כל מה שמעניין

תמונה באישור CANVA

המדריך המלא לניקוי גריל גז

גריל גז הוא אחד המוצרים החשובים ביותר עבור ישראלים רבים, ולו מכיוון שהוא מאפשר להכין בשר ומאכלים נוספים בפשטות, ביעילות ובאיכות גבוהה. חלק גדול מהמאמצים שלכם בדרך למנה המושלמת צריך להיות מושתת על בחירה נכונה של גריל, ובהמשך לכך הבנה של צורת ההכנה הנכונה ביותר עבורכם.

הבעיה היא שחלק גדול מהישראלים אינם מייחסים לסוגיה של תחזוקת מתקן הגריל את תשומת הלב המגיעה לה, מה שגורם לנזק הדרגתי במכשיר ועלול לפגוע משמעותית בטיב המאכלים שאתם מכינים באמצעותו (החל מטעמי לוואי ועד לשריפת יתר). בנוסף, בחלק גדול מהמקרים רק ניקיון תדיר ותחזוקה הולמת של הגריל יאפשרו לכם לשמור על האחריות שלו.

המפתח: בחירה נכונה של חומרי ניקוי

זה אולי ייראה טריוויאלי לחלק מכם, אבל המציאות בשטח מוכיחה שזה לא. רבים מהישראלים אינם יודעים מהם חומרי הניקוי האידיאליים עבור מתקן גריל הגז שברשותם ומשתמשים בחומרים שאינם יעילים או אפילו עלולים להסב לו נזק.

כך למשל מסירי שומנים סטנדרטיים, בהם נעזרים על מנת להסיר את שאריות הבשר, עלולים להרוס לחלוטין את גוף המכשיר ואף לפגוע באטימות שלו. מדובר כאן בתהליך מסוכן, שעלול לגרום במקרים הקיצוניים לדליפת גז ולפיצוץ. ייתכנו נזקים גם במצב בו משתמשים בחומרי ניקוי "חזקים" מדי, במברשות מאסיביות (ישנן מברשות עדינות המיועדות למתקני גריל גז) ועוד.

כך מנקים מתקני גריל גז

תחת זאת, ניקוי נכון של גריל גז נעשה באמצעות כמה אמצעים בסיסיים: מברשת ניקוי עדינה בעלת סיבי נירוסטה, פליז או מתכת, שפכטל ומטלית לחה. את הניקיון מבצעים כאשר הגריל מנותק מזרימת הגז שלו, וכאשר רשתות הצלייה וגוף המתקן הספיקו להתקרר.

הקפידו על ניקיון יסודי של משטח הצלייה, בעזרת המברשת, עד להעלמת השאריות. אל תשכחו את מפזרי הלהבה, אם קיימים כאלו, וחלל הגריל אליו יכולה להיות גישה במקרה הזה לאחר הסרת המפזרים. את חלל הגריל מנקים באמצעות שפכטל, ולאחר מכן מטלית לחה. את מגש השומנים פנו ונקו בנפרד.

תדירות הניקיון

שאלה חשובה שצריכה להישאל היא מתי בדיוק נדרש ניקוי של המתקן. רבים ימליצו לעשות זאת מיד בתום השימוש מתקן, מאותן הסיבות שתוארו מעלה: גריל נקי יישמר טוב יותר לאורך זמן וימנע מצב של לכלוך ונזקים מצטברים.

חשוב במיוחד לנקות ולשמן את הרשת בתום השימוש, במטרה ליצור את הבידוד הדרוש בין הרשת לאוויר ובכך להקטין את הסיכויים להיווצרות חלודה. החלודה כידוע עלולה להתפתח לכדי סכנה בריאותית של אדם, שאוכל מזון שבא במגע עם הקורוזיה.

לצד הדגשים המאוד כלליים שהובאו כאן, יש טיפים כלליים שעשויים להשתנות בהתאם לסוג הגריל או אפילו לאופן בו אתם משתמשים בו. המשמעות היא שחשוב לבצע את רכישת המתקן מחברה מהשורה הראשונה בתחום, שתוכל לספק את כל הייעוץ וההדרכה הנדרשים לכל אורך הדרך.

 

 

שתפו פוסט זה

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

ילדים במים
בלוג

7 אטרקציות לאירועים שחובה לראות למסיבות יום הולדת

תג מים היא אטרקציה פופולרית למסיבות יום הולדת ואירועים אחרים. שחקנים לובשים אפודים שיכולים לזהות מתי הם נפגעו ממים מתותחי המים של יריביהם. המשחק האינטראקטיבי הזה מושלם לאורחים בכל הגילאים ובטוח שייצור זיכרונות מתמשכים.

CAR ELCTIRC
בלוג

המצבר הפופולארי בישראל- שנפ

המצבר הוא חלק חשוב ביותר בכל רכב. הוא מספק את האנרגיה הרלוונטית לצורך הנעת הרכב ואין אפשרות להזיז את הרכב בלעדיו. מעבר לכך, המצבר הוא שמספק את האנרגיה הנדרשת לכל המערכות החשמליות שברכב, כך שאם המצבר לא תקין, לא תהיה אפשרות להפעיל את המערכות החשמליות ברכב כגון: מערכת המיזוג, החלונות החשמליים, מערכת התאורה של הרכב  ועוד. אם המצבר שלכם לא תקין ודורש החלפה, לא תהיה לכם אפשרות להפעיל את המערכות החשמליות שברכב או להניע את הרכב ולכן, במקרה הזה חשוב ביותר להחליף את המצבר המקולקל במצבר איכותי.

שמן קוקוס
בלוג

תמציות טבעיות

אין ספק, הפיתוחים הטכנולוגיים בתחום הרפואה הביאו עמם לא מעט ברכות ואפשרו פיתוח תרופות ששינו את החיים שלנו לחלוטין. כשזה מגיע לשמירה על אור בריא ובעל מראה צעיר ומרשים, אמנם, גם לטבע יש לא מעט מה להציע לנו. מחקרים מראים שיש שפע של תמציות טבעיות שמופקות מצמחים, עשבי תיבול, פירות ומקורות בוטניים אחרים, שמציעות יתרונות אדירים לעור. הן עשירות בוויטמינים, נוגדי חמצון ותרכובות חיוניות שיכולות להאט את תהליך ההזדקנות ולהעניק הזנה חיונית. כאן, אספנו כמה תמציות טבעיות שכדאי ליישם בשגרת הטיפוח.

גן אירועים
בלוג

מה הם הקריטריונים הבולטים לבחירת גן אירועים ?

גני אירועים מהווים מקום מושלם עבור אירועים מסוגים שונים. אין כמו אירוע באוויר הטבעי והפתוח, צמחייה מרהיבה מסביב, מרחב, שמיים זרועי כוכבים הפרושים מעל בשעות החשוכות ועוד. אם אתם רוצים לערוך את האירוע שלכם בגן אירועים, חשוב שתדעו כי כיום ניתן למצוא גני אירועים בכל רחבי הארץ ולכן, כדאי מאוד לחפש גני אירועים מומלצים ולבדוק כל אחד מהם, לפני שתבחרו את גן האירועים המתאים ביותר עבור האירוע שלכם.