כל מה שמעניין

הקיץ הוא זמן להירגעות והנאה

חופשת הקיץ היא זמן לילדים ליהנות בחוץ, לחקור פעילויות חדשות ולהירגע עם חברים. אבל זו יכולה להיות תקופה לחוצה עבור הורים, שלעתים קרובות מתאמצים לעמוד בקצב של כל הדברים שילדיהם רוצים לעשות ולוודא שיש להם את כל מה שהם צריכים.

Lips היא אפליקציה שעוזרת להורים לתכנן פעילויות מהנות לילדים שלהם במהלך חופשת הקיץ. הוא מספק רשימה מותאמת אישית של פעילויות המבוססת על מה שילדך נהנה לעשות, כך שתוכל לוודא שיש משהו לכל אחד במשפחה. עם שפתיים, לעולם לא תצטרך לדאוג אם תשכח משהו חשוב שוב!

חופשת הקיץ מבית ליפס היא הטרנד החדש שמשתלט על העולם. זוהי דרך לקבל הפסקה משגרת החיים הרגילה וליהנות מקצת חופש ללא דאגות.

הרעיון מאחורי זה הוא לקחת הפסקה מהטלפון, המדיה החברתית או כל מכשיר דיגיטלי אחר למשך שעה בערך בכל יום.

זה אולי לא נראה כמו הרבה, אבל זה יכול לעשות הבדל גדול בבריאות הנפשית שלך.

מחקר שנערך לאחרונה מצא שאנשים שלקחו הפסקות מהטלפונים שלהם היו פחות לחוצים ופרודוקטיביים יותר מאלה שלא לקחו הפסקות.

זה התקופה בשנה שבה רוב האנשים לוקחים הפסקה מהעבודה ומהלימודים. הקיץ הוא לעתים קרובות זמן לקחת חופשה ולצאת להרפתקאות עם בני משפחה וחברים.

אבל לא לכולם יש את הלוקסוס הזה. עבור רבים, הקיץ הוא רק עוד עונה של עבודה, ללא חופש לחופשות או טיולים לים. וכאן נכנס סאמר מליפס.

קיץ מהשפתיים עוזר לאנשים שלא יכולים להרשות לעצמם לקחת הפסקה בקיץ הזה על ידי מתן הזדמנות לדאוג לצרכים הבסיסיים שלהם בזמן שהם בבית במהלך היום

– כמו קניות במכולת, בישול, ניקיון – כדי שיוכלו להתמקד בדברים כמו משפחה ועבודות בית ספר במהלך חופשת הקיץ

– או אפילו להתקדם לסמסטר הבא!

הקיץ הוא זמן מצוין עבור משפחות וחברים להיפגש, ליהנות בחוץ ופשוט ליהנות. אבל עבור משפחות רבות, הקיץ יכול להיות גם זמן של לחץ. הורים מתמודדים עם האתגר להעסיק ולבדר את ילדיהם כל היום. וזה יכול להיות קשה לעמוד בקצב של כל הפעילויות שילדים רוצים לעשות במהלך חודשי הקיץ.

לכן ליפס מציעה חופשת קיץ מבית ליפס! זו דרך קלה להורים להוריד את ילדיהם מהיד לכמה שעות בכל יום כדי שיהיה להם קצת שקט ושלווה – או כדי שהם יוכלו ליהנות מזמן השבתה בעצמם.

Lips מציעה שלוש חבילות שונות:

– מפגשי סולו של שעה

– מפגשים קבוצתיים של שעתיים (למעלה

חופשת הקיץ משפתים היא תקופה של רגיעה, שמש וכיף. הדבר הכי טוב באירוע הזה הוא שהוא קורה רק פעם בשנה.

השנה, חופשת הקיץ תהיה אפילו יותר מרגשת מהרגיל מכיוון שאנו עומדים לערוך את האירוע הראשון שלנו בנושא שפתיים! אתה יכול לצפות לראות הרבה מהמוצרים והמותגים האהובים עלינו באירוע, כולל כל השפתונים האהובים עליך.

Lips הוא צ'טבוט של AI שעוזר לך למצוא חופשת קיץ. לאפליקציה יש מאגר מידע של למעלה מ-20 מיליון מלונות, טיסות ומכוניות שכירות. אתה יכול לחפש יעדים או לקבל הצעות מ-Lips על סמך העדפותיך.

האפליקציה זמינה גם ב-App Store וגם ב-Google Play. יש לו גם מיומנות Alexa המאפשרת לך לדבר עם שפתיים באמצעות הקול שלך.

