כל מה שמעניין

seo-758264_640.jpg

בניית קישורים לקידום מהיר ✔️ עד 15% הנחה למזמינים באתר!

בניית קישורים לחשיפה מקסימלית וקידום זריז

גם היום, שנת 2021, אחרי תקופה יחסית ארוכה שבה תחום ה- SEO פעיל ועובר כל מיני שינויים, עדין  בניית קישורים לקידום מהיר מהווה חלק חשוב ומהותי בתהליך.

כשמקדם אתרים או חברת שיווק דיגיטלי מציעים לכם שירות לבניית קישורים, הכוונה היא שבאמצעות כל מיני פעולות, איכות האתרים שמקשרים לאתר שלכם תעלה ואף תתרום גם לתהליך הקידום האורגני של האתר שלכם.
לפני שנסביר על בניית קישורים לקידום מהיר ועל הדרכים שאפשר לעשות את זה חשוב להבין קודם כל כמה מושגים בסיסיים וחשובים.

מה זה בכלל קישור?

מה זה לינק/ קישור

קישור הוא בעצם ביטוי או טקסט שבאמצעות הקשה עליו אתם עוברים מעמוד אחד לעמוד אחר ברשת האינטרנט. ההפניה עצמה נעשית בכל מיני דרכים כמו למשל קישור שיוצא מטקסט בגוף כתבה הנמצאת באתר המקורי ממש כמו שעושים בויקיפדיה. קישור גם יכול לצאת מתוך תמונה, מתוך תפריט באתר, מתפריטי צד ועוד. יש גם מה שנקרא קישורים פנימיים, כלומר קישורים שמעבירים את הגולש מעמוד אחד בתוך האתר לעמוד אחר בתוך האתר. יש שני סוגים עיקריים של קישורים. קישורי FOLLOW או קישורי DOFOLOOW. קישורי DOFOLOOW בעצם מסמנים למנוע החיפוש גוגל שהוא יכול לעשות שימוש  בקישורים הללו במטרה לחשב את איכות וערך דירוג הדף שמקושר למטרת קידום אורגני. הסוג השני שמתחלק בתוכו לתתי קישורים נקרה NOFOLLOW. הכוונה לקישור שבעל האתר מבקש מגוגל ומשאר מנועי החיפוש לא לעשות בו שימוש לצורך חישוב איכות וערך הדף המקושר. יש לכך כל מיני סיבות כמו למשל שאפשר לערוך את הקישור הזה הוא שהוא מגיע בכלל מפרסומת.

ומה לגבי טקסט עוגן?

טקסט עוגן או אנקור טקסט או טקסט שברגע שלוחצים עליו, הגולש עובר מדף בו הוא נמצא, דף המקור, לדף באתר אחר, דף היעד. יש חשיבות מאוד גבוהה להרכב של מילות המפתח בטקסט עוגן.

בניית קישורים לקידום מהיר איך עושים את זה?

איך בונים קישורים איכותיים לאתר

כדי לבנות קישורים צריך לבחור באחת מתוך כמה דרכים. או לעשות את זה בעצמנו בשיטת DIY, כלומר ממש ללמוד את התחום או לפנות למקדם/חברת קידום שיעשו את זה עבורנו כחלק בלתי נפרד משאר פעולות הקידום. ניתן גם לרכוש שירות הנקרא קניית קישורים. אם בחרתם בשיטה הראשונה של בניית קישורים לקידום מהיר, תצטרכו לפנות לכל מיני בעלי אתרים ובעצם לשכנע אותם להטמיע את המאמרים עם הקישורים באתר שלהם שיובילו לאתר שלכם. תוכלו גם להקים בעצמכם אתרים שהמטרה שלהם בעצם תהיה לקדם את האתר שלכם. קוראים לזה רשת PBN או אתרי תמיכה. יחד עם זאת, אם אתם לא מבינים בתחום בצורה מעמיקה, יכול מאוד להיות שזה לא ישתלם לכם ועדיף לכם פשוט לקנות קישורים.

