כל מה שמעניין

הצעד הראשון ליום גיבוש מוצלח הוא לתכנן אותו היטב

ימי גיבוש הם דרך מצוינת להכיר את חברי הצוות שלך ואת תרבות החברה. הם גם הזדמנות מצוינת לעשות קצת עבודה בסביבה רגועה.

הצעד הראשון הוא לחשוב מה רוצים מיום הגיבוש. האם אתה רוצה שאנשים יתחברו יותר? או שאתה רוצה שהם ילמדו על תרבות החברה?

השלב הבא הוא להבין אילו פעילויות יעבדו הכי טוב עבור המטרות שלך. אתה יכול להעלות כמה רעיונות או לעשות סיעור מוחות עם חברי הצוות שלך. אם אתה מתקשה, הנה רשימה של פעילויות:

– משחקי בניית צוותים

– סיור חברה

– ראיונות עם עובדים ממחלקות שונות

– ארוחת צהריים קבוצתית

– ציד נבלות

במשך תקופה ארוכה, יום הגיבוש היה היום החשוב ביותר עבור העובד החדש. זה היה כאשר הם הוצגו בפני עמיתיהם, משרדם ותפקידם בחברה.

כיום, עם הדיגיטליזציה והגלובליזציה, חברות מחפשות דרכים יצירתיות יותר להציג עובדים חדשים.

חלק מהחברות מארגנות תרגילי גיבוש כמו חדרי בריחה או שיעורי בישול שבהם כולם יכולים להכיר אחד את השני טוב יותר ולגלות מה החוזקות של זה.

חברות אחרות מארגנות משחק פיינטבול ביום הראשון לעבודה – זו דרך מהנה לקרב אנשים ולגרום להם להרגיש שייכים לעבודה.

ימי הגיבוש הם הזדמנות מצוינת להכיר את החברה ואת האנשים שעובדים בה. יש להם גם הזדמנות ללמוד יותר על המוצרים או השירותים שלהם ולקבל מושג איך זה יהיה לעבוד עבורם.

דרך טובה להתחיל היא להציג את עצמך ולספר לקבוצה משהו על עצמך. זה יכול להיות המקום ממנו אתה, התחביבים שלך, או אפילו תוכנית הטלוויזיה האהובה עליך. חשוב שתדבר בביטחון, מכיוון שזה יעזור לשבור את הקרח עם אחרים בקבוצה.

לאחר מכן, הגיע הזמן לגלות יותר על מה שהם עושים בחברה שלהם! שאל שאלות כגון: "מה אתה עושה?" "מה החברה שלך עושה?" "כמה זמן אתה עובד כאן?"

זוהי הזדמנות מצוינת לנטוורקינג אז אל תפחדו לבקש פרטים ליצירת קשר אם מישהו נראה מעניין!

רעיונות לימי גיבוש:

– לדון בערכי החברה ובתרבותה.

– הציגו את חברי הצוות ואת תפקידיהם.

– שתפו קצת על ההיסטוריה של החברה.

– לדון כיצד להצליח בחברה זו.

– דברו על מה שמצופה מגייסים חדשים.

רעיונות לימי גיבוש:

הקדמת יום הגיבוש היא לתת לעובדים הזדמנות להכיר את עמיתיהם. זה גם זמן להנהלה להציג את ערכי החברה והתרבות.

על מנת לקיים יום גיבוש יעיל, חשוב שההנהלה תתכונן מבעוד מועד על ידי החלטה על הנושא, לוח הזמנים והפעילויות.

חשוב גם שהם יתקשרו עם כל העובדים לפני כן כדי שהם יהיו מודעים למה שיקרה ביום ומתי זה יקרה.

רעיונות לימי גיבוש:

– ממה אתה מתלהב?

– מי המודלים לחיקוי שלך?

– מה מניע אותך?

– מה אתה רוצה מהקריירה שלך?

יום גיבוש הוא יום שנקבע במטרה לתת לחברים חדשים בארגון או קבוצה אוריינטציה לסביבתם החדשה.

מטרת יום גיבוש היא לסייע לעובדים החדשים להכיר את התרבות וההיסטוריה של החברה, כמו גם מה היא מצפה מהם בעתיד.

רעיונות לימי גיבוש:

-הציגו את עצמם ואת תפקידם בחברה

-למד על ערכי החברה והצהרת המטרות

-למד על תהליכי עבודה ותהליכים

הרעיון לימי גיבוש הוא לקיים יום בו תוכלו לבוא ולהכיר אנשים חדשים ולגלות על המועדונים והאגודות השונות בקמפוס. יש גם שיחות של אנשי צוות על עבודתם, וזו הזדמנות לברר על קריירה באוניברסיטה.

