כל מה שמעניין

טיולים רטובים בישראל

יצא לכם לצאת לטיולים רטובים בקיץ, ובכן אם לא כדאי מאוד שתתחילו להכיר את  סוג הטיול הזה.

ובכן בישראל ישנם מסלולים מיוחדים בהם תלכו את מרבית המסלול (אם לא את כולו )במים.

הרעיון המרכזי הוא לאפשר לגוף כל הזמן להתרענן ולשמור על טמפרטורה טובה , תוך כדי הטיול,

מה שכמעט בלתי אפשרי בטיול יבש תחת השמש הבוערת של יולי אוגוסט.

מרבית המסלולים הרטובים נמצאים בצפון הארץ שני מסלולים שממש שווים ועוברים במים ולא כדאי לכם לפספס אותם הם :

באזור הגליל המערבי עין חרדלית  ובאזור הכנרת המג'רסה.

מדובר על מסלולים בהם אתם הולכים ממש בתוך המים ועדיין פלג הגוף העליון שלכם נותר מעל

המים מאפשר לכם לצלם ולהביט על המסלול. באופן זה נהניתם מ 2 עולמות האחד טיול בטבע והשני רחצה במים .

 

אם לא אכפת לכם להרטיב את כל גוף שלכם , אז עליכם להצטייד בציוד מתאים נגד מים . כי לא הייתם רוצים שמהלך שחיית המסלול הסלולרי שלכם ימות מוות קליני !!.

אחד המסלולים הקלאסיים המתאים לזה הוא הזאכי הנמצא ממש קרוב למג'רסה.

אך אם אתם רוצים  טיולים רטובים למטיבי לכת ,זה כבר סיפור אחר לגמרי . עליכם להצפין יותר

לכיוון גליל עליון ואזור רמת הגולן.

 

למשל בנחל יהודיה יש מסלול למטיבי לכת  שהוא ממש מאתגר ומשלב שחייה והליכה בתוך קניון ועובר במים הקפואים  של נחל יהודיה. שימו לב זהו מסלול ארוך חשוב לצאת אליו מוקדם דיו כדי שתוכלו לצאת מהשמורה לפני שעת סגירתה.

 

אם אתם בעניין של סלעי בזלת ,טחנות קמח עתיקות נופים ומים צלולים אז עין תינה הנקרא גם עין נוטרה ועין דיבשה הם מסלולים מצוינים שעוברים גם הם במים היתרון הגדול שלהם שהמסלול מתאים לכולם כי המים אינם עמוקים .

 

אם אתם אוהבים הרבה, אבל הרבה מים במסלול הרטוב שלכם אז מומלץ להגיע לאזור בית שאן לפארק עמק המעיינות . יש ריכוז עצום של מעיינות שחלקם משלבים גם מסלולי הליכה במים בכלום מרחק בינהם כגון : נחל הקיבוצים או השביל הטוב הנמצא בעין שוקק.

 

כאן אפשר להעביר יום שלם, גם בלי טיול אלא סתם טבילה ביתר המעיינות אשר בפארק. וכמובן ניתן גם לעשות פיקניק במקומות המיועדים לכך.

 

אם נפשכם חשקה בטיולים רטובים באזור הדרום ,אז תיאלצו לחכות לתקופת האביב שגבי המים מתמלאים במים נקיים וצוננים ואחת ההמלצות היא עין ירקעם הנמצא באזור המכתש הקטן ליד ירוחם.

 

לסיכום :

בישראל למרות היותה מדינה קטנה יחסית ,יש כמות עצומה של מסלולי מים ומקורות מים לטבילה ובילוי עם כל המשפחה המתאימים בעיקר לתקופת הקיץ גם שהילדים בחופש וגם שחם מאוד  וזה הכי כיף להתרענן !!.

הכי חשוב לפני שהחלטתם לאן לצאת, תבדקו את משך הזמן של הטיול, מידת התאמתו לאוכלוסייה איתה בחרתם לצאת . למרות שמדובר על מסלולי מים, האזורים שלעיל חמים מאוד ביולי אוגוסט לכן חשוב מאוד להצטייד בכובע, קרם הגנה וכמות מי שתייה מספקת . תהנו ..

מוזמנים לאתר "בא לי לטייל" כדי להתרשם מהמלצות נוספות היכן הכי כדאי לכם לטייל.

 

 

בא לי לטייל עם גיל

 

שתפו פוסט זה

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

ילדים במים
בלוג

7 אטרקציות לאירועים שחובה לראות למסיבות יום הולדת

תג מים היא אטרקציה פופולרית למסיבות יום הולדת ואירועים אחרים. שחקנים לובשים אפודים שיכולים לזהות מתי הם נפגעו ממים מתותחי המים של יריביהם. המשחק האינטראקטיבי הזה מושלם לאורחים בכל הגילאים ובטוח שייצור זיכרונות מתמשכים.

CAR ELCTIRC
בלוג

המצבר הפופולארי בישראל- שנפ

המצבר הוא חלק חשוב ביותר בכל רכב. הוא מספק את האנרגיה הרלוונטית לצורך הנעת הרכב ואין אפשרות להזיז את הרכב בלעדיו. מעבר לכך, המצבר הוא שמספק את האנרגיה הנדרשת לכל המערכות החשמליות שברכב, כך שאם המצבר לא תקין, לא תהיה אפשרות להפעיל את המערכות החשמליות ברכב כגון: מערכת המיזוג, החלונות החשמליים, מערכת התאורה של הרכב  ועוד. אם המצבר שלכם לא תקין ודורש החלפה, לא תהיה לכם אפשרות להפעיל את המערכות החשמליות שברכב או להניע את הרכב ולכן, במקרה הזה חשוב ביותר להחליף את המצבר המקולקל במצבר איכותי.

שמן קוקוס
בלוג

תמציות טבעיות

אין ספק, הפיתוחים הטכנולוגיים בתחום הרפואה הביאו עמם לא מעט ברכות ואפשרו פיתוח תרופות ששינו את החיים שלנו לחלוטין. כשזה מגיע לשמירה על אור בריא ובעל מראה צעיר ומרשים, אמנם, גם לטבע יש לא מעט מה להציע לנו. מחקרים מראים שיש שפע של תמציות טבעיות שמופקות מצמחים, עשבי תיבול, פירות ומקורות בוטניים אחרים, שמציעות יתרונות אדירים לעור. הן עשירות בוויטמינים, נוגדי חמצון ותרכובות חיוניות שיכולות להאט את תהליך ההזדקנות ולהעניק הזנה חיונית. כאן, אספנו כמה תמציות טבעיות שכדאי ליישם בשגרת הטיפוח.

גן אירועים
בלוג

מה הם הקריטריונים הבולטים לבחירת גן אירועים ?

גני אירועים מהווים מקום מושלם עבור אירועים מסוגים שונים. אין כמו אירוע באוויר הטבעי והפתוח, צמחייה מרהיבה מסביב, מרחב, שמיים זרועי כוכבים הפרושים מעל בשעות החשוכות ועוד. אם אתם רוצים לערוך את האירוע שלכם בגן אירועים, חשוב שתדעו כי כיום ניתן למצוא גני אירועים בכל רחבי הארץ ולכן, כדאי מאוד לחפש גני אירועים מומלצים ולבדוק כל אחד מהם, לפני שתבחרו את גן האירועים המתאים ביותר עבור האירוע שלכם.