כל מה שמעניין

הבריכה היא אחד מבילויי הקיץ הפופולריים ביותר

בריכות הן דרך מצוינת להתקרר בקיץ וליהנות עם החברים והמשפחה. הם גם יכולים להיות השקעה יקרה, לכן חשוב לדעת מה אתם צריכים לפני שמתחילים לבנות.

ישנם סוגים רבים ושונים של בריכות, כולל בתוך הקרקע, מעל פני הקרקע ומסוננות; כל אלה מגיעים עם יתרונות וחסרונות משלהם. במאמר זה, נעבור על כמה מהיסודות לגבי סוג הבריכה המתאים ביותר עבורך, כמו גם כיצד לבנות אחת בעצמך.

בניית בריכה ביתית היא משימה לא פשוטה. ישנם משתנים רבים שיש לקחת בחשבון בעת בניית בריכה וזה יכול להיות מכריע עבור מישהו חדש בתהליך. מאמר זה יפרט את תהליך בניית הבריכה הביתית, החל מתכנון ועיצוב, ועד לבנייה ותחזוקה.

-תכנון ועיצוב: השלב הראשון בתהליך הוא לתכנן היכן אתה רוצה שהבריכה שלך תהיה ממוקמת בנכס שלך. חשוב שיהיה לכם מספיק מקום לגודל הבריכה שתרצו, כמו גם מספיק מקום לפעילויות חיצוניות אחרות כמו משחקי דשא או ברביקיו. כשאתה מחליט על גודל הבריכה שאתה רוצה, עליך לזכור שניתן להקטין בריכות על ידי שימוש בפחות מים או על ידי התקנת ציוד יעיל יותר. חשוב גם לוודא זאת

בריכה היא דרך מצוינת להוסיף ערך לנכס שלך ולארח את המשפחה והחברים שלך.

כאשר אתם מחפשים לבנות בריכה, ישנם גורמים רבים שכדאי לכם לקחת בחשבון. הדבר הראשון שאתה צריך לחשוב עליו הוא גודל הבריכה. גודל הבריכה יהיה תלוי בכמות השטח שיש לך בחצר האחורית שלך וכן בכמה אנשים ישתמשו בה.

הדבר הראשון שאתה צריך לעשות הוא למצוא את המקום המושלם עבור הבריכה שלך. אתה צריך לקחת בחשבון את גודל הנכס שלך, את שיפוע הקרקע וכמה אור אתה מקבל באותו אזור.

השלב הבא הוא להחליט אם אתם רוצים בריכה בטון או בריכה מעל הקרקע. האפשרות הראשונה יקרה יותר אך היא גם מחזיקה מעמד זמן רב יותר וקלה יותר לתחזוקה.

בריכות בטון מותקנות לרוב על ידי אנשי מקצוע, בעוד בריכות מעל הקרקע ניתן להרכיב בעזרת מעט עזרה מחברים או בני משפחה.

אם החלטתם על בריכה מעל הקרקע, אז אתם צריכים לבחור בין תוחם פיברגלס לויניל. האפשרות הראשונה עשויה להיות זולה יותר, אך היא תדרוש תחזוקה רבה יותר בטווח הארוך.

יש הרבה גורמים שיש לקחת בחשבון בעת בניית בריכה לבית. צריך לחשוב על גודל הבריכה, סוג הבריכה ואיזה אביזרים תרצו לכלול. איש מקצוע יכול לעזור לכם לקבל את כל ההחלטות הללו ולבחור את האפשרות הטובה ביותר עבור הבית שלכם.

סוג הבריכה הנפוץ ביותר הוא בריכה בקרקע הבנויה בקרקע על גבי לוח בטון או משטח בטון קיים. ישנם יתרונות רבים לסוג זה של בריכה כולל:

העלות היא בדרך כלל גבוהה יותר מאשר סוגים אחרים כי זה יותר אינטנסיבי בעבודה ודורש יותר חומרים. עם זאת, זה גם מחזיק מעמד זמן רב יותר מאשר סוגים אחרים כי אין תוחם שצריך להחליף כל כמה שנים כמו בריכות מעל הקרקע או ספינות ויניל עם בריכות מעל הקרקע.

להלן רשימה של הכלים והחומרים שתצטרך לבניית הבריכה שלך.

– אתר ברמה

– היתר בנייה מהממשלה המקומית שלך

– בנאי או קבלן שיבצע עבורך את העבודה

– ציוד חפירה, כגון מחפרון או טרקטור עם דלי חפירה, במידת הצורך

– מערבל בטון אם יש צורך בבטון לסיפון הבריכה או למדרגות

– צורות בטון ומוטות חיזוק לקירות הבריכה, לרצפה ולסיפון התחתון אם נעשה שימוש בבטון בבנייה.

בריכה היא השקעה משמעותית לכל משפחה. כאשר אתם מתקינים בריכה, אתם רוצים לוודא שהיא מבוצעת נכון ושהיא תחזיק מעמד. בריכות הן לרוב רכישה יקרה, ולכן הגיוני להקדיש זמן למחקר לפני קבלת החלטה והתקנת אחת.

