כל מה שמעניין

בריכת שחייה יכולה להיות תוספת נהדרת לבית שלך

בריכות הן דרך מצוינת להישאר קריר בקיץ וליהנות עם חברים ובני משפחה. בניית בריכה יכולה להיות יקרה, אבל זה שווה את זה אם אתה רוצה ליהנות מהמים במשך שנים רבות.

בניית בריכה זה לא משהו שצריך להקל בו ראש. עליכם לתכנן מראש, הכולל החלטה על גודל הבריכה שלכם, היכן תשימו אותה וכיצד תשמרו עליה.

בריכה היא דרך מצוינת ליהנות מהקיץ עם חברים ובני משפחה. עם זאת, בניית בריכה ביתית יכולה להיות יקרה. למרבה המזל, ישנן דרכים רבות לקבל את אותה חוויה מבלי להוציא כל כך הרבה כסף.

לדוגמה, אתה יכול לבנות בריכה משלך בחצר האחורית בתקציב על ידי שימוש בערכות בריכות עשה זאת בעצמך. ערכות אלה מגיעות עם כל הדרוש להתקנה ויעלו לך רק בסביבות $3,000-$5,000 לכל ערכה. זה הרבה יותר זול מ-$10,000-$30,000 שזה עולה עבור התקנת בריכה בקרקע.

אפשרות נוספת היא להשתמש בבריכה מוכנה מראש מחנויות כמו הום דיפו או לואו'ס שתעלה בסביבות $2,500-$7,000 תלוי בגודל הבריכה ואיזה סוג של

בניית בריכה בבית היא דרך מצוינת לשמור על קור רוח בחודשי הקיץ החמים. אבל לפני שמתחילים בתהליך הבנייה, יש כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון.

מאמר זה יכסה את הדברים הבאים:

– היתרונות של בריכה בחצר האחורית שלך

– כמה מקום הבריכה שלך צריכה לתפוס

– מה אתה צריך כדי לבנות בריכה בבית

כאשר בונים בריכה ביתית, יש לקחת בחשבון את גודל הבריכה, מיקום הבריכה וכמה תחזוקה תידרש.

גודל הבריכה נקבע לרוב לפי כמה אנשים רוצים שיוכלו להתאים בה בו זמנית. חשוב גם לשקול אם יש מגבלות גובה או מגבלות אחרות בחצר שלך.

ניתן לבנות בריכות במגוון מיקומים – בשטח שלכם, בשטח של השכן, או אפילו בשטח ציבורי כמו פארק. המיקום צריך לקחת בחשבון בטיחות ונגישות לילדים ומבוגרים שעשויים להשתמש בו.

התחזוקה לבריכות כוללת ניקוי שוטף עם כימיקלים, שאיבת פסולת מתוכה ובדיקת נזילות או סדקים שעלולים לתקן.

הצעד הראשון הוא לרכוש מגרש בשכונה הרצויה, ולאחר מכן להזמין אדריכל שיעצב את הבית שלך. האדריכל יעבוד איתך לפיתוח תכנית לבית, לרבות פריסת החדרים, מראה החיצוני של הבית ומאפיינים נוספים. כמו כן, יהיה עליך לבחור קבלן ולקבל הצעות משלושה קבלנים לפחות.

אחת ההחלטות החשובות ביותר שתקבלו היא איזה סוג בריכה תרצו בחצר האחורית שלכם. ישנם שני סוגים עיקריים: בריכות בתוך הקרקע ובריכות מעל הקרקע. בריכות מעל הקרקע הן זולות יותר מבריכות בתוך הקרקע מכיוון שהן אינן דורשות חפירה או עבודת בטון כמו שבריכה בקרקע. ניתן להתקין אותם על כל משטח ישר, אך הם בדרך כלל עולים יותר מ-$10,000

העלות של בריכה עשויה להשתנות מאוד בהתאם למה שאתה מחפש. לדוגמה, בריכת מגן ויניל יכולה לעלות בין $8,000 ל-$25,000. בריכת פיברגלס יכולה להתחיל בכ-15,000 דולר ולעלות לסביבות 50,000 דולר.

בריכות מותקנות בדרך כלל בחצר האחורית של הנכס שאתה קונה. המשמעות היא שבנכס שלכם חייב להיות מספיק מקום לגודל ולצורה של הבריכה שאתם רוצים.

