כל מה שמעניין

צימרים בגולן

הזמנת חופשה מפנקת בצפון

חופשה מפנקת בצפון

הצורך בחופשה אחת לתקופה, מדרבן משפחות ובני זוג רבים לבצע הזמנת חופשה מפנקת בצפון, כדי לקחת פסק זמן ממרוץ החיים וליהנות ממנוחה ומאתנחתא אמיתית.

בבחירה בין המקומות היפהפיים ברחבי הארץ בצפון או בדרום, במקרים רבים יש נטייה לבחור באופציה של צימרים בגולן כיוון שיש משהו בנוף הייחודי של הגולן, במפלים ובאבני הבזלת, שמושך רבים מהנופשים לבחור דווקא באופציה זו.

חופשה מפנקת ברמת הגולן

כשחופשים על חופשה מפנקת, ההרגשה היא שכדאי לצאת לחופשה זוגית ללא הילדים כדי לטפח את הזוגית ליהנות זה מזו ובעיקר כדי לצבור כוחות להמשך הדרך.

בוחרים צימרים איכותיים שיש עליהם המלצות מצוינות באינטרנט, חוות דעת של משפחות וזוגות שהיו בהם ונהנו ממקומות נקיים ומטופחים ומבעלי צימרים אכפתיים שדואגים לכל צורך ומסייעים למטיילים בנושאים שונים, כמו תכנון מסלולי טיול בסביבה ובחירת מסעדות שהן מעולות.

בדרך לצפון כדאי לעצור לטיול קצר, מסעדה טובה, יקב מרתק שאפשר לראות בו את תהליך ייצור היין וגם לטעום את סוגי היינות המשובחים שלהם. לאחר הטיול, בני הזוג כבר נמצאים עמוק בתוך החופשה והם גומעים את הקילומטרים האחרונים ומגיעים ליעד.

צימר מהחלומות

כשמגיעים לצימר רואים שהוא תואם בדיוק את נראותו ברשת, יש בו ג'קוזי מפנק או בריכת שחייה, מתחם יפהפה עם מרחב גדול, מרפסת הצופה אל הרי הגולן או אל הכנרת, בני הזוג מאושרים והם מרגישים שהגיעו אל המנוחה ואל הנחלה.

הם נהנים מהישיבה בג'קוזי, הזרמים מטפלים בכל השרירים התפוסים ושנת צהרים היא בדיוק הדבר שהיה חסר להם לאורך כל החודשים האחרונים וכאן אפשר למלא מצברים.

טיולים ברמת הגולן

למחרת אפשר לטייל באחד הנחלים הקרובים, המפלים, מצפה השלום, הבונקרים שנשארו מתקופת מלחמת יום הכיפורים ומקומות מרתקים רבים נוספים. אפשר לשכור אופניים וכך לטייל בשטח, או לשכור ריינג'רים, לשוט בסירת קיאקים ולגלוש בירדן, או לעשות מסלול הליכה קצר.

המסעדות המעולות בכל אזור רמת הגולן מזמינות את המטיילים לחוויה קולינרית עוצמתית ואפשר ליהנות מהיצע נרחב מאד של מטעמים בסגנונות בישול חובקי עולם. כל זוג ימצא לבטח מסעדה התואמת את החך שלהם והם ישבו בה פרק זמן ארוך, ייהנו מכל אחת מהמנות ובמיוחד מהקינוחים שהם גולת הכותרת של המסעדות יוצאות הדופן ברמה.

הצימר מחכה להם לשעות נוספות של הירגעות בבריכת השחייה, בג'קוזי או לישיבה על המרפסת. אפשר להביט בנוף המרהיב והקסום לאורך שעות רבות וזה ממש לא נמאס.

חופשה משפחתית בגולן

ההנאה המושלמת מהחופשה הזוגית מדרבנת את בני הזוג להזמין בצימרים הללו גם חופשה מפנקת משפחתית לחודש הבא כך שיוכלו לבוא עם הילדים, ליהנות יחד בבריכת השחייה ולצאת לטיולים בחבל ארץ שהוא אחד היפים בארץ.

גם הילדים רוצים להכיר את הנחלים ואת המפלים השוצפים, לאחר חורף עמוס בגשמים ובשלגים שמתמוססים כעת ונשפכים לנחלים היפהפיים.

שתפו פוסט זה

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

ילדים במים
בלוג

7 אטרקציות לאירועים שחובה לראות למסיבות יום הולדת

תג מים היא אטרקציה פופולרית למסיבות יום הולדת ואירועים אחרים. שחקנים לובשים אפודים שיכולים לזהות מתי הם נפגעו ממים מתותחי המים של יריביהם. המשחק האינטראקטיבי הזה מושלם לאורחים בכל הגילאים ובטוח שייצור זיכרונות מתמשכים.

CAR ELCTIRC
בלוג

המצבר הפופולארי בישראל- שנפ

המצבר הוא חלק חשוב ביותר בכל רכב. הוא מספק את האנרגיה הרלוונטית לצורך הנעת הרכב ואין אפשרות להזיז את הרכב בלעדיו. מעבר לכך, המצבר הוא שמספק את האנרגיה הנדרשת לכל המערכות החשמליות שברכב, כך שאם המצבר לא תקין, לא תהיה אפשרות להפעיל את המערכות החשמליות ברכב כגון: מערכת המיזוג, החלונות החשמליים, מערכת התאורה של הרכב  ועוד. אם המצבר שלכם לא תקין ודורש החלפה, לא תהיה לכם אפשרות להפעיל את המערכות החשמליות שברכב או להניע את הרכב ולכן, במקרה הזה חשוב ביותר להחליף את המצבר המקולקל במצבר איכותי.

שמן קוקוס
בלוג

תמציות טבעיות

אין ספק, הפיתוחים הטכנולוגיים בתחום הרפואה הביאו עמם לא מעט ברכות ואפשרו פיתוח תרופות ששינו את החיים שלנו לחלוטין. כשזה מגיע לשמירה על אור בריא ובעל מראה צעיר ומרשים, אמנם, גם לטבע יש לא מעט מה להציע לנו. מחקרים מראים שיש שפע של תמציות טבעיות שמופקות מצמחים, עשבי תיבול, פירות ומקורות בוטניים אחרים, שמציעות יתרונות אדירים לעור. הן עשירות בוויטמינים, נוגדי חמצון ותרכובות חיוניות שיכולות להאט את תהליך ההזדקנות ולהעניק הזנה חיונית. כאן, אספנו כמה תמציות טבעיות שכדאי ליישם בשגרת הטיפוח.

גן אירועים
בלוג

מה הם הקריטריונים הבולטים לבחירת גן אירועים ?

גני אירועים מהווים מקום מושלם עבור אירועים מסוגים שונים. אין כמו אירוע באוויר הטבעי והפתוח, צמחייה מרהיבה מסביב, מרחב, שמיים זרועי כוכבים הפרושים מעל בשעות החשוכות ועוד. אם אתם רוצים לערוך את האירוע שלכם בגן אירועים, חשוב שתדעו כי כיום ניתן למצוא גני אירועים בכל רחבי הארץ ולכן, כדאי מאוד לחפש גני אירועים מומלצים ולבדוק כל אחד מהם, לפני שתבחרו את גן האירועים המתאים ביותר עבור האירוע שלכם.