הנה כמה שיטות פופולאריות לצורך בניית קישורים לקידום מהיר

  1. יצירת תוכן בעל ערך גבוה מאוד – לא מדובר בשיטה הכי מוצלחת אבל אם אתם סוג של אמנים של תוכן בתחום מסוים או בכמה תחומים, יכול מאוד להיות שבעלי אתרים הקשורים באופן כזה או אחר לתחום שלכם, יחלמו לקשר לאתר שלכם. כלומר, אם תצליחו לייצר קישורים טבעיים אמיתיים ורלוונטיים, כלומר איכותיים, יכול מאוד להיות שיתמזל מזלכם בעולם הקידום האורגני. חשוב להבין כי לא ניתן ליישם את השיטה הזו בכל התחומים משום שיש נושאים שפשוט בלתי אפשרי לייצר עבורם ערך מוסף שיגרום לבעלי האתרים לכתוב בעצמם. שיטה זו גם פחות מתאימה למי שצריך לייצר קידום אורגני בזמנים מהירים יחסית ולהגיע לתוצאות טובות.
  2. החלפת קישורים – מדובר באחת השיטות היותר טובות לבצע בניית קישורים לקידום מהיר. החלפת הקישורים לרוב נעשית באמצעות מתווך שהמקצוע שלו הוא לקדם אתרים. החלפת קישורים הוא תהליך הדדי, כלומר בעל אתר א‘ מוציא קישור לבעל אתר ב‘ וכך גם להיפך. בגדול זו שיטה שגוגל אוסר לעשות אותה ולכן מה שאנשים עושים זה לבצע את ההחלפה דרך צד ג‘ נוסף. היתרון של שיטה זו הוא שהיא בחינם אבל בואו לא נשכח שזה לוקח המון זמן והתעסקות. מדובר בסוג של משא ומתן שאף פעם לא נגמר ותוך כדי עלינו לשים לב לכל הקריטריונים להחלפת קישורים כמו מאיפה הקישור יוצא, מה אורך התוכן שממנו הקישור יוצא, איך המאמר יחולק ועוד…. בנוסף, לא באמת מדובר במשהו שהוא חינמי כי בסופו של דבר אתם מקצים שטח לפרסום מאמרים אורחים ולא תמיד זה תואם את המטרות שלכם מבחינת סגנון כתיבה, איכות כתיבה ועוד.
  3. קניית קישורים – גם כאן מדובר באחת הדרכים היותר יעילות לצורך בניית פרופיל קישורים איכותי שיתרום כמובן לקידום האורגני של האתר שלנו. לרוב, קניית קישורים נעשית על ידי בעל האתר דרך גוף עם ניסיון שזה בעצם מה שהוא עושה. זו יכול להיות חברת קידום עם תשתית אתרים גדולה או חברה המתעסקת במכירת קישורים. היתרון של השיטה הזו הוא בכל שלא תצטרכו להקריב שטחים באתר שלכם למאמרים של אנשים אחרים. בצורה כזו אתם בעצם משיגים קישורים מאתרים עם רמת סמכות גבוהה שזה סופר חשוב. גם אם אין בבעלותכם אתרים נוספים, זה כמובן הפתרון היותר מוצלח. לשיטה זו יש גם חיסרון פרט לנושא הכספי והוא בכך שגם אם הקישור שהשגתם הוא ברמת סמכות גבוהה, עדיין הוא לא תמיד מספיק רלוונטי.
    כמובן שיש עוד עשרות דרכים להשיג קישורים.

בניית קישורים לקידום מהיר על מה חשוב לשים לב?

דגשים חשובים בבניית פרופיל קישורים איכותי לאתר

יש כמה דברים שכדאי לשים אליהם לב כאשר אתם מרחיבים את פרופיל הקישורים לאתר שלכם. הדבר הראשון הוא רלוונטיות. מה זה אומר? זה אומר שהאתר המקשר חייב להיות כמה שיותר רלוונטי לאתר המקושר. למשל, נניח שבבעלותכם חנות המוכרת פתרונות השקיה לעסקים ופרטיים. אתר רלוונטי יכול להיות אתר שעוסק למשל בתכנון ועיצוב גינות. כאמור, הקישורים שאתם מקבלים צריכים להיות כמה שיותר סמכותיים ולכן מאוד מומלץ שלא להסתמך על קישורים מאתרי ספאם שדווקא יפגעו ברמת הסמכותיות של האתר שלכם. חשוב גם להקפיד על תדירות הגיונית של בניית הקישורים. לא צריך לשמור על מספר קבוע של קישורים שתקבלו בכל חודש אבל כן מומלץ מאוד שלא לייצא עליות דרסטיות בכמות הקישורים ואז ירידות בחודש שאחרי כי גוגל מזהה את זה וזה לרעתכם. מומלץ גם לגוון ככל הניתן את פרופיל הקישורים, כלומר לגוון ברמת סמכות האתרים המקשרים, במיקום של הקישורים מתוך הטקסטים, בסוג התוכן ובטקסט העוגן. גיוון מייצר פרופיל קישורים יותר טבעי. פרופיל קישורים שהוא כמה שיותר טבעי הוא כזה המשלב טקסט עוגן כלי, טקסט עוגל המכיל את שם המותג, ביטויים מדויקים ועוד. חשוב גם שתהיה הלימה בין התוכן לערך שהוא מספק.

