר
בלוג

מהו מיתוג מוצר ומדוע הוא כל כך חשוב לעסק שלך?

מיתוג מוצר הוא התהליך של יצירת זהות ותדמית ייחודיות למוצר בתודעת הצרכן. זה לא רק לוגו או שם קליט, זה כרוך באסטרטגיה מקיפה להבטיח שהמוצר יבלוט בשוק צפוף. מהות המיתוג של המוצר טמונה בהעברת ערכי המוצר, היתרונות שלו והחוויה שהוא מבטיח לספק. שלב ראשוני זה בשיווק הוא קריטי מכיוון שהוא קובע את הטון לאופן שבו לקוחות פוטנציאליים תופסים את המוצר ומתקשרים איתו. באמצעות מיתוג יעיל, מוצר יכול להפוך ליותר מסתם פריט על המדף – הוא הופך לסיפור שאנשים רוצים להיות חלק ממנו.

ילדים במים
בלוג

7 אטרקציות לאירועים שחובה לראות למסיבות יום הולדת

תג מים היא אטרקציה פופולרית למסיבות יום הולדת ואירועים אחרים. שחקנים לובשים אפודים שיכולים לזהות מתי הם נפגעו ממים מתותחי המים של יריביהם. המשחק האינטראקטיבי הזה מושלם לאורחים בכל הגילאים ובטוח שייצור זיכרונות מתמשכים.

CAR ELCTIRC
בלוג

המצבר הפופולארי בישראל- שנפ

המצבר הוא חלק חשוב ביותר בכל רכב. הוא מספק את האנרגיה הרלוונטית לצורך הנעת הרכב ואין אפשרות להזיז את הרכב בלעדיו. מעבר לכך, המצבר הוא שמספק את האנרגיה הנדרשת לכל המערכות החשמליות שברכב, כך שאם המצבר לא תקין, לא תהיה אפשרות להפעיל את המערכות החשמליות ברכב כגון: מערכת המיזוג, החלונות החשמליים, מערכת התאורה של הרכב  ועוד. אם המצבר שלכם לא תקין ודורש החלפה, לא תהיה לכם אפשרות להפעיל את המערכות החשמליות שברכב או להניע את הרכב ולכן, במקרה הזה חשוב ביותר להחליף את המצבר המקולקל במצבר איכותי.