בריכה היא תוספת נהדרת לכל בית. הוא מספק מקום מגניב למשפחה לבלות בו, והוא יכול לשמש גם לפעילות גופנית. החיסרון היחיד הוא שהם תופסים הרבה מקום ויכולים להיות יקרים.

בניית בריכה משלך היא דרך מצוינת לחסוך כסף, אך תזדקק לעזרה ממומחה אם תרצה לעשות זאת כמו שצריך.

בניית בריכה ביתית היא דרך מצוינת לבלות עם חברים ובני משפחה. אבל אם אין לכם את הידע המתאים, זו יכולה להיות גם השקעה יקרה מאוד. זה יכול לעלות בין $10,000 ל $100,000 תלוי בגודל הבריכה שלך ובאילו תכונות אתה רוצה.

הדבר הראשון שאתה צריך להחליט הוא כמה גדולה הבריכה שלך צריכה להיות. הגודל כן קובע כשמדובר בבריכות כי הוא יקבע את כמות המים הדרושה, המסננים שצריך להתקין וכמה כלור צריך להוסיף בכל יום.

השלב הבא הוא לגלות היכן בחצר שלך אתה רוצה לבנות את הבריכה שלך, כמו גם איזה סוג של צורה או עיצוב אתה רוצה עבורה. ייתכן שתרצה עיצוב בצורת L או מלבני

המאמר יתמקד ביתרונות של בניית בריכה ביתית, כמו הפחתת מתח, הגברת הקשר המשפחתי ושיפור הבריאות.

בריכה היא השקעה מצוינת עבור הבית שלך. זו יכולה להיות דרך מצוינת להפחית את רמות הלחץ שלך, להגביר את הקשר המשפחתי שלך ולשפר את הבריאות הכללית שלך.

שתפו פוסט זה

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

מפעל
בלוג

יצירת שיתוף פעולה בינלאומי: איך להוזיל עלויות עסק באמצעות ייצור מוצרים בסין

ייצור מוצרים בסין ובמזרח היא דרך מצוינת עבור עסקים מבוססי מוצרים להוזיל עלויות, להפחית סיכונים ולייצר מוצרים בסדרות קטנות וגדולות כאחד. על ידי ייצור בסין, עסקים יכולים לנצל את עלויות העבודה הנמוכות יותר, גישה לכוח עבודה מיומן ורשת שרשרת אספקה מבוססת.

בלוג

זריקות להרזיה

זריקות להרזיה הינן במרבית המקרים במרשם והן משמשות עבור ירידה במשקל, כאשר הן ניתנות לרוב בתדירות של בין פעם בשבוע לבין פעם בחודש בהתאם לנדרש ולתוכנית שנקבעה מול הגורמים הרלוונטיים.

מוצר
בלוג

מהו מיתוג מוצר ומדוע הוא כל כך חשוב לעסק שלך?

מיתוג מוצר הוא התהליך של יצירת זהות ותדמית ייחודיות למוצר בתודעת הצרכן. זה לא רק לוגו או שם קליט, זה כרוך באסטרטגיה מקיפה להבטיח שהמוצר יבלוט בשוק צפוף. מהות המיתוג של המוצר טמונה בהעברת ערכי המוצר, היתרונות שלו והחוויה שהוא מבטיח לספק. שלב ראשוני זה בשיווק הוא קריטי מכיוון שהוא קובע את הטון לאופן שבו לקוחות פוטנציאליים תופסים את המוצר ומתקשרים איתו. באמצעות מיתוג יעיל, מוצר יכול להפוך ליותר מסתם פריט על המדף – הוא הופך לסיפור שאנשים רוצים להיות חלק ממנו.

ילדים במים
בלוג

7 אטרקציות לאירועים שחובה לראות למסיבות יום הולדת

תג מים היא אטרקציה פופולרית למסיבות יום הולדת ואירועים אחרים. שחקנים לובשים אפודים שיכולים לזהות מתי הם נפגעו ממים מתותחי המים של יריביהם. המשחק האינטראקטיבי הזה מושלם לאורחים בכל הגילאים ובטוח שייצור זיכרונות מתמשכים.