כל מה שמעניין

דרכון אירופאי: איך אפשר להוציא?

האיחוד האירופי הוציא דרכון חדש שיאפשר למחזיקיו לנסוע ללא ויזה לארצות הברית, קנדה ומקסיקו. האיחוד האירופי הוציא דרכון חדש עם שבב מוטבע בו המאפשר למחזיק בו לנסוע ללא ויזה לארצות הברית, קנדה ומקסיקו. השבב בטוח יותר מהישן מכיוון שניתן להשתמש בו לזיהוי ביומטרי.

דרכון אירופאי

הוצאת דרכון אירופאי הוא תעודת מעבר שהונפקה על ידי המדינות החברות באיחוד האירופי. הוא מאפשר למחזיק בו לנסוע לכל מדינה בגבולות אירופה וממנה מבלי לקבל תחילה ויזה או דרכון אישי ממדינה אחרת. האזרחות האירופית אינה תלויה בלאומיות, והיא אינה מחייבת אנשים להיוולד באירופה או שיש להם אבות קדמונים שהיו אזרחי מדינה אירופית לפני מלחמת העולם השנייה.

תפיסת האזרחות האירופית נוצרה לאחר מלחמת העולם השנייה עם החתימה על חוזה פריז ב-1951, אשר קבע שתי קטגוריות משפטיות נפרדות עבור אנשים החיים באירופה:

– "נתינים" (אזרחים) שהיו נתינים של מדינה ריבונית בתוך אירופה; ו

– "לא-אזרחים" (חסרי אזרחות) שלא היו בעלי זיקה לאומית והתגוררו בתוך אירופה.

לאיחוד האירופי יש חוק נוקשה מאוד המחייב כל אזרח להחזיק בדרכון. האיחוד האירופי מאפשר לאזרחים לטייל או לחיות במדינות אחרות באיחוד האירופי ללא דרכון אם יש להם את המסמכים הנכונים המוכיחים את אזרחותם. אבל זה לא מספיק אם אתה רוצה לעבוד, ללמוד או לפרוש במדינה אחרת. אם אתה אזרח האיחוד האירופי ורוצה לעבוד, ללמוד או לפרוש במדינה אחרת באיחוד האירופי, הדרך היחידה היא לקבל אישור שהייה (המכונה "שהייה קבועה"). תהליך הגשת הבקשה למגורי קבע הוא ארוך ומסובך. מדינות מסוימות מקלות על אזרחי מדינות מסוימות מאשר אחרות. לדוגמה, אזרחים מבריטניה יכולים להגיש בקשה למגורי קבע תוך 3 חודשים ואילו אזרחים מפולין צריכים להמתין 6 חודשים לפני שהם יכולים להגיש בקשה לכך. אם אתה אזרח האיחוד האירופי ורוצה לעבור לצמיתות למדינה אחרת מחוץ לאירופה אז אתה צריך סוג אחר של מסמך שנקרא "תעודת אזרחות". מסמך זה מוכיח שהלאום שלך שונה

דרכון האיחוד האירופי

דרכון האיחוד האירופי (EU) הוא מסמך מעבר המונפק על ידי האיחוד האירופי לאזרחיו. הרעיון של דרכון אירופאי הוצע לראשונה בשנת 1952, אך רק עם הסכם מאסטריכט בשנת 1992 אימץ האיחוד האירופי סוף סוף פורמט משותף למסמכי נסיעה. דרכונים אירופאים מונפקים לכל אזרחי המדינות החברות באיחוד האירופי, כמו גם לאזרחי איסלנד, ליכטנשטיין ונורבגיה שאינם חברים באיחוד האירופי. מאז, הם הונפקו לתושבים ולאזרחים של מדינות אחרות עם הסכמים מיוחדים עם האיחוד האירופי.

