כל מה שמעניין

צילום:freepik

האם כדאי לרכוש ביטוח לוועד הבית?

התפקיד של וועד הבית בבנייני מגורים משותפים הינו חשוב ואפילו מכריע להתנהלות אורח חיים תקין ושהייה נעימה בבניינים משותפים. מלבד זאת אף אחד מדיירי הבניין המשותף יהיה מעוניין כי לא יהיה כיסוי נזק כגון שריפה, נזקי מים, שיטפון רעידת אדמה וכדומה ולכן, יש לכלול בדמי וועד הבית גם ביטח וועד בית. 

ביטוח בניין משותף – ערובה לאורח חיים תקין

אם נחשוב לרגע, בעלי דירות בבניין משותף, הם אלה אשר אחראים לכל נזק אשר קורה לרכוש המשותף או לאורחים המבקרים בבניין ואפילו לבעלי המקצוע הפוקדים את בניין המגורים המשותף למטרת תחזוקה שוטפת, אם הגנן, איש המעליות ואפילו ספקים שונים כגון חברת ניקיון ועוד.

פוליסת הביטוח של וועד הבית מכסה את הדיירים מפני הנזקים הבאים:

  • נזק למבנה (החלקים המשותפים בבניין) כתוצאה משריפה, נזק בזדון, התפוצצות גז, נזקי צנרת,חניון תת קרקעי, גנראטורים ומעליות, נזקי טבע, הכוללים רעידת אדמה.
  • במידה הבניין מחזיק בחדר כושר או בריכת שחייה יש לכסות את הפוליסה באמצעות ביטוח חדר כושר ובריכת שחייה (הרחבות מיוחדות בפוליסת ועד הבית). 
  • יש לכלול בפוליסה גם כיסוי על נזק לצמחיה ולמערכת ההשקיה של הבניין המשותף.
  • ביטוח שבר מכאני למערכות הבית המשותף.
  • יש לשים לב להרחבות בפוליסת הביטוח אשר יכללו ביטוח אחריות כלפי צד ג' כאשר דיירי הבית יחשב כצד שלישי.

פוליסת ביטוח בית משותף מכסה אף הגנה משפטית

פוליסות ביטוח בית משותף כוללות הגנה משפטית ופיצוי כספי. למשל חברי וועד הבית, חשופים לתביעות משפטיות היות וועד הבית, הוא זה הממונה על התחזוקה השוטפת והתקינה של הרכוש המשותף.

זו הסיבה שחברי וועד הבית עלולים להיתבע משפטית, אם נגרם נזק כלשהו. לא אחת היו מקרים של רשלנות מצד וועד הבית ואם תוכח רשלנות מסוג זה, הדיירים יצטרכו לתבוע את וועד הבית ברשלנות בתפקודם. ביטוח זה  נקרא "ביטוח אחריות אישית לחברי וועד הבית ולכן, מן הראוי כי גם הרחבה זו תיכלל בפוליסת הביטוח.

הגנה מקסימאלית ושקט נפשי בבחירת סוכן ביטוח אמין

רבים מדיירי בניינים משותפים, אינם מודעים אבל בניין משותף שאין לו ביטוח בית משותף, חושף את הדיירים לנזקים לא צפויים וסכומים אלה של נזקי רכוש משותף, עשויים להגיע לסכומים של מאות אלפו שקלים.

אם החלטתם לעשות ביטוח לרכוש המשותף בבניין, יש לפנות לסוכנות ביטוח מיומנת ובעלת ניסיון בתחום. יש לציין כי הפוליסות של ביטוח בניינים משותפים דומות ועלותן נמוכה יש להתאים את הכיסויים במיוחד לסוג הבניין והרכוש הקיים בו. בחירה בסוכנת ביטוח וותיקה ומובילה העוסקת שנים גם בביטוח וועדי בתים ובניינים משותפים, יהיה המענה הנכון ביותר.

למידע נוסף בנושא ביטוח ועד הבית היכנסו לכתובת הבאה:

https://insurance-israel.com/vaad-insurance/

שתפו פוסט זה

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

בלוג

זריקות להרזיה

זריקות להרזיה הינן במרבית המקרים במרשם והן משמשות עבור ירידה במשקל, כאשר הן ניתנות לרוב בתדירות של בין פעם בשבוע לבין פעם בחודש בהתאם לנדרש ולתוכנית שנקבעה מול הגורמים הרלוונטיים.

מוצר
בלוג

מהו מיתוג מוצר ומדוע הוא כל כך חשוב לעסק שלך?

מיתוג מוצר הוא התהליך של יצירת זהות ותדמית ייחודיות למוצר בתודעת הצרכן. זה לא רק לוגו או שם קליט, זה כרוך באסטרטגיה מקיפה להבטיח שהמוצר יבלוט בשוק צפוף. מהות המיתוג של המוצר טמונה בהעברת ערכי המוצר, היתרונות שלו והחוויה שהוא מבטיח לספק. שלב ראשוני זה בשיווק הוא קריטי מכיוון שהוא קובע את הטון לאופן שבו לקוחות פוטנציאליים תופסים את המוצר ומתקשרים איתו. באמצעות מיתוג יעיל, מוצר יכול להפוך ליותר מסתם פריט על המדף – הוא הופך לסיפור שאנשים רוצים להיות חלק ממנו.

ילדים במים
בלוג

7 אטרקציות לאירועים שחובה לראות למסיבות יום הולדת

תג מים היא אטרקציה פופולרית למסיבות יום הולדת ואירועים אחרים. שחקנים לובשים אפודים שיכולים לזהות מתי הם נפגעו ממים מתותחי המים של יריביהם. המשחק האינטראקטיבי הזה מושלם לאורחים בכל הגילאים ובטוח שייצור זיכרונות מתמשכים.

CAR ELCTIRC
בלוג

המצבר הפופולארי בישראל- שנפ

המצבר הוא חלק חשוב ביותר בכל רכב. הוא מספק את האנרגיה הרלוונטית לצורך הנעת הרכב ואין אפשרות להזיז את הרכב בלעדיו. מעבר לכך, המצבר הוא שמספק את האנרגיה הנדרשת לכל המערכות החשמליות שברכב, כך שאם המצבר לא תקין, לא תהיה אפשרות להפעיל את המערכות החשמליות ברכב כגון: מערכת המיזוג, החלונות החשמליים, מערכת התאורה של הרכב  ועוד. אם המצבר שלכם לא תקין ודורש החלפה, לא תהיה לכם אפשרות להפעיל את המערכות החשמליות שברכב או להניע את הרכב ולכן, במקרה הזה חשוב ביותר להחליף את המצבר המקולקל במצבר איכותי.