לסיכום, פרופיל קישורים איכותי הוא חלק בלתי נפרד מתהליך קידום אורגני של כל אתר. ככל שרמת התחרות של התחום שבו האתר עוסק גבוהה יותר, כך תוצאות בניית הפרופיל ייראו לטווח רחוק יותר. מומלץ להיעזר באיש מקצוע כמו מקדם אתרים לצורך בניית פרופיל קישורים איכותי, סמכותי ורלוונטי.

 

שתפו פוסט זה

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

ילדים במים
בלוג

7 אטרקציות לאירועים שחובה לראות למסיבות יום הולדת

תג מים היא אטרקציה פופולרית למסיבות יום הולדת ואירועים אחרים. שחקנים לובשים אפודים שיכולים לזהות מתי הם נפגעו ממים מתותחי המים של יריביהם. המשחק האינטראקטיבי הזה מושלם לאורחים בכל הגילאים ובטוח שייצור זיכרונות מתמשכים.

CAR ELCTIRC
בלוג

המצבר הפופולארי בישראל- שנפ

המצבר הוא חלק חשוב ביותר בכל רכב. הוא מספק את האנרגיה הרלוונטית לצורך הנעת הרכב ואין אפשרות להזיז את הרכב בלעדיו. מעבר לכך, המצבר הוא שמספק את האנרגיה הנדרשת לכל המערכות החשמליות שברכב, כך שאם המצבר לא תקין, לא תהיה אפשרות להפעיל את המערכות החשמליות ברכב כגון: מערכת המיזוג, החלונות החשמליים, מערכת התאורה של הרכב  ועוד. אם המצבר שלכם לא תקין ודורש החלפה, לא תהיה לכם אפשרות להפעיל את המערכות החשמליות שברכב או להניע את הרכב ולכן, במקרה הזה חשוב ביותר להחליף את המצבר המקולקל במצבר איכותי.

שמן קוקוס
בלוג

תמציות טבעיות

אין ספק, הפיתוחים הטכנולוגיים בתחום הרפואה הביאו עמם לא מעט ברכות ואפשרו פיתוח תרופות ששינו את החיים שלנו לחלוטין. כשזה מגיע לשמירה על אור בריא ובעל מראה צעיר ומרשים, אמנם, גם לטבע יש לא מעט מה להציע לנו. מחקרים מראים שיש שפע של תמציות טבעיות שמופקות מצמחים, עשבי תיבול, פירות ומקורות בוטניים אחרים, שמציעות יתרונות אדירים לעור. הן עשירות בוויטמינים, נוגדי חמצון ותרכובות חיוניות שיכולות להאט את תהליך ההזדקנות ולהעניק הזנה חיונית. כאן, אספנו כמה תמציות טבעיות שכדאי ליישם בשגרת הטיפוח.

גן אירועים
בלוג

מה הם הקריטריונים הבולטים לבחירת גן אירועים ?

גני אירועים מהווים מקום מושלם עבור אירועים מסוגים שונים. אין כמו אירוע באוויר הטבעי והפתוח, צמחייה מרהיבה מסביב, מרחב, שמיים זרועי כוכבים הפרושים מעל בשעות החשוכות ועוד. אם אתם רוצים לערוך את האירוע שלכם בגן אירועים, חשוב שתדעו כי כיום ניתן למצוא גני אירועים בכל רחבי הארץ ולכן, כדאי מאוד לחפש גני אירועים מומלצים ולבדוק כל אחד מהם, לפני שתבחרו את גן האירועים המתאים ביותר עבור האירוע שלכם.