ישנם סוגים רבים ושונים של בריכות הזמינים בשוק כיום. חלקם מיועדים למטרות ספציפיות, כמו בריכות או מגלשות מים, בעוד שאחרים יכולים לשמש למגוון דברים. לפני שתחליטו איזה סוג בריכה לקנות כדאי לשקול כמה מקום פנוי יש לכם בחצר וכמה שימוש תקבל הבריכה.

בוני בריכות הם האנשים שמתכננים, בונים ומתחזקים בריכות. הם אמונים על עיצוב הבריכה ובחירת החומרים לשימוש. הם גם מפקחים על בנייה והתקנת הבריכה. ההיבט החשוב ביותר בעבודה זו הוא בטיחות הלקוחות שלהם.

בונה הבריכות צריך להיות יצירתי בעת תכנון בריכה מכיוון שיש כל כך הרבה סוגים שונים של בריכות שהוא יכול לבנות. הקבלן צריך לדעת איזה סוג של זרימת מים יתאים בצורה הטובה ביותר לאורח החיים של הלקוח שלו, כמו גם כמה זמן ייקח לו לתחזק אותה בכל שבוע.

בריכה היא תוספת נהדרת לכל בית. זה יכול להיות מקום למשפחה להתכנס, להירגע וליהנות מהחוץ.

בריכה זקוקה לכמה מרכיבים מרכזיים כדי לתפקד כראוי. נדרשת מערכת משאבות עבור זרימת מים וסינון. יש לחבר את המשאבה למסנן בריכה בתוך הקרקע או מעל פני הקרקע שזקוק לניקוי מעת לעת. מסנן בריכה גם עוזר להסיר פסולת מהמים לפני שהם נכנסים למשאבה ומפחית את צריכת הכימיקלים על ידי הסרת זיהומים מאספקת המים שלך לפני שהם נכנסים לבריכה שלך. משתמשים בכימיקלים לבריכה על מנת לשמור על איכות המים ולהפחית את צמיחת האצות תוך שמירה על רמת ה-pH שלך מאוזנת.

שתפו פוסט זה

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

ילדים במים
בלוג

7 אטרקציות לאירועים שחובה לראות למסיבות יום הולדת

תג מים היא אטרקציה פופולרית למסיבות יום הולדת ואירועים אחרים. שחקנים לובשים אפודים שיכולים לזהות מתי הם נפגעו ממים מתותחי המים של יריביהם. המשחק האינטראקטיבי הזה מושלם לאורחים בכל הגילאים ובטוח שייצור זיכרונות מתמשכים.

CAR ELCTIRC
בלוג

המצבר הפופולארי בישראל- שנפ

המצבר הוא חלק חשוב ביותר בכל רכב. הוא מספק את האנרגיה הרלוונטית לצורך הנעת הרכב ואין אפשרות להזיז את הרכב בלעדיו. מעבר לכך, המצבר הוא שמספק את האנרגיה הנדרשת לכל המערכות החשמליות שברכב, כך שאם המצבר לא תקין, לא תהיה אפשרות להפעיל את המערכות החשמליות ברכב כגון: מערכת המיזוג, החלונות החשמליים, מערכת התאורה של הרכב  ועוד. אם המצבר שלכם לא תקין ודורש החלפה, לא תהיה לכם אפשרות להפעיל את המערכות החשמליות שברכב או להניע את הרכב ולכן, במקרה הזה חשוב ביותר להחליף את המצבר המקולקל במצבר איכותי.

שמן קוקוס
בלוג

תמציות טבעיות

אין ספק, הפיתוחים הטכנולוגיים בתחום הרפואה הביאו עמם לא מעט ברכות ואפשרו פיתוח תרופות ששינו את החיים שלנו לחלוטין. כשזה מגיע לשמירה על אור בריא ובעל מראה צעיר ומרשים, אמנם, גם לטבע יש לא מעט מה להציע לנו. מחקרים מראים שיש שפע של תמציות טבעיות שמופקות מצמחים, עשבי תיבול, פירות ומקורות בוטניים אחרים, שמציעות יתרונות אדירים לעור. הן עשירות בוויטמינים, נוגדי חמצון ותרכובות חיוניות שיכולות להאט את תהליך ההזדקנות ולהעניק הזנה חיונית. כאן, אספנו כמה תמציות טבעיות שכדאי ליישם בשגרת הטיפוח.

גן אירועים
בלוג

מה הם הקריטריונים הבולטים לבחירת גן אירועים ?

גני אירועים מהווים מקום מושלם עבור אירועים מסוגים שונים. אין כמו אירוע באוויר הטבעי והפתוח, צמחייה מרהיבה מסביב, מרחב, שמיים זרועי כוכבים הפרושים מעל בשעות החשוכות ועוד. אם אתם רוצים לערוך את האירוע שלכם בגן אירועים, חשוב שתדעו כי כיום ניתן למצוא גני אירועים בכל רחבי הארץ ולכן, כדאי מאוד לחפש גני אירועים מומלצים ולבדוק כל אחד מהם, לפני שתבחרו את גן האירועים המתאים ביותר עבור האירוע שלכם.