כל מה שמעניין

accounting-concept-businesswoman-working-using-calculator-with-money-stack-office-1[1]

החזרי מס לחיילים, יש דבר כזה

 

מס הכנסה הוא לא המנגנון הבירוקרטי הכי יעיל שקיים וזו בלשון המעטה. כולנו יודעים עד כמה המערכת הבירוקרטית הישראלית עלולה להיות מאתגרת עבור מי שלא מכירים אותה לפרטי פרטים. כאשר מדובר על חיילים, בין אם כאלו המשרתים בפועל ובין אם מדובר על אלו שהשתחררו לא מזמן, הסיטואציה הופכת מורכבת אפילו יותר.

שכן, בניגוד לאזרחים אחרים המשלמים מס על פי מדרגת המס הרשומה בחוק, במקרה של חיילים משוחררים אנחנו מדברים על אינספור חוקים ותקנות שמטרתם להגן על חיילים מירידה משמעותית בשכר בעקבות הפעולות של מס הכנסה, אבל בפועל מתבררות ככאלו המעקבות את המערכת עוד יותר והופכות את המנגנון למורכב אפילו יותר ממה שהוא לכתחילה.

על מנת שגם אתם תקבלו את המגיע לכם בחוק, אנחנו ב- מרכז להחזרי מס, החלטנו לפעול בנידון ולתת לכם לא רק ייעוץ ושירות איכותי כי אם גם מידע שיעזור לכם לעבור את התהליך בצורה הטובה ביותר.

כמה מילים על הסיבות בגינן מגיע לכם החזר מס

  1. קבלה של משכורת מכמה גופים:במידה וקיבלתם לעבוד במהלך שירותכם הצבאי הרי שנדרשתם, כרבים אחרים לעשות תיאום מס. זאת אומרת, לתת פירוט של המשכורת אותה אתם מקבלים כדי שהמערכת תוכל לגזור את גובה המס אותו אתם נדרשים לשלם. אלא שבעבור אנשים צעירים שלא מורגלים בפרוצדורה, בדרך כלל מדובר על פרוצדורה מסובכת מה שמוביל לטעויות ומכאן לטעויות חישוז של מס הכנסה. מה שבסופו של יום מתבטא בתור כסף ששוכב במשרדים של מס הכנסה ומגיע לכם לקבל אותו.
  2. אם השתחררתם ולא קיבלתם את כל המגיע לכם: עד שנתיים לאחר השחרור, חיילים פטורים למעשה ממתן של מס הכנסה. אבל, לא תמיד המנגנון הבירוקרטי מכיר בתאריך השחרור הנכון שלכם. זה יכול להתרחש מסיבות מגוונות. בין אם חתמתם על כמה חודשי קבע ובין בגלל בעיות בירוקרטיות כאלו ואחרות שעלולות להפחית מהשכר שלכם על אף מה שמגיע לכם.
  3. סיבות משתנות: אנחנו יכולים להעיד, מתוך הניסיון הרב שלנו בנושא כי אפילו טעות מקלדת של פקידה במשרדי מס הכנסה עלולה להתברר בתור טעות הגוזלת מכם המון כסף. אין שום סיבה שהדבר הזה יקרה ולכן יש לטפל בו בהקדם האפשרי.

השאירו לנו את העבודה השחורה

אם גם אתם מקבלים התקף חרדה קל כאשר אתם מדברים על כסף ועל בירוקרטיה דעו כי אתם לא לבד. רבים בישראל חווים מצוקות כאלו ואחרות מול הגופים הבירוקרטים השונים במטרה להבין מה בדיוק מגיע להם על פי חוק. על מנת שגם אתם תקבלו את המגיע לכם, אל תהססו ופנו לאנשי מקצוע שיעזרו לכם לעסור את התהליך הזה בשלום. על מנת שתקבלו את כל המגיע לכם בראש שקט, דברו איתנו, המרכז להחזרי מס.

שתפו פוסט זה

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

בלוג

זריקות להרזיה

זריקות להרזיה הינן במרבית המקרים במרשם והן משמשות עבור ירידה במשקל, כאשר הן ניתנות לרוב בתדירות של בין פעם בשבוע לבין פעם בחודש בהתאם לנדרש ולתוכנית שנקבעה מול הגורמים הרלוונטיים.

מוצר
בלוג

מהו מיתוג מוצר ומדוע הוא כל כך חשוב לעסק שלך?

מיתוג מוצר הוא התהליך של יצירת זהות ותדמית ייחודיות למוצר בתודעת הצרכן. זה לא רק לוגו או שם קליט, זה כרוך באסטרטגיה מקיפה להבטיח שהמוצר יבלוט בשוק צפוף. מהות המיתוג של המוצר טמונה בהעברת ערכי המוצר, היתרונות שלו והחוויה שהוא מבטיח לספק. שלב ראשוני זה בשיווק הוא קריטי מכיוון שהוא קובע את הטון לאופן שבו לקוחות פוטנציאליים תופסים את המוצר ומתקשרים איתו. באמצעות מיתוג יעיל, מוצר יכול להפוך ליותר מסתם פריט על המדף – הוא הופך לסיפור שאנשים רוצים להיות חלק ממנו.

ילדים במים
בלוג

7 אטרקציות לאירועים שחובה לראות למסיבות יום הולדת

תג מים היא אטרקציה פופולרית למסיבות יום הולדת ואירועים אחרים. שחקנים לובשים אפודים שיכולים לזהות מתי הם נפגעו ממים מתותחי המים של יריביהם. המשחק האינטראקטיבי הזה מושלם לאורחים בכל הגילאים ובטוח שייצור זיכרונות מתמשכים.

CAR ELCTIRC
בלוג

המצבר הפופולארי בישראל- שנפ

המצבר הוא חלק חשוב ביותר בכל רכב. הוא מספק את האנרגיה הרלוונטית לצורך הנעת הרכב ואין אפשרות להזיז את הרכב בלעדיו. מעבר לכך, המצבר הוא שמספק את האנרגיה הנדרשת לכל המערכות החשמליות שברכב, כך שאם המצבר לא תקין, לא תהיה אפשרות להפעיל את המערכות החשמליות ברכב כגון: מערכת המיזוג, החלונות החשמליים, מערכת התאורה של הרכב  ועוד. אם המצבר שלכם לא תקין ודורש החלפה, לא תהיה לכם אפשרות להפעיל את המערכות החשמליות שברכב או להניע את הרכב ולכן, במקרה הזה חשוב ביותר להחליף את המצבר המקולקל במצבר איכותי.