כל מה שמעניין

קרדיט תמונה:CANVA

הכירו את השיטה האורגנית לניקוי שטיחים מקצועי

במאמר זה תמצאו כל מה שחשוב לדעת על השיטה האורגנית לניקוי שטיחים מקצועי

מהו ניקוי שטיחים אורגני?

בניקוי שטיחים אורגני הכוונה לניקוי שלא כולל שימוש בכימיקלים הפוגעים באיכות הסביבה. מדובר באחד הטרנדים המובילים בתחום ניקוי השטיחים. אפשר להסביר את העלייה במודעות לנושא זה על ידי העלייה במודעות הכללית של האוכלוסייה אודות החשיבות של שמירה על איכות הסביבה. וכך אפשר למצוא כיום יותר ויותר אנשים שמעדיפים לבצע ניקוי שטיחים אורגני.



3 דרכים לביצוע ניקוי שטיחים אורגני

כאמור, ניקוי שטיחים ידידותי לסביבה נהיה נושא חשוב במיוחד עבור יותר ויותר אנשים, בעיקר מאז התחזקותן של התנועות הירוקות והעלייה במודעות לשמירה על הסביבה. אז אם אתם רוצים לדעת איך אפשר לנקות את השטיח מבלי להשתמש בחומרים מזיקים ומבלי לפגוע בסביבה, להלן 3 שיטות לניקוי שטיחים שנחשבות לאורגניות ולא מזיקות: 

  1. שאיבת אבק


    כמו שאנו מתמידים בניקוי אבק מהרהיטים, התמונות והחפצים בביתנו, כדאי גם להקפיד על שאיבת אבק מהשטיח באופן קבוע. לפעמים יש לכלוכים קטנים על השטיח שלנו שהם לא נראים לעין, אז קל לנו לשכוח לשאוב את השטיח לעיתים קרובות מספיק. אבל אם אתם רוצים לשמור על חיי השטיחים שלכם, חשוב שתתמידו בשאיבת אבק יסודית. זה יעזור לכם להסיר כתמים ולשאוב לכלוכים, ומדובר בדרך מעולה כדי לשמור על השטיח לאורך זמן, על ידי ניקוי ביתי ומבלי להזיק לסביבה.

  2. ניקוי נקודתי

    שפכתם יין או מיץ עגבניות על השטיח, או שאולי הפלתם עליו בטעות עוף מלא ברוטב? אין ספק שזה מבאס למדי, במיוחד אם השטיח שלכם בהיר ואם בדיוק רכשתם אותו לאחרונה. ואם לא תטפלו בזה באופן מידי – כנראה שזה ייצור כתם חמור למדי. לכן, במקרים כאלו, חשוב מאוד שתקפידו לנקות את הכתם, ושתנסו להסירו מהר ככל האפשר. השתמשו במים פושרים, במטליות לחות או במגבונים ובמעט סבון כלים או חומר ניקוי להסרת כתמים מהשטיח. שימו לב שאם תשתמשו בתנועות מריחה ובשפשופים זה עלול להחמיר את מראה הכתם. ולכן, עדיף לנסות להשתמש בטפיחות עדינות, או להספיג את השטיח במים עם מעט חומר ניקוי מתאים. אם מדובר בכתם חמור ובולט או אם אינכם בטוחים כיצד לבצע את הניקוי מבלי להחמיר את המצב – כדאי שתפנו לחברה המתמחה בניקוי שטיחים.

  3. הזמינו שירות ניקוי שטיחים אורגני מקצועי

    מעוניינים לשמור על השטיח שלכם כמו חדש, ולנקות אותו באופן מקצועי, מבלי לפגוע באיכות הסביבה? הכירו את השיטה האורגנית לניקוי שטיחים מקצועי מטעם חברת Carpet Clean. כאשר מבצעים ניקוי מסוג זה, לא משתמשים בכימיקלים מזיקים, אלא בשיטות ידידותיות לסביבה בלבד, כמו שימוש במערכת עם קיטור בטמפרטורה גבוהה. שיטת ניקוי זו גם לא פוגעת בסיבי השטיח, וגם עוזרת בשמירה על מראהו החדש והנקי לאורך שנים קדימה.

שתפו פוסט זה

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

בלוג

זריקות להרזיה

זריקות להרזיה הינן במרבית המקרים במרשם והן משמשות עבור ירידה במשקל, כאשר הן ניתנות לרוב בתדירות של בין פעם בשבוע לבין פעם בחודש בהתאם לנדרש ולתוכנית שנקבעה מול הגורמים הרלוונטיים.

מוצר
בלוג

מהו מיתוג מוצר ומדוע הוא כל כך חשוב לעסק שלך?

מיתוג מוצר הוא התהליך של יצירת זהות ותדמית ייחודיות למוצר בתודעת הצרכן. זה לא רק לוגו או שם קליט, זה כרוך באסטרטגיה מקיפה להבטיח שהמוצר יבלוט בשוק צפוף. מהות המיתוג של המוצר טמונה בהעברת ערכי המוצר, היתרונות שלו והחוויה שהוא מבטיח לספק. שלב ראשוני זה בשיווק הוא קריטי מכיוון שהוא קובע את הטון לאופן שבו לקוחות פוטנציאליים תופסים את המוצר ומתקשרים איתו. באמצעות מיתוג יעיל, מוצר יכול להפוך ליותר מסתם פריט על המדף – הוא הופך לסיפור שאנשים רוצים להיות חלק ממנו.

ילדים במים
בלוג

7 אטרקציות לאירועים שחובה לראות למסיבות יום הולדת

תג מים היא אטרקציה פופולרית למסיבות יום הולדת ואירועים אחרים. שחקנים לובשים אפודים שיכולים לזהות מתי הם נפגעו ממים מתותחי המים של יריביהם. המשחק האינטראקטיבי הזה מושלם לאורחים בכל הגילאים ובטוח שייצור זיכרונות מתמשכים.

CAR ELCTIRC
בלוג

המצבר הפופולארי בישראל- שנפ

המצבר הוא חלק חשוב ביותר בכל רכב. הוא מספק את האנרגיה הרלוונטית לצורך הנעת הרכב ואין אפשרות להזיז את הרכב בלעדיו. מעבר לכך, המצבר הוא שמספק את האנרגיה הנדרשת לכל המערכות החשמליות שברכב, כך שאם המצבר לא תקין, לא תהיה אפשרות להפעיל את המערכות החשמליות ברכב כגון: מערכת המיזוג, החלונות החשמליים, מערכת התאורה של הרכב  ועוד. אם המצבר שלכם לא תקין ודורש החלפה, לא תהיה לכם אפשרות להפעיל את המערכות החשמליות שברכב או להניע את הרכב ולכן, במקרה הזה חשוב ביותר להחליף את המצבר המקולקל במצבר איכותי.