כל מה שמעניין

קרדיט תמונה: freepik

טיפול חניכיים- מתי מומלץ לעשות?

יש דיונים מרחיקים לכת בשאלה מה הוא החיוך האסתטי והיפה ביותר. יש מי שיש להם שיניים לא ישרות ומי שיש להם השגות בנוגע למבנה השפתיים שלהם. קבוצה לא מבוטלת של אנשים סובלים ממה שמכונה בשפה המקצועית: Gummy Smaile כלומר, חיוך חושף חניכיים. השפתיים שלהם נפתחות באופן כזה שהחניכיים מעל השפה העליונה ומתחת לשפה התחתונה נחשפות גם הן, מראה שנחשב בדרך כלל לא אסתטי. לא משנה אם אתם סובלים מהמקרה בשל מטען גנטי מסוים או בעקבות מחלת חניכיים, דעו כי לכל יש פתרון. גם אתם יכולים ליהנות מחיוך מושלם בקלות.

 

החיוך שלנו הוא 'כרטיס הביקור שלנו'

קשה להתחכות אחר ההשתלשלות האבולוציונית אשר הובילה את בני האדם לחייך לראשונה, אבל חוקרים טוענים כי לחיוך שתי מטרות. הראשונה, היא לאותת לבני אדם אחרים על הכוונות שלנו ועל האופן בו אנחנו מרגישים בסיטואציה, דחף אשר הוטבע בנו מלידתנו ממש. למשל, תינוקות קטנים המחייכים אל אימותיהם, כמו מספרים להן כי הם אוהבים אותן, כי הם מרגישים טוב וכי מה שהיא עושה על מנת לטפל בהם זה הדבר הנכון עבורם. בניגוד למצב של בכי למשל, אז התינוק מאותת כי הוא צריך מענה לבעיה זו או אחרת. אבל, ככל הנראה החיוך לא משמש ככלי תקשורת חיצוני בלבד, אלא, הוא עוזר למוח לשחרר הורמונים המעודדים תחושות של שמחה וסיפוק, הורמונים חיוניים להישרדות שלנו, בני האדם. למשל, מחקרים מצאו כי אפילו עוברים בבטן אימם, מחייכים מפעם לפעם. הממצאים הללו תומכים בהנחה כי לחיוך יש גם תפקיד ביולוגי בנוסף על תפקידו כמקדם תקשורת. האמת היא כי עבורינו זה ממש לא משנה. אם הביטחון שלכם יעלה והתחושה שלכם תשתפר כתוצאה משינוי אסתטי של מראה החיוך שלכם, הרי שאנחנו עשינו את שלנו. איך מטפלים בתופעה של חיוך חושף חניכיים? לכך יש מספר פתרונות.

 

איך מטפלים בתופעה

צריך להזכיר, בראש ובראשונה, כי הטיפול בחיוך חושף חניכיים מתחיל באבחון מסודר. השאלה היא תמיד עד כמה חמור המקרה ומה היו הגורמים שהובילו להתפתחות מראה כזה. רק לשם ההמחשה, מי שסובלים ממחלה בחניכיים יטופלו אחרת מאלו המגיעים אלינו לטיפול כי הם נולדו עם תווי פנים כאלו ואחרים. בדיוק בגלל זה, אסור לוותר על שלב האבחון שכן אנחנו לא רוצים רק לטפל בחיוך עצמו, אלא, אנחנו חייבים להגן לאורך כל התהליך על הבריאות של המטופל.

הטיפול במקרה הזה נעשה באחד מארבעת הכלים הבאים:

