כל מה שמעניין

קרדיט תמונה: freepik

גוש 3865: מחפשים השקעה בקרקע חקלאית מניבה? מצאתם!

מטרת העל של השקעות היא להניב כמה שיותר כסף בכמה שפחות זמן. עם זאת, קשה מאוד לייצר תשואה גבוהה בזמן קצר, ולכל השקעה יש כמובן את הסיכון שלה. לרוב, השקעות קטנות מניבות רווח קטן בזמן קצר, בעוד השקעות גדולות יותר מניבות תשואה גדולה לאורך זמן ולמחשבה ארוכה. עם זאת, כאשר מחפשים תשואה גדולה במיוחד, לעיתים צריך להכות בברזל בעודו הוא חם. עסקאות נדל"ן הקשורות לקרקעות חקלאיות הן עסקאות משתלמות שניתן להרוויח בהן בענק. מהי קרקע חקלאית בגוש 3865 ולמה כדאי לכם להשקיע בה? כל המידע בהמשך המאמר! המשיכו לקרוא!

 

הפשרת קרקע חקלאית: השקעה מניבה

בישראל יש המון קרקעות חקלאיות בכל מיני מקומות בארץ. חלק מהקרקעות מוגדרות חקלאיות עוד מלפני עשרות שנים, אם כי רק חלקן ממש מייצרות תבואה כפי שהתכוון המשורר. חלק גדול מהקרקעות החקלאיות מהוות עול עבור הבעלים שלהן, שצריכים לדאוג לייצר תבואה, פן ייקנסו וייענשו. הקרקעות החקלאיות נמצאות גם בפריפריה, אך גם במקומות מרכזיים יותר בארץ כמו השרון, גוש דן והשפלה. המיקום של הקרקעות הללו הופך אותן לאטרקטיביות מאוד עבור משקיעים, ובמיוחד בתקופה כזו, כאשר הפשרת הקרקעות הופכת לאפשרות ריאלית מאוד. תהליך מקוצר יותר

בעבר, הפשרת קרקעות חקלאיות היה תהליך ארוך טווח. אם בעבר התהליך היה כמעט בלתי אפשרי ואנשים היו צריכים להמציא המון אישורים ולהפעיל קשרים – הרי שהיום המצב הוא שונה ותהליך ההפשרה הפך למהיר יותר בעקבות הצורך שעולה מן השטח. הגידול הטבעי באוכלוסייה בישראל הוא עצום, והצפי הוא שעד שנת 2040 יהיו בישראל יותר מ-20 מיליון בני אדם, כפול מהכמות היום. לכן, המדינה מבינה שיש לעשות מהלכים שיאפשרו לאנשים לגור לא רק בפריפריה, אלא גם במרכז. בכל אופן, יש צפי לצפיפות אוכלוסין, ויש לייצר יותר אזורי מחייה ומסחר באופן כללי.

 

גוש 3865: ליהנות מפירות ההשקעה

הקרקעות החקלאיות בישראל מופשרות בקצב מהיר מאוד. ההבנה כי המון אנשים לא רוצים להגר לפריפריה ורוצים להישאר במרכז, גורמת לכך שיש המון קרקעות חקלאיות שהופכות לא רק לנכס אטרקטיבי, אלא גם ליעד ליזמי נדל"ן. יזמים רבים מבינים שאפשר לקנות את הקרקעות הללו בזול מאנשים שרק רוצים להיפטר מהן, וליהנות מהפירות לאחר ההפשרה. השקעה בקרקעות חקלאיות היא השקעה לטווח ארוך, אך התשואה והרווח יכולים להיות פשוט עצומים – אם בוחרים את הקרקע הנכונה. גוש 3865 הוא בדיוק ההשקעה המיטבית שתניב לכם רווחים מרשימים.

 

קרקע חקלאית באזור מתפתח ומתקדם

גוש 3865 הוא למעשה קרקע חקלאית שנמצאת מצפון לגדרה. אזור גדרה הוא אזור מתפתח אליו נוהרים המון זוגות צעירים בשנים האחרונות. מדובר ביישוב פסטורלי שנמצא קרוב מאוד לערים מרכזיות כמו יבנה, רחובות, נס ציונה ואשדוד, יש בו בנייה חדשה ענפה, והוא קרוב לעורקי תנועה מרכזיים. בנוסף, ההון האנושי בגדרה הוא איכותי, צעיר, וכזה שמתמקד בצרכים של זוגות צעירים המגיעים ממרכז הארץ. גדרה היא פנינה אמיתית, וכאשר הקרקעות סביבה יפשירו, הן יהיו מבוקשות מאוד.

 

אזור 3865: אזור קהילתי ומגוון

אזור השפלה הוא אזור מגוון מאוד מבחינת האוכלוסייה שבו. בין השאר, יש בו קהילות גדולות גם של הציבור החרדי, שגדל בצורה משמעותית ביותר ולכן זקוק למיקום אידיאלי עבור הקהילה שלו. גוש 3865 הוא גוש שיכול להיות רלוונטי להרבה מאוד קהילות, לרבות הקהילה החרדית שמגיעה מהערים הסמוכות. לכן, אין חשש שהקרקע תישאר יתומה או שלא תהיה מבוקשת על ידי כל מי שגר באזור. לגוש יש המון יתרונות, כולל העובדה שהוא נמצא בנקודת מפתח בין השפלה לבין צפון הנגב.