הדרכון האירופי הוא צורת תעודת הנסיעה הנפוצה ביותר בעולם. הוא מונפק על ידי מדינות חברות באיחוד האירופי והטריטוריות הקשורות אליו. הדרכון האירופי מונפק לאזרחי מדינות חברות וכן לאזרחי מדינות אחרות שהתיישבו במדינה אחת או יותר ואשר עומדים בתנאים מסוימים. מספר מדינות, ביניהן צרפת, אירלנד ואיטליה, מנפיקות אף הן דרכונים לאומיים אשר תקפים לנסיעות בתוך מדינתן. האיחוד האירופי הוא איחוד של 28 מדינות חברות. זוהי הכלכלה השנייה בגודלה בעולם ואוכלוסייתה מונה למעלה מ-500 מיליון איש. האיחוד האירופי הוא אחד המוסדות המשפיעים ביותר בעולם כיום. חבריה מגוונים מאוד ויש להם שפות, תרבויות ודתות שונות. האיחוד האירופי הוקם בשנת 1993 לאחר נפילת הקומוניזם באירופה. מטרתו העיקרית הייתה ליצור שלום בין חבריה. האיחוד האירופי התרחב מאז וכולל יותר מדינות מאי פעם, כאשר כל מדינה מחזיקה בסט ייחודי של ערכים ויעדים לפיתוח העתידי שלה.

שתפו פוסט זה

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

בלוג

זריקות להרזיה

זריקות להרזיה הינן במרבית המקרים במרשם והן משמשות עבור ירידה במשקל, כאשר הן ניתנות לרוב בתדירות של בין פעם בשבוע לבין פעם בחודש בהתאם לנדרש ולתוכנית שנקבעה מול הגורמים הרלוונטיים.

מוצר
בלוג

מהו מיתוג מוצר ומדוע הוא כל כך חשוב לעסק שלך?

מיתוג מוצר הוא התהליך של יצירת זהות ותדמית ייחודיות למוצר בתודעת הצרכן. זה לא רק לוגו או שם קליט, זה כרוך באסטרטגיה מקיפה להבטיח שהמוצר יבלוט בשוק צפוף. מהות המיתוג של המוצר טמונה בהעברת ערכי המוצר, היתרונות שלו והחוויה שהוא מבטיח לספק. שלב ראשוני זה בשיווק הוא קריטי מכיוון שהוא קובע את הטון לאופן שבו לקוחות פוטנציאליים תופסים את המוצר ומתקשרים איתו. באמצעות מיתוג יעיל, מוצר יכול להפוך ליותר מסתם פריט על המדף – הוא הופך לסיפור שאנשים רוצים להיות חלק ממנו.

ילדים במים
בלוג

7 אטרקציות לאירועים שחובה לראות למסיבות יום הולדת

תג מים היא אטרקציה פופולרית למסיבות יום הולדת ואירועים אחרים. שחקנים לובשים אפודים שיכולים לזהות מתי הם נפגעו ממים מתותחי המים של יריביהם. המשחק האינטראקטיבי הזה מושלם לאורחים בכל הגילאים ובטוח שייצור זיכרונות מתמשכים.

CAR ELCTIRC
בלוג

המצבר הפופולארי בישראל- שנפ

המצבר הוא חלק חשוב ביותר בכל רכב. הוא מספק את האנרגיה הרלוונטית לצורך הנעת הרכב ואין אפשרות להזיז את הרכב בלעדיו. מעבר לכך, המצבר הוא שמספק את האנרגיה הנדרשת לכל המערכות החשמליות שברכב, כך שאם המצבר לא תקין, לא תהיה אפשרות להפעיל את המערכות החשמליות ברכב כגון: מערכת המיזוג, החלונות החשמליים, מערכת התאורה של הרכב  ועוד. אם המצבר שלכם לא תקין ודורש החלפה, לא תהיה לכם אפשרות להפעיל את המערכות החשמליות שברכב או להניע את הרכב ולכן, במקרה הזה חשוב ביותר להחליף את המצבר המקולקל במצבר איכותי.