כל מה שמעניין

קרדיט תמונה: freepik

הדפסה על חולצות לכבוד אירועים – מחזירים עטרה ליושנה

מי שמארגן אירוע או טיול תמיד חושב איזו מזכרת או מתנה יכולה להתאים לכל מי שלוקח חלק באירוע. למרות הרצון לחשוב על רעיון מקורי, ייחודי וכזה שטרם נראה – בסוף כמעט כולם חוזרים לרעיון של הדפסה על חולצות ובדרך כלל מדובר ברעיון מצוין שכל אחד שמח לקבל.

 

הערך המוסף של חולצות מודפסות כמזכרת

יש כמה וכמה סיבות אשר בגינן, או יותר נכון בזכותן חולצות מודפסות הן מזכרת שנשארת למשך הרבה מאד זמן. בין אם מדובר באירוע של מבוגרים, בני נוער או ילדים הרי שכולם לובשים בגדים וכמובן שגם חולצות ולכן יהיה להם תמיד נחמד ללבוש חולצה שיש עליה הדפסה שהיא מזכרת מאירוע, טיול או מועד מיוחד. כיום מאד פופולרי ונפוץ לראות אנשים שלובשים חולצות מודפסות עם כיתובים אישיים עליהן – מסיבת סוף שנה בבית הספר או בגן, חולצות סוף מסלול או סיום קורס בצבא או אפילו טיול משפחתי של המשפחה המורחבת. מכיוון שחולצות הן פריטי לבוש שתמיד צריך שיהיו בארון הרי שמדובר במזכרת מעולה. הורים רבים יכולים להעיד שהם שומרים חולצות מודפסות שהילדים שלהם קיבלו לאורך השנים מהגנים או מבתי הספר ולמרות שהילדים גדלו והחולצות כבר לא משמשות אותם כפריטי לבוש יומיומיים – הן נשמרות כמזכרת שתמיד נחמד להיזכר בה.

 

מה התהליך של יצירת חולצות מודפסות?

ברוב המקרים בעלי עסקים שמציעים שירות של הדפסה על חולצות יציעו גם הדפסה על פריטי טקסטיל אחרים. למה זה חשוב? כי זה ייתן אינדיקציה טובה לכך שמדובר בעסק מוביל, מקצועי ורציני שיכול להציע כמה וכמה שירותי הדפסה, שכן לא תמיד הדפסה על כובעים או תיקים תהיה לגמרי זהה להדפסה שמבצעים על חולצות. כיום בעזרת אפליקציות או תוכנות פשוטות של עיצוב ויצירת סקיצות כל אחד יכול לעצב את מה שהוא רוצה שיהיה מודפס על החולצות – ציור, כיתוב או כל דבר אחר ולהעביר לאישור של מי שיבצע את ההדפסה. ברוב המקרים ככל שכמות החולצות שרוצים להדפיס תהיה גדולה יותר – כך המחיר לחולצה אחת יהיה נמוך יותר ומכאן קל להבין את הכדאיות והפופולריות של חולצות מודפסות. יש מקומות או סיטואציות שחולצות מודפסות הפכו לסמל סטטוס של ממש. אין כמעט קורס או תהליך שמסתיים ולא יזמינו לכבודו חולצות סוף מסלול או סיום קורס והחולצות האלה נשארות אהובות ומועדפות על פני בגדים אחרים מהארון. יש משהו מחבר ומרגש בין אנשים שיש להם את אותה החולצה, גם אם עבר זמן רב מאז האירוע שבו הם קיבלו אותה לידיהם.