המשחק מתרחש בעיירת נופש בדיונית בשם Lips. שחקנים יכולים לשוטט ברחבי האי, לשוחח עם שחקנים אחרים ולשחק מיני-משחקים. המשחק כולל מגוון פעילויות כמו מצנחי רחיפה, סקי מים ובישול.

שחקנים יכולים גם לרכוש פריטים כדי להתאים אישית את המראה של האווטאר שלהם עם בגדים ואביזרים שהם קונים מחנויות שונות באי.

חופשת קיץ מבית Lips הוא מותג המתמחה בשפתונים אורגניים וטבעיים. החברה הוקמה על ידי שני חברים שרצו ליצור מוצר שישתמשו בו בעצמם. הם רצו לוודא שהמרכיבים טבעיים ואורגניים, אז הם בדקו פורמולות שונות עד שמצאו את הנוסחה המושלמת.

חופשת הקיץ מבית Lips מתחייבת לספק לשפתיים באיכות גבוהה ללקוחותיהם, כך שהם משתמשים רק בחומרים הטובים ביותר ולעולם לא בכל ניחוח או צבע סינתטי. חברה זו הצליחה מכיוון שיש לה מוצר מצוין עם צוות שירות לקוחות מדהים עוד יותר.

חופשת הקיץ היא זמן למנוחה, וזה לא רק עבור התלמידים. גם המורים צריכים לקחת הפסקה מעבודתם.

במהלך הקיץ, מורי שפתיים אינם מלמדים שיעורים, אך הם עדיין עובדים על משימות שעוזרות להם לשפר את כישוריהם בכיתה. הם מקבלים משימות שעוזרות להם לחקור תחומים חדשים של הוראה ולמידה, כגון פיתוח מערכי שיעור והתבוננות במורים אחרים.

חופשת הקיץ מבית שפתיים היא קייטנה חינם לילדים חולי סרטן. הוא הוקם על ידי ג'וליה, נערה צעירה שאובחנה כחולה בלוקמיה ונאלצה לעבור כימותרפיה.

חופשת הקיץ מהשפתיים היא אירוע שנתי שמתקיים במדינות שונות ברחבי העולם. הקייטנות בחסות משתתפי Lips, מותג שפתיים בינלאומי.

האירוע מציע לילדים הזדמנות ליהנות מימי הקיץ האחרונים שלהם לפני שהם יתחילו שוב את בית הספר בספטמבר. כל שעליהם לעשות הוא להגיש בקשה למחנה זה באתר האינטרנט שלהם ולחכות להודעת הקבלה או הדחייה.

השנה, חופשת הקיץ מ-Lips תתקיים בלונדון בין ה-1 ביולי ל-5 ביולי ב-Northholt Cricket Club.

הקיץ הוא זמן מצוין להתנתק מהעולם הדיגיטלי. אפליקציית Lips מאפשרת לכם לקחת את חופשת הקיץ שמגיעה לכם.

אפליקציית Lips היא אחת הדרכים הטובות ביותר להתנתק מהעולם הדיגיטלי במהלך הקיץ. זוהי אפליקציה חינמית המאפשרת לך להיות במצב לא מקוון וליהנות מהזמן שלך עם המשפחה והחברים שלך.

מה עושה את זה כל כך נהדר?

זה בחינם, זה קל לשימוש, ויש לו כמה תכונות מדהימות כמו טיימר שמזכיר לך מתי הגיע הזמן לחזור לאינטרנט!

לאפליקציה יש גם תכונת מפה לא מקוונת כך שתוכל לחקור את העיר או המדינה שלך מבלי לדאוג ללכת לאיבוד!

אתה יכול גם לשתף תמונות עם משתמשים אחרים, ליצור קבוצות למשפחה או לחברים ולשוחח בצ'אט

Lips הוא משחק שמאפשר לשחק כבעלים של חנות תקליטים קטנה ועצמאית. אתה יכול להעסיק ולפטר עובדים, להחליט אילו אלבומים למלא, ואפילו להקים הופעות חיות בחנות שלך.

המשחק ניתן להורדה בחינם במכשירי iOS או אנדרואיד.

הקיץ הוא זמן להירגעות, ולשפתיים יש הרבה רעיונות שיעזרו לך ליהנות ממנו. הנה כמה מהדברים שהם תכננו לקיץ הקרוב:

אתה יכול גם לברר עוד על מבצעי הקיץ שלהם באתר האינטרנט שלהם.

