כל מה שמעניין

קרדיט תמונה: CANVA

הכירו את השיטה הטבעית לניקוי בדים ללא פגע

כולנו זקוקים מפעם לפעם לשירותי ניקוי בדים. וזאת שכן אנו משתמשים בכל מיני סוגי בדים שנוהגים להתלכלך לא מעט – כמו מצעים, מגבות או מפות לשולחן. ומכיוון שאנו משתמשים בבדים אלו על בסיס יום יומי, פעמים רבות הם מתלכלכים לנו בטעות. בין אם הלכלוך הגיע ל-בדים בשל העובדה שהם אוחסנו זמן רב במחסן והתאבקו, או כי הבדים התמלאו בכתמים – מנוזלים שנשפכו עליהם, מזיעה, מאבק, משתן או משאריות של תאי עור מתים או שיער. ומכיוון שלאף אחד לא נעים לאכול על גבי מפת שולחן מוכתמת, או על גבי מצעים מאובקים או עם ריח של שתן – אז ניקוי בדים הוא חלק מהניקיונות שכולנו צריכים לבצע.



ניקוי בדים חייב להיות מותאם לסוג הבד

כמו שאתם בטח כבר יודעים, קיימים כל מיני סוגים שונים של בדים – כמו בדי כותנה, משי, פשתן ובדים סינטטיים. כדאי לדעת גם שחלק מהבדים יותר רגישים מהאחרים. כך למשל בד הפשתן רגיש יותר לחומרים שונים מאשר הבדים הסינתטיים. למעשה, כמעט כל אחד מסוגי הבדים מחייב שימוש בחומרי ניקוי אחרים ובדרך ניקוי שונה. ובמידה ותנקו את הבד בחומרים או באופן שאינו מתאים לאותו סוג בד – זה יכול להרוס אותו לגמרי. ולכן, אם אתם רוצים לנקות את הבדים שברשותכם – חשוב שתבחרו בטיפול הנכון לניקוי הבד הספציפי (אם אתם עושים זאת לבד), או שתפנו לחברת ניקוי בדים, שתדע כיצד לטפל בכל אחד מסוגי הבדים השונים באופן אידאלי.


האם לנקות את הבדים לבד או להיעזר בחברה מקצועית?

ראשית, יש לציין שרובנו לא מתמחים בסוגי הבדים השונים, ובאופן הטיפול הנכון עבורם. לרוב, אנחנו לא יודעים איזה חומר ניקוי צריך להתאים לכל בד ואיננו יודעים כיצד יש לנקות אותו באופן ספציפי. מנגד, זהו בדיוק התפקיד של חברות הניקוי המתמחות במתן שירותי ניקוי בדים – ולכן, כפי שכבר ציינו, כדאי להיעזר בהן בתהליך.
בנוסף, נכון שלעיתים נוכל להסתפק בכיבוס הבדים שהתלכלכו בעצמנו, אך לפעמים יכולים להיווצר כתמים או לכלוכים חמורים, שנוכל להסיר רק באמצעות פנייה לחברת ניקוי המתמחה בכך.
יתר על כן, לפעמים אנחנו יכולים גם להחמיר את מראה הכתם או הלכלוך שנוצר על המפה או השמיכה שלנו – רק כי לא השתמשנו בחומר הניקוי או בשיטה המתאימה להסרת כתמים מאותו סוג בד. וזה יכול להוביל אפילו להריסתו המוחלטת של הבד, עד כדי כך שלא ניתן יהיה להשתמש בו. וזה משהו שלא יקרה אם תפנו לחברה מקצועית.
לסיכום, אפשר לכבס בדים שונים שאנו משתמשים בהם לעיתים קרובות בעצמנו, אבל כדי לשמור על הבדים איכותיים לאורך זמן – רצוי שבכל זאת נשלח אותם מפעם לפעם לניקוי יסודי ומקצועי יותר אצל אנשי מקצוע. הרי לחברה המתמחה בכך יש את הידע, הציוד, האמצעים, חומרי הניקוי והתכשירים הנחוצים להתאמת הטיפול המתאים לכל בד ובד.



הכירו את השיטה הטבעית לניקוי בדים

הבעיה היא שרוב שיטות ניקוי הבדים כוללות בין היתר שימוש בחומרים כימיים המזיקים גם לסביבה וגם לנו, בני האדם. וכך גובר הביקוש בקרב האוכלוסייה הארצית והעולמית לשיטות טבעיות יותר לניקוי בדים – כאלו שלא פוגעות בבדים, ולא כוללות שימוש בחומרים רעילים כמו חמצן פעיל או כלור. ועם הביקוש, מגיעים גם הפתרונות, המאפשרים לנקות בדים בשיטות טבעיות יותר – כמו השיטה הטבעית לניקוי בדים ללא פגע, המוצעת על ידי Diamond Clean – חברת ניקוי הבדים האמינה והמובילה בישראל.

מעוניינים בפרטים נוספים על השיטה הטבעית לניקוי בדים? לחצו כאן.

שתפו פוסט זה

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

בלוג

זריקות להרזיה

זריקות להרזיה הינן במרבית המקרים במרשם והן משמשות עבור ירידה במשקל, כאשר הן ניתנות לרוב בתדירות של בין פעם בשבוע לבין פעם בחודש בהתאם לנדרש ולתוכנית שנקבעה מול הגורמים הרלוונטיים.

מוצר
בלוג

מהו מיתוג מוצר ומדוע הוא כל כך חשוב לעסק שלך?

מיתוג מוצר הוא התהליך של יצירת זהות ותדמית ייחודיות למוצר בתודעת הצרכן. זה לא רק לוגו או שם קליט, זה כרוך באסטרטגיה מקיפה להבטיח שהמוצר יבלוט בשוק צפוף. מהות המיתוג של המוצר טמונה בהעברת ערכי המוצר, היתרונות שלו והחוויה שהוא מבטיח לספק. שלב ראשוני זה בשיווק הוא קריטי מכיוון שהוא קובע את הטון לאופן שבו לקוחות פוטנציאליים תופסים את המוצר ומתקשרים איתו. באמצעות מיתוג יעיל, מוצר יכול להפוך ליותר מסתם פריט על המדף – הוא הופך לסיפור שאנשים רוצים להיות חלק ממנו.

ילדים במים
בלוג

7 אטרקציות לאירועים שחובה לראות למסיבות יום הולדת

תג מים היא אטרקציה פופולרית למסיבות יום הולדת ואירועים אחרים. שחקנים לובשים אפודים שיכולים לזהות מתי הם נפגעו ממים מתותחי המים של יריביהם. המשחק האינטראקטיבי הזה מושלם לאורחים בכל הגילאים ובטוח שייצור זיכרונות מתמשכים.

CAR ELCTIRC
בלוג

המצבר הפופולארי בישראל- שנפ

המצבר הוא חלק חשוב ביותר בכל רכב. הוא מספק את האנרגיה הרלוונטית לצורך הנעת הרכב ואין אפשרות להזיז את הרכב בלעדיו. מעבר לכך, המצבר הוא שמספק את האנרגיה הנדרשת לכל המערכות החשמליות שברכב, כך שאם המצבר לא תקין, לא תהיה אפשרות להפעיל את המערכות החשמליות ברכב כגון: מערכת המיזוג, החלונות החשמליים, מערכת התאורה של הרכב  ועוד. אם המצבר שלכם לא תקין ודורש החלפה, לא תהיה לכם אפשרות להפעיל את המערכות החשמליות שברכב או להניע את הרכב ולכן, במקרה הזה חשוב ביותר להחליף את המצבר המקולקל במצבר איכותי.