רעיונות לימי גיבוש:

– נהל שיחה מאנשי צוות על קריירה באוניברסיטה

– קיים שיחות מאנשי הצוות על עבודתם

– ערכו שיחות מסטודנטים של מועדונים ואגודות שונות בקמפוס

רעיונות לימי גיבוש יכולים להיות כל דבר, החל מראם, דרך פעילות קבוצתית ועד סשן פריצה. כמה דוגמאות לרעיונות כוללות:

– דובר המדבר על ערכי החברה ועל ייעודה

– פעילות קבוצתית שבה נותנים למשתתפים שאלה של שוברת קרח וצריכים לעבוד יחד כדי לענות עליה

– מפגש פריצה בו המשתתפים יכולים ללמוד על מחלקות שונות בחברה

רעיון 1:

– ארגן יום לעובדים ללמוד על תרבות החברה וערכיה.

– בקשו מחברי הצוות לשתף את הסיפורים שלהם על האופן שבו היותם חלק מהחברה השפיעה על חייהם.

– עודדו עובדים לשאול שאלות, להציע משוב ולשתף רעיונות.

– ליצור סביבה שבה אנשים מרגישים שייכים ומוערכים.

רעיון 2:

– ארגן אירוע שנותן לאנשים את ההזדמנות לחקור מסלולי קריירה שונים בתוך החברה.

– הבהירו אילו אפשרויות זמינות, כולל היכן הם יכולים להתחיל להגיש מועמדות למשרות במחלקות או חטיבות אחרות.

– נכחו באירוע נציגים מכל מחלקה ויענו על כל שאלה שעולה במהלך דיונים עם המשתתפים.

רעיונות לימי גיבוש:

רעיונות לימי גיבוש:

– לדבר על תרבות החברה

– לדבר על ערכי החברה

– להגדיר ציפיות לעובד החדש

– לתת טיפים כיצד להתקדם בקריירה שלהם

שתפו פוסט זה

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

מוצר
בלוג

מהו מיתוג מוצר ומדוע הוא כל כך חשוב לעסק שלך?

מיתוג מוצר הוא התהליך של יצירת זהות ותדמית ייחודיות למוצר בתודעת הצרכן. זה לא רק לוגו או שם קליט, זה כרוך באסטרטגיה מקיפה להבטיח שהמוצר יבלוט בשוק צפוף. מהות המיתוג של המוצר טמונה בהעברת ערכי המוצר, היתרונות שלו והחוויה שהוא מבטיח לספק. שלב ראשוני זה בשיווק הוא קריטי מכיוון שהוא קובע את הטון לאופן שבו לקוחות פוטנציאליים תופסים את המוצר ומתקשרים איתו. באמצעות מיתוג יעיל, מוצר יכול להפוך ליותר מסתם פריט על המדף – הוא הופך לסיפור שאנשים רוצים להיות חלק ממנו.

ילדים במים
בלוג

7 אטרקציות לאירועים שחובה לראות למסיבות יום הולדת

תג מים היא אטרקציה פופולרית למסיבות יום הולדת ואירועים אחרים. שחקנים לובשים אפודים שיכולים לזהות מתי הם נפגעו ממים מתותחי המים של יריביהם. המשחק האינטראקטיבי הזה מושלם לאורחים בכל הגילאים ובטוח שייצור זיכרונות מתמשכים.

CAR ELCTIRC
בלוג

המצבר הפופולארי בישראל- שנפ

המצבר הוא חלק חשוב ביותר בכל רכב. הוא מספק את האנרגיה הרלוונטית לצורך הנעת הרכב ואין אפשרות להזיז את הרכב בלעדיו. מעבר לכך, המצבר הוא שמספק את האנרגיה הנדרשת לכל המערכות החשמליות שברכב, כך שאם המצבר לא תקין, לא תהיה אפשרות להפעיל את המערכות החשמליות ברכב כגון: מערכת המיזוג, החלונות החשמליים, מערכת התאורה של הרכב  ועוד. אם המצבר שלכם לא תקין ודורש החלפה, לא תהיה לכם אפשרות להפעיל את המערכות החשמליות שברכב או להניע את הרכב ולכן, במקרה הזה חשוב ביותר להחליף את המצבר המקולקל במצבר איכותי.

שמן קוקוס
בלוג

תמציות טבעיות

אין ספק, הפיתוחים הטכנולוגיים בתחום הרפואה הביאו עמם לא מעט ברכות ואפשרו פיתוח תרופות ששינו את החיים שלנו לחלוטין. כשזה מגיע לשמירה על אור בריא ובעל מראה צעיר ומרשים, אמנם, גם לטבע יש לא מעט מה להציע לנו. מחקרים מראים שיש שפע של תמציות טבעיות שמופקות מצמחים, עשבי תיבול, פירות ומקורות בוטניים אחרים, שמציעות יתרונות אדירים לעור. הן עשירות בוויטמינים, נוגדי חמצון ותרכובות חיוניות שיכולות להאט את תהליך ההזדקנות ולהעניק הזנה חיונית. כאן, אספנו כמה תמציות טבעיות שכדאי ליישם בשגרת הטיפוח.