חופשת קיץ משפתים

הקיץ הוא זמן לחופשות. ואיזו דרך טובה יותר לבלות את הקיץ מאשר עם שפתיים? יש לנו כמה מיעדי הקיץ הטובים בעולם!

אתה יכול לבלות את הקיץ שלך בלונדון, פריז, אתונה, רומא או בכל אחד מהיעדים האחרים שלנו. יש לנו מגוון חבילות שמחכות לכם.

משחק השפתיים הוא משחק מהנה שאני אוהב לשחק בו. זה משחק שבו אתה צריך לחבר את השפתיים שלך ולנשוף לתוך המיקרופון. הצליל שאתה משמיע יהיה שונה בהתאם למידת העוצמה שאתה נושף. מטרת המשחק היא להשיג כמה שיותר נקודות ולא לעשות טעויות.

משחק השפתיים הוא משחק מהנה שאני אוהב לשחק בו. זה משחק שבו אתה צריך לחבר את השפתיים שלך ולנשוף לתוך המיקרופון. הצליל שאתה משמיע יהיה שונה בהתאם למידת העוצמה שאתה נושף. מטרת המשחק היא להשיג כמה שיותר נקודות ולא לעשות טעויות.

שתפו פוסט זה

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

מוצר
בלוג

מהו מיתוג מוצר ומדוע הוא כל כך חשוב לעסק שלך?

מיתוג מוצר הוא התהליך של יצירת זהות ותדמית ייחודיות למוצר בתודעת הצרכן. זה לא רק לוגו או שם קליט, זה כרוך באסטרטגיה מקיפה להבטיח שהמוצר יבלוט בשוק צפוף. מהות המיתוג של המוצר טמונה בהעברת ערכי המוצר, היתרונות שלו והחוויה שהוא מבטיח לספק. שלב ראשוני זה בשיווק הוא קריטי מכיוון שהוא קובע את הטון לאופן שבו לקוחות פוטנציאליים תופסים את המוצר ומתקשרים איתו. באמצעות מיתוג יעיל, מוצר יכול להפוך ליותר מסתם פריט על המדף – הוא הופך לסיפור שאנשים רוצים להיות חלק ממנו.

ילדים במים
בלוג

7 אטרקציות לאירועים שחובה לראות למסיבות יום הולדת

תג מים היא אטרקציה פופולרית למסיבות יום הולדת ואירועים אחרים. שחקנים לובשים אפודים שיכולים לזהות מתי הם נפגעו ממים מתותחי המים של יריביהם. המשחק האינטראקטיבי הזה מושלם לאורחים בכל הגילאים ובטוח שייצור זיכרונות מתמשכים.

CAR ELCTIRC
בלוג

המצבר הפופולארי בישראל- שנפ

המצבר הוא חלק חשוב ביותר בכל רכב. הוא מספק את האנרגיה הרלוונטית לצורך הנעת הרכב ואין אפשרות להזיז את הרכב בלעדיו. מעבר לכך, המצבר הוא שמספק את האנרגיה הנדרשת לכל המערכות החשמליות שברכב, כך שאם המצבר לא תקין, לא תהיה אפשרות להפעיל את המערכות החשמליות ברכב כגון: מערכת המיזוג, החלונות החשמליים, מערכת התאורה של הרכב  ועוד. אם המצבר שלכם לא תקין ודורש החלפה, לא תהיה לכם אפשרות להפעיל את המערכות החשמליות שברכב או להניע את הרכב ולכן, במקרה הזה חשוב ביותר להחליף את המצבר המקולקל במצבר איכותי.

שמן קוקוס
בלוג

תמציות טבעיות

אין ספק, הפיתוחים הטכנולוגיים בתחום הרפואה הביאו עמם לא מעט ברכות ואפשרו פיתוח תרופות ששינו את החיים שלנו לחלוטין. כשזה מגיע לשמירה על אור בריא ובעל מראה צעיר ומרשים, אמנם, גם לטבע יש לא מעט מה להציע לנו. מחקרים מראים שיש שפע של תמציות טבעיות שמופקות מצמחים, עשבי תיבול, פירות ומקורות בוטניים אחרים, שמציעות יתרונות אדירים לעור. הן עשירות בוויטמינים, נוגדי חמצון ותרכובות חיוניות שיכולות להאט את תהליך ההזדקנות ולהעניק הזנה חיונית. כאן, אספנו כמה תמציות טבעיות שכדאי ליישם בשגרת הטיפוח.