 

שילוב של טכנולוגיה וחולצות מודפסות

כיום התהליך של הכנת חולצות מודפסות נחשב לקל ומהיר יותר, זאת בזכות רשת האינטרנט והטכנולוגיה שלוקחות חלק בתחום זה. עיצוב החולצה יכול להתבצע גם באמצעים חובבניים ולא חייבים איש מקצוע לשם כך. ברגע שהדגם מוכן הוא מועבר אל אנשי המקצוע שמבצעים את ההדפסה על החולצות והם יוודאו שהחדות טובה דיה, שההדפסה תתאים לסוג החולצות הנבחר או לצבע המועדף וכמובן ייקחו מהלקוח מבעוד מועד רשימה של כמויות ומידות של חולצות. חשוב מאד שהתהליך יתחיל מספיק זמן מראש על מנת לבצע ניסיון על חולצה אחת או כדי לוודא שההדפסה בוצעה כמו שצריך. אין ספק שיש הרבה התרגשות במהלך הכנת החולצות והרגע שבו מחלקים אותן הוא במיוחד רגע משמח ומרגש שמחבר בין האנשים והם יודעים שהחולצה תהווה מכנה משותף ביניהם גם עוד הרבה שנים, הרבה אחרי שהטקס או האירוע התקיים והסתיים בהצלחה ובשמחה.

שתפו פוסט זה

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

ילדים במים
בלוג

7 אטרקציות לאירועים שחובה לראות למסיבות יום הולדת

תג מים היא אטרקציה פופולרית למסיבות יום הולדת ואירועים אחרים. שחקנים לובשים אפודים שיכולים לזהות מתי הם נפגעו ממים מתותחי המים של יריביהם. המשחק האינטראקטיבי הזה מושלם לאורחים בכל הגילאים ובטוח שייצור זיכרונות מתמשכים.

CAR ELCTIRC
בלוג

המצבר הפופולארי בישראל- שנפ

המצבר הוא חלק חשוב ביותר בכל רכב. הוא מספק את האנרגיה הרלוונטית לצורך הנעת הרכב ואין אפשרות להזיז את הרכב בלעדיו. מעבר לכך, המצבר הוא שמספק את האנרגיה הנדרשת לכל המערכות החשמליות שברכב, כך שאם המצבר לא תקין, לא תהיה אפשרות להפעיל את המערכות החשמליות ברכב כגון: מערכת המיזוג, החלונות החשמליים, מערכת התאורה של הרכב  ועוד. אם המצבר שלכם לא תקין ודורש החלפה, לא תהיה לכם אפשרות להפעיל את המערכות החשמליות שברכב או להניע את הרכב ולכן, במקרה הזה חשוב ביותר להחליף את המצבר המקולקל במצבר איכותי.

שמן קוקוס
בלוג

תמציות טבעיות

אין ספק, הפיתוחים הטכנולוגיים בתחום הרפואה הביאו עמם לא מעט ברכות ואפשרו פיתוח תרופות ששינו את החיים שלנו לחלוטין. כשזה מגיע לשמירה על אור בריא ובעל מראה צעיר ומרשים, אמנם, גם לטבע יש לא מעט מה להציע לנו. מחקרים מראים שיש שפע של תמציות טבעיות שמופקות מצמחים, עשבי תיבול, פירות ומקורות בוטניים אחרים, שמציעות יתרונות אדירים לעור. הן עשירות בוויטמינים, נוגדי חמצון ותרכובות חיוניות שיכולות להאט את תהליך ההזדקנות ולהעניק הזנה חיונית. כאן, אספנו כמה תמציות טבעיות שכדאי ליישם בשגרת הטיפוח.

גן אירועים
בלוג

מה הם הקריטריונים הבולטים לבחירת גן אירועים ?

גני אירועים מהווים מקום מושלם עבור אירועים מסוגים שונים. אין כמו אירוע באוויר הטבעי והפתוח, צמחייה מרהיבה מסביב, מרחב, שמיים זרועי כוכבים הפרושים מעל בשעות החשוכות ועוד. אם אתם רוצים לערוך את האירוע שלכם בגן אירועים, חשוב שתדעו כי כיום ניתן למצוא גני אירועים בכל רחבי הארץ ולכן, כדאי מאוד לחפש גני אירועים מומלצים ולבדוק כל אחד מהם, לפני שתבחרו את גן האירועים המתאים ביותר עבור האירוע שלכם.