 

לחץ טבעי בעקבות קצב הגידול באוכלוסייה

בגלל קצב גידול האוכלוסייה, גם במדינת ישראל וגם ברשויות המקומיות מבינים שאין הרבה ערך לקרקעות חקלאיות, אם אין לאנשים איפה לגור ולעבוד. הרבה מאוד קרקעות באזור מופשרות ולמרות הרצון של המדינה לגרום לאנשים להגר לפריפריה, אין כל ספק שהקרקעות בגוש דן ובשפלה יהיו הפופולריות ביותר. בגלל האינטרס הכלכלי, מופעלים על הגורמים הרלוונטיים הרבה מאוד לחצים כדי להכשיר את הקרקעות הללו. ברגע שיש לחץ מגורמים חזקים ורצון משותף, לצד הבנת המציאות, אין כל ספק שקרקע כמו גוש 3865 תופשר בשנים הקרובות.

כל השקעה נחשבת לסוג של הימור מסוים והיא תלויה בהתרחשות מסוימת. ככל שההתרחשות תהיה ריאלית יותר, כך גם גדל הסיכוי של הרווח להגיע במהרה. אם בעבר, ההיתכנות של הפשרת קרקע חקלאית הייתה קטנה יחסית, כיום היא הרבה יותר גדולה ולכן ההשקעה הופכת לבטוחה יותר. בניגוד למה שניתן לחשוב, למרות שההשקעה היא בטוחה הרבה יותר מבעבר – המחיר אינו גבוה יותר, מה שהופך את קניית הקרקעות החקלאיות להשקעה משתלמת ומניבה.

 

נקודת מפתח אטרקטיבית

מבין כל הקרקעות החקלאיות באזור השפלה, גוש 3865 נמצא ככל הנראה, באזור האטרקטיבי ביותר. הוא לא צמוד מדי לערים הגדולות והפקקים, ומנגד, הוא עדיין נמצא באזור מרכזי יחסית. מדובר באזור משגשג שרק מסתכל כלפי מעלה. ההפשרה של הקרקע תהפוך אותה מקרקע חקלאית לקרקע עבור מגורים או מסחר ותניב הרבה מאוד כסף לבעל הקרקעות. ואכן מדובר בהשקעה שכל אחד צריך לשקול, לא רק יזמי נדל"ן.

רוצים להשקיע בקרקע חקלאית? גם אתם יכולים!

לא צריך להיות איש עסקים גדול כדי להשקיע בקרקע חקלאית בישראל. יש המון אנשים שעובדים קשה וצוברים סכומי כסף סבירים שמאפשרים להם להשקיע בנדל"ן מניב, ואכן מדובר בהשקעה הרבה יותר מושכלת ובטוחה מבעבר. אין ספק שמדובר בהשקעה חכמה, נגישה, ופרקטית עבור המון אנשים מהישוב, שרוצים לשפר את חייהם בצורה משמעותית דרך שוק הנדל"ן. בהצלחה!

 

 

 

שתפו פוסט זה

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

בלוג

זריקות להרזיה

זריקות להרזיה הינן במרבית המקרים במרשם והן משמשות עבור ירידה במשקל, כאשר הן ניתנות לרוב בתדירות של בין פעם בשבוע לבין פעם בחודש בהתאם לנדרש ולתוכנית שנקבעה מול הגורמים הרלוונטיים.

מוצר
בלוג

מהו מיתוג מוצר ומדוע הוא כל כך חשוב לעסק שלך?

מיתוג מוצר הוא התהליך של יצירת זהות ותדמית ייחודיות למוצר בתודעת הצרכן. זה לא רק לוגו או שם קליט, זה כרוך באסטרטגיה מקיפה להבטיח שהמוצר יבלוט בשוק צפוף. מהות המיתוג של המוצר טמונה בהעברת ערכי המוצר, היתרונות שלו והחוויה שהוא מבטיח לספק. שלב ראשוני זה בשיווק הוא קריטי מכיוון שהוא קובע את הטון לאופן שבו לקוחות פוטנציאליים תופסים את המוצר ומתקשרים איתו. באמצעות מיתוג יעיל, מוצר יכול להפוך ליותר מסתם פריט על המדף – הוא הופך לסיפור שאנשים רוצים להיות חלק ממנו.

ילדים במים
בלוג

7 אטרקציות לאירועים שחובה לראות למסיבות יום הולדת

תג מים היא אטרקציה פופולרית למסיבות יום הולדת ואירועים אחרים. שחקנים לובשים אפודים שיכולים לזהות מתי הם נפגעו ממים מתותחי המים של יריביהם. המשחק האינטראקטיבי הזה מושלם לאורחים בכל הגילאים ובטוח שייצור זיכרונות מתמשכים.

CAR ELCTIRC
בלוג

המצבר הפופולארי בישראל- שנפ

המצבר הוא חלק חשוב ביותר בכל רכב. הוא מספק את האנרגיה הרלוונטית לצורך הנעת הרכב ואין אפשרות להזיז את הרכב בלעדיו. מעבר לכך, המצבר הוא שמספק את האנרגיה הנדרשת לכל המערכות החשמליות שברכב, כך שאם המצבר לא תקין, לא תהיה אפשרות להפעיל את המערכות החשמליות ברכב כגון: מערכת המיזוג, החלונות החשמליים, מערכת התאורה של הרכב  ועוד. אם המצבר שלכם לא תקין ודורש החלפה, לא תהיה לכם אפשרות להפעיל את המערכות החשמליות שברכב או להניע את הרכב ולכן, במקרה הזה חשוב ביותר להחליף את המצבר המקולקל במצבר איכותי.