כל מה שמעניין

קרדיט תמונה: shutterstock.com

המדריך המלא לכלל סוגי המשלוח הבין לאומיים

עם השנים, שילוח בינלאומי הפך להיות חלק בלתי נפרד של לא מעט בתי עסק ובעלי מקצוע, גדולים וקטנים. העולם נהיה כפר גלובלי, מוצרים ואמצעים שונים מיוצאים ומיובאים, ולא ניתן לנהל כלכלה לאומית בכלל ועסק בפרט, בלי היכולת לנייד את אותם מוצרים ואמצעים ממקום למקום, גם אם זה אומר שצריך להשתמש בשילוח ימי או אווירי לשם כך.

במובן הזה, ישראל היא שונה מלא מעט מדינות בעולם. אף על פי שבמבנה שלה איננה מדינת אי, מאחר ויש לה גבולות יבשתיים, בגלל המצב הביטחוני והעובדה שהיא נמצא במצב של מלחמה עם חלק מהמדינות ששוכנות סביבה, אזי שהיא מתנהלת כמו מדינת אי בכל הקשור לשילוח בינלאומי. כל המשלוחים ממדינות אחרות מתבצעים דרך הים או האוויר. כאשר הם מגיעים לארץ, מעבירים אותם דרך היבשה אל יעדם הסופי.

 

כיצד מבצעים שילוח בינלאומי

לפני שנסביר על התהליך כולו, חשוב לציין שחברת שילוח בינלאומית פועלת לא רק מול המדינה או מול לקוחות עסקיים אלא גם מול גורמים פרטיים. למשל, אם אנחנו רוצים להעביר ציוד וחפצים שלנו שנמצאים בארץ אחרת או אם אנחנו מבצעים רכישות דרך אתרים בינלאומיים, אז הגורם שיבצע עבורנו את השילוח, תהיה חברה אליה נפנה באופן ספציפי או חברה מול עובד האתר ממנו ביצענו את הרכישה.

אנחנו יכולים למצוא חברת שילוח בינלאומית שמבצעת משלוחים אך ורק דרך הים, אחרות מפעילות גם צי מטוסים או מספקות את השירות בעזרת קשרים עם חברות תעופה. החברות דואגות לבצע את כל התהליך עד אשר החבילה או מה שהזמנו מחו"ל מגיע אל ישראל.

על מנת לבצע שילוח בינלאומי, עלינו כאמור לפנות אל החברה שתבצע עבורנו את התהליך, עלינו לשלם לה בהתאם לסוג השילוח, סוג הפרטים אשר אנחנו מעוניינים להעביר, משקלה וכן לפי המרחק של תהליך השילוח.

כאשר החבילה מגיעה לארץ, ייתכן מאוד שאנחנו נצטרך לפנות אל רשויות המכס בשביל שנוכל לשחרר את החבילה. לשם כך נצטרך לשלם סכום מסוים. הסכום איננו חלק מעלויות השילוח באופן כללי. יחד עם זאת, אם אנחנו מזמינים חבילות מאתרי אינטרנט שונים, ייתכן מאוד שהחברה תספק לנו את השירות כחלק מעלות המשלוח. לאחר מכן, עלינו לדאוג שהשילוח יגיע אל היעד שלנו בישראל, כאשר גם כאן, יש מקרים שהחברה אחראית לספק אותו עד לבית או עסק הלקוח.

 

כיצד בוחרים עם מי לבצע שילוח בינלאומי

כאמור, ישנם מצבים בהם ההחלטה היא לא שלנו מאחר ומדובר באתר אינטרנט או גורם אחר דרכו מבצעים את התהליך. במקרה כזה, אותו גורם יהיה אחראי על הבחירה. לעומת זאת אם אנחנו מבצעים שילוח באופן עצמאי, אז עלינו לבחור חברה שיש לה את הניסיון, הידע, היכולות וכן יכולה להבטיח לנו לעמוד בלוח הזמנים שאנחנו מציבים בפניה.

שתפו פוסט זה

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

בלוג

זריקות להרזיה

זריקות להרזיה הינן במרבית המקרים במרשם והן משמשות עבור ירידה במשקל, כאשר הן ניתנות לרוב בתדירות של בין פעם בשבוע לבין פעם בחודש בהתאם לנדרש ולתוכנית שנקבעה מול הגורמים הרלוונטיים.

מוצר
בלוג

מהו מיתוג מוצר ומדוע הוא כל כך חשוב לעסק שלך?

מיתוג מוצר הוא התהליך של יצירת זהות ותדמית ייחודיות למוצר בתודעת הצרכן. זה לא רק לוגו או שם קליט, זה כרוך באסטרטגיה מקיפה להבטיח שהמוצר יבלוט בשוק צפוף. מהות המיתוג של המוצר טמונה בהעברת ערכי המוצר, היתרונות שלו והחוויה שהוא מבטיח לספק. שלב ראשוני זה בשיווק הוא קריטי מכיוון שהוא קובע את הטון לאופן שבו לקוחות פוטנציאליים תופסים את המוצר ומתקשרים איתו. באמצעות מיתוג יעיל, מוצר יכול להפוך ליותר מסתם פריט על המדף – הוא הופך לסיפור שאנשים רוצים להיות חלק ממנו.

ילדים במים
בלוג

7 אטרקציות לאירועים שחובה לראות למסיבות יום הולדת

תג מים היא אטרקציה פופולרית למסיבות יום הולדת ואירועים אחרים. שחקנים לובשים אפודים שיכולים לזהות מתי הם נפגעו ממים מתותחי המים של יריביהם. המשחק האינטראקטיבי הזה מושלם לאורחים בכל הגילאים ובטוח שייצור זיכרונות מתמשכים.

CAR ELCTIRC
בלוג

המצבר הפופולארי בישראל- שנפ

המצבר הוא חלק חשוב ביותר בכל רכב. הוא מספק את האנרגיה הרלוונטית לצורך הנעת הרכב ואין אפשרות להזיז את הרכב בלעדיו. מעבר לכך, המצבר הוא שמספק את האנרגיה הנדרשת לכל המערכות החשמליות שברכב, כך שאם המצבר לא תקין, לא תהיה אפשרות להפעיל את המערכות החשמליות ברכב כגון: מערכת המיזוג, החלונות החשמליים, מערכת התאורה של הרכב  ועוד. אם המצבר שלכם לא תקין ודורש החלפה, לא תהיה לכם אפשרות להפעיל את המערכות החשמליות שברכב או להניע את הרכב ולכן, במקרה הזה חשוב ביותר להחליף את המצבר המקולקל במצבר איכותי.