  • טיפול לייזר: נחשב לטיפול פשוט יחסית ונטול כאבים. טיפול מהסוג הזה נועד לטפל במקרים הנחשבים קלים יחסית.
  • טיפול אורתודנטי הכולל גם יישור שיניים: לעיתים השיניים פשוט צריכות לחזור למקום הנכון. מדובר על טיפול יותר ארוך בדרך כלל, אבל חשוב להגיד כי הוא נחשב לא פולשני, לא מסוכן והיום יש לנו אמצעים מתקדמים המאפשרים יישור שיניים גם בקרב מבוגרים, משום שאמצעי יישור השיניים עברו שינויים לאורך השנים והם כבר לא בהיכרח נראים רע כל כך, כמו שהיה בעבר.
  • ניתוח ותיקון של רקמת החניכיים: במקרים חמורים אפשר לבצע ניתוח פלסטי לכל דבר ועניין. גם במקרה הזה אנחנו לא מדברים על ניתוח מורכב או מסוכן, אבל כמובן, חשוב לעבור את ההבחנה בזמן ולקחת בחשבון כי לאחר כל ניתוח יש לתת לגוף את הזמן שלו להחלים.
  • הזזה של עצמות הלסת: גם כאן מדובר על ניתוח, כאמור, גם במקרה הזה צריך לקחת בחשבון כי ייקח זמן לגוף להחלים ולפנים להגיע לתוצאה אליה רצינו להגיע בהתחלה.

 

פה כדי לעזור לכם בכל עניין

אם יש לכם שאלות ואם אתם מעוניינים לשמוע עוד, אנחנו נשמח לענות לשאלות שלכם בצורה מסודרת. אנחנו זמינים בטלפון ודרך האתר ומגיעים עם שנים של ניסיון ומיומנות. נשמח להתחיל אתכם פרק חדש בחיים שלכם, המעוטרים בחיוך מושלם.

שתפו פוסט זה

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

ילדים במים
בלוג

7 אטרקציות לאירועים שחובה לראות למסיבות יום הולדת

תג מים היא אטרקציה פופולרית למסיבות יום הולדת ואירועים אחרים. שחקנים לובשים אפודים שיכולים לזהות מתי הם נפגעו ממים מתותחי המים של יריביהם. המשחק האינטראקטיבי הזה מושלם לאורחים בכל הגילאים ובטוח שייצור זיכרונות מתמשכים.

CAR ELCTIRC
בלוג

המצבר הפופולארי בישראל- שנפ

המצבר הוא חלק חשוב ביותר בכל רכב. הוא מספק את האנרגיה הרלוונטית לצורך הנעת הרכב ואין אפשרות להזיז את הרכב בלעדיו. מעבר לכך, המצבר הוא שמספק את האנרגיה הנדרשת לכל המערכות החשמליות שברכב, כך שאם המצבר לא תקין, לא תהיה אפשרות להפעיל את המערכות החשמליות ברכב כגון: מערכת המיזוג, החלונות החשמליים, מערכת התאורה של הרכב  ועוד. אם המצבר שלכם לא תקין ודורש החלפה, לא תהיה לכם אפשרות להפעיל את המערכות החשמליות שברכב או להניע את הרכב ולכן, במקרה הזה חשוב ביותר להחליף את המצבר המקולקל במצבר איכותי.

שמן קוקוס
בלוג

תמציות טבעיות

אין ספק, הפיתוחים הטכנולוגיים בתחום הרפואה הביאו עמם לא מעט ברכות ואפשרו פיתוח תרופות ששינו את החיים שלנו לחלוטין. כשזה מגיע לשמירה על אור בריא ובעל מראה צעיר ומרשים, אמנם, גם לטבע יש לא מעט מה להציע לנו. מחקרים מראים שיש שפע של תמציות טבעיות שמופקות מצמחים, עשבי תיבול, פירות ומקורות בוטניים אחרים, שמציעות יתרונות אדירים לעור. הן עשירות בוויטמינים, נוגדי חמצון ותרכובות חיוניות שיכולות להאט את תהליך ההזדקנות ולהעניק הזנה חיונית. כאן, אספנו כמה תמציות טבעיות שכדאי ליישם בשגרת הטיפוח.

גן אירועים
בלוג

מה הם הקריטריונים הבולטים לבחירת גן אירועים ?

גני אירועים מהווים מקום מושלם עבור אירועים מסוגים שונים. אין כמו אירוע באוויר הטבעי והפתוח, צמחייה מרהיבה מסביב, מרחב, שמיים זרועי כוכבים הפרושים מעל בשעות החשוכות ועוד. אם אתם רוצים לערוך את האירוע שלכם בגן אירועים, חשוב שתדעו כי כיום ניתן למצוא גני אירועים בכל רחבי הארץ ולכן, כדאי מאוד לחפש גני אירועים מומלצים ולבדוק כל אחד מהם, לפני שתבחרו את גן האירועים המתאים ביותר עבור